Vooruit dan maar!quote:
Morgen ga ik je weer overhorenquote:
Ja beter...quote:Op donderdag 23 januari 2020 05:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin nu al zenuwachtig te worden
Ik zeg maar zo, it is what it is. Jij?quote:Op donderdag 23 januari 2020 05:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha! Alles goed verder?
Ja wel okéquote:Op donderdag 23 januari 2020 05:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, it is what it is. Jij?
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 23 januari 2020 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam er niet uit inderdaad.
Welterusten!
Idioten beulen ! Goed van Haanquote:
Hey Fan(n)quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
[..]
Idioten beulen ! Goed van Haan![]()
al zal is inmiddels wel doodgetrapt zijn....
Goedemorgen Haags![]()
en
Charmian natuurlijk ook...
en de rest ook... die straks nog wakker worden......
dat ga ik nog even nog nadenken .......quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Een smoothiequote:Op donderdag 23 januari 2020 06:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik nog even nog nadenken .......
Dank, jij ook een goedemorgenquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
[..]
Idioten beulen ! Goed van Haan![]()
al zal is inmiddels wel doodgetrapt zijn....
Goedemorgen Haags![]()
en
Charmian natuurlijk ook...
en de rest ook... die straks nog wakker worden......
Si.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags, kerol!![]()
Alweer fris ende fruitig op het werk aangekomen?
Si was Turks voor nee toch?quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
U bent een andere taal machtig.
Oh, ik dacht een half blikje Sinas.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si was Turks voor nee toch?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een half blikje Sinas.
Kolere, wat vroeg zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:53 schreef notturna het volgende:
Mogguh, van uit de trein naar het werk.
Goedemorgen Lucky.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere, wat vroeg zeg.
Goedemorgen, notturna.
Wie gaat u een lesje leren?quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen Lucky.
Ja half acht beginnen de lessen.
Twee Thalys machinisten en een opleider.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie gaat u een lesje leren?
Nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie gaat u een lesje leren?
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren
quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Twee Thalys machinisten en een opleider.
Fijne dag!quote:
Vanmiddag weer eens naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij nog plannen verders?
Weer met pa?quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanmiddag weer eens naar het ziekenhuis.
Ok dat klinkt alsof het soepel zal gaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, met moeders, bloed prikken. Ter controle.
Ja, het is min of meer routine geworden en alles zal wel in orde zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat klinkt alsof het soepel zal gaan
Laat dat zo maar even blijven ... routine...quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is min of meer routine geworden en alles zal wel in orde zijn.
Vroeg of laat komt het terug.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dat zo maar even blijven ... routine...
Ik prik nog een bakkie organic slow roasted Australian
Ik schenk nog steeds op.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:19 schreef chufi het volgende:
gewoon speciale koffiepods voor het espresso apparaat..
ik hou het op een op een paar kleine bakkiesquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schenk nog steeds op.
Kan je lekker grote bakken slurpen
Daar heb je ook lekkere koffie van. De percolator staat hier nog steeds als reserve.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schenk nog steeds op.
Hoi L_2Bquote:
Kan je met pads ook, ik doe wel eens twee pads en dan op 2 kopjes klikken, heb je ook een grote mokquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schenk nog steeds op.
Dat is valsspelenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je met pads ook, ik doe wel eens twee pads en dan op 2 kopjes klikken, heb je ook een grote mok
Maar wel lekkerquote:
Zekerquote:
Hey H_Kquote:
Ik heb vandaag en dagje niets ook wel eens lekkerquote:
Nee dank jequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:41 schreef cafca het volgende:
Morgen!
Echte koffie, van echte bonen!
Senseoquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:44 schreef Voxs het volgende:
Is er ook echte koffie van niet echte bonen?![]()
Goedemorgen cafca!
Senseo word ik verdrietig van. Behalve de cappuccino, die is nog wel te doen.quote:
Iemand anders poste dit vandeweek ook elders maar deze serie ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
TT doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Wa vrij beroemd in de jaren tachtig met poppetjes en alles erbijquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand anders poste dit vandeweek ook elders maar deze serie ken ik helemaal niet
Senseo is beter dan bambu! Mijn moeder dronk dat, evenzo eikeltjeskoffie. brrr!quote:
Ja klopt. Was denk ik te jong.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wa vrij beroemd in de jaren tachtig met poppetjes en alles erbij
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Was denk ik te jong.
Ver na mijn tijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wa vrij beroemd in de jaren tachtig met poppetjes en alles erbij
Mijn vader dronk idd ook Bambu koffie... bahquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Senseo is beter dan bambu! Mijn moeder dronk dat, evenzo eikeltjeskoffie. brrr!
Alleen in 40+quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak
Ook na mijn tijd, maar ik had indertijd een vriendin met een jonger broertje die dat altijd keekquote:
Ken je DBZ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:23 schreef chufi het volgende:
Als het jaren 80 was is het in mn studentenleven geweest en had ik andere dingen aan mn hoofd
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een jaar of 2 meegemaakt
Dat het niet goed opgelost was en zo poederig in je mond hingquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn vader dronk idd ook Bambu koffie... bah
Okequote:Op donderdag 23 januari 2020 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Dragonball Z... ken het wel maar nee niets mee ..
Krantenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:40 schreef Voxs het volgende:
aw Volkskrant heeft nu ook een pay wall.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:27 schreef pullup het volgende:
@:Ghostbuster
Hier waarom Morris de hele dag loopt te staren
Is die zonder kwaaltjes ja?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh mijn rug is vrij goed,mag je hebben
Ik ben goed in vlechten, komt goed.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je wel bossen haar op je rug
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben goed in vlechten, komt goed.
Ik ben dan wel een wandelende attractie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal een porem zijn zeg van die rode vlechten
Ben je alquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een wandelende attractie.
Sterkte met je rug.quote:
Dankje, ik denk door het vele hoesten al 2 weken lang dat ik iets verdraait heb of zo..quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte met je rug.
Ik heb ook iets moois,een dove pink.Schijnt iets met een zenuwbeknelling te zijn.
Heer Haags,al een beetje beter?quote:
Ik las zoiets,ik hoop het ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:54 schreef espri het volgende:
[..]
Dankje, ik denk door het vele hoesten al 2 weken lang dat ik iets verdraait heb of zo..
Ojee, dat is geen fijn iets, kan begin worden van carpale tunnelsyndroom. Hoop het niet voor je.
Oh, het is weer raak dus.quote:
Goedemorgen, heer FF.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen![]()
He man is gebaseerd op Blackstar.
Alles wel met u?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is weer raak dus.![]()
Sterkte!
[..]
Goedemorgen, heer FF.
Ik ben er 4 jaar geleden aan geopereerd, lastig is dat je dus een tijdje je hand niet echt kan gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las zoiets,ik hoop het ook niet.
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is weer raak dus.![]()
Sterkte!
[..]
Goedemorgen, heer FF.
Weet je een oorzaak, of schiet het er te pas en te onpas in?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.
Rot, hopelijk gauw beterquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.
Niet echt, ik kan ook gewoon wandelen en opeens denkt mn rug van, bekijk het maar, dan sta ik echt als bevroren stil.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je een oorzaak, of schiet het er te pas en te onpas in?
Heb je wat pijnverzachting zoals diclo?quote:
Ja, even bloed laten prikken. Om de 2 maanden meen ik op het ogenblik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:03 schreef espri het volgende:
Jij mag weer de hort op met je moeder las ik bassie?
Daar reageer ik heel slecht op, heb dus paracetamol en ibuprofen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je wat pijnverzachting zoals diclo?
quote:
Ben jij hun enigst kind?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, even bloed laten prikken. Om de 2 maanden meen ik op het ogenblik.
Nee, ze hebben ook nog een dochter geknutseld. Uitslagen zullen wel goed zijn, gezien de vorige resultaten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ben jij hun enigst kind?
Hoop dat de uitslagen er van goed zijn.
ah jammer, diclo helpt bij mij wel goed om de scherpe randjes er af te krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
[..]
Daar reageer ik heel slecht op, heb dus paracetamol en ibuprofen.
Koningskinderen,quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ook nog een dochter geknutseld. Uitslagen zullen wel goed zijn, gezien de vorige resultaten.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef cafca het volgende:
Sterkte met alle gezondheidsperikelen allemaal!
Goedemorgen, dame en heer.quote:
Gelukkig maar, nee ik krijg meteen maagklachten er van, neem ook het liefst niets in maar anders is het dus ibu of een molletje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jammer, diclo helpt bij mij wel goed om de scherpe randjes er af te krijgen.
Thanks! De kuren zijn al een tijdje achter de rug. Nu blijven ze het nauwlettend in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:11 schreef espri het volgende:
[..]
Koningskinderen,
fijn dat het dan de goede kant op gaat.
Dank,ik hoop dat het bij mij vanzelf overgaat.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef cafca het volgende:
Sterkte met alle gezondheidsperikelen allemaal!
Het is inderdaad een aanslag op je maag zegt menquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nee ik krijg meteen maagklachten er van, neem ook het liefst niets in maar anders is het dus ibu of een molletje.
Ik heb gemist wat je ma mankeerde maar fijn dat het nu goed gaat dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks! De kuren zijn al een tijdje achter de rug. Nu blijven ze het nauwlettend in de gaten houden.
Sterkte, FF!quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank,ik hoop dat het bij mij vanzelf overgaat.
Nog even over bonen,de Action heeft een leuke aanbieding,1,2 kilo voor iets minder dan 5 euro.
Leukemie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat je ma mankeerde maar fijn dat het nu goed gaat dan.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aanslag op je maag zegt men
Komt wel goed.quote:
quote:
oeh meisjes met rode rugharen.. die kunnen..quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:16 schreef espri het volgende:
[..]Ik heb gewoon een raar lichaam
We doen het er maar mee alhoewel ik de roodbehaarde rug van spook krijg.
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh meisjes met rode rugharen.. die kunnen..
Ja ja, de uitslag van de laatste keer was zo goed, dat het nagenoeg verdwenen was. Het komt echter vroeg of laat altijd terug, maar daar hebben ze schijnbaar volop middelen voor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:18 schreef Voxs het volgende:
[..]Gelukkig goede berichten toch? Of las ik verkeerd?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh meisjes met rode rugharen.. die kunnen..
Dat klinkt goed en hoopvol, en vast een hele opluchting ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, de uitslag van de laatste keer was zo goed, dat het nagenoeg verdwenen was. Het komt echter vroeg of laat altijd terug, maar daar hebben ze schijnbaar volop middelen voor.
Dat is fijn nieuws, hopen dat het nu gewoon weg blijft.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, de uitslag van de laatste keer was zo goed, dat het nagenoeg verdwenen was. Het komt echter vroeg of laat altijd terug, maar daar hebben ze schijnbaar volop middelen voor.
Ja, dat kan je wel zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en hoopvol, en vast een hele opluchting ook
Zeker. En die rugklachten bij jou ook.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws, hopen dat het nu gewoon weg blijft.
Mooi!quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen.Ze leeft al niet in de meest gunstige omstandigheden, dus dit nieuws was een enórme opkikker voor haar. Ze was dolgelukkig met de uitslag.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker. En die rugklachten bij jou ook.
Ja, het blijft spannend, juist omdat we weten dat het ooit terugkomt. Maar dán zijn ze er meteen bij. Het werd destijds bij ontdekt bij een bloedcontrole voor het één of ander. Dus ze liep er al een tijd mee rond zonder dat ze het wist.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Elke twee maanden is wel vaak controle. Fijn dat ze het goed bijhouden, maar wel elke keer spannend, lijkt me
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen.Ze leeft al niet in de meest gunstige omstandigheden, dus dit nieuws was een enórme opkikker voor haar. Ze was dolgelukkig met de uitslag.
Jeetje wat een eng iets dan he?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het blijft spannend, juist omdat we weten dat het ooit terugkomt. Maar dán zijn ze er meteen bij. Het werd destijds bij ontdekt bij een bloedcontrole voor het één of ander. Dus ze liep er al een tijd mee rond zonder dat ze het wist.
Ik heb 10 jaar lang elk half jaar, later elk jaar controle gehad. Ondanks dat ik best een coole kikker ben, was ik elke keer toch heel opgelucht als alles goed was.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het blijft spannend, juist omdat we weten dat het ooit terugkomt. Maar dán zijn ze er meteen bij. Het werd destijds bij ontdekt bij een bloedcontrole voor het één of ander. Dus ze liep er al een tijd mee rond zonder dat ze het wist.
Ja, volgens de oncoloog komt het altijd terug. Geen idee of dat voor alle varianten geldt verder.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Jeetje wat een eng iets dan he?
En komt het altijd terug dan?
Geen fijne gedachte.
10 jaar!quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar lang elk half jaar, later elk jaar controle gehad. Ondanks dat ik best een coole kikker ben, was ik elke keer toch heel opgelucht als alles goed was.
Jeetje zeg..quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar lang elk half jaar, later elk jaar controle gehad. Ondanks dat ik best een coole kikker ben, was ik elke keer toch heel opgelucht als alles goed was.
Wow, heftig zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, volgens de oncoloog komt het altijd terug. Geen idee of dat voor alle varianten geldt verder.
Yepquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jeetje zeg..![]()
Ben je nu controle vrij?
Goedemorgen Luckyquote:
GM Jacq.quote:
Wij zijn saai joh, wij gaan op grijze golf schepenquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/progr(...)mLZzE86ShYnVxWb7DkxM
Dat is fijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep
Wat dat betreft tenminste wel...
Ik vermoed dat die van jullie leuker zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:45 schreef espri het volgende:
[..]
Wij zijn saai joh, wij gaan op grijze golf schepen![]()
We hebben niks met grote glijbanen, massale disco dingen en dat soort ongein, wordt al moe als ik dit zie hahahha.
Ja dit kan je dus vergelijken met een Turks resort, niets mis mee voor wie dat leuk vind maar niet voor ons.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die van jullie leuker zijn.![]()
Dit is wel heel massa gericht en voorgekauwd.
Die grote drukte is niets waard nee. Vreselijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dit kan je dus vergelijken met een Turks resort, niets mis mee voor wie dat leuk vind maar niet voor ons.
Ook dat hele massale en drukke van dat restaurant pffff ik zou er flink gek worden.
Hey ffquote:
Heb je tips voor bepaalde reisorganisaties?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:45 schreef espri het volgende:
[..]
Wij zijn saai joh, wij gaan op grijze golf schepen![]()
We hebben niks met grote glijbanen, massale disco dingen en dat soort ongein, wordt al moe als ik dit zie hahahha.
hmm.. wdbt dan gelukkigquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep
Wat dat betreft tenminste wel...
Ik ga drie keer per jaar naar Turkije.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dit kan je dus vergelijken met een Turks resort, niets mis mee voor wie dat leuk vind maar niet voor ons.
Ook dat hele massale en drukke van dat restaurant pffff ik zou er flink gek worden.
Je hebt ook schepen waar de hele dag dus harde muziek is, we hebben weleens naast zo,n schip gelegen in de haven, toen wisten we al dat we die nooit zouden boeken,quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die grote drukte is niets waard nee. Vreselijk.
Oh, je zal het niet meegekregen hebben en daar tijdens de vaart pas achter komen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Je hebt ook schepen waar de hele dag dus harde muziek is, we hebben weleens naast zo,n schip gelegen in de haven, toen wisten we al dat we die nooit zouden boeken,
Manlief zoekt altijd alles zelf uit op het interwebs, krijg je wat je wilt en stukken goedkoper ook nog.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je tips voor bepaalde reisorganisaties?
Mijn vrouw is wat minder mobiel, dus ik zit er ook aan te denken om een keer op zo'n cruise mee te gaan, maar ik kom inderdaad ook voornamelijk van die massale all-inclusieve dingenmet een hoop entertainment die ik niet hoef tegen....
Jij was toch van Tunesië?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ga drie keer per jaar naar Turkije.
een appartmenet huur je al voor 20 euro perdag dus zonder all in
Thanks, zal eens kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Manlief zoekt altijd alles zelf uit op het interwebs, krijg je wat je wilt en stukken goedkoper ook nog.
Daarna boekt hij het bij cruisewinkel of cruisereizen, zegt tegen hun dat ie bij beide een aanbieding ziekt en dan bieden ze ook nog tegen elkaar op vaak.![]()
Wij hebben hele goede ervaringen met Aida,niet de allergrootste maar rond de 1500 passagiers.
De eerste keer met Aida Stella ging ik ook met rolstoel en dat ging fantastisch. Zijn wel Duitse schepen maar wordt ook veel Engels gesproken.
Ook goede ervaringen met Mein Schiff, fijne scheepen en goede verzorging, niet te massaal en ook niet dat hele drukke en vooral op jeugd gericht.
In juni gaan we voor het eerst met de Norwegian Jade, kan daar nog niks van zeggen dus.
Ik zou het je zeker aanraden een cruise, wij zijn verslaafd ondertussen.
klopt ben ik ook jaren heen geweest. maar is nu turkije . Trouwens Tunesie is ook echt te gek mits je riu hotel boekquote:
Nee wij zijn echte uitzoekers, zoeken altijd naar reviews en ik zoek veel op YouTube de filmpjes op, dan weet je al wat bij je past of niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je zal het niet meegekregen hebben en daar tijdens de vaart pas achter komen.Dan is overboord springen bijna een optie.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Manlief zoekt altijd alles zelf uit op het interwebs, krijg je wat je wilt en stukken goedkoper ook nog.
Daarna boekt hij het bij cruisewinkel of cruisereizen, zegt tegen hun dat ie bij beide een aanbieding zoekt en dan bieden ze ook nog tegen elkaar op vaak.![]()
Wij hebben hele goede ervaringen met Aida,niet de allergrootste maar rond de 1500 passagiers.
De eerste keer met Aida Stella ging ik ook met rolstoel en dat ging fantastisch. Zijn wel Duitse schepen maar wordt ook veel Engels gesproken.
Ook goede ervaringen met Mein Schiff, fijne scheepen en goede verzorging, niet te massaal en ook niet dat hele drukke en vooral op jeugd gericht.
In juni gaan we voor het eerst met de Norwegian Jade, kan daar nog niks van zeggen dus.
Ik zou het je zeker aanraden een cruise, wij zijn verslaafd ondertussen.
Mocht je meer willen weten enzo, mag je altijd vragen of dmmen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Thanks, zal eens kijken.
Ik ben echt nog een beetje in de verkenningsfase, is wel even een overstap voor echte kampeerders, zo'n cruise....
Ik ben nog nooit op cruise ship geweest omdat het echt niets voor mij is denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Mocht je meer willen weten enzo, mag je altijd vragen of dmmen.
En mn tekst staat vol fouten...De schepen die wij doen zijn rond 2500 mensen. Niet 1500...
Wij waren ook van de resorts maar op een gegeven moment wilden we een stapje hoger en dat vinden we bij cruisen, je pakt maar 1 keer je koffer en toch kom je in vele landen en steden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ben ik ook jaren heen geweest. maar is nu turkije . Trouwens Tunesie is ook echt te gek mits je riu hotel boek
Dat klinkt nog best massaal. Hoe gaat dat met ontbijt enzo. Zijn er meerdere zalen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
En mn tekst staat vol fouten...De schepen die wij doen zijn rond 2500 mensen. Niet 1500...
Code oranje betekend dat Het NL prins gezind isquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tunesie is ook nog steeds code oranje
Ik kom er nog wel een keer op terugquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook het voordeel. Vooral als reizen normaal gesproken een zware belasting isquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:02 schreef espri het volgende:
[..]
Wij waren ook van de resorts maar op een gegeven moment wilden we een stapje hoger en dat vinden we bij cruisen, je pakt maar 1 keer je koffer en toch kom je in vele landen en steden.
Dat weet je niet als je het nog nooit gedaan hebt denk ik dan, maar dat kan uiteraard.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op cruise ship geweest omdat het echt niets voor mij is denk ik
In turkije gestart met resorts toen vrienden leren kennen . en nu ga ik anders erheen koop vliegtickets voor weinig appartement voor bijna gratisquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:02 schreef espri het volgende:
[..]
Wij waren ook van de resorts maar op een gegeven moment wilden we een stapje hoger en dat vinden we bij cruisen, je pakt maar 1 keer je koffer en toch kom je in vele landen en steden.
Ja er zijn meerdere restaurants en van 7 tot 11 ofzo, dus niet iedereen gaat tegelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt nog best massaal. Hoe gaat dat met ontbijt enzo. Zijn er meerdere zalen?
Precies en toen de rolstoel nog mee ging, was het gewoon handig op deze manier, ze zijn ook bijzonder hulpvaardig en je hebt speciale tafels die vrij worden gehouden voor rolstoelers, vaak 6 persoons dus mensen mogen wel bij je aanschuiven maar pas als er een rolstoeler is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel een keer op terug
[..]
Ja, dat leek mij ook het voordeel. Vooral als reizen normaal gesproken een zware belasting is
Beterquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ja er zijn meerdere restaurants en van 7 tot 11 ofzo, dus niet iedereen gaat tegelijk.
Je hebt niet altijd een 2persoons tafeltje maar wij vinden het ook leuk steeds andere onbekende mensen aan tafel te hebben, komen vaak leuke gesprekken uit voort.
Mensenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
BeterIk kan mij voorstellen dat je dat leuk vindt. Ikzelf zou er wat moeite mee hebben, zoveel mensen om mij heen. Maar zie de voordelen van meerdere steden en landen ook wel. Dat is leuk
Ja, dat. De reizen op zich lijken me prachtig, er zou alleen buiten de crew om niemand op die boot moeten zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
BeterIk kan mij voorstellen dat je dat leuk vindt. Ikzelf zou er wat moeite mee hebben, zoveel mensen om mij heen. Maar zie de voordelen van meerdere steden en landen ook wel. Dat is leuk
Ik ben twee keer met Holland America Line geweest. Ik zou niet anders willen. Vind ze helemaal geweldig. Het zijn ook geen party schepen. En ze hebben verschillende maten. Vrij grote schepen met 2000+ passagiers en wat kleinere met 1200. Die laatste heb ik dan genomen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Thanks, zal eens kijken.
Ik ben echt nog een beetje in de verkenningsfase, is wel even een overstap voor echte kampeerders, zo'n cruise....
Ik ben ook niet van de vele mensen om me heen maar toch valt het bij cruisen vind ik mee, tuurlijk heb je ook de pieken van drukte maar als je een uurtje later gaat, is het al wat rustiger.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
En als het misgaat vrouwen en kinderen van de reddingsboten wegslaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. De reizen op zich lijken me prachtig, er zou alleen buiten de crew om niemand op die boot moeten zitten.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En als het misgaat vrouwen en kinderen van de reddingsboten wegslaan
Every man for himselfquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mensenquote:
Mijn moeder en man hebben ( samen met een vriend gedeeld) een zeiljacht van 12 meter ofzo. Dat lijkt mij heel leuk voor een weekje ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. De reizen op zich lijken me prachtig, er zou alleen buiten de crew om niemand op die boot moeten zitten.
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal inderdaad meer meevallen, dan ik in mijn hoofd heb zittenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de vele mensen om me heen maar toch valt het bij cruisen vind ik mee, tuurlijk heb je ook de pieken van drukte maar als je een uurtje later gaat, is het al wat rustiger.
Maar ligt echt ook aan het soort schip en de grootte die je uit kiest.
Wij zijn alweer aan het kijken ook voor het einde van het jaar, dan weer kerst maar ook oud en nieuw er bij.
Hey een medecruiser.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben twee keer met Holland America Line geweest. Ik zou niet anders willen. Vind ze helemaal geweldig. Het zijn ook geen party schepen. En ze hebben verschillende maten. Vrij grote schepen met 2000+ passagiers en wat kleinere met 1200. Die laatste heb ik dan genomen.
En prachtige klassieke schepen. Niet dat blokmodel maar mooie lijnen, donkerblauwe hull. Goede itinerary's. En goede deals ook wel.
Je eigen zeilschip huren ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeft niet als je niet wilt. Ik heb daar destijds niet voor gekozen, geen zin in. Hoef ook niet met vreemden te eten elke avond op een vaste tijd. Wilde ook mijn eigen etenstijd bepalen. Dat kon gewoon. Free Dining.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vreemden aan tafel en dan een gezellig praatje maken? Dat is toch geen vakantie? Dat lijkt wel een varende hel.
Sowieso dat het enige plekje waar je rust kan hebben je kleine kamertje is.
Noppes.
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vreemden aan tafel en dan een gezellig praatje maken? Dat is toch geen vakantie? Dat lijkt wel een varende hel.
Sowieso dat het enige plekje waar je rust kan hebben je kleine kamertje is.
Noppes.
Iedereen zijn eigen manier van vakantie tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:17 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Het hoeft niet maar wij zijn niet mensenvreemd ofzo...
En er zijn zat plekken waar je wel met zn 2tjes kan zitten ed.
Inderdaad, je kan je eigen tijd bepalen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoeft niet als je niet wilt. Ik heb daar destijds niet voor gekozen, geen zin in. Hoef ook niet met vreemden te eten elke avond op een vaste tijd. Wilde ook mijn eigen etenstijd bepalen. Dat kon gewoon. Free Dining.
Zo,n schip is toch niet te vergelijken met een cruiseschip...quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word al gek van die 2 uur op de boot naar Terschelling. Moet je nagaan na 2 weken.
En soms zijn praatjes met anderen heel leuk en verrijkendquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan je eigen tijd bepalen.
Op HAL had je een paar "formal" avonden. Moest je in het net gaan. Als je daar geen zin in had, kun je in de Lido eten of roomservice of in een van de specialty restaurants. Ook wel fijn. Eerste keer had ik avondjurken meegenomen met de cruise maar de tweede keer had ik daar geen zin meer in. Genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan je eigen tijd bepalen.
Ja vinden wij wel en we zitten nu ook weer niet altijd met vreemden te kletsen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
En soms zijn praatjes met anderen heel leuk en verrijkend
Dat is het fijne, zelf kiezen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op HAL had je een paar "formal" avonden. Moest je in het net gaan. Als je daar geen zin in had, kun je in de Lido eten of roomservice of in een van de specialty restaurants. Ook wel fijn. Eerste keer had ik avondjurken meegenomen met de cruise maar de tweede keer had ik daar geen zin meer in. Genoeg mogelijkheden.
Ik was een keer op een veerboot op de middelandse zee voor een dag ofzo was zo propvol dat ik een plek op het dak gevonden had en daar alleen lag was mooie ervaringquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
En soms zijn praatjes met anderen heel leuk en verrijkend
Laat het aan BDS over een dak te vindenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een keer op een veerboot op de middelandse zee voor een dag ofzo was zo propvol dat ik een plek op het dak gevonden had en daar alleen lag was mooie ervaring
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een keer op een veerboot op de middelandse zee voor een dag ofzo was zo propvol dat ik een plek op het dak gevonden had en daar alleen lag was mooie ervaring
mooie sterrenhemel en een sixpack bierquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat het aan BDS over een dak te vinden
Hebben jullie zelf geen inbreng wanneer je zou willen gaan ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat mijn leidinggevende snel komt met de vakantieplanning want dan ik mijn favo huisje huren.
De mensen op de brug zagen mij daar liggen en ik dacht ik word wel weggehaald maar nee niemand kwamquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat het aan BDS over een dak te vinden
Ze zagen vast dat je de rust nodig had.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De mensen op de brug zagen mij daar liggen en ik dacht ik word wel weggehaald maar nee niemand kwam
Ik ben ook gewend dat we dat van tevoren aangeven en dan stemmen we het op elkaar af.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf geen inbreng wanneer je zou willen gaan ?
Leave BDS alone !!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ze zagen vast dat je de rust nodig had.
Zo konden ze hem makkelijk in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ze zagen vast dat je de rust nodig had.
Altijd handig ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo konden ze hem makkelijk in de gaten houden.
En dan houden de kinderlozen vaak rekening met de gezinnen die dus vnl in de schoolvakanties kunnenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook gewend dat we dat van tevoren aangeven en dan stemmen we het op elkaar af.
Het werd wel relatief koudquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo konden ze hem makkelijk in de gaten houden.
Ja, geregeld op vakantie ook spontaan met mensen in gesprek gekomen en leuke tijden gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:20 schreef espri het volgende:
[..]
Ja vinden wij wel en we zitten nu ook weer niet altijd met vreemden te kletsen.
Soms komt dat zo uit en waarom dan ook niet.
Nog nooit nare of vervelende ervaringen mee gehad.
Jawel moesten we laatst doen maar nog geen antwoord terug gehad. En ik kan helaas niet zomaar op vakantie gaan ivm de werkzaamheden en de hoeveelheid personeel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf geen inbreng wanneer je zou willen gaan ?
Dat is ook lekker liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil niet eens in de schoolvakanties. Zit ik overal tegen die kinderen aan te kijken en de vakanties zijn dan duurder.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan houden de kinderlozen vaak rekening met de gezinnen die dus vnl in de schoolvakanties kunnen
ik ga drie keer per jaar twee wekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet eens in de schoolvakanties. Zit ik overal tegen die kinderen aan te kijken en de vakanties zijn dan duurder.
zo is datquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet eens in de schoolvakanties. Zit ik overal tegen die kinderen aan te kijken en de vakanties zijn dan duurder.
Zou verboden moeten worden al die vervuiling en vernietigingquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, geregeld op vakantie ook spontaan met mensen in gesprek gekomen en leuke tijden gehad.
Zo'n cruise, ik kan mij er enkel een love-boat voorstelling van makenHet is vast heel leuk
Blijf er maar lekker van genieten samen. Onvergetelijke herinneringen hou je er sowieso al aan over.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:14 schreef espri het volgende:
[..]Dat zou al snel saai zijn ook hoor,
zo zijn we al op de Cariben geweest 2keer, in Dubai,
Canarische eilanden etc., het is gewoon een fijne manier vinden wij.
Mèh, zeilen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je eigen zeilschip huren ofzo.
hmm eigenlijk heb je gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden al die vervuiling en vernietiging
Wij vinden van wel en zo is voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, geregeld op vakantie ook spontaan met mensen in gesprek gekomen en leuke tijden gehad.
Zo'n cruise, ik kan mij er enkel een love-boat voorstelling van makenHet is vast heel leuk
Zeilen is tofquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat iemand al zei ga zeilen dat is pas een ervaring
Soort aflaatjes doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik compenseer dat wel de rest van het jaar.
Leuke voorpret alvast met plannen van volgende reisquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Wij vinden van wel en zo is voor ieder wat wils.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuke voorpret alvast met plannen van volgende reis
Wereldreis!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
Ik kon nooit weg vanwege mijn moeder. Ik ga dit jaar voor het eerst in tien jaar op vakantie maar weet nog niet waar naartoe. Ik geloof dat ik de helft van de wereld al heb overwogen
Lekker hoor, jullie hebben er toch zeker wel al weer één gepland staan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Wij vinden van wel en zo is voor ieder wat wils.
Wat fijn dat je nu wel kan dan, hoop dat je iets leuks gaat uitzoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
Ik kon nooit weg vanwege mijn moeder. Ik ga dit jaar voor het eerst in tien jaar op vakantie maar weet nog niet waar naartoe. Ik geloof dat ik de helft van de wereld al heb overwogen
Goed voor een kluizenaar als mij alleen op zeequote:Op donderdag 23 januari 2020 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeilen is tof
[..]
Soort aflaatjes doen
Zoveel keuze!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
Ja in juni gaan we sowieso al.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, jullie hebben er toch zeker wel al weer één gepland staan?
Voorpret is ook leuk. Ik wil graag het noorderlicht zien. Maar ik wil ook graag een wit strand en palmbomen zien. Ik ben er nog niet uit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:47 schreef espri het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu wel kan dan, hoop dat je iets leuks gaat uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |