abonnement Unibet Coolblue
pi_191267144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar nu kan Trump dus helemaal los gaan. Wat zullen ze allemaal bekokstoven om de verkiezingen te riggen?
Onderzoek naar de whistleblower, Schiff en de coup starten vanwege verraad en corruptie. Iedereen die een getuige was, verliest zijn of haar baan.
pi_191267322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
Er is een grote kans dat de getuigenis van Bolton wordt geblokkeerd en dat publicatie van zijn boek over de verkiezingen wordt getild (althans, dat is wat ik las op Politico). Dan valt dus niet uit te sluiten dat het impeachment-circus over een jaar gewoon over wordt gedaan.

Dit keer hopelijk met een Senaat die in handen is van de Dems.
Dat zou een mooi scenario zijn hebben we eerst een bizarre verkiezingscampagne. En vervolgens een impeachement waarna Trump scheldend en schoppend het WH uit gebonjourd wordt. Plus ik heb gewed dat hij wint dus hij moet voor of na de verkiezingen weg hij mag niet verliezen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 donderdag 30 januari 2020 @ 19:34:14 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191267914
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:00:17 Lawyers for E. Jean Carroll, the woman who has accused Trump of raping her in the 1990s, are asking for a DNA sample, seeking to determine whether his genetic material is on a dress she says she wore during the encounter. https://t.co/vT8uvi4mG2 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191268149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:34 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:00:17 Lawyers for E. Jean Carroll, the woman who has accused Trump of raping her in the 1990s, are asking for a DNA sample, seeking to determine whether his genetic material is on a dress she says she wore during the encounter. https://t.co/vT8uvi4mG2 reageer retweet
Och heden. Blufpoker van haar of? ....
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 19:51:55 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191268159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. Bij Nixon ging het ook echt heel ver, van inbraak tot drogeren. Maar, mocht een democraat dan toch de presidentsverkiezing onverhoopt winnen... wat doe je in vredesnaam dan? Dat kan zo toch niet langer doorgaan?!
Oh, dan ga je weer terug naar de situatie onder Obama, obstructie, obstructie en obstructie onderwijl roepend dat het allemaal de schuld is van de libruls.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191268261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:34 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:00:17 Lawyers for E. Jean Carroll, the woman who has accused Trump of raping her in the 1990s, are asking for a DNA sample, seeking to determine whether his genetic material is on a dress she says she wore during the encounter. https://t.co/vT8uvi4mG2 reageer retweet
Kan ze zoiets afdwingen?
pi_191268317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:01 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Kan ze zoiets afdwingen?
Naja, 'afdwingen' niet denk ik.

Maar ze heeft nu de media mee. Als ze een beetje stennis gaat schoppen...

Moet het alleen wel allemaal echt waar zijn. Anders zet ze zichzelf nogal voor schut.
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:09:05 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191268357
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:34 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:00:17 Lawyers for E. Jean Carroll, the woman who has accused Trump of raping her in the 1990s, are asking for a DNA sample, seeking to determine whether his genetic material is on a dress she says she wore during the encounter. https://t.co/vT8uvi4mG2 reageer retweet
Misschien kunnen Graham of McConnell wat tarrel tussen hun tanden vandaan kunnen halen om haar tot dienst te zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 januari 2020 @ 20:10:16 #209
862 Arcee
Look closer
pi_191268372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar nu kan Trump dus helemaal los gaan.
Nu als in op basis waarvan?
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:15:31 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191268431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nu als in op basis waarvan?
Nou ja, gezien het feit dat het al vast stond dat hij niet verwijderd zou worden terwijl hij overduidelijk schuldig is, kon dat in feite al, maar ik zei dat naar aanleiding van het feit dat Dershowitz als "argument" inbracht dat een president niet afgezet kan worden voor iets waarvan hij denkt dat het zijn herverkiezing helpt mits hij denkt dat die herverkiezing in het landsbelang is.
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:23:33 #211
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191268546
Er schijnt ook weer een nieuwe 'tape' te zijn met/van Parnas en Fruman met Trump: New recording shows access Lev Parnas and Igor Fruman had to Trump at Mar-a-Lago donor event
quote:
Ten days before Lev Parnas and Igor Fruman dined with President Trump at his Washington hotel, they were part of a small group of Republican Party donors who met with the president at Mar-a-Lago, his Florida estate, a new recording shows.

The two men -- who later assisted Rudolph W. Giuliani's efforts in Ukraine -- were part of a gathering held in an ornate room of the property also attended by RNC chairwoman Ronna McDaniel, according to the video and people in attendance.

While it was known that Fruman and Parnas had attended an event at Mar-a-Lago, the focus of the event, the timing and who else was in attendance had not been made public.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_191268557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, gezien het feit dat het al vast stond dat hij niet verwijderd zou worden terwijl hij overduidelijk schuldig is, kon dat in feite al, maar ik zei dat naar aanleiding van het feit dat Dershowitz als "argument" inbracht dat een president niet afgezet kan worden voor iets waarvan hij denkt dat het zijn herverkiezing helpt mits hij denkt dat die herverkiezing in het landsbelang is.
Ja, maar dat is de mening van 1 iemand, niet zo zeer van de hele senaat of zelfs maar van de meerderheid van de senaat. Trump kan echt niet alles maken, er zijn echt nog wel Republikeinen met een grens. Waar die ligt is natuurlijk de vraag.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 20:25:29 #213
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191268578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:24 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar dat is de mening van 1 iemand, niet zo zeer van de hele senaat of zelfs maar van de meerderheid van de senaat. Trump kan echt niet alles maken, er zijn echt nog wel Republikeinen met een grens. Waar die ligt is natuurlijk de vraag.
Nou, als dat het geval is dan weten ze dat heel erg goed te verbergen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 30 januari 2020 @ 20:26:40 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191268595
Lage groeicijfers. De taxscam heeft niet geholpen.

tedlieu twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:01:12 Dear Secretary @stevenmnuchin1: You predicted 3% to 4% GDP growth. The data shows the US economy grew at the slowest pace since 2016 under the bad policies of @realDonaldTrump. How’s that Econ degree working out for you? cc:@GretaThunberg #ThursdayThoughts https://t.co/NbsNzq8hxI reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:29:17 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191268633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:24 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar dat is de mening van 1 iemand, niet zo zeer van de hele senaat of zelfs maar van de meerderheid van de senaat. Trump kan echt niet alles maken, er zijn echt nog wel Republikeinen met een grens. Waar die ligt is natuurlijk de vraag.
Natuurlijk ligt het wat subtieler dan dat, maar het feit alleen al dat ze Trump vrij gaan spreken hierop betekent al dat hij heel, heel, ver mag gaan van ze.

Dat Trumps verdediging is dat een president alles zou mogen doen om de herverkiezing zeker te stellen, geeft goed bloot met wat voor Mussolini we hier te maken hebben en dat zou tot zorgen moeten leiden.

Daarnaast zouden republikeinen zich hier fel tegen moeten verzetten, maar ik heb die niet gehoord. Jij wel?

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 30-01-2020 20:35:19 ]
pi_191268642
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, als dat het geval is dan weten ze dat heel erg goed te verbergen
De grens ligt inderdaad schijnbaar voorbij het afpersen van een buitenlandse politicus met geld voor militaire steun. Maar wat als hij echt iets tegen andere Amerikaanse politici doet, zelfs al zijn het democraten? Er is echt wel een grens, de vraag is waar. En of Trump daar ooit over heen gaat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:44:14 #217
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191268879
Dat afpersen van een president van een ander land is nou juist gebeurd om iets te doen tegen een Amerikaanse politicus, een Democraat.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_191269074
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:44 schreef kladderadatsch het volgende:
Dat afpersen van een president van een ander land is nou juist gebeurd om iets te doen tegen een Amerikaanse politicus, een Democraat.
Tja, niet zo direct zwart/wit. Er is echt wel een grens.

Al ben ik het met iedereen hier eens dat mijn grens al ver overschreden zou zijn als ik Republikein was. Heel ver.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:58:30 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191269142
WFLA twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:43:55 @EvanDonovan @WFLAMahsa @JoeKhalilTV @RepValDemings Rep. Schiff: While we've been debating, the Justice Dept. in resisting House subpoenas is in court. The judge said if Congress can't enforce subpoenas in court, what remedy is there? Justice Dept. lawyers said impeachment.https://t.co/oJ9ODoF1o5 #ImpeachmentTrial https://t.co/ynIOLIjcsu reageer retweet
Vandaag, op dezelfde dag dat Trumps verdediging in de Senaat claimt dat ze dingen moeten aanvechten bij de rechter, zitten advocaten van Trump de DOJ te verkondigen dat als dagvaardingen genegeerd worden, impeachment de remedie is, niet een gang naar de rechter. :D }:|

Filmpje in tweet.
pi_191269510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
WFLA twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:43:55 @:EvanDonovan @:WFLAMahsa @:JoeKhalilTV @:RepValDemings Rep. Schiff: While we've been debating, the Justice Dept. in resisting House subpoenas is in court. The judge said if Congress can't enforce subpoenas in court, what remedy is there? Justice Dept. lawyers said impeachment.https://t.co/oJ9ODoF1o5 #ImpeachmentTrial https://t.co/ynIOLIjcsu reageer retweet
Vandaag, op dezelfde dag dat Trumps verdediging in de Senaat claimt dat ze dingen moeten aanvechten bij de rechter, zitten advocaten van Trump de DOJ te verkondigen dat als dagvaardingen genegeerd worden, impeachment de remedie is, niet een gang naar de rechter. :D }:|

Filmpje in tweet.
Het is toch ongelofelijk :') Ik ben benieuwd of dit nog wat twijfelende senatoren over de getuigen-streep heen trekt.
  donderdag 30 januari 2020 @ 21:23:12 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191269602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:18 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Het is toch ongelofelijk :') Ik ben benieuwd of dit nog wat twijfelende senatoren over de getuigen-streep heen trekt.
Je denkt dat er senatoren zijn die werkelijk twijfelen?
pi_191269616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
WFLA twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:43:55 @:EvanDonovan @:WFLAMahsa @:JoeKhalilTV @:RepValDemings Rep. Schiff: While we've been debating, the Justice Dept. in resisting House subpoenas is in court. The judge said if Congress can't enforce subpoenas in court, what remedy is there? Justice Dept. lawyers said impeachment.https://t.co/oJ9ODoF1o5 #ImpeachmentTrial https://t.co/ynIOLIjcsu reageer retweet
Vandaag, op dezelfde dag dat Trumps verdediging in de Senaat claimt dat ze dingen moeten aanvechten bij de rechter, zitten advocaten van Trump de DOJ te verkondigen dat als dagvaardingen genegeerd worden, impeachment de remedie is, niet een gang naar de rechter. :D }:|

Filmpje in tweet.
@Sjemmert @Chivaz, wat vinden jullie van deze redenatie?
pi_191270673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
funder twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:14:16 Trump’s entire defense team shouldn’t be allowed to practice law ever again. reageer retweet
Inderdaad, wat een onzin verkondigen die lui.
Heeft Chief Justice John G. Roberts Jr daarin geen rol? Moet hij dat niet indammen?
The view from nowhere.
pi_191270871
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je denkt dat er senatoren zijn die werkelijk twijfelen?
Ik denk dat er nog best een paar senatoren twijfelen over de electorale effecten van al dan niet voor het horen van getuigen stemmen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 30 januari 2020 @ 22:43:30 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191270872
kyledcheney twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:12:48 INTERESTING: First bipartisan question of the entire process comes form Sinema, Manchin, Collins and Murkowski.Q: Can the WH assure that no private citizen will be deployed to conduct U.S. foreign policy unless sanctioned by the State Department? reageer retweet
  donderdag 30 januari 2020 @ 22:46:02 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191270921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog best een paar senatoren twijfelen over de electorale effecten van al dan niet voor het horen van getuigen stemmen. :P
Hah ja, dat zou zomaar kunnen.

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 30-01-2020 22:51:08 ]
pi_191271039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heeft Chief Justice John G. Roberts Jr daarin geen rol? Moet hij dat niet indammen?
Volgens mij kan hij dat niet? Onzin of geen onzin, de verdediging heeft het recht om het woord te voeren en hun zaak te beargumenteren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 30 januari 2020 @ 22:54:33 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191271076
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:20:09 Q from Sinema, Manchin, Murkowski and Collins: "Will the president assure the American public that private citizens will not be directed to conduct American foreign policy or national security policy unless they have been specifically and formally designated ... to do so?" reageer retweet
Dat ze zo'n vraag met droge oogjes durven stellen aan iemand die op meer dan 16000 leugens is betrapt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191271236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij kan hij dat niet? Onzin of geen onzin, de verdediging heeft het recht om het woord te voeren en hun zaak te beargumenteren.
Volgens de The WH counsel is een empeachment trial soortgelijk aan een gewone rechtszaak. Daar laat een rechter niet iedere advocaat maar door kletsen.

Bijvoorbeeld de kwestie of de The house subpoena's ongeldig zijn als The house daarover geen aparte stemming heeft gehouden. Dat lijkt mij een kwestie met een simpel juridisch antwoord.

Of de stelling van Philbin dat er voldoende getuigen zijn geweest, terwijl de zij ze allemaal terzijde schuiven, omdat ze niet direct getuigen over wat president heeft gezegd. Als je ze allemaal op die grond ongeldig verklaart, dan zijn er door het congress geen getuigen gehoord volgens WH counsel.
The view from nowhere.
pi_191271274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:03 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Volgens de The WH counsel is een empeachment trial soortgelijk aan een gewone rechtszaak. Daar laat een rechter niet iedere advocaat maar door kletsen.

Bijvoorbeeld de kwestie of de The house subpoena's ongeldig zijn als The house daarover geen aparte stemming heeft gehouden. Dat lijkt mij een kwestie met een simpel juridisch antwoord.

Of de stelling van Philbin dat er voldoende getuigen zijn geweest, terwijl de zij ze allemaal terzijde schuiven, omdat ze niet direct getuigen over wat president heeft gezegd. Als je ze allemaal op die grond ongeldig verklaard, dan zij er door het congress geen getuigen gehoord volgens WH counsel.
Ik ben er niet zeker van hoor, dus pin me er niet op vast. Maar impeachment is een politiek proces en lijkt me moeilijk te vergelijken met een civiele of strafrechtelijke zaak. Als ik het fout heb hoor ik het graag :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191271277
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:20:09 Q from Sinema, Manchin, Murkowski and Collins: "Will the president assure the American public that private citizens will not be directed to conduct American foreign policy or national security policy unless they have been specifically and formally designated ... to do so?" reageer retweet
Dat ze zo'n vraag met droge oogjes durven stellen aan iemand die op meer dan 16000 leugens is betrapt.
Ach, je moet toch wat.

De hele vertoning in de senaat dobbert ergens naartoe en je moet de democratie willen redden. Maar het is een te lang beschamend bananenlandgeouwehoer in een wereld die de VS er meer dan ooit bij nodig heeft.
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:06:46 #233
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191271300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:20:09 Q from Sinema, Manchin, Murkowski and Collins: "Will the president assure the American public that private citizens will not be directed to conduct American foreign policy or national security policy unless they have been specifically and formally designated ... to do so?" reageer retweet
Dat ze zo'n vraag met droge oogjes durven stellen aan iemand die op meer dan 16000 leugens is betrapt.
Echt, 3 boven je. ..

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 30-01-2020 23:12:31 ]
pi_191271321
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben er niet zeker van hoor, dus pin me er niet op vast. Maar impeachment is een politiek proces en lijkt me moeilijk te vergelijken met een civiele of strafrechtelijke zaak. Als ik het fout heb hoor ik het graag :)
Maar The WH counsel beweert van niet in hun argumentatie dat er sprake moet zijn van een crime. Er zitten volgens mij allerlei interne contradicties in de argumenten van de WH counsel.
The view from nowhere.
pi_191271402
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar The WH counsel beweert van niet in hun argumentatie dat er sprake moet zijn van een crime. Er zitten volgens mij allerlei interne contradicties in de argumenten van de WH counsel.
Ja, dat ze elkaar hopeloos tegenspreken ben ik volledig met je eens :') Dat het een lading ongefundeerde onzin is ook. Maar dat betekent nog steeds niet dat je hun hun argumentatie moet ontnemen. Ook al is het onzin.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191271447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, dat ze elkaar hopeloos tegenspreken ben ik volledig met je eens :') Dat het een lading ongefundeerde onzin is ook. Maar dat betekent nog steeds niet dat je hun hun argumentatie moet ontnemen. Ook al is het onzin.
Nu lijkt het erop dat de chief justice niet eens zou kunnen beoordelen wat dit voor soort trial dit is.

Het volgende is toch een simpele juridische kwestie, het antwoord daarop moet toch bekent zijn:
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:03 schreef deelnemer het volgende:
Bijvoorbeeld de kwestie of de The House subpoena's ongeldig zijn als The house daarover geen aparte stemming heeft gehouden.


[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 30-01-2020 23:26:47 ]
The view from nowhere.
  Overall beste user 2022 donderdag 30 januari 2020 @ 23:34:37 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191271758
MarquardtA twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:02:16 Jennifer Williams, VP Pence’s Europe/Russia advisor who testified in the Ukraine hearings, is leaving the VP’s office, a WH official tells me. She’s leaving early, her detail was supposed to end in two months. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191271925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu lijkt het erop dat de chief justice niet eens zou kunnen beoordelen wat dit voor soort trial dit is.

Het volgende is toch een simpele juridische kwestie, het antwoord daarop moet toch bekent zijn:
[..]

Dit lijkt mij in het geval van impeachment eigenlijk niet echt een simpele juridische kwestie... But then again, ik ben geen expert.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191272044
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu lijkt het erop dat de chief justice niet eens zou kunnen beoordelen wat dit voor soort trial dit is.

Het volgende is toch een simpele juridische kwestie, het antwoord daarop moet toch bekent zijn:
[..]

Een impeachment trial gaat wel even wat anders dan normale rechtszaken. De Senaat bepaalt de regels en aangezien de Republikeinen een meerderheid daar hebben kunnen ze in feite de chief justice op non-actief zetten. De Democraten hebben overigens al een poging gedaan om hem meer invloed te geven maar dat is natuurlijk weggestemd.

quote:
Bid forcing Roberts to rule on subpoena motions is rejected.

The Senate rejected early Wednesday morning the final amendment offered by Democrats — this time by Senator Chris Van Hollen, Democrat of Maryland — that would have required Chief Justice John G. Roberts Jr. to rule on motions to subpoena witnesses and documents. The vote, 53 to 47, was along party lines.

“It would give this decision to a neutral party,” said Representative Adam B. Schiff of California, the chairman of the House Judiciary Committee.

But Jay Sekulow, one of President Trump’s personal lawyers, rejected the measure out of hand. “This is not an appellate court; there is not an arbitration clause in the United States Senate,” he said.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 januari 2020 @ 00:02:26 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191272091
Dat is 1 stem die de democraten omgekeerd ook never nooit niet (anders) gedaan zouden hebben. Je geeft je meerderheid niet weg.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 00:09:13 #241
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191272173
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
Een impeachment trial gaat wel even wat anders dan normale rechtszaken. De Senaat bepaalt de regels en aangezien de Republikeinen een meerderheid daar hebben kunnen ze in feite de chief justice op non-actief zetten. De Democraten hebben overigens al een poging gedaan om hem meer invloed te geven maar dat is natuurlijk weggestemd.
quote:
The Senate rejected early Wednesday morning the final amendment offered by Democrats — this time by Senator Chris Van Hollen, Democrat of Maryland — that would have required Chief Justice John G. Roberts Jr. to rule on motions to subpoena witnesses and documents. The vote, 53 to 47, was along party lines.
En dan klagen over een partisan trial, zoals de WH counsel doet.

[ Bericht 22% gewijzigd door deelnemer op 31-01-2020 04:05:42 ]
The view from nowhere.
pi_191272235
MikeSacksEsq twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:50:29 Warren's Question, as read by CJ Roberts: "At a time when large majorities of Americans have lost faith in government, does the fact that the Chief Justice is presiding over an impeachment trial in which Republican senators have thus far refused to allow witnesses or evidence... reageer retweet
MikeSacksEsq twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:51:46 Warren's Question, as read by CJ Roberts, continued:"...contribute to the loss of legitimacy of the chief justice, the supreme court, and the constitution?" https://t.co/rtodJZCXXO reageer retweet
KlasfeldReports twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:52:55 Screenshot of Roberts right after reading Warren's question. https://t.co/jQJKeADgkT https://t.co/jjGFkNk97s reageer retweet
  vrijdag 31 januari 2020 @ 01:00:20 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191272856
quote:
If Obama had asked the FBI to investigate DJT’s Russia connections + publicly disclose what we found in late Oct ‘16 to hurt DJT because he thought it was in the public interest for HRC to win, I would have refused to participate, reported him, and resigned if he didn’t back down

https://mobile.twitter.com/thejimbaker/status/1222930376911355906
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 01:18:25 #244
408813 crew  trein2000
pi_191273017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu lijkt het erop dat de chief justice niet eens zou kunnen beoordelen wat dit voor soort trial dit is.

Het volgende is toch een simpele juridische kwestie, het antwoord daarop moet toch bekent zijn:
[..]

Jij bent kenner van het Amerikaanse staatsrecht? Want de vraag die daar achter ligt lijkt me helemaal niet panklaar. Dan kom je namelijk op de vraag in hoeverre het huis z’n bevoegdheid mag mandateren en aan wie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 31 januari 2020 @ 01:43:00 #245
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191273167
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 01:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Jij bent kenner van het Amerikaanse staatsrecht? Want de vraag die daar achter ligt lijkt me helemaal niet panklaar. Dan kom je namelijk op de vraag in hoeverre het huis z’n bevoegdheid mag mandateren en aan wie.
Nee. Ik hoef geen kenner te zijn, om te kunnen constateren dat 'the impeachment trial' te ongeregeld is om een trial te noemen. Zoals het nu is, is het partisan all the way through. Als je een meerderheid hebt in het congress en de senaat kun je de president naar huis sturen, gewoon door het overwicht in stemmen. Alleen is het dan hoogstwaarschijnlijk een president van je eigen partij. Als je geen meerderheid hebt in het congress en de senaat kun je de president nooit naar huis sturen. Alleen in een verdeelde situatie, zoals nu (wel impeachment recht, geen beslissingsrecht), krijg je dit politieke spel. Dat het allemaal publiek te volgen is, speelt ook een belangrijke rol. Zonder dat laatste maakte de impeachment geen enkele kans. Het maakt deel uit van de presidentsverkiezing, gegeven de kwestie benoemt in het 1e artikel en de impeachment trial daarover.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 31-01-2020 04:03:50 ]
The view from nowhere.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 01:59:25 #246
408813 crew  trein2000
pi_191273256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 01:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee. Ik hoef geen kenner te zijn, om te kunnen constateren dat 'the impeachment trial' te ongeregeld is om een trial te noemen. Zoals het nu is, is het partisan all the way through. Als je een meerderheid hebt in het congress en de senaat kun je de president naar huis sturen, gewoon door het overwicht in stemmen. Alleen is het dan hoogstwaarschijnlijk een president van je eigen partij. Als je geen meerderheid hebt in het congress en de senaat kun je de president nooit naar huis sturen. Alleen in een verdeelde situatie, zoals nu (wel impeachment recht, geen beslissingsrecht), krijg je dit politieke spel. Dat het allemaal publiek te volgen is, speelt ook een belangrijke rol (zonder dat maakte de impeachment geen enkele kans).
Maar je had het over een simpel juridisch antwoord. Een simpel juridisch antwoord heb je bij snelheidsovertredingen. Niet bij dit soort gedoe.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 31 januari 2020 @ 02:08:20 #247
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191273290
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 01:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar je had het over een simpel juridisch antwoord. Een simpel juridisch antwoord heb je bij snelheidsovertredingen. Niet bij dit soort gedoe.
Klopt. Als het een juridische rechtszaak was geweest, dan was er een duidelijkere procedure geweest die je moet volgen, en dan kan zoiets niet. Je brengt geen impeachment trial in de senaat zonder geldige getuigen, dus de twist daarover is bevreemdend. De reden is, dat het een puur politiek proces is. Daarom is er geen juridisch antwoord. Ik betwijfel of die er ooit komt, ook al kan nieuwe wetgeving dat regelen. De chief justice zit er voor lul bij, en kan weinig anders dan de vragen voorlezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 31-01-2020 02:14:22 ]
The view from nowhere.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 02:23:12 #248
408813 crew  trein2000
pi_191273346
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 02:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Klopt. Als het een juridische rechtszaak was geweest, dan was er een duidelijkere procedure geweest die je moet volgen, en dan kan zoiets niet. Je brengt geen impeachment trial in de senaat zonder geldige getuigen, dus de twist daarover is bevreemdend. De reden is, dat het een puur politiek proces is. Daarom is er geen juridisch antwoord. Ik betwijfel of die er ooit komt, ook al kan nieuwe wetgeving dat regelen. De chief justice zit er voor lul bij, en kan weinig anders dan de vragen voorlezen.
De reden dat de CJ voorzit is ongetwijfeld gelegen in het conflict of interest dat de senaatsvoorzitter heeft. Niet omdat het een rechtszaak is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 31 januari 2020 @ 02:55:50 #249
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191273417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 02:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De reden dat de CJ voorzit is ongetwijfeld gelegen in het conflict of interest dat de senaatsvoorzitter heeft. Niet omdat het een rechtszaak is.
Het is een soort rechtszaak:
- het congress is 'het openbaar ministerie',
- de house managers zijn de aanklagers,
- de president is de verdachte,
- de WH counsel is de verdediging,
- de senaat is de rechter,
en de regels worden grotendeels 'on the fly' ingevuld (door het congress bij de impeachment, door de senaat bij de trial)

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 31-01-2020 03:04:38 ]
The view from nowhere.
pi_191273451
McConnell wil een 5 min break ineens? :o

Gerucht: Alexander gaat na deze zitting een verklaring afleggen? (Maddow MSNBC)

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 31-01-2020 03:23:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191273490
Ook niet te vergeten: Cippolone is de White House counsel die het presidentschap hoort te verdedigen en niet Trump zelf terwijl hij zich wel gedraagt als zijn persoonlijke advocaat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 januari 2020 @ 04:14:54 #252
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191273507
Hoeveel van de 16 uur is er nog over?
The view from nowhere.
pi_191273510
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 04:14 schreef deelnemer het volgende:
Hoeveel van de 16 uur is er nog over?
Volgens mij is om 5 uur de Q&A afgelopen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 januari 2020 @ 04:42:05 #254
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191273522
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 04:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Volgens mij is om 5 uur de Q&A afgelopen
Yep, done.
The view from nowhere.
pi_191273528
Nog steeds geen besluit bij Murkowski:
frankthorp twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 04:44:34 NEW stmt from @lisamurkowski: “I am going to go reflect on what I have heard, re-read my notes and decide whether I need to hear more.” reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191273532
Collins voor, net gemeldt door Maddow.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 04:55:54 #257
408813 crew  trein2000
pi_191273533
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
Ook niet te vergeten: Cippolone is de White House counsel die het presidentschap hoort te verdedigen en niet Trump zelf terwijl hij zich wel gedraagt als zijn persoonlijke advocaat.
Trump is de president?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 04:56:04 #258
408813 crew  trein2000
pi_191273534
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 04:55 schreef OMG het volgende:
Collins voor, net gemeldt door Maddow.
Voor wat?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_191273535
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 04:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voor wat?
Witnesses; https://mobile.twitter.co(...)/1223091529872564225
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 04:59:26 #260
408813 crew  trein2000
pi_191273537
quote:
Ah. 1 down two to go
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_191273543
Een nee van Lamar Alexander;

SenAlexander twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 05:00:07 I worked with other senators to make sure that we have the right to ask for more documents and witnesses, but there is no need for more evidence to prove something that has already been proven and that does not meet the U.S. Constitution’s high bar for an impeachable offense.1/15 reageer retweet
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_191273545
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 04:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Trump is de president?
Jawel maar er is een verschil tussen de zittende president en het presidentschap in het algemeen. De White House Counsel adviseert weliswaar ook de zittende president maar heeft een andere taak dan een persoonlijke advocaat. Hij behoort bijv duidelijk grenzen aan te geven tussen officiele en politieke besluiten en nog meer van die dingen die het ambt op zich zuiver houden. Hij zit daar namens het volk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 31-01-2020 05:58:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191273558
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 05:06 schreef OMG het volgende:
Een nee van Lamar Alexander;

SenAlexander twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 05:00:07 I worked with other senators to make sure that we have the right to ask for more documents and witnesses, but there is no need for more evidence to prove something that has already been proven and that does not meet the U.S. Constitution’s high bar for an impeachable offense.1/15 reageer retweet
Hij vind het wel bewezen dus dat Trump alles geflikt heeft waarvan hij beschuldigd wordt, vindt dat 'inappropiate' maar geen grond om hem af te zetten in een verkiezingsjaar.

Tja dat is ook een manier om je handen in onschuld te wassen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191273565
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 05:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij vind het wel bewezen dus dat Trump alles geflikt heeft waar hij van beschuldigt wordt, vindt dat 'inappropiate' maar geen grond om hem af te zetten in een verkiezingsjaar.
Yep, best zwak. Je mag toch hopen dat wanneer er een dem in het witte huis zit die 3 jaar lang vakantie neemt, een stel toffe auto's koopt van belastinggeld in het belang van het land, en vervolgens het maar aan de kiezer laat om te beslissen, want verkiezingsjaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_191273571
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 05:23 schreef OMG het volgende:

[..]

Yep, best zwak.
Ach ja, hij gebruikte het verkiezingsjaar ook als excuus om tegen de benoeming van Garland stemmen.

quote:
Je mag toch hopen dat wanneer er een dem in het witte huis zit die 3 jaar lang vakantie neemt, een stel toffe auto's koopt van belastinggeld in het belang van het land, en vervolgens het maar aan de kiezer laat om te beslissen, want verkiezingsjaar.
Alsjeblieft niet! :X

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 31-01-2020 05:45:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191273580
Wat me nog best een leuk scenario lijkt is dat Trump herkozen wordt maar dat zowel het Huis als de Senaat in handen van de Democraten vallen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 06:04:53 #267
408813 crew  trein2000
pi_191273603
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 05:42 schreef Kijkertje het volgende:
Wat me nog best een leuk scenario lijkt is dat Trump herkozen wordt maar dat zowel het Huis als de Senaat in handen van de Democraten vallen :P
Dan gaan die partisan rechters zich uitbetalen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_191273612
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dan gaan die partisan rechters zich uitbetalen.
Je hebt in principe geen rechters nodig voor impeachment. Deze procedure is nu juist bedacht zodat het Congres over dit soort zaken kan beslissen buiten het gerechtelijke systeem om.

Waarvoor de Republikeinen trouwens vandaag nog zelf voor de rechter gepleit hebben :')

Adam Schiff: You can't make this stuff up

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 31-01-2020 06:30:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 06:31:06 #269
408813 crew  trein2000
pi_191273666
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je hebt in principe geen rechters nodig voor impeachment. Deze procedure is nu juist bedacht zodat het Congres over dit soort zaken kan beslissen buiten het gerechtelijke systeem om.

Waar de Republikeinen trouwens vandaag nog zelf voor de rechter gepleit hebben :')

Adam Schiff: You can't make this stuff up
Ik weet. Maar je hebt een 2/3e meerderheid nodig voor afzetting. En dat is de facto onmogelijk als trump wint.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_191273680
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik weet. Maar je hebt een 2/3e meerderheid nodig voor afzetting. En dat is de facto onmogelijk als trump wint.
Dat is waar en hij ondertekent natuurlijk helemaal niks meer! :')

Maar hij kan wel twee keer impeached worden, the best #IMPOTUS evuh! :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191273801
Alexander laat dus ook de keuze over aan de kiezers terwijl hij ze tegelijkertijd relevante informatie onthoudt :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 januari 2020 @ 07:27:20 #272
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_191273859
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 05:06 schreef OMG het volgende:
Een nee van Lamar Alexander;

SenAlexander twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 05:00:07 I worked with other senators to make sure that we have the right to ask for more documents and witnesses, but there is no need for more evidence to prove something that has already been proven and that does not meet the U.S. Constitution’s high bar for an impeachable offense.1/15 reageer retweet
He didn't do it.
And if he did, it wasn't so bad.
And if it was, it's no big deal.

Getekend, Lamar Alexander.

Iemand die überhaupt in de VS nog Republikeins stemt in 2020, heeft eigenlijk niet zo veel interesse in politiek of is echt onwaarschijnlijk dom.

Vier jaar met een uit zijn anus pratende president die bijna alles wat hij belooft heeft niet waar gemaakt heeft (vooruit, op het terugdraaien van wetgeving van de Obama administratie na dan), een economie die begint te stagneren door handelsoorlogen, een overheid die nog STEEDS vol lege stoelen zit op belangrijke posities en een totaal gebrek aan verantwoordelijkheid toont voor de "gewone Amerikaan": dat moet toch duidelijk genoeg zijn?

Wat dat betreft had Hillary gelijk. Het is niet politiek correct, maar als je na dit alles nog Republikeins stemt, ben je gewoon "deplorable".

Wat een farce is dat geworden zeg, vier jaar Trump. Mijn god.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 07:47:16 #273
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191274022
Lamar Alexander is 79. Op die leeftijd ben je toch niet meer bezig met je herverkiezing?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_191274032
Les voor de Democraten, eerst je huiswerk doen als je serieus bent over het afzetten van de president.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 07:49:15 #275
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191274039
Behalve Trump dan, maar Trump is kanker, die wil almaar doorgroeien en alles kapotmaken wat er op zijn weg komt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_191274043
CNN maakt zich tenminste druk over ECHT belangrijke zaken.

CNNPolitics twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 07:06:03 Coronavirus task force another example of Trump administration's lack of diversity | Analysis https://t.co/GDPw9NYdke https://t.co/umDwJuyWrr reageer retweet
pi_191274361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 07:49 schreef Refragmental het volgende:
CNN maakt zich tenminste druk over ECHT belangrijke zaken.

CNNPolitics twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 07:06:03 Coronavirus task force another example of Trump administration's lack of diversity | Analysis https://t.co/GDPw9NYdke https://t.co/umDwJuyWrr reageer retweet
Tsja, als jij een Afro-Amerikaan bent die schrijft voor een multicultureel lezerspubliek, dan vind je dit soort zaken misschien relevant. En Brendon Tensley, de auteur, is een donkere meneer.

Ben het verder niet per se eens met de strekking van zijn stukkie, maar ik snap dat je daar als minderheid in een land dat prat gaat op zijn multiculturalisme misschien anders tegenaan kijkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191274470
Voor Fox News is dat nou juist weer een puntje waar je je ECHT druk om moet maken :D

Tucker Carlson calls it “totally insane” to question the lack of diversity on Trump’s Coronavirus task force

Carlson: “Wokeness is a virus. It’s infectious, it destroys your brain”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191274472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 07:49 schreef Refragmental het volgende:
CNN maakt zich tenminste druk over ECHT belangrijke zaken.

CNNPolitics twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 07:06:03 Coronavirus task force another example of Trump administration's lack of diversity | Analysis https://t.co/GDPw9NYdke https://t.co/umDwJuyWrr reageer retweet
Lol, ik had het gezien en ik twijfelde nog of ik het hier moest posten.
pi_191274478
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, als jij een Afro-Amerikaan bent die schrijft voor een multicultureel lezerspubliek, dan vind je dit soort zaken misschien relevant. En Brendon Tensley, de auteur, is een donkere meneer.

Ben het verder niet per se eens met de strekking van zijn stukkie, maar ik snap dat je daar als minderheid in een land dat prat gaat op zijn multiculturalisme misschien anders tegenaan kijkt.
Ook als een minderheid moet dit soort flauwekul toch totaal niet relevant zijn.
pi_191274544
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:32 schreef Kijkertje het volgende:
Voor Fox News is dat nou juist weer een puntje waar je je ECHT druk om moet maken :D

Tucker Carlson calls it “totally insane” to question the lack of diversity on Trump’s Coronavirus task force

Carlson: “Wokeness is a virus. It’s infectious, it destroys your brain”
Mwah. "Divirsity" is vooral een anti-white dogwhistle.
pi_191274608
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als een minderheid moet dit soort flauwekul toch totaal niet relevant zijn.
Weet ik niet. Ik kan mij namelijk moeilijk in die meneer verplaatsen.

Als blanke heteroman wordt mijn 'soort' volop vertegenwoordigd in de politiek, het openbaar bestuur en de ambtenarij. Voor mij is het dus geen issue. Wellicht is dat anders als je een zwarte, politiek geëngageerde Amerikaan bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 31 januari 2020 @ 08:47:13 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191274609
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:32 schreef Kijkertje het volgende:
Voor Fox News is dat nou juist weer een puntje waar je je ECHT druk om moet maken :D

Tucker Carlson calls it “totally insane” to question the lack of diversity on Trump’s Coronavirus task force

Carlson: “Wokeness is a virus. It’s infectious, it destroys your brain”
China heeft het Coronavirus, de VS heeft Trump. Ik zou niet weten welke plaag erger is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191274657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

China heeft het Coronavirus, de VS heeft Trump. Ik zou niet weten welke plaag erger is.
Grapjes maken ten koste van een 200tal doden... ben je nog wel goed bij je hoofd?
pi_191274658
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mwah. "Divirsity" is vooral een anti-white dogwhistle.
Net zoals 🐸 🥛 👌 white nationalist dogwhistles zijn, bedoel je?'
Of zoals omvolking en 'the great replacement' white nationalist dogwhistles zijn?

Wat een slachtoffer mentaliteit weer. :')
pi_191274663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:52 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Net zoals 🐸 🥛 👌 white nationalist dogwhistles zijn, bedoel je?'
Of zoals omvolking en 'the great replacement' white nationalist dogwhistles zijn?

Wat een slachtoffer mentaliteit weer. :')
Of "it's okay to be white".
pi_191274724
Wie geeft de doorslaggevende stem bij 50-50? VP?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_191274748
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:00 schreef nostra het volgende:
Wie geeft de doorslaggevende stem bij 50-50? VP?
Yes
pi_191274761
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:00 schreef nostra het volgende:
Wie geeft de doorslaggevende stem bij 50-50? VP?
Als Roberts het niet beslecht moet Pence dat inderdaad doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:08:27 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191274816
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als Roberts het niet beslecht moet Pence dat inderdaad doen.
Ik denk niet dat er getuigen opgeroepen gaan worden, de angst bij de republikeinen is te groot. Daar kunnen democraten in de komende tijd de republikeinen het behoorlijk lastig mee maken in eventuele campagnes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191274881
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Yes
Wat vind jij eigenlijk van de onthullingen van Bolton?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:13:55 #292
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191274885
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er getuigen opgeroepen gaan worden, de angst bij de republikeinen is te groot. Daar kunnen democraten in de komende tijd de republikeinen het behoorlijk lastig mee maken in eventuele campagnes.
"De angst is te groot" :') Ik denk eerder dat de GOP na die eindeloze, nutteloze lulverhalen van Schiff wel klaar is met deze farce en hun besluit hebben genomen. Het is duidelijk dat de Dems geen serieuze zaak hebben en dat niets wat Trump gedaan heeft aanleiding is voor impeachment. Zelfs types als Romney en mogelijk enkele Democraten zullen voor vrijspraak kiezen. Bipartisan acquittal, heet dat, het is het worst case scenario voor de Dems en het lijkt vandaag heel waarschijnlijk.

In dat licht is het oproepen van getuigen die hetzelfde gaan herhalen toch zinloos. Jerry Nadler zei zelf al dat ze "100% bewezen hebben dat..." nou ja, dan zijn getuigen ook niet nodig meer.

Laat de senatoren nu maar hun oordeel vellen. Daarna weten we of Trump schuldig is of niet.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:14:54 #293
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191274896
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij eigenlijk van de onthullingen van Bolton?
Uit die video van voordat hij een boek wilde verkopen bleek duidelijk dat hij het een prima telefoongesprek vond waar niks raar gebeurde. Dat zegt genoeg.
pi_191274906
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Uit die video van voordat hij een boek wilde verkopen bleek duidelijk dat hij het een prima telefoongesprek vond waar niks raar gebeurde. Dat zegt genoeg.
Zijn onthulling slaat dan ook niet op het telefoongesprek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:15:41 #295
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191274907
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Uit die video van voordat hij een boek wilde verkopen bleek duidelijk dat hij het een prima telefoongesprek vond waar niks raar gebeurde. Dat zegt genoeg.
Voor een drugdeal klonk dit natuurlijk prima.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191274914
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er getuigen opgeroepen gaan worden, de angst bij de republikeinen is te groot. Daar kunnen democraten in de komende tijd de republikeinen het behoorlijk lastig mee maken in eventuele campagnes.
Waarom willen de dems meer getuigen? Schiff roept al dagen dat hij elk aspect van de impeachmentzaak heeft bewezen.

Wat voor nut hebben nog meer getuigen dan nog?
pi_191274938
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom willen de dems meer getuigen? Schiff roept al dagen dat hij elk aspect van de impeachmentzaak heeft bewezen.

Wat voor nut hebben nog meer getuigen dan nog?
Schiff riep ook dat hij geheime informatie had over Trump en Rusland.
Bullschiff zeg ik.
pi_191274939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom willen de dems meer getuigen? Schiff roept al dagen dat hij elk aspect van de impeachmentzaak heeft bewezen.

Wat voor nut hebben nog meer getuigen dan nog?
Wat hebben ze te verbergen? Meer getuigen gaan Trump toch alleen maar meer vrijpleiten? Waar zijn ze bang voor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')