Weet je een oorzaak, of schiet het er te pas en te onpas in?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.
Rot, hopelijk gauw beterquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gebeurt beetje vaak de laatste maanden.
Niet echt, ik kan ook gewoon wandelen en opeens denkt mn rug van, bekijk het maar, dan sta ik echt als bevroren stil.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je een oorzaak, of schiet het er te pas en te onpas in?
Heb je wat pijnverzachting zoals diclo?quote:
Ja, even bloed laten prikken. Om de 2 maanden meen ik op het ogenblik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:03 schreef espri het volgende:
Jij mag weer de hort op met je moeder las ik bassie?
Daar reageer ik heel slecht op, heb dus paracetamol en ibuprofen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je wat pijnverzachting zoals diclo?
quote:
Ben jij hun enigst kind?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, even bloed laten prikken. Om de 2 maanden meen ik op het ogenblik.
Nee, ze hebben ook nog een dochter geknutseld. Uitslagen zullen wel goed zijn, gezien de vorige resultaten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ben jij hun enigst kind?
Hoop dat de uitslagen er van goed zijn.
ah jammer, diclo helpt bij mij wel goed om de scherpe randjes er af te krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
[..]
Daar reageer ik heel slecht op, heb dus paracetamol en ibuprofen.
Koningskinderen,quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ook nog een dochter geknutseld. Uitslagen zullen wel goed zijn, gezien de vorige resultaten.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef cafca het volgende:
Sterkte met alle gezondheidsperikelen allemaal!
Goedemorgen, dame en heer.quote:
Gelukkig maar, nee ik krijg meteen maagklachten er van, neem ook het liefst niets in maar anders is het dus ibu of een molletje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jammer, diclo helpt bij mij wel goed om de scherpe randjes er af te krijgen.
Thanks! De kuren zijn al een tijdje achter de rug. Nu blijven ze het nauwlettend in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:11 schreef espri het volgende:
[..]
Koningskinderen,
fijn dat het dan de goede kant op gaat.
Dank,ik hoop dat het bij mij vanzelf overgaat.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:10 schreef cafca het volgende:
Sterkte met alle gezondheidsperikelen allemaal!
Het is inderdaad een aanslag op je maag zegt menquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nee ik krijg meteen maagklachten er van, neem ook het liefst niets in maar anders is het dus ibu of een molletje.
Ik heb gemist wat je ma mankeerde maar fijn dat het nu goed gaat dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks! De kuren zijn al een tijdje achter de rug. Nu blijven ze het nauwlettend in de gaten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |