Keuzestress.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorpret is ook leuk. Ik wil graag het noorderlicht zien. Maar ik wil ook graag een wit strand en palmbomen zien. Ik ben er nog niet uit.
Nee nog niet. Maar de aanhouder wintquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel keuze!
Is Oostvoorne nog gelukt?
Waar gaan jullie juni naartoe?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ja in juni gaan we sowieso al.
We kijken ondertussen voor kerst en nieuwjaar einde dit jaar.
Vanuit Amsterdam naar Berlijn, Tallinn, Sint Petersburg, Helsinki, Stockholm, Visby, Ronne, Kopenhagen, Oslo en terug naar Amsterdam.quote:
Dit klinkt zo herkenbaar, ik wil zoveel. Het noorderlicht wil ik ook graag eens zien en dan het liefst met een Hurtigrutenboot, die langs de fjorden vaart, ik wil ook eens naar de Keys in Miami en een vriendin was naar Zanzibar geweest en had het ontzettend fijn gehad. Keuzes, keuzes.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorpret is ook leuk. Ik wil graag het noorderlicht zien. Maar ik wil ook graag een wit strand en palmbomen zien. Ik ben er nog niet uit.
Ow ja dat is die uitzwaaireis, Fok!uitzwaaimeet!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam naar Berlijn, Tallinn, Sint Petersburg, Helsinki, Stockholm, Visby, Ronne, Kopenhagen, Oslo en terug naar Amsterdam.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat is die uitzwaaireis, Fok!uitzwaaimeet!
En meestal als je gewoon afwacht komt er ineens iets op je pad waarvan je denkt 'dat is het!'.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar, ik wil zoveel. Het noorderlicht wil ik ook graag eens zien en dan het liefst met een Hurtigrutenboot, die langs de fjorden vaart, ik wil ook eens naar de Keys in Miami en een vriendin was naar Zanzibar geweest en had het ontzettend fijn gehad. Keuzes, keuzes.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar de aanhouder wint
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:53 schreef Voxs het volgende:
Mooie OP
@:mazaru Wat je ook kiest, het zal genieten worden.
Als je vanuit de noordkaap naar het noorden gaat, kom je uiteindelijk wel bij een soort van witte stranden. Alleen geen palmbomen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker, Praag is een leuke stad!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nog even rustig verder zoeken. In April ga ik sowieso met een vriendin naar Praag voor een paar dagen. Dat is al leuk om naar uit te kijken.
Precies, je hebt al wat voorpret dus, leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nog even rustig verder zoeken. In April ga ik sowieso met een vriendin naar Praag voor een paar dagen. Dat is al leuk om naar uit te kijken.
Mee eens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Voxs het volgende:
Ik ben huismusserig. Al is vakantie fijn, ik hoef het niet per se. En meestal vind ik 1,5 week tot max 2 wel weer genoeg.
Mooie stad! En inderdaad, de voorpret is ook al genieten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stadskanaal heeft ook wet wat.
Zei hij die 4 weken op Kaapverdiė heeft gezetenquote:
Daar ben ik nou nog nooit geweest....quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zei hij die 4 weken op Kaapverdiė heeft gezeten
Ik ook niet, ik ben helemaal nog nooit in de provincie Groningen geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Daar ben ik nou nog nooit geweest....
Kijk, in eigen land valt ook nog wat te ontdekken! Je kunt er zelfs met de boot komen, al vraag ik me af of er een cruise aanmeert...quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Weet ik, niks mis mee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een outdoors persoon
#metooquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een outdoors persoon
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, in eigen land valt ook nog wat te ontdekken! Je kunt er zelfs met de boot komen, al vraag ik me af of er een cruise aanmeert...
Ik ook niet...quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben helemaal nog nooit in de provincie Groningen geweest.
Je kan er met het museumspoortje, de watertoren bezoeken en varen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, in eigen land valt ook nog wat te ontdekken! Je kunt er zelfs met de boot komen, al vraag ik me af of er een cruise aanmeert...
quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Houden zo, espri. Het is een nare en inspiratieloze omgeving. En saai, sįįi!
Ik heb wel ooit eens een rondvaart gedaan door een natuurgebied in oost-groningen...quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan er met het museumspoortje, de watertoren bezoeken en varen!
https://westerwolde.groni(...)terwolde/stadskanaal
Dan delen we die mening.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is een standaard reactie van mij
Praktisch een cruise!quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit eens een rondvaart gedaan door een natuurgebied in oost-groningen...
Treintje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan er met het museumspoortje, de watertoren bezoeken en varen!
https://westerwolde.groni(...)terwolde/stadskanaal
Dat land komt steeds meer in lees ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:11 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat het Kroätie wordt dit jaar.
quote:
Het schijnt er prachtig te zijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:11 schreef espri het volgende:
[..]
Dat land komt steeds meer in lees ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt er prachtig te zijn
Natuur, cultuur ( Romeinen)quote:
Ik doe dan ook zo min mogelijk aan lijstjes en meer aan ' oh ja' !quote:
wel een lange straat zo aant waterquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan heb je deze keer gelukquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ookal regende het buiten, hagelde het, is de apocalypse begonnen buiten: ik zou toch op de fiets naar werk moeten.
7 heen en 7 terug. Ongeveer 25 min fietsen.quote:
Ok dat is zeker een eindjequote:
Klein half uurtjequote:Op donderdag 23 januari 2020 12:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Neh op een goede fiets niet
Omschrijf goede fiets.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Neh op een goede fiets niet
Mét Tettenquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Mooi ben je aan het painten voor Sas?
Ohjaquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Die strap on nog niet binnenmaar het kan nog
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Die strap on nog niet binnenmaar het kan nog
Whut?quote:
Als normaal persoon is hij de ideale proefpersoon voor de strap-on denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach so! En wat heeft Scrut daarmee te maken?
Zou kunnen. Ghostbuster maakt het wel weer ingewikkeld vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als normaal persoon is hij de ideale proefpersoon voor de strap-on denk ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als normaal persoon is hij de ideale proefpersoon voor de strap-on denk ik.
Goede ondertitel here to confuse youquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ghostbuster maakt het wel weer ingewikkeld vandaag.
Ja koppie erbij houden Rekketet, het gaat niet allemaal vanzelf hieroquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ghostbuster maakt het wel weer ingewikkeld vandaag.
De strap-on of je andere pakket?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Uw pakket ligt voor u klaar op de PostNL-locatie
Andere strap komt met de post, moet ik dat ding nog op een bepaalde manier er op plakken?quote:
Mijn koppie doet het niet vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja koppie erbij houden Rekketet, het gaat niet allemaal vanzelf hiero
Welke van de 2?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn koppie doet het niet vandaag.
Till vond dat handigquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zegt de eigenaar van een strap on.
Ja, waar precies moet je zelf weten wat handigst is, beetje in het midden zodat je overal bij kan met je duim. En je moet 'm echt een tijdje goed aandrukken, volgens mij 30 of 60 seconden? Doe maar extra voor de zekerheid. ECHT DOEN ANDERS PLEURT IE ERAF. Dus kom niet achteraf met hij tyfde eraf, dan is het je eigen schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Andere strap komt met de post, moet ik dat ding nog op een bepaalde manier er op plakken?
Kom duocoma danquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn koppie doet het niet vandaag.
Heb je die voice over gehoord, dezelfde die Kim deed met dr koelkast?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is zo geweldig, nou ben ik fan van Paris(judgeme)
Dit word een geweldige dag, de E-Smoker is een tip van mn andere vriendin, die is nu al zenuwachtigquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, waar precies moet je zelf weten wat handigst is, beetje in het midden zodat je overal bij kan met je duim. En je moet 'm echt een tijdje goed aandrukken, volgens mij 30 of 60 seconden? Doe maar extra voor de zekerheid. ECHT DOEN ANDERS PLEURT IE ERAF. Dus kom niet achteraf met hij tyfde eraf, dan is het je eigen schuld.
Ik moet nog boodschappen doen en heb nog een afspraak.quote:
Man3.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, waar precies moet je zelf weten wat handigst is, beetje in het midden zodat je overal bij kan met je duim. En je moet 'm echt een tijdje goed aandrukken, volgens mij 30 of 60 seconden? Doe maar extra voor de zekerheid. ECHT DOEN ANDERS PLEURT IE ERAF. Dus kom niet achteraf met hij tyfde eraf, dan is het je eigen schuld.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Lasagnaaaaaaa gawd ik zou zo met dr trouwen
twitter:chaseicon twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:19:35Cooking with Paris (VOICEOVER) https://t.co/3WApZcJ4Fz reageer retweet
Niet mijn Paris verziekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]twitter:chaseicon twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:19:35Cooking with Paris (VOICEOVER) https://t.co/3WApZcJ4Fz reageer retweet
Zenuwachtig waarvoor? Voor als het tegenvalt en het dan haar schuld is? Geen last vanquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit word een geweldige dag, de E-Smoker is een tip van mn andere vriendin, die is nu al zenuwachtig
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen en heb nog een afspraak.En in coma liggen overdag lukt me nooit.
Nog geen smoothie gehadquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Anoniem.... dus géén gezicht..... maar we[ tetten...
en met héél veel foutjes... kwam door dat kutkwastje![]()
effe wachten Sas... hij moet nog drogen
Ja de eerste E-Smoke 5 jaar geleden was ook via haar, en die brandde door na 2 dagenquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zenuwachtig waarvoor? Voor als het tegenvalt en het dan haar schuld is? Geen last van
Nee.. Jij wel?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog geen smoothie gehad
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een volle Gallische dame uit Asterix en Obelixquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Holy tetten!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Big mommaquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Woopsquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de eerste E-Smoke 5 jaar geleden was ook via haar, en die brandde door na 2 dagen
Oh zat je daar nogquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
MI van Ghostbuster met een strap on.
Dan is het net een zwaard als ik hem op mn piel monteerquote:
@FANN als je nog schilderij inspo nodig hebt somsquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan is het net een zwaard als ik hem op mn piel monteer
Yayyy laterquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Strapper is binnenmaar ik monteer vanavond eerst de city in voor happy hour sandwich en pakket
Misschien heeft-ie ze meegebracht uit Amsterdam.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ze die kado gekregen hebben van Scrut?
Veel plezier in Haastrecht city!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Strapper is binnenmaar ik monteer vanavond eerst de city in voor happy hour sandwich en pakket
brrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pittige olijven en truffel paté.
Alles is voor Bassiequote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja maar... maar.... maarre..... ja maar... maar ja, ja maar...
![]()
vanavond zalmquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tilly eet alleen blote beschuiten.
Lekker!quote:
Ja, truffel met mate.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Voxs het volgende:
Lekker! Truffel trouwens enkel subtiel lekker.
Vanavond maak ik kip-kerrie.
Hallo ik heb geen kleutersmaak hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker!Valt mee dat je dat wel lust, want heeft toch ook een vrij uitgesproken smaak.
Ik ook al jaren niet! Mijn (pleeg) moeder kon niet koken, maar kip kerrie wel. Op mijn verjaardag koos ik altijd dat ipv friet of pizza.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, truffel met mate.
Kip kerrie, tijd niet gegeten. Ook lekker en zo klaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja maar... maar.... maarre..... ja maar... maar ja, ja maar...
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo ik heb geen kleutersmaak hoor
Ik eet bij jouquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Voxs het volgende:
Roze badjas en het is compleetquote:
Alweer koken voor een weeshuisquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet! Mijn (pleeg) moeder kon niet koken, maar kip kerrie wel. Op mijn verjaardag koos ik altijd dat ipv friet of pizza.
quote:
Zalm op droge beschuiten is misschien wel lekker..quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij koos bijna iedereen als kind patat met doperwten, schnitzel en appelmoes. Alleen jij niet en Til niet, die eet alleen zalm en blote beschuiten.
Paté lust ik wel, truffel geen idee. Die brrrr ging eigenlijk vooral over de olijven.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er zijn zat mensen die geen vis lusten. Paté niet lusten zou strafbaar moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Nee, doodzonde van de zalm.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zalm op droge beschuiten is misschien wel lekker..
Ah! Dat bittere natuurlijk. Dat trekken wel meer vrouwen niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Paté lust ik wel, truffel geen idee. Die brrrr ging eigenlijk vooral over de olijven.
Train ze, Voxske.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:59 schreef Voxs het volgende:
cross trainer-gewichten- weer en een kast uitruimen.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:02 schreef TillyB het volgende:
@:Lucky2Bastard hoop voor je dat je een pallet melk heb ingeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L2B's Mixcloud
Gelukkig weet ik het vandaag op tijd. Wel een eind fietsen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Voxs het volgende:
Nou, valt mee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Dat bittere natuurlijk. Dat trekken wel meer vrouwen niet.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:02 schreef TillyB het volgende:
@:Lucky2Bastard hoop voor je dat je een pallet melk heb ingeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zou het bijna als UI nemen.
Oh ja, dat is een aardige lijst wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou, valt mee hoorgember, witlof, rucola, grapefruit, koffie met zonder niks, pure chocola, heerlijk!
Ik heb net witlof gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou, valt mee hoorgember, witlof, rucola, grapefruit, koffie met zonder niks, pure chocola, heerlijk!
BEN JE GEK OF ZO? SPRUITEN ZIJN WEAPONS OF WARquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:10 schreef TillyB het volgende:
Niet iedereen houdt van ingrediėnten met bitterstoffen zoals witlof, rucola, andijvie, grapefruit, gember, spruiten, aardpeer en salie. Toch is het gezond om ingrediėnten met een bittere smaak onderdeel te laten zijn van je eetpatroon.
andijvie en spruiten zijn ook bitter?valt toch wel mee hmmm
Vroeger waren spruitjes wel redelijk bitter.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:10 schreef TillyB het volgende:
Niet iedereen houdt van ingrediėnten met bitterstoffen zoals witlof, rucola, andijvie, grapefruit, gember, spruiten, aardpeer en salie. Toch is het gezond om ingrediėnten met een bittere smaak onderdeel te laten zijn van je eetpatroon.
andijvie en spruiten zijn ook bitter?valt toch wel mee hmmm
Lekker manquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
BEN JE GEK OF ZO? SPRUITEN ZIJN WEAPONS OF WAR
en daar groeide dan grote weeļge doorgekookte spruitenbomen uit?quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger waren spruitjes wel redelijk bitter.Mijn zus en ik stopten ze als kind stiekem in een grote plantenbak tijdens het eten.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger waren spruitjes wel redelijk bitter.Mijn zus en ik stopten ze als kind stiekem in een grote plantenbak tijdens het eten.
Nah, dat ging wel schimmelen en stinken na een paar dagen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
en daar groeide dan grote weeļge doorgekookte spruitenbomen uit?
Goorlellen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat ging wel schimmelen en stinken na een paar dagen.
Net ls witlof, daarom lust ik die groenten nu wel en vroegah niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Al die 'bittere' smaken van tegenwoordig zijn verzwakt. Vroeger kostte het je minimaal je gebit als je spuitjes at.
Zuur wil vast nog wel lukken als ik mijn best doequote:Op donderdag 23 januari 2020 15:34 schreef TillyB het volgende:
Jullie hebben alles voor de volgende generaties verziektzelfs bitter kan niet meer!
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuur wil vast nog wel lukken als ik mijn best doe
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:34 schreef TillyB het volgende:
Jullie hebben alles voor de volgende generaties verziektzelfs bitter kan niet meer!
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuur wil vast nog wel lukken als ik mijn best doe
Oh ja, de tulpentest.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
30 tulpen met een gaatje onder hun kop. Wordt vervolgd!
[ afbeelding ]
3 bossen voor je 5 euri, daar kan je nog eens een testje mee doen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, de tulpentest.
@:espri A.K.A. Tulpje.
Dat is wel héél weinig. Supermarkt zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 bossen voor je 5 euri, daar kan je nog eens een testje mee doen.
Lidl jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel héél weinig. Supermarkt zeker.
Die hebben erg goede kwaliteit bloemen voor weinig. Bij de bloemist betaal je een factor meer en gaat vaak ook nog minder lang mee.quote:
Ah u is een kenner, mijn ervaring is ook dat de bloemen van de supermarkt minstens zo lang mee gaan als die van de bloemenwinkel, waar je inderdaad een stuk meer betaald. En gemak dient de mens ook natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die hebben erg goede kwaliteit bloemen voor weinig. Bij de bloemist betaal je een factor meer en gaat vaak ook nog minder lang mee.
Tochtige bloemenquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze blijven minimaal een jaar staan met die tochtgaten in hun donder geprikt.
Het enige nadeel is de wachtrij bij de kassa. Verder ben je een dief van eigen portemonnee als je het ergens anders haalt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah u is een kenner, mijn ervaring is ook dat de bloemen van de supermarkt minstens zo lang mee gaan als die van de bloemenwinkel, waar je inderdaad een stuk meer betaald. En gemak dient de mens ook natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, de tulpentest.
@:espri A.K.A. Tulpje.
Oh, goed nieuws zeg!quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:10 schreef espri het volgende:
Net bij de handchirurg geweest en alles zag er goed uit, moet alleen er wat rustiger aan mee doen....
Zeker 2 maanden nog rustig aan kracht op bouwen maar hoef niet meer terug te komen.
Het gaat zeker hard. Voor je het weet ben je alweer met vakantie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hij blij ik blij.
Was vandaag precies 3 maanden geleden, wat gaat het hard zeg.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gaat zeker hard. Voor je het weet ben je alweer met vakantie.
Nee behang was al vol, heb nu een afteller op de i-pad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vink je het af op het behang of zo?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:10 schreef espri het volgende:
Net bij de handchirurg geweest en alles zag er goed uit, moet alleen er wat rustiger aan mee doen....
Zeker 2 maanden nog rustig aan kracht op bouwen maar hoef niet meer terug te komen.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:10 schreef espri het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
@:espri goed nieuws, nog wel even rustig aan doen met dat handje hč.
Lastig hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Dit kan niet vaak genoeg gequoot wordenquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:20 schreef espri het volgende:
[..]
Oh klinkt goed, wij eten zuurkoolstamp met echte hemaworst.
Is dan ook wel weer verleidelijk als je het een tijdje niet kon doen, maar toch maar even kalm aan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef espri het volgende:
[..]
Lastig hoor![]()
Ik kan weer haken en ben daar weer volop mee bezig maar moet het wel rustiger aan doen daar mee.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit kan niet vaak genoeg gequoot worden
Ja ik doe het zo graag, ben met een vest bezig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dan ook wel weer verleidelijk als je het een tijdje niet kon doen, maar toch maar even kalm aan.
Wat ben je aan het maken?
Misschien hier en daar wat tekst vet maken ook.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is een aardig klusje ook, maar wel leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ik doe het zo graag, ben met een vest bezig.
Een kip kerrie, maar niet ouderwets met een roux, maar met kokosmelk, gember, citroengras, pepertje. En groenten: paprika geel en rood, wortel, ui, courgette. Appeltje ook zie ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hakken zelfs
Wat komt er op tafel?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja help dr ff mee...quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier en daar wat tekst vet maken ook.
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hier en daar wat tekst vet maken ook.
Lekker hoor, met een krautsalade erbij, ik krijg er een beetje een wintersportgevoel van altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat ga ik ook eens maken Tiroler grooshoop
Wat is dit nu weer...quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou @:TillyB hij zit er op heur, doe jij 1 of 2 vingers in de gleuf?
Klinkt goed zeg, al zou ik zelf het appeltje weg laten. Misschien ook eens proberen met zo'n pakket, is toch wel erg handig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een kip kerrie, maar niet ouderwets met een roux, maar met kokosmelk, gember, citroengras, pepertje. En groenten: paprika geel en rood, wortel, ui, courgette. Appeltje ook zie ik.
Het zo'n luie donder groentepakket van de Jumbo
Heb je daar een recept van?quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, met een krautsalade erbij, ik krijg er een beetje een wintersportgevoel van altijd.
Leuk, heerlijk ontspannen bezig zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een aardig klusje ook, maar wel leuk.
Mijn babydekentje is af, dus ik kan weer verder met de deken voor mijn dochter.
Is het zekerquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed zeg, al zou ik zelf het appeltje weg laten. Misschien ook eens proberen met zo'n pakket, is toch wel erg handig.
Klinkt goed zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een kip kerrie, maar niet ouderwets met een roux, maar met kokosmelk, gember, citroengras, pepertje. En groenten: paprika geel en rood, wortel, ui, courgette. Appeltje ook zie ik.
Het zo'n luie donder groentepakket van de Jumbo
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oke je vinger zit klem, en nu?quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk voordat jullie weer in porno stand gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen van de week
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goed nieuws Espri...rustig aan hoor![]()
je zit nu toch niet te haken![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goed nieuws Espri...rustig aan hoor![]()
je zit nu toch niet te haken![]()
Waarom zou je loopings maken met je telefoon?quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal loopings er mee maken in mn hand, die Aap stond me ook aan te kijken of ik debiel was
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:43 schreef espri het volgende:
[..]wel.....
ik kijk ff rond waar die camera hangt of tonja heeft je opgesteukt…
Nooit op donderdagquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:43 schreef espri het volgende:
[..]wel.....
ik kijk ff rond waar die camera hangt of tonja heeft je opgesteukt…
Ja maar ik heb geen denk moment qua geheugen, dus soms gooi ik hem gewoon van een afstand op de bank of zoquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:44 schreef espri het volgende:
[..]
Waarom zou je loopings maken met je telefoon?
ZXelfs met die rare handen van mij laat ik nooit mn foon vallen.
Oke… ik snap het... geloof ik...quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen denk moment qua geheugen, dus soms gooi ik hem gewoon van een afstand op de bank of zo
Maar nu zit je er dan nog aan vast als je hem gooit. Is dat handig danquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen denk moment qua geheugen, dus soms gooi ik hem gewoon van een afstand op de bank of zo
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:48 schreef espri het volgende:
[..]
Oke… ik snap het... geloof ik...
dus nu hangt dat ding de hele dag aan je vinger...
Kijk je uit met de grote boodschap hoe je veegt en zulks?
Ik zie een looping van een spook die ook op de bank beland..quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar nu zit je er dan nog aan vast? Is dat handig dan
[..]
[..]
Ik ook, waarvoor dank.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk in beelden dus geef vast een waarschuwing.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk in beelden dus geef vast een waarschuwing.
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |