Heb ik nog meer gezanik gemist?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
100% eens. Dat eeuwige gezanik. Ben voorlopig ook weer even klaar hier.
Ja hele warme persoonlijkheid ookquote:
quote:
Vooroordelen zijn er om overboord gegooid te worden, of waren dat principes?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, niet specifiek in het vorige topic, maar dat eeuwige zure zult gedrag begint me de keel uit te hangen en wat Scrut de laatste tijd heeft is me ook een raadsel. Dat gezeik om niets en vooroordelen die nergens op zijn gebaseerd. Laat iedereen lekker posten, klaar.
Principes schuif je toch aan de kant?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn er om overboord gegooid te worden, of waren dat principes?
Wat wordt er dan overboord gegooid?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Principes schuif je toch aan de kant?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wordt er dan overboord gegooid?
quote:Geluk is wat voortdurend overboord gegooid wordt,
om het telkens opnieuw op te vissen.
Dat vind ik heel raar, dan kies ik toch voor principes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geluk is wat voortdurend overboord gegooid wordt,
om het telkens opnieuw op te vissen.
je mot niks ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, want ik mot met je naar een meeting.
Ik ook maar dat las ik net.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik heel raar, dan kies ik toch voor principes.
Idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon van een tegeltje
Tegenwoordig zetten ze ook van alles op zo'n tegeltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |