tel de raampjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Grote vliegtuig zeg, hoeveel passagiers passen daar in?
Ik denk goed. Morgen een lange afstand lopen en kijken hoe het gaat. Wel met brace voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je enkel?
Volgens mij is het een helicopter.quote:
Het is best een groot ding! De vleugeltips zijn opklapbaar omdat-ie anders te breed is op de grond. Qua capaciteit is-ie vergelijkbaar met een 747.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
Slank vliegtuigje heur. Ik vind hem wel mooi
Hij is er klaar voorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk goed. Morgen een lange afstand lopen en kijken hoe het gaat. Wel met brace voor de zekerheid.
Meer dan 400.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Grote vliegtuig zeg, hoeveel passagiers passen daar in?
Ahja, hij ziet er zeker subtieler uit dan die 747quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het een helicopter.
[..]
Het is best een groot ding! De vleugeltips zijn opklapbaar omdat-ie anders te breed is op de grond. Qua capaciteit is-ie vergelijkbaar met een 747.
[ afbeelding ]
Yups. Waarschijnlijk zitten de passagiers wat efficiënter opgepropt in deze.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahja, hij ziet er zeker subtieler uit dan die 747
wiesda?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is er klaar voor
[ afbeelding ]
Comfort is alleen voor hen die het kunnen betalen. De rest moet straks staan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Waarschijnlijk zitten de passagiers wat efficiënter opgepropt in deze.
quote:
Moeten er eerst wel wat meer doden vallen, voor ik mij zorgen ga makenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Corona virus in Frankrijk![]()
Sprinkhaan plaag in Kenia![]()
Australië die nog steeds in brand staat![]()
Overstromingen![]()
Aardbevingen![]()
2020 is echt top![]()
Graag wil ik men nog even herinneren dat zowel in 1820 als 1920 ook veel mensen overleden aan een ziekte.
Daar hadden ze al proeven mee gedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Comfort is alleen voor hen die het kunnen betalen. De rest moet straks staan.
De aarde is zelf bezig iets aan de overpopulatie te doen blijkbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Corona virus in Frankrijk![]()
Sprinkhaan plaag in Kenia![]()
Australië die nog steeds in brand staat![]()
Overstromingen![]()
Aardbevingen![]()
2020 is echt top![]()
Graag wil ik men nog even herinneren dat zowel in 1820 als 1920 ook veel mensen overleden aan een ziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |