Keuzestress.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorpret is ook leuk. Ik wil graag het noorderlicht zien. Maar ik wil ook graag een wit strand en palmbomen zien. Ik ben er nog niet uit.
Nee nog niet. Maar de aanhouder wintquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel keuze!
Is Oostvoorne nog gelukt?
Waar gaan jullie juni naartoe?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ja in juni gaan we sowieso al.
We kijken ondertussen voor kerst en nieuwjaar einde dit jaar.
Vanuit Amsterdam naar Berlijn, Tallinn, Sint Petersburg, Helsinki, Stockholm, Visby, Ronne, Kopenhagen, Oslo en terug naar Amsterdam.quote:
Dit klinkt zo herkenbaar, ik wil zoveel. Het noorderlicht wil ik ook graag eens zien en dan het liefst met een Hurtigrutenboot, die langs de fjorden vaart, ik wil ook eens naar de Keys in Miami en een vriendin was naar Zanzibar geweest en had het ontzettend fijn gehad. Keuzes, keuzes.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorpret is ook leuk. Ik wil graag het noorderlicht zien. Maar ik wil ook graag een wit strand en palmbomen zien. Ik ben er nog niet uit.
Ow ja dat is die uitzwaaireis, Fok!uitzwaaimeet!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam naar Berlijn, Tallinn, Sint Petersburg, Helsinki, Stockholm, Visby, Ronne, Kopenhagen, Oslo en terug naar Amsterdam.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat is die uitzwaaireis, Fok!uitzwaaimeet!
En meestal als je gewoon afwacht komt er ineens iets op je pad waarvan je denkt 'dat is het!'.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar, ik wil zoveel. Het noorderlicht wil ik ook graag eens zien en dan het liefst met een Hurtigrutenboot, die langs de fjorden vaart, ik wil ook eens naar de Keys in Miami en een vriendin was naar Zanzibar geweest en had het ontzettend fijn gehad. Keuzes, keuzes.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar de aanhouder wint
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:53 schreef Voxs het volgende:
Mooie OP
@:mazaru Wat je ook kiest, het zal genieten worden.
Als je vanuit de noordkaap naar het noorden gaat, kom je uiteindelijk wel bij een soort van witte stranden. Alleen geen palmbomen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker, Praag is een leuke stad!quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nog even rustig verder zoeken. In April ga ik sowieso met een vriendin naar Praag voor een paar dagen. Dat is al leuk om naar uit te kijken.
Precies, je hebt al wat voorpret dus, leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nog even rustig verder zoeken. In April ga ik sowieso met een vriendin naar Praag voor een paar dagen. Dat is al leuk om naar uit te kijken.
Mee eens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Voxs het volgende:
Ik ben huismusserig. Al is vakantie fijn, ik hoef het niet per se. En meestal vind ik 1,5 week tot max 2 wel weer genoeg.
Mooie stad! En inderdaad, de voorpret is ook al genieten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stadskanaal heeft ook wet wat.
Zei hij die 4 weken op Kaapverdië heeft gezetenquote:
Daar ben ik nou nog nooit geweest....quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stadskanaal heeft ook wet wat.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zei hij die 4 weken op Kaapverdië heeft gezeten
Ik ook niet, ik ben helemaal nog nooit in de provincie Groningen geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Daar ben ik nou nog nooit geweest....
Kijk, in eigen land valt ook nog wat te ontdekken! Je kunt er zelfs met de boot komen, al vraag ik me af of er een cruise aanmeert...quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
Weet ik, niks mis mee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een outdoors persoon
#metooquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een outdoors persoon
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, in eigen land valt ook nog wat te ontdekken! Je kunt er zelfs met de boot komen, al vraag ik me af of er een cruise aanmeert...
Ik ook niet...quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben helemaal nog nooit in de provincie Groningen geweest.
Je kan er met het museumspoortje, de watertoren bezoeken en varen!quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, in eigen land valt ook nog wat te ontdekken! Je kunt er zelfs met de boot komen, al vraag ik me af of er een cruise aanmeert...
quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 23 januari 2020 12:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Houden zo, espri. Het is een nare en inspiratieloze omgeving. En saai, sáái!
Ik heb wel ooit eens een rondvaart gedaan door een natuurgebied in oost-groningen...quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan er met het museumspoortje, de watertoren bezoeken en varen!
https://westerwolde.groni(...)terwolde/stadskanaal
Dan delen we die mening.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is een standaard reactie van mij
Praktisch een cruise!quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit eens een rondvaart gedaan door een natuurgebied in oost-groningen...
Treintje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan er met het museumspoortje, de watertoren bezoeken en varen!
https://westerwolde.groni(...)terwolde/stadskanaal
Dat land komt steeds meer in lees ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:11 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat het Kroätie wordt dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |