Heb ik nog meer gezanik gemist?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
100% eens. Dat eeuwige gezanik. Ben voorlopig ook weer even klaar hier.
Ja hele warme persoonlijkheid ookquote:
quote:
Vooroordelen zijn er om overboord gegooid te worden, of waren dat principes?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, niet specifiek in het vorige topic, maar dat eeuwige zure zult gedrag begint me de keel uit te hangen en wat Scrut de laatste tijd heeft is me ook een raadsel. Dat gezeik om niets en vooroordelen die nergens op zijn gebaseerd. Laat iedereen lekker posten, klaar.
Principes schuif je toch aan de kant?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn er om overboord gegooid te worden, of waren dat principes?
Wat wordt er dan overboord gegooid?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Principes schuif je toch aan de kant?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wordt er dan overboord gegooid?
quote:Geluk is wat voortdurend overboord gegooid wordt,
om het telkens opnieuw op te vissen.
Dat vind ik heel raar, dan kies ik toch voor principes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geluk is wat voortdurend overboord gegooid wordt,
om het telkens opnieuw op te vissen.
je mot niks ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, want ik mot met je naar een meeting.
Ik ook maar dat las ik net.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik heel raar, dan kies ik toch voor principes.
Idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon van een tegeltje
Tegenwoordig zetten ze ook van alles op zo'n tegeltje.quote:
Die krengen kun je aan de straatstenen nog niet kwijtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig zetten ze ook van alles op zo'n tegeltje.
De wolken of de mensen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Sommige mensen zijn net wolken... Je weet gewoon, dat als ze verdwijnen het een mooie dag wordt![]()
Mooiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Sommige mensen zijn net wolken... Je weet gewoon, dat als ze verdwijnen het een mooie dag wordt![]()
quote:
Ook gewoon gejat van een tegel hoorquote:
Ja heb me kapot gezocht naar de eieren en de aardappelsquote:
Heb je geen Toon Hermans boekje op het toilet?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook gewoon gejat van een tegel hoor
Leidt de Appie App je niet door de winkel?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heb me kapot gezocht naar de eieren en de aardappelszit niet in mijn systeem
Dit was de supermarkt dichtbijquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Leidt de Appie App je niet door de winkel?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan hebben we het niet eens gehad over het verzinnen van eten en het koken. Echt beter eten we gewoon niet meer.
Àh OK .. ja dan is alles andersquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit was de supermarkt dichtbij
Nee, heel vroeger wel Max Tailleur🤣quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Toon Hermans boekje op het toilet?
Dat las ik..jaja, ben een teruglezerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heb me kapot gezocht naar de eieren en de aardappelszit niet in mijn systeem
Maar dat was een Amsterdammer ... wij hadden die trouwens ook , van die langwerpige boekjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, heel vroeger wel Max Tailleur🤣
Nooit gedaan mijn moeder kookt de aardappel gerechtenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat las ik..jaja, ben een teruglezerDat je geen aardappels kan koken
Ja, geweldig topic ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was een Amsterdammer ... wij hadden die trouwens ook , van die langwerpige boekjes
40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #19 ANWB
De mijne ook, maar als ik daar nu op zou moeten wachten...vrat ik nooit meer een pieperquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nooit gedaan mijn moeder kookt de aardappel gerechten
Die leeft niet meer zeker? mijne wel 3 x per week krijg ik eten meequote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De mijne ook, maar als ik daar nu op zou moeten wachten...vrat ik nooit meer een pieper
Nee, al 3 jaar niet meer en ze kookte ook niet voor me hoor. Ze gaf mij de recepten, zodat ik het kon doen😂quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die leeft niet meer zeker? mijne wel 3 x per week krijg ik eten mee
Nee en ik denk niet dat ze dat zou eten ook, doe meer andere dingen voor haar altijd, Taxi boodschappen en klusjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, al 3 jaar niet meer en ze kookte ook niet voor me hoor. Ze gaf mij de recepten, zodat ik het kon doen😂
Wel lekker makkelijk, en jij kookt de andere dagen voor haar?
Eten van mammiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die leeft niet meer zeker? mijne wel 3 x per week krijg ik eten mee
Dat heb ik al lang niet meer gehad.quote:
Ik ook al 35 jaar niet meerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer gehad.
Mooie 'deal' zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en ik denk niet dat ze dat zou eten ook, doe meer andere dingen voor haar altijd, Taxi boodschappen en klusjes
We doen het maar met de goede herinneringen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook al 35 jaar niet meer
Maar ik vind het schattig dat GB het nog krijgt
Daar mag je al dankbaar voor zijn. Die kan niemand afpakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We doen het maar met de goede herinneringen.
Second best jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We doen het maar met de goede herinneringen.
een euro of zo? Niet op de prijs gelet....had zin in iets zoetigs. Gebeurt niet zo heel vaak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die waren nog best prijzig eh? voor de bonus
Nee ik heb de verkeerde prijskaart gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
een euro of zo? Niet op de prijs gelet....had zin in iets zoetigs. Gebeurt niet zo heel vaak.
Oh. Heb ook kaas gekocht
Ze waren een euro dacht ik. 20 ct per donut en ik geloof dat er 5 inzitten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb de verkeerde prijskaart gezien2.99 zag ik gisteren
Ja vond het ook wel erg veelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze waren een euro dacht ik. 20 ct per donut en ik geloof dat er 5 inzitten?
Feli.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar liefst 50 euro salarisverhoging![]()
Het klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt deze weekquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De American cookies zijn duurder, maarja zo lekker. Dus die heb ik.
Ja dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt deze week![]()
Zielig voor de mensen, maar ik moest ook een beetje lachen. Leniequote:Drama in Duiven: het droomhuis van Jan en Lenie kwam nooit af
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:31 schreef pullup het volgende:
Adopteer de killer kat als je durft
https://www.thecut.com/20(...)tter_impression=true
Hm even opgeslagen ziet er lekker uit shakazoelaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:51 schreef Voxs het volgende:
Zo, moe van de dagStraks Shakshuka maken. Recept hier https://www.nourishatelier.com/shakshukalove voor als je de eeuwige AGV zat bent/ of niet kan aardappelen koken (
)
Ik heb een tante Leniequote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zielig voor de mensen, maar ik moest ook een beetje lachen. Lenie
Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:51 schreef Voxs het volgende:
Zo, moe van de dagStraks Shakshuka maken. Recept hier https://www.nourishatelier.com/shakshukalove voor als je de eeuwige AGV zat bent/ of niet kan aardappelen koken (
)
Is heel lekker! En soppen met stukjes broodquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm even opgeslagen ziet er lekker uit shakazoela
Die woont in de de Takkestraat?quote:
Ja ik lust dit wel ik ben ook gek op gebakken tomaat met uien op broodquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is heel lekker! En soppen met stukjes brood
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik lust dit wel ik ben ook gek op gebakken tomaat met uien op brood
Alleen ui en tomaat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik lust dit wel ik ben ook gek op gebakken tomaat met uien op brood
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB de strap is ook reuzehandig voor in de supermarkt, en je kan liggend appen
quote:
Ik vind dat dingen die juist ergens bij horen.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb een overheerlijke broccoli/peer/blauwe kaas/spekjes quiche in de oven staan![]()
Eet ze!
Dat gaat vast heerlijk smaken ook. Eet smakelijk straks!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb een overheerlijke broccoli/peer/blauwe kaas/spekjes quiche in de oven staan![]()
Eet ze!
Nou het is echt heerlijk op kadetjes en dan zout en zwarte peper er opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat dingen die juist ergens bij horen.
Neh, niet dat iedere hap blauwe kaas is. In combinatie met de peer is het sowieso niet overheersend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat gaat vast heerlijk smaken ook. Eet smakelijk straks!
Niet al te dol op blauwe kaas..soms ene beetje is wel oke. Zit er veel in?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Eet ze!
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Eet ze!
Om je muil te houden bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik denk even na wat er nog meer voor adviezen zijn gegeven
Dat klinkt goed, en het is een goede combi ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neh, niet dat iedere hap blauwe kaas is. In combinatie met de peer is het sowieso niet overheersend.
Stank voor dank weerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja het zijn niet de meest fijne adviezen vaak
*schuift extra pan op het fornuis. Halle US!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
@:Voxs, ik kom dat eierprutje mee eten
Ik ben niet zo'n enorme keukenprinses maar een quiche lukt nog wel, gelukkig kun je daar niet heel veel verkeerds mee doenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, en het is een goede combi ookEen goede quiche is heerlijk. Ik maakte vandaag een bosbessen cheesecake ( uit de oven) ..oh vrouw ik kreunde zachtjes toen ik het proefde. Lekker!
Hier het recept: https://theloopywhisk.com(...)rry-cheesecake-bars/
Zo'n grote eter ben ik niet hoor, sop wel mee uit het bestaande pannetje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
*schuift extra pan op het fornuis. Halle US!
Nou..ik had een keer een te natte, haalde springvorm weg en het vocht liep zo overal uitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n enorme keukenprinses maar een quiche lukt nog wel, gelukkig kun je daar niet heel veel verkeerds mee doen
Die cheesecake klinkt ook goed! Bakken doe ik eigenlijk niet of nauwelijks. Zal eens wat gaan uitproberen.
oOoOHHH!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Eet ze!
Is echt lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n grote eter ben ik niet hoor, sop wel mee uit het bestaande pannetje.
Maar lijkt me erg lekker, ga ik van de week ook namaken.
Klinkt inderdaad als veel gedoe. Cheesecake it is!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..ik had een keer een te natte, haalde springvorm weg en het vocht liep zo overal uit
Bakken is gedoe, al die bakjes, weegdingen, bloem overal etc. Ik doe het hooguit 3x per jaar. Deze is heel makkelijk, net zoals de quiche.
Ja die yoghurt maakt het fris denk ik, ik maak altijd wel iets van een yoghurtsausje ergens bij, bij curry's of Griekse balletjes of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is echt lekkerGebruik ook zeker de feta erbij, de griekse yoghurtsaus en flink kruiden ook.
Ik ook! Soms ook ipv knoflooksaus. Gewoon teentje bij de yoghurt doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die yoghurt maakt het fris denk ik, ik maak altijd wel iets van een yoghurtsausje ergens bij, bij curry's of Griekse balletjes of zo.
Ik krijg nu een heel raar beeld voor ogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
#fingerscrossed dat mijn vriendin ook zo reageert
Vast! Alleen al omdat jij het maakte.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel raar beeld voor ogen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
+Datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! Alleen al omdat jij het maakte.
Ja vind ik ook veel lekkerder dan die dikke vette knoflooksaus, soms klein mini mini scheutje cognac erbij, verse kruiden en wat limoen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook! Soms ook ipv knoflooksaus. Gewoon teentje bij de yoghurt doen.
Het is alweer weg gelukkig.quote:
Cognac? Dat is het proberen waard een keer.. Heb nog whiskey.. geen idee of dat in yoghurtsaus lekker is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook veel lekkerder dan die dikke vette knoflooksaus, soms klein mini mini scheutje cognac erbij, verse kruiden en wat limoen.
Mooiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alweer weg gelukkig.
Ok ik kom er nu echt aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cognac? Dat is het proberen waard een keer.. Heb nog whiskey.. geen idee of dat in yoghurtsaus lekker is.
Jij weet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook veel lekkerder dan die dikke vette knoflooksaus, soms klein mini mini scheutje cognac erbij, verse kruiden en wat limoen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! Alleen al omdat jij het maakte.
Dat mag ik hopenquote:
De overgebleven yoghurt zou je weer kunnen gebruiken voor ontbijt. Ze verkopen ook van die kleine bakjes yoghurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet.Ik vind dat soort dingen wel lastig daar ik alleen woon. Ik heb al gauw genoeg voor 3 of meer maaltijden.
Ja, ze moet niet mieren over dingen waar niet over te mieren valt hoorquote:
Mieren over broccoli mag bestquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ze moet niet mieren over dingen waar niet over te mieren valt hoor
Kun je wel twee of drie dagen afgedekt in de koelkast bewaren denk ik, ook al ben ik niet van het bewaren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet.Ik vind dat soort dingen wel lastig daar ik alleen woon. Ik heb al gauw genoeg voor 3 of meer maaltijden.
Zolang het niet wurmen isquote:
Ik ben ook best wel creatief met inkopen doen. Wat ik een nadeel vind is dat de kleine pakjes net zoveel kosten als een normale bak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
De overgebleven yoghurt zou je weer kunnen gebruiken voor ontbijt. Ze verkopen ook van die kleine bakjes yoghurt.
Broccoli is lekkerquote:
Ja dat is echt stom! Oja nu ga ik echt koken!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel creatief met inkopen doen. Wat ik een nadeel vind is dat de kleine pakjes net zoveel kosten als een normale bak.
Kind, je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon de broccoli en peer eruitvissen niks aan de hand
Jij ging naar de keuken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef Voxs het volgende:
Oh ik dacht letterlijke mieren die er over liepen
vandaar het wurmen...
Vrouw3quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef Voxs het volgende:
Oh ik dacht letterlijke mieren die er over liepen
vandaar het wurmen...
Ik ben echt een kitten met handschoenen aan wdbtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je gelijk @:Recce op z'n lazer geven die liep te spoileren
ook lekker!quote:
Oh idd ging ik doenquote:
kappertjes daarentegenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef TillyB het volgende:
Broccoliquiche met kappertjes en tonijnthe trauma
Zal ik het even overnemen bij Recce?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben echt een kitten met handschoenen aan wdbt
Ja, da's ook smerig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef TillyB het volgende:
Ik zie veel dat mensen hun groente "stuk" koken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Broccoli is heerlijk, geen sausje, niks erbij geen zout of peper maar puur bijtgaar groen, heerlijk.
Das de oude school gaarkeuken heroesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie veel dat mensen hun groente "stuk" koken.
Bij broccoli hoort dan ook een sterke tegensmaak, zo'n lange Spaanse spies of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef TillyB het volgende:
Zo ben ik thuis ook grootgebrachtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie veel dat mensen hun groente "stuk" koken.
Dat kwam ook omdat veel groenten vroeger gifstoffen bevatten die je er uit moest koken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de oude school gaarkeuken heroes
Bio moet je nemen zeggen ze ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat veel groenten vroeger gifstoffen bevatten die je er uit moest koken.
Ik ken nu ook genoeg mensen die de tijd niet willen nemen om te koken.
Mijn moeder kon best goed koken maar als kind houd je niet van alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik thuis ook grootgebracht
Ik lustte alleen maar biefstuk, cordon blue en gestampte aardappels met zout en peper, groot was haar verbazing tijdens mijn eerste zelfbereide kerstdiner dat ik spruitjes had gemaakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder kon best goed koken maar als kind houd je niet van alles.
Evolutie dingetje.
Het is meer wat groenten uit zichzelf al bevatten.quote:
De drone vliegt alquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:15 schreef Recce het volgende:
De Boeing 777X gaat zo voor het eerst vliegen. Hier te volgen:
https://livestream.com/accounts/3233120/events/8956746/player
De motoren zijn net gestart.
Het maakt ook niet uit wat je bereid maar hoe je het bereid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lustte alleen maar biefstuk, cordon blue en gestampte aardappels met zout en peper, groot was haar verbazing tijdens mijn eerste zelfbereide kerstdiner dat ik spruitjes had gemaakt.
Yep.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit wat je bereid maar hoe je het bereid.
Oooh vet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:15 schreef Recce het volgende:
Best een mooie kistquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:15 schreef Recce het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:06 schreef Lyza666 het volgende:
Tafel dekken en iets fatsoenlijks aantrekken.fijne avond.
Hoe gaat het met je enkel?quote:
tel de raampjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Grote vliegtuig zeg, hoeveel passagiers passen daar in?
Ik denk goed. Morgen een lange afstand lopen en kijken hoe het gaat. Wel met brace voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je enkel?
Volgens mij is het een helicopter.quote:
Het is best een groot ding! De vleugeltips zijn opklapbaar omdat-ie anders te breed is op de grond. Qua capaciteit is-ie vergelijkbaar met een 747.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
Slank vliegtuigje heur. Ik vind hem wel mooi
Hij is er klaar voorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk goed. Morgen een lange afstand lopen en kijken hoe het gaat. Wel met brace voor de zekerheid.
Meer dan 400.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Grote vliegtuig zeg, hoeveel passagiers passen daar in?
Ahja, hij ziet er zeker subtieler uit dan die 747quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het een helicopter.
[..]
Het is best een groot ding! De vleugeltips zijn opklapbaar omdat-ie anders te breed is op de grond. Qua capaciteit is-ie vergelijkbaar met een 747.
[ afbeelding ]
Yups. Waarschijnlijk zitten de passagiers wat efficiënter opgepropt in deze.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahja, hij ziet er zeker subtieler uit dan die 747
wiesda?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is er klaar voor
[ afbeelding ]
Comfort is alleen voor hen die het kunnen betalen. De rest moet straks staan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Waarschijnlijk zitten de passagiers wat efficiënter opgepropt in deze.
quote:
Moeten er eerst wel wat meer doden vallen, voor ik mij zorgen ga makenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Corona virus in Frankrijk![]()
Sprinkhaan plaag in Kenia![]()
Australië die nog steeds in brand staat![]()
Overstromingen![]()
Aardbevingen![]()
2020 is echt top![]()
Graag wil ik men nog even herinneren dat zowel in 1820 als 1920 ook veel mensen overleden aan een ziekte.
Daar hadden ze al proeven mee gedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Comfort is alleen voor hen die het kunnen betalen. De rest moet straks staan.
De aarde is zelf bezig iets aan de overpopulatie te doen blijkbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Corona virus in Frankrijk![]()
Sprinkhaan plaag in Kenia![]()
Australië die nog steeds in brand staat![]()
Overstromingen![]()
Aardbevingen![]()
2020 is echt top![]()
Graag wil ik men nog even herinneren dat zowel in 1820 als 1920 ook veel mensen overleden aan een ziekte.
Wel een vet ding, de grappigste blijft dat nieuwe vrachtvliegtuig van Airbusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:34 schreef Recce het volgende:
Dat ding heeft echt gigantische motoren:
[ afbeelding ]
Ja, die was ook leuk beschilderd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel een vet ding, de grappigste blijft dat nieuwe vrachtvliegtuig van AirbusBeluga
jah....t is geen LI..ik weet tquote:
Den Aap komt IKEA dingen brengen voor haar kamerT een spiegel en 3 plankenquote:
jullie zijn best wel close of niet? Mooi welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Den Aap komt IKEA dingen brengen voor haar kamerT een spiegel en 3 planken
Ja is ook leukquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
jullie zijn best wel close of niet? Mooi wel
Koopt de hele wereld volgend jaar weer Fokkers.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
Zou toch lullig zijn als ie neer zou storten
Nah, dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
Zou toch lullig zijn als ie neer zou storten
jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koopt de hele wereld volgend jaar weer Fokkers.
Ground control...quote:
oh ja. Ik maak er altijd space vanquote:
tnxquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welcome to the family tripple seven exquote:
want stel je voor dat ie neer gaatquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
Ze starten naar het noorden omdat ze dan niet over bewoond gebied komen.
Dat wekt vertrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
Ze starten naar het noorden omdat ze dan niet over bewoond gebied komen.
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
want stel je voor dat ie neer gaat
Het is toch iets riskanter dan een gewone vlucht. Straks heeft iemand een kabeltje verkeerd om aangesloten.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Het is toch iets riskanter dan een gewone vlucht. Straks heeft iemand een kabeltje verkeerd om aangesloten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straight ipv crossquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Het is toch iets riskanter dan een gewone vlucht. Straks heeft iemand een kabeltje verkeerd om aangesloten.
Kabelaansluitingen worden zo ontworpen dat verkeerd aansluiten niet meer kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die schrijver was niet erg wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een paar jaar geleden hebben ze in Rusland nog een sensor van een raket verkeerd om gemonteerd. Dat paste ook niet in eerste instantie, maar een hamer bood uitkomst.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kabelaansluitingen worden zo ontworpen dat verkeerd aansluiten niet meer kan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hebben ze in Rusland nog een sensor van een raket verkeerd om gemonteerd. Dat paste ook niet in eerste instantie, maar een hamer bood uitkomst.
Dan noem je wat op ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hebben ze in Rusland nog een sensor van een raket verkeerd om gemonteerd. Dat paste ook niet in eerste instantie, maar een hamer bood uitkomst.
Na verschillende vliegtuigrampen wordt er met het ontwerp wel rekening gehouden dat er geen verkeerde onderdelen gemonteerd wordt. Maar ja, met een moker krijg je alles passend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Boeing kan er ook wat van de laatste tijd.
niet!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen krijgen alles passend op een vage manier
Vrouwen dan? De klere zeg, zij hebben soms meer in hun tas dan ik in huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen krijgen alles passend op een vage manier
Gadverdamme.quote:
Om de luchtstroom te checken?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hebben testvliegtuigen meestal.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:13 schreef chufi het volgende:
https://www.flightradar24.com/BOE001/23a5b16c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |