Nee dank jequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:41 schreef cafca het volgende:
Morgen!
Echte koffie, van echte bonen!
Senseoquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:44 schreef Voxs het volgende:
Is er ook echte koffie van niet echte bonen?![]()
Goedemorgen cafca!
Senseo word ik verdrietig van. Behalve de cappuccino, die is nog wel te doen.quote:
Iemand anders poste dit vandeweek ook elders maar deze serie ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
TT doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Wa vrij beroemd in de jaren tachtig met poppetjes en alles erbijquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand anders poste dit vandeweek ook elders maar deze serie ken ik helemaal niet
Senseo is beter dan bambu! Mijn moeder dronk dat, evenzo eikeltjeskoffie. brrr!quote:
Ja klopt. Was denk ik te jong.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wa vrij beroemd in de jaren tachtig met poppetjes en alles erbij
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Was denk ik te jong.
Ver na mijn tijdquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wa vrij beroemd in de jaren tachtig met poppetjes en alles erbij
Mijn vader dronk idd ook Bambu koffie... bahquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Senseo is beter dan bambu! Mijn moeder dronk dat, evenzo eikeltjeskoffie. brrr!
Alleen in 40+quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |