Zou kunnen. Ghostbuster maakt het wel weer ingewikkeld vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als normaal persoon is hij de ideale proefpersoon voor de strap-on denk ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als normaal persoon is hij de ideale proefpersoon voor de strap-on denk ik.
Goede ondertitel here to confuse youquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ghostbuster maakt het wel weer ingewikkeld vandaag.
Ja koppie erbij houden Rekketet, het gaat niet allemaal vanzelf hieroquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ghostbuster maakt het wel weer ingewikkeld vandaag.
De strap-on of je andere pakket?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Uw pakket ligt voor u klaar op de PostNL-locatie
Andere strap komt met de post, moet ik dat ding nog op een bepaalde manier er op plakken?quote:
Mijn koppie doet het niet vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja koppie erbij houden Rekketet, het gaat niet allemaal vanzelf hiero
Welke van de 2?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn koppie doet het niet vandaag.
Till vond dat handigquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zegt de eigenaar van een strap on.
Ja, waar precies moet je zelf weten wat handigst is, beetje in het midden zodat je overal bij kan met je duim. En je moet 'm echt een tijdje goed aandrukken, volgens mij 30 of 60 seconden? Doe maar extra voor de zekerheid. ECHT DOEN ANDERS PLEURT IE ERAF. Dus kom niet achteraf met hij tyfde eraf, dan is het je eigen schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Andere strap komt met de post, moet ik dat ding nog op een bepaalde manier er op plakken?
Kom duocoma danquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn koppie doet het niet vandaag.
Heb je die voice over gehoord, dezelfde die Kim deed met dr koelkast?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is zo geweldig, nou ben ik fan van Paris(judgeme)
Dit word een geweldige dag, de E-Smoker is een tip van mn andere vriendin, die is nu al zenuwachtigquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, waar precies moet je zelf weten wat handigst is, beetje in het midden zodat je overal bij kan met je duim. En je moet 'm echt een tijdje goed aandrukken, volgens mij 30 of 60 seconden? Doe maar extra voor de zekerheid. ECHT DOEN ANDERS PLEURT IE ERAF. Dus kom niet achteraf met hij tyfde eraf, dan is het je eigen schuld.
Ik moet nog boodschappen doen en heb nog een afspraak.quote:
Man3.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, waar precies moet je zelf weten wat handigst is, beetje in het midden zodat je overal bij kan met je duim. En je moet 'm echt een tijdje goed aandrukken, volgens mij 30 of 60 seconden? Doe maar extra voor de zekerheid. ECHT DOEN ANDERS PLEURT IE ERAF. Dus kom niet achteraf met hij tyfde eraf, dan is het je eigen schuld.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Lasagnaaaaaaa gawd ik zou zo met dr trouwen
twitter:chaseicon twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:19:35Cooking with Paris (VOICEOVER) https://t.co/3WApZcJ4Fz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |