Ken je DBZ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:23 schreef chufi het volgende:
Als het jaren 80 was is het in mn studentenleven geweest en had ik andere dingen aan mn hoofd
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een jaar of 2 meegemaakt
Dat het niet goed opgelost was en zo poederig in je mond hingquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn vader dronk idd ook Bambu koffie... bah
Okequote:Op donderdag 23 januari 2020 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Dragonball Z... ken het wel maar nee niets mee ..
Krantenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:40 schreef Voxs het volgende:
aw Volkskrant heeft nu ook een pay wall.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:27 schreef pullup het volgende:
@:Ghostbuster
Hier waarom Morris de hele dag loopt te staren
Is die zonder kwaaltjes ja?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh mijn rug is vrij goed,mag je hebben
Ik ben goed in vlechten, komt goed.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je wel bossen haar op je rug
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben goed in vlechten, komt goed.
Ik ben dan wel een wandelende attractie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal een porem zijn zeg van die rode vlechten
Ben je alquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een wandelende attractie.
Sterkte met je rug.quote:
Dankje, ik denk door het vele hoesten al 2 weken lang dat ik iets verdraait heb of zo..quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte met je rug.
Ik heb ook iets moois,een dove pink.Schijnt iets met een zenuwbeknelling te zijn.
Heer Haags,al een beetje beter?quote:
Ik las zoiets,ik hoop het ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:54 schreef espri het volgende:
[..]
Dankje, ik denk door het vele hoesten al 2 weken lang dat ik iets verdraait heb of zo..
Ojee, dat is geen fijn iets, kan begin worden van carpale tunnelsyndroom. Hoop het niet voor je.
Oh, het is weer raak dus.quote:
Goedemorgen, heer FF.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen![]()
He man is gebaseerd op Blackstar.
Alles wel met u?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is weer raak dus.![]()
Sterkte!
[..]
Goedemorgen, heer FF.
Ik ben er 4 jaar geleden aan geopereerd, lastig is dat je dus een tijdje je hand niet echt kan gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las zoiets,ik hoop het ook niet.
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is weer raak dus.![]()
Sterkte!
[..]
Goedemorgen, heer FF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |