Dit is het Feyenoord-topic en los daarvan is volgens mij 90% van de mensen die jij tagt niet eens Rotterdammer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef KingRoland het volgende:
@:ifrane
@:wereldgozer
@:scrummie2.1
@:timmmmm
@:donraja
@:bolasie
@:gary_oak
quote:Wouter Burger, die de rest van het seizoen verhuurd wordt aan Excelsior, speelde vrijdagavond in de wedstrijd tegen NAC Breda (2-2) een prima wedstrijd. De Feyenoord-huurling gaf de assist op de 1-0 van Rai Vloet.
De 18-jarige middenvelder werd in de 82e minuut naar de kant gehaald, waarna Excelsior de voorsprong nog uit handen gaf en de wedstrijd eindigde uiteindelijk in 2-2. Burger maakt in de eerste twee wedstrijden bij zijn nieuwe club een prima indruk en dat is niet onopgemerkt gebleven.
twitter:Troebadeurtje1 twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 22:06:02Met Wouter Burger in het veld:PSV - Exc. 0-1Exc - NAC 2-0Na wissel Wouter:PSV - Exc. 2-1Exc - NAC 2-2 #excNAC #feyenoord #fr12 reageer retweet
twitter:wesleyvoevelen twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:34:26Wát een wedstrijd speelt Wouter Burger. Piekfijne assist bij de 1-0 van Vloet. Daarentegen: Hervé Matthys is - voor de zoveelste keer dit seizoen - een verschrikking. reageer retweet
Geef ons nog even de tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
blijft bizar dat we dit nu niet gewoon zelf kunnen doen met een Jong elftal
Ik ook helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:20 schreef fetX het volgende:
Ben benieuwd. Kan het niet zien helaas dus wordt terugkijken.
Kokcu blessure.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je Ozyakup, ga je alsnog Fer opstellen
Blessure Kökcü, en ik weet niet of drie aanvallende middenvelders een goed plan is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je Ozyakup, ga je alsnog Fer opstellen
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic en los daarvan is volgens mij 90% van de mensen die jij tagt niet eens Rotterdammer.
Ik wel trouwens. Geboren en getogen op Zuid.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic en los daarvan is volgens mij 90% van de mensen die jij tagt niet eens Rotterdammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |