Hoe gaat het met je enkel?quote:
tel de raampjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Grote vliegtuig zeg, hoeveel passagiers passen daar in?
Ik denk goed. Morgen een lange afstand lopen en kijken hoe het gaat. Wel met brace voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je enkel?
Volgens mij is het een helicopter.quote:
Het is best een groot ding! De vleugeltips zijn opklapbaar omdat-ie anders te breed is op de grond. Qua capaciteit is-ie vergelijkbaar met een 747.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
Slank vliegtuigje heur. Ik vind hem wel mooi
Hij is er klaar voorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk goed. Morgen een lange afstand lopen en kijken hoe het gaat. Wel met brace voor de zekerheid.
Meer dan 400.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Grote vliegtuig zeg, hoeveel passagiers passen daar in?
Ahja, hij ziet er zeker subtieler uit dan die 747quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het een helicopter.
[..]
Het is best een groot ding! De vleugeltips zijn opklapbaar omdat-ie anders te breed is op de grond. Qua capaciteit is-ie vergelijkbaar met een 747.
[ afbeelding ]
Yups. Waarschijnlijk zitten de passagiers wat efficiënter opgepropt in deze.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahja, hij ziet er zeker subtieler uit dan die 747
wiesda?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is er klaar voor
[ afbeelding ]
Comfort is alleen voor hen die het kunnen betalen. De rest moet straks staan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Waarschijnlijk zitten de passagiers wat efficiënter opgepropt in deze.
quote:
Moeten er eerst wel wat meer doden vallen, voor ik mij zorgen ga makenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Corona virus in Frankrijk![]()
Sprinkhaan plaag in Kenia![]()
Australië die nog steeds in brand staat![]()
Overstromingen![]()
Aardbevingen![]()
2020 is echt top![]()
Graag wil ik men nog even herinneren dat zowel in 1820 als 1920 ook veel mensen overleden aan een ziekte.
Daar hadden ze al proeven mee gedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Comfort is alleen voor hen die het kunnen betalen. De rest moet straks staan.
De aarde is zelf bezig iets aan de overpopulatie te doen blijkbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Corona virus in Frankrijk![]()
Sprinkhaan plaag in Kenia![]()
Australië die nog steeds in brand staat![]()
Overstromingen![]()
Aardbevingen![]()
2020 is echt top![]()
Graag wil ik men nog even herinneren dat zowel in 1820 als 1920 ook veel mensen overleden aan een ziekte.
Wel een vet ding, de grappigste blijft dat nieuwe vrachtvliegtuig van Airbusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:34 schreef Recce het volgende:
Dat ding heeft echt gigantische motoren:
[ afbeelding ]
Ja, die was ook leuk beschilderd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel een vet ding, de grappigste blijft dat nieuwe vrachtvliegtuig van AirbusBeluga
jah....t is geen LI..ik weet tquote:
Den Aap komt IKEA dingen brengen voor haar kamerT een spiegel en 3 plankenquote:
jullie zijn best wel close of niet? Mooi welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Den Aap komt IKEA dingen brengen voor haar kamerT een spiegel en 3 planken
Ja is ook leukquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
jullie zijn best wel close of niet? Mooi wel
Koopt de hele wereld volgend jaar weer Fokkers.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
Zou toch lullig zijn als ie neer zou storten
Nah, dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
Zou toch lullig zijn als ie neer zou storten
jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koopt de hele wereld volgend jaar weer Fokkers.
Ground control...quote:
oh ja. Ik maak er altijd space vanquote:
tnxquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
https://livestream.com/accounts/3233120/events/8956746/player
Welcome to the family tripple seven exquote:
want stel je voor dat ie neer gaatquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
Ze starten naar het noorden omdat ze dan niet over bewoond gebied komen.
Dat wekt vertrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
Ze starten naar het noorden omdat ze dan niet over bewoond gebied komen.
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
want stel je voor dat ie neer gaat
Het is toch iets riskanter dan een gewone vlucht. Straks heeft iemand een kabeltje verkeerd om aangesloten.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Het is toch iets riskanter dan een gewone vlucht. Straks heeft iemand een kabeltje verkeerd om aangesloten.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straight ipv crossquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Het is toch iets riskanter dan een gewone vlucht. Straks heeft iemand een kabeltje verkeerd om aangesloten.
Kabelaansluitingen worden zo ontworpen dat verkeerd aansluiten niet meer kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die schrijver was niet erg wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een paar jaar geleden hebben ze in Rusland nog een sensor van een raket verkeerd om gemonteerd. Dat paste ook niet in eerste instantie, maar een hamer bood uitkomst.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kabelaansluitingen worden zo ontworpen dat verkeerd aansluiten niet meer kan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hebben ze in Rusland nog een sensor van een raket verkeerd om gemonteerd. Dat paste ook niet in eerste instantie, maar een hamer bood uitkomst.
Dan noem je wat op ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hebben ze in Rusland nog een sensor van een raket verkeerd om gemonteerd. Dat paste ook niet in eerste instantie, maar een hamer bood uitkomst.
Na verschillende vliegtuigrampen wordt er met het ontwerp wel rekening gehouden dat er geen verkeerde onderdelen gemonteerd wordt. Maar ja, met een moker krijg je alles passend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Boeing kan er ook wat van de laatste tijd.
niet!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen krijgen alles passend op een vage manier
Vrouwen dan? De klere zeg, zij hebben soms meer in hun tas dan ik in huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen krijgen alles passend op een vage manier
Gadverdamme.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |