quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet! Mijn (pleeg) moeder kon niet koken, maar kip kerrie wel. Op mijn verjaardag koos ik altijd dat ipv friet of pizza.
quote:
Zalm op droge beschuiten is misschien wel lekker..quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij koos bijna iedereen als kind patat met doperwten, schnitzel en appelmoes. Alleen jij niet en Til niet, die eet alleen zalm en blote beschuiten.
Paté lust ik wel, truffel geen idee. Die brrrr ging eigenlijk vooral over de olijven.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er zijn zat mensen die geen vis lusten. Paté niet lusten zou strafbaar moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Nee, doodzonde van de zalm.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zalm op droge beschuiten is misschien wel lekker..
Ah! Dat bittere natuurlijk. Dat trekken wel meer vrouwen niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Paté lust ik wel, truffel geen idee. Die brrrr ging eigenlijk vooral over de olijven.
Train ze, Voxske.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:59 schreef Voxs het volgende:
cross trainer-gewichten- weer en een kast uitruimen.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:02 schreef TillyB het volgende:
@:Lucky2Bastard hoop voor je dat je een pallet melk heb ingeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L2B's Mixcloud
Gelukkig weet ik het vandaag op tijd. Wel een eind fietsen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:51 schreef Voxs het volgende:
Lekker! Truffel trouwens enkel subtiel lekker.
Vanavond maak ik kip-kerrie.
Nou, valt mee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Dat bittere natuurlijk. Dat trekken wel meer vrouwen niet.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:02 schreef TillyB het volgende:
@:Lucky2Bastard hoop voor je dat je een pallet melk heb ingeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zou het bijna als UI nemen.
Oh ja, dat is een aardige lijst wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou, valt mee hoorgember, witlof, rucola, grapefruit, koffie met zonder niks, pure chocola, heerlijk!
Ik heb net witlof gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou, valt mee hoorgember, witlof, rucola, grapefruit, koffie met zonder niks, pure chocola, heerlijk!
BEN JE GEK OF ZO? SPRUITEN ZIJN WEAPONS OF WARquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:10 schreef TillyB het volgende:
Niet iedereen houdt van ingrediënten met bitterstoffen zoals witlof, rucola, andijvie, grapefruit, gember, spruiten, aardpeer en salie. Toch is het gezond om ingrediënten met een bittere smaak onderdeel te laten zijn van je eetpatroon.
andijvie en spruiten zijn ook bitter?valt toch wel mee hmmm
Vroeger waren spruitjes wel redelijk bitter.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:10 schreef TillyB het volgende:
Niet iedereen houdt van ingrediënten met bitterstoffen zoals witlof, rucola, andijvie, grapefruit, gember, spruiten, aardpeer en salie. Toch is het gezond om ingrediënten met een bittere smaak onderdeel te laten zijn van je eetpatroon.
andijvie en spruiten zijn ook bitter?valt toch wel mee hmmm
Lekker manquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
BEN JE GEK OF ZO? SPRUITEN ZIJN WEAPONS OF WAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |