quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En als het misgaat vrouwen en kinderen van de reddingsboten wegslaan
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vreemden aan tafel en dan een gezellig praatje maken? Dat is toch geen vakantie? Dat lijkt wel een varende hel.
Sowieso dat het enige plekje waar je rust kan hebben je kleine kamertje is.
Noppes.
Iedereen zijn eigen manier van vakantie tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:17 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Het hoeft niet maar wij zijn niet mensenvreemd ofzo...
En er zijn zat plekken waar je wel met zn 2tjes kan zitten ed.
Inderdaad, je kan je eigen tijd bepalen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoeft niet als je niet wilt. Ik heb daar destijds niet voor gekozen, geen zin in. Hoef ook niet met vreemden te eten elke avond op een vaste tijd. Wilde ook mijn eigen etenstijd bepalen. Dat kon gewoon. Free Dining.
Zo,n schip is toch niet te vergelijken met een cruiseschip...quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word al gek van die 2 uur op de boot naar Terschelling. Moet je nagaan na 2 weken.
En soms zijn praatjes met anderen heel leuk en verrijkendquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan je eigen tijd bepalen.
Op HAL had je een paar "formal" avonden. Moest je in het net gaan. Als je daar geen zin in had, kun je in de Lido eten of roomservice of in een van de specialty restaurants. Ook wel fijn. Eerste keer had ik avondjurken meegenomen met de cruise maar de tweede keer had ik daar geen zin meer in. Genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan je eigen tijd bepalen.
Ja vinden wij wel en we zitten nu ook weer niet altijd met vreemden te kletsen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
En soms zijn praatjes met anderen heel leuk en verrijkend
Dat is het fijne, zelf kiezen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op HAL had je een paar "formal" avonden. Moest je in het net gaan. Als je daar geen zin in had, kun je in de Lido eten of roomservice of in een van de specialty restaurants. Ook wel fijn. Eerste keer had ik avondjurken meegenomen met de cruise maar de tweede keer had ik daar geen zin meer in. Genoeg mogelijkheden.
Ik was een keer op een veerboot op de middelandse zee voor een dag ofzo was zo propvol dat ik een plek op het dak gevonden had en daar alleen lag was mooie ervaringquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
En soms zijn praatjes met anderen heel leuk en verrijkend
Laat het aan BDS over een dak te vindenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een keer op een veerboot op de middelandse zee voor een dag ofzo was zo propvol dat ik een plek op het dak gevonden had en daar alleen lag was mooie ervaring
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een keer op een veerboot op de middelandse zee voor een dag ofzo was zo propvol dat ik een plek op het dak gevonden had en daar alleen lag was mooie ervaring
mooie sterrenhemel en een sixpack bierquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat het aan BDS over een dak te vinden
Hebben jullie zelf geen inbreng wanneer je zou willen gaan ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat mijn leidinggevende snel komt met de vakantieplanning want dan ik mijn favo huisje huren.
De mensen op de brug zagen mij daar liggen en ik dacht ik word wel weggehaald maar nee niemand kwamquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Laat het aan BDS over een dak te vinden
Ze zagen vast dat je de rust nodig had.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De mensen op de brug zagen mij daar liggen en ik dacht ik word wel weggehaald maar nee niemand kwam
Ik ben ook gewend dat we dat van tevoren aangeven en dan stemmen we het op elkaar af.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf geen inbreng wanneer je zou willen gaan ?
Leave BDS alone !!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ze zagen vast dat je de rust nodig had.
Zo konden ze hem makkelijk in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ze zagen vast dat je de rust nodig had.
Altijd handig ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo konden ze hem makkelijk in de gaten houden.
En dan houden de kinderlozen vaak rekening met de gezinnen die dus vnl in de schoolvakanties kunnenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook gewend dat we dat van tevoren aangeven en dan stemmen we het op elkaar af.
Het werd wel relatief koudquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo konden ze hem makkelijk in de gaten houden.
Ja, geregeld op vakantie ook spontaan met mensen in gesprek gekomen en leuke tijden gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:20 schreef espri het volgende:
[..]
Ja vinden wij wel en we zitten nu ook weer niet altijd met vreemden te kletsen.
Soms komt dat zo uit en waarom dan ook niet.
Nog nooit nare of vervelende ervaringen mee gehad.
Jawel moesten we laatst doen maar nog geen antwoord terug gehad. En ik kan helaas niet zomaar op vakantie gaan ivm de werkzaamheden en de hoeveelheid personeel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf geen inbreng wanneer je zou willen gaan ?
Dat is ook lekker liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil niet eens in de schoolvakanties. Zit ik overal tegen die kinderen aan te kijken en de vakanties zijn dan duurder.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan houden de kinderlozen vaak rekening met de gezinnen die dus vnl in de schoolvakanties kunnen
ik ga drie keer per jaar twee wekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet eens in de schoolvakanties. Zit ik overal tegen die kinderen aan te kijken en de vakanties zijn dan duurder.
zo is datquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet eens in de schoolvakanties. Zit ik overal tegen die kinderen aan te kijken en de vakanties zijn dan duurder.
Zou verboden moeten worden al die vervuiling en vernietigingquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, geregeld op vakantie ook spontaan met mensen in gesprek gekomen en leuke tijden gehad.
Zo'n cruise, ik kan mij er enkel een love-boat voorstelling van makenHet is vast heel leuk
Blijf er maar lekker van genieten samen. Onvergetelijke herinneringen hou je er sowieso al aan over.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:14 schreef espri het volgende:
[..]Dat zou al snel saai zijn ook hoor,
zo zijn we al op de Cariben geweest 2keer, in Dubai,
Canarische eilanden etc., het is gewoon een fijne manier vinden wij.
Mèh, zeilen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je eigen zeilschip huren ofzo.
hmm eigenlijk heb je gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden al die vervuiling en vernietiging
Wij vinden van wel en zo is voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, geregeld op vakantie ook spontaan met mensen in gesprek gekomen en leuke tijden gehad.
Zo'n cruise, ik kan mij er enkel een love-boat voorstelling van makenHet is vast heel leuk
Zeilen is tofquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat iemand al zei ga zeilen dat is pas een ervaring
Soort aflaatjes doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik compenseer dat wel de rest van het jaar.
Leuke voorpret alvast met plannen van volgende reisquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Wij vinden van wel en zo is voor ieder wat wils.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuke voorpret alvast met plannen van volgende reis
Wereldreis!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
Ik kon nooit weg vanwege mijn moeder. Ik ga dit jaar voor het eerst in tien jaar op vakantie maar weet nog niet waar naartoe. Ik geloof dat ik de helft van de wereld al heb overwogen
Lekker hoor, jullie hebben er toch zeker wel al weer één gepland staan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Wij vinden van wel en zo is voor ieder wat wils.
Wat fijn dat je nu wel kan dan, hoop dat je iets leuks gaat uitzoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
Ik kon nooit weg vanwege mijn moeder. Ik ga dit jaar voor het eerst in tien jaar op vakantie maar weet nog niet waar naartoe. Ik geloof dat ik de helft van de wereld al heb overwogen
Goed voor een kluizenaar als mij alleen op zeequote:Op donderdag 23 januari 2020 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeilen is tof
[..]
Soort aflaatjes doen
Zoveel keuze!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
Ja in juni gaan we sowieso al.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, jullie hebben er toch zeker wel al weer één gepland staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |