@FANN als je nog schilderij inspo nodig hebt somsquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan is het net een zwaard als ik hem op mn piel monteer
Yayyy laterquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Strapper is binnenmaar ik monteer vanavond eerst de city in voor happy hour sandwich en pakket
Misschien heeft-ie ze meegebracht uit Amsterdam.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ze die kado gekregen hebben van Scrut?
Veel plezier in Haastrecht city!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Strapper is binnenmaar ik monteer vanavond eerst de city in voor happy hour sandwich en pakket
brrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pittige olijven en truffel paté.
Alles is voor Bassiequote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja maar... maar.... maarre..... ja maar... maar ja, ja maar...
![]()
vanavond zalmquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tilly eet alleen blote beschuiten.
Lekker!quote:
Ja, truffel met mate.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Voxs het volgende:
Lekker! Truffel trouwens enkel subtiel lekker.
Vanavond maak ik kip-kerrie.
Hallo ik heb geen kleutersmaak hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker!Valt mee dat je dat wel lust, want heeft toch ook een vrij uitgesproken smaak.
Ik ook al jaren niet! Mijn (pleeg) moeder kon niet koken, maar kip kerrie wel. Op mijn verjaardag koos ik altijd dat ipv friet of pizza.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, truffel met mate.
Kip kerrie, tijd niet gegeten. Ook lekker en zo klaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja maar... maar.... maarre..... ja maar... maar ja, ja maar...
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo ik heb geen kleutersmaak hoor
Ik eet bij jouquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Voxs het volgende:
Lekker! Truffel trouwens enkel subtiel lekker.
Vanavond maak ik kip-kerrie.
Roze badjas en het is compleetquote:
Alweer koken voor een weeshuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |