Weet je een oorzaak, of schiet het er te pas en te onpas in?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.
Rot, hopelijk gauw beterquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.
Niet echt, ik kan ook gewoon wandelen en opeens denkt mn rug van, bekijk het maar, dan sta ik echt als bevroren stil.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je een oorzaak, of schiet het er te pas en te onpas in?
Heb je wat pijnverzachting zoals diclo?quote:
Ja, even bloed laten prikken. Om de 2 maanden meen ik op het ogenblik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:03 schreef espri het volgende:
Jij mag weer de hort op met je moeder las ik bassie?
Daar reageer ik heel slecht op, heb dus paracetamol en ibuprofen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je wat pijnverzachting zoals diclo?
quote:
Ben jij hun enigst kind?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, even bloed laten prikken. Om de 2 maanden meen ik op het ogenblik.
Nee, ze hebben ook nog een dochter geknutseld. Uitslagen zullen wel goed zijn, gezien de vorige resultaten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ben jij hun enigst kind?
Hoop dat de uitslagen er van goed zijn.
ah jammer, diclo helpt bij mij wel goed om de scherpe randjes er af te krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
[..]
Daar reageer ik heel slecht op, heb dus paracetamol en ibuprofen.
Koningskinderen,quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ook nog een dochter geknutseld. Uitslagen zullen wel goed zijn, gezien de vorige resultaten.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef cafca het volgende:
Sterkte met alle gezondheidsperikelen allemaal!
Goedemorgen, dame en heer.quote:
Gelukkig maar, nee ik krijg meteen maagklachten er van, neem ook het liefst niets in maar anders is het dus ibu of een molletje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jammer, diclo helpt bij mij wel goed om de scherpe randjes er af te krijgen.
Thanks! De kuren zijn al een tijdje achter de rug. Nu blijven ze het nauwlettend in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:11 schreef espri het volgende:
[..]
Koningskinderen,
fijn dat het dan de goede kant op gaat.
Dank,ik hoop dat het bij mij vanzelf overgaat.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef cafca het volgende:
Sterkte met alle gezondheidsperikelen allemaal!
Het is inderdaad een aanslag op je maag zegt menquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nee ik krijg meteen maagklachten er van, neem ook het liefst niets in maar anders is het dus ibu of een molletje.
Ik heb gemist wat je ma mankeerde maar fijn dat het nu goed gaat dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks! De kuren zijn al een tijdje achter de rug. Nu blijven ze het nauwlettend in de gaten houden.
Sterkte, FF!quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank,ik hoop dat het bij mij vanzelf overgaat.
Nog even over bonen,de Action heeft een leuke aanbieding,1,2 kilo voor iets minder dan 5 euro.
Leukemie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat je ma mankeerde maar fijn dat het nu goed gaat dan.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aanslag op je maag zegt men
Komt wel goed.quote:
quote:
oeh meisjes met rode rugharen.. die kunnen..quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:16 schreef espri het volgende:
[..]Ik heb gewoon een raar lichaam
We doen het er maar mee alhoewel ik de roodbehaarde rug van spook krijg.
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh meisjes met rode rugharen.. die kunnen..
Ja ja, de uitslag van de laatste keer was zo goed, dat het nagenoeg verdwenen was. Het komt echter vroeg of laat altijd terug, maar daar hebben ze schijnbaar volop middelen voor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:18 schreef Voxs het volgende:
[..]Gelukkig goede berichten toch? Of las ik verkeerd?
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh meisjes met rode rugharen.. die kunnen..
Dat klinkt goed en hoopvol, en vast een hele opluchting ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, de uitslag van de laatste keer was zo goed, dat het nagenoeg verdwenen was. Het komt echter vroeg of laat altijd terug, maar daar hebben ze schijnbaar volop middelen voor.
Dat is fijn nieuws, hopen dat het nu gewoon weg blijft.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, de uitslag van de laatste keer was zo goed, dat het nagenoeg verdwenen was. Het komt echter vroeg of laat altijd terug, maar daar hebben ze schijnbaar volop middelen voor.
Ja, dat kan je wel zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en hoopvol, en vast een hele opluchting ook
Zeker. En die rugklachten bij jou ook.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws, hopen dat het nu gewoon weg blijft.
Mooi!quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen.Ze leeft al niet in de meest gunstige omstandigheden, dus dit nieuws was een enórme opkikker voor haar. Ze was dolgelukkig met de uitslag.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker. En die rugklachten bij jou ook.
Ja, het blijft spannend, juist omdat we weten dat het ooit terugkomt. Maar dán zijn ze er meteen bij. Het werd destijds bij ontdekt bij een bloedcontrole voor het één of ander. Dus ze liep er al een tijd mee rond zonder dat ze het wist.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Elke twee maanden is wel vaak controle. Fijn dat ze het goed bijhouden, maar wel elke keer spannend, lijkt me
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen.Ze leeft al niet in de meest gunstige omstandigheden, dus dit nieuws was een enórme opkikker voor haar. Ze was dolgelukkig met de uitslag.
Jeetje wat een eng iets dan he?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het blijft spannend, juist omdat we weten dat het ooit terugkomt. Maar dán zijn ze er meteen bij. Het werd destijds bij ontdekt bij een bloedcontrole voor het één of ander. Dus ze liep er al een tijd mee rond zonder dat ze het wist.
Ik heb 10 jaar lang elk half jaar, later elk jaar controle gehad. Ondanks dat ik best een coole kikker ben, was ik elke keer toch heel opgelucht als alles goed was.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het blijft spannend, juist omdat we weten dat het ooit terugkomt. Maar dán zijn ze er meteen bij. Het werd destijds bij ontdekt bij een bloedcontrole voor het één of ander. Dus ze liep er al een tijd mee rond zonder dat ze het wist.
Ja, volgens de oncoloog komt het altijd terug. Geen idee of dat voor alle varianten geldt verder.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Jeetje wat een eng iets dan he?
En komt het altijd terug dan?
Geen fijne gedachte.
10 jaar!quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar lang elk half jaar, later elk jaar controle gehad. Ondanks dat ik best een coole kikker ben, was ik elke keer toch heel opgelucht als alles goed was.
Jeetje zeg..quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar lang elk half jaar, later elk jaar controle gehad. Ondanks dat ik best een coole kikker ben, was ik elke keer toch heel opgelucht als alles goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |