De mijne ook, maar als ik daar nu op zou moeten wachten...vrat ik nooit meer een pieperquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nooit gedaan mijn moeder kookt de aardappel gerechten
Die leeft niet meer zeker? mijne wel 3 x per week krijg ik eten meequote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De mijne ook, maar als ik daar nu op zou moeten wachten...vrat ik nooit meer een pieper
Nee, al 3 jaar niet meer en ze kookte ook niet voor me hoor. Ze gaf mij de recepten, zodat ik het kon doen😂quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die leeft niet meer zeker? mijne wel 3 x per week krijg ik eten mee
Nee en ik denk niet dat ze dat zou eten ook, doe meer andere dingen voor haar altijd, Taxi boodschappen en klusjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, al 3 jaar niet meer en ze kookte ook niet voor me hoor. Ze gaf mij de recepten, zodat ik het kon doen😂
Wel lekker makkelijk, en jij kookt de andere dagen voor haar?
Eten van mammiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die leeft niet meer zeker? mijne wel 3 x per week krijg ik eten mee
Dat heb ik al lang niet meer gehad.quote:
Ik ook al 35 jaar niet meerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer gehad.
Mooie 'deal' zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en ik denk niet dat ze dat zou eten ook, doe meer andere dingen voor haar altijd, Taxi boodschappen en klusjes
We doen het maar met de goede herinneringen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook al 35 jaar niet meer
Maar ik vind het schattig dat GB het nog krijgt
Daar mag je al dankbaar voor zijn. Die kan niemand afpakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We doen het maar met de goede herinneringen.
Second best jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We doen het maar met de goede herinneringen.
een euro of zo? Niet op de prijs gelet....had zin in iets zoetigs. Gebeurt niet zo heel vaak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die waren nog best prijzig eh? voor de bonus
Nee ik heb de verkeerde prijskaart gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
een euro of zo? Niet op de prijs gelet....had zin in iets zoetigs. Gebeurt niet zo heel vaak.
Oh. Heb ook kaas gekocht
Ze waren een euro dacht ik. 20 ct per donut en ik geloof dat er 5 inzitten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb de verkeerde prijskaart gezien2.99 zag ik gisteren
Ja vond het ook wel erg veelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze waren een euro dacht ik. 20 ct per donut en ik geloof dat er 5 inzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |