Ik recommend je moederquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was naar zijn concert geweest in het Ahoy.
10/10 would recommend
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neukenquote:
Lekker man, boh boh oude vagina'squote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neuken
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neuken
Doe mij maar de vagina van een dame in de 20.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man, boh boh oude vagina's
@:poepz0r
Moet er nog niet aan denkenquote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:38 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Moet er nog niet aan denkenIk zal er over nadenken wanneer ik over een paar jaartjes de 30 gepasseerd ben.
Jij?
Niet. Gelezen. Evenmin. Overwogen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt. Spijt. Haren. Op. Mijn. Hoofd.
Ik wil op termijn wel papa worden. Maar mijn twintiger jaren beleef ik liever kindloos.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ook niet hoor, beter voor de wereld en beter voor mij
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist verdwaald iemand met een Sparta-sjaal om op Zuid zien lopen.
Ben ziedend.
corona schijnt wel te mogenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom is jouw post gewijzigd door GGMM? Van jou ben ik louter nette posts gewend
Ik vond het een grove provocatie.quote:
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:41 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vond het een grove provocatie.
Ik loop ook niet in een Feyenoord-vest door de Spartastraat.
Was zie-dend.
Lucht je hart jongenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laat mij ergens viesmad over zijn, ben dat zelden.
85%, vandaar dat het UWV me na 5 jaar nog eens uitnodigde voor een gesprek om te zien of ik nog iets kan, of dat ze me morgen voor 100% afkeuren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Waarom gesprek met UWV-arts? Je bent toch 100% afgekeurd?
Lijkt me echt de hel om met zo'n bokkenkloot om tafel te gaan die je misschien gaat zeggen dat je gerust full-time enveloppen kunt gaan dichtlikken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
85%, vandaar dat het UWV me na 5 jaar nog eens uitnodigde voor een gesprek om te zien of ik nog iets kan, of dat ze me morgen voor 100% afkeuren.
Eerste keer had ik wel zo'n figuur, die zat de hele tijd vies glimlachend naar m'n verhaal te luisteren en vroeg aan het einde van het gesprek doodleuk of ik dacht dat ik nog kon werkenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lijkt me echt de hel om met zo'n bokkenkloot om tafel te gaan die je misschien gaat zeggen dat je gerust full-time enveloppen kunt gaan dichtlikken.
Mja, maar je komt met een hele stereotoren om je hoofd gebouwd binnengelopen om niets van omgevingsgeluid mee te krijgen, dan zou het kwartje toch al moeten vallen lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste keer had ik wel zo'n figuur, die zat de hele tijd vies glimlachend naar m'n verhaal te luisteren en vroeg aan het einde van het gesprek doodleuk of ik dacht dat ik nog kon werken
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mja, maar je komt met een hele stereotoren om je hoofd gebouwd binnengelopen om niets van omgevingsgeluid mee te krijgen, dan zou het kwartje toch al moeten vallen lijkt me.
Maar hoe gaat dat dan met die parkietjes? Die halen zo nu en dan toch ook uit lijkt mij?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet het geval, de hyperacusis is langzaam maar zeker gegroeid, was ergens in 2015 dat ik echt met oordoppen in de deur uit moest, daarna ruisapparaten, en daarna koptelefoon erbij omdat er toch altijd van die tetterende huiswijven in de winkel stonden die NET wanneer ik voorbijkwam hun stemmen moesten verheffen. Alsof ze het expres doen.
Als hij dat kan moet hij dat gewoon doen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lijkt me echt de hel om met zo'n bokkenkloot om tafel te gaan die je misschien gaat zeggen dat je gerust full-time enveloppen kunt gaan dichtlikken.
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:
Ben aan het werkquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.
Ga eens aan de slag dan.
De catharina's miepen vooral, de valkparkiet tettert wel, maar dat kan ik wel verdragen, dus gaat helemaal goed hier. Komt ook omdat ik thuis ook altijd een headset op heb, de laatste keer dat ik boxjes gebruikte is ook alweer iets van 3 jaar geleden. Heb liever dat geluid direct in m'n oren gepompt wordt dan dat het "omgevingsgeluid" is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan met die parkietjes? Die halen zo nu en dan toch ook uit lijkt mij?
Wauw dan ben je nog een jonge god, ik ben van 82.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik wil op termijn wel papa worden. Maar mijn twintiger jaren beleef ik liever kindloos.
Ik kom uit 1993. Eerste kampioensjaar na de HCS periode.JIj?
Godsamme, ik dacht dat jij iets van 10 jaar jonger wasquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw dan ben je nog een jonge god, ik ben van 82.
Was je wel jong toen je hier voor het eerst kwam posten of niet?Ik ken je nog als maat van die ouwe relnicht alhier, stevenmac26 (RIP) . Inmiddels heel wat jaren geleden.
82quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Was je wel jong toen je hier voor het eerst kwam posten of niet?Ik ken je nog als maat van die ouwe relnicht alhier, stevenmac26 (RIP) . Inmiddels heel wat jaren geleden.
Maar je zou in principe toch wel thuis kunnen werken, ik zeg maar wat webdesign of zo?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De catharina's miepen vooral, de valkparkiet tettert wel, maar dat kan ik wel verdragen, dus gaat helemaal goed hier. Komt ook omdat ik thuis ook altijd een headset op heb, de laatste keer dat ik boxjes gebruikte is ook alweer iets van 3 jaar geleden. Heb liever dat geluid direct in m'n oren gepompt wordt dan dat het "omgevingsgeluid" is.
Ik gedraag me doorgaans als een 15-jarige dus dat klopt wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, ik dacht dat jij iets van 10 jaar jonger was
Flink geïnvesteerd in de relatie met je moeder die zorgt wel voor m'n oude dagquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
82
Bijna met pensioen dus, alleen jammer dat je niks opgebouwd hebt!!
Uh.. Goeie?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Flink geïnvesteerd in de relatie met je moeder die zorgt wel voor m'n oude dag
Met het denkvermogen van een kleuterquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gedraag me doorgaans als een 15-jarige dus dat klopt wel.
Ik ben echt extreem slecht in design en programmeren, en als ik dat tweede lees zie ik die uitgebluste arbeidsmarktmedewerkers voor me waar ik regelmatig ff ging buurten als ik tussen twee baantjes zat, word er nu al moe vanquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je zou in principe toch wel thuis kunnen werken, ik zeg maar wat webdesign of zo?
Of je nou op je pc zit te gamen of hier wat stumpers in goede banen tracht te leiden of wat werkt maakt toch ook niet uit...
Teringquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Stop hiermee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, @GGMM komt uit 81quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Ik word gedemoniseerd.
Eens worden jullie hopelijk ook oud.
GGMM is forum admin dus die is geslaagd in het leven.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, @:GGMM komt uit 81
Zich dagelijks bezighouden met idioten zoals jij, nee een geslaagd leven heb je dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is forum admin dus die is geslaagd in het leven.
Kies je zelf voor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zich dagelijks bezighouden met idioten zoals jij, nee een geslaagd leven heb je dan.
Uit dit bericht blijkt dat jij Elan een idioot vindt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zich dagelijks bezighouden met idioten zoals jij, nee een geslaagd leven heb je dan.
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, @:GGMM komt uit 81
de oudste ben ik hier en sinds Tong80 gestopt is misschien wel de oudste in vblquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Ik word gedemoniseerd.
Eens worden jullie hopelijk ook oud.
Tong zal wel weer een keer terugkeren, voor 1,5 dag alvorens hij weer een ban krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
de oudste ben ik hier en sinds Tong80 gestopt is misschien wel de oudste in vbl
Ja, weg met die Opel Astraquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
Al schijnt er binnenkort een promotie te volgen naar admin dus auto van de zaak.
is die gast nog steeds niet doodquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tong zal wel weer een keer terugkeren, voor 1,5 dag alvorens hij weer een ban krijgt.
dat hij nog leeftquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tong zal wel weer een keer terugkeren, voor 1,5 dag alvorens hij weer een ban krijgt.
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
is die gast nog steeds niet dood
Onkruid hé. Dat vergaat niet. We zien jou toch ook steeds weer opduiken?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
is die gast nog steeds niet dood
Dat is waar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onkruid hé. Dat vergaat niet. We zien jou toch ook steeds weer opduiken?
Je bent de 40 nog niet gepasseerd, dus je bent alles behalve oud.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Stevenmac post regelmatig op Twitterquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:06 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je bent de 40 nog niet gepasseerd, dus je bent alles behalve oud.
Ik was 10+ jaar geleden wel een KLB kutuser eerste klas. Een beetje zoals dat KLB-kliekje wat er nu zit. Nu ben ik volwassen geworden. Ik voel mij alles behalve jong, ben nu al een ouwe lul joh.
Is @:stevenmac26 irl dood of bedoel je dat hij inderdaad jammer genoeg niet meer post?
Tweet hem een reminder om hier te komen posten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stevenmac post regelmatig op Twitter
Hij heeft beloofd hier misschien binnenkort eens te komen buurten, maar vooralsnog komt er van deze belofte weinig terecht.
Dat zou leuk zijn. Gezellige gast.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft beloofd hier misschien binnenkort eens te komen buurten, maar vooralsnog komt er van deze belofte weinig terecht.
zie hem ook nog regelmatig online op psn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
Het gaat over oude lijken en Karina duikt opeens op. Verrassend.
Heb je @Tjacka ook op PS? Geloof dat hij me geblokkeerd heeft dat hij weer eens verloren had met FIFA, watje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie hem ook nog regelmatig online op psn.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:26 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Tweet hem een reminder om hier te komen posten.
En doe hem de groetjes van mij.
Ik ben erg benieuwd naar zijn antwoord!twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 23-01-2020 om 13:29:15@StevenAFCAmac Hallo Steven, je krijgt de groetjes van ifrane (vroeger beter bekend als https://t.co/AskT1zHlqj ) Hij hoopt dat het goed met je gaat en je snel weer eens komt buurten!(zie ook https://t.co/P7R3ePLIe8 ) reageer retweet
alleen steven en @ajaxcied4lifequote:Op donderdag 23 januari 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je @:Tjacka ook op PS? Geloof dat hij me geblokkeerd heeft dat hij weer eens verloren had met FIFA, watje.
Jij bent een baas.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik ben erg benieuwd naar zijn antwoord!twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 23-01-2020 om 13:29:15@:StevenAFCAmac Hallo Steven, je krijgt de groetjes van ifrane (vroeger beter bekend als https://t.co/AskT1zHlqj ) Hij hoopt dat het goed met je gaat en je snel weer eens komt buurten!(zie ook https://t.co/P7R3ePLIe8 ) reageer retweet
Ik speel geen FIFA debielquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je @:Tjacka ook op PS? Geloof dat hij me geblokkeerd heeft dat hij weer eens verloren had met FIFA, watje.
elk deel is weer een beetje meer kut als de vorige.quote:
twitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 13:47:59@Rene51945738641 Hahaha groetjes terug en kom zeker binnenkort buurten reageer retweet
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
@:ifranetwitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 13:47:59@:Rene51945738641 Hahaha groetjes terug en kom zeker binnenkort buurten reageer retweet
Had het niet over Spartaan20 johquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
even kritisch over deze tt hoe moeten spelers van Spartaan20 thuis voetballen als ze niet meer op zuid mogen komen.
Die komt dus niet. Je laat je weer eens afschepen René.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
@:ifranetwitter:StevenAFCAmac twitterde op donderdag 23-01-2020 om 13:47:59@:Rene51945738641 Hahaha groetjes terug en kom zeker binnenkort buurten reageer retweet
mooie club kwam er vroeger vaak toen mijn neef daar aanstormend talent was. ook nog latje trap gedaan met Robin Nelisse en Ricky van Gastel al werd die laatste later een naar ventje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Had het niet over Spartaan20 joh
Als je daarvan sjaal draagt ben je wel een baasje. Al die amateurclubs aan de Oldegaarde verdienen respect.
Rende 'ie dan heel hard vanuit de kleedkamer richting het veld, of hoe moet ik dit lezen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mooie club kwam er vroeger vaak toen mijn neef daar aanstormend talent was.
Hahahah, nice. Leven die gasten nog?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mooie club kwam er vroeger vaak toen mijn neef daar aanstormend talent was. ook nog latje trap gedaan met Robin Nelisse en Ricky van Gastel al werd die laatste later een naar ventje.
gaaf! gewoon weer oppakken dan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:59 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hahahah, nice. Leven die gasten nog?
Ik ben nog jeugdtrainer geweest bij de O18 van een van die clubs aan de Oldegaarde. Ze gingen van de 10de plek in de competitie hoe de vorige trainer het had achtergelaten naar de 2de plek. Nét geen kampioen van de 3de klasse.
Noem mij de jonge Dick Advocaat. Was wel na dat seizoen klaar, je moet op je hoogtepunt stoppen.
Zwart-Wit '28 ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:59 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben nog jeugdtrainer geweest bij de O18 van een van die clubs aan de Oldegaarde (géén Spartaan '20). Ze gingen van de 10de plek in de competitie hoe de vorige trainer het had achtergelaten naar de 2de plek. Nét geen kampioen van de 4e klasse.
Noem mij de jonge Dick Advocaat. Was wel na dat seizoen klaar, je moet op je hoogtepunt stoppen.
Jeugdtrainer zijn mis ik wel een beetje. Misschien binnenkort eens bij de vv binnenlopen.
Dit verhaal heeft de interesse weer bij mij aangewakkerd om weer jeugdtrainer te worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaaf! gewoon weer oppakken dan.
geen idee wat Nelisse en van Gastel nu doen spreek me neef eigenlijk nog maar amper laatste keer in Rotterdam was tijdens de Dirk Kuijt afscheids wedstrijd.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:04 schreef Elan het volgende:
Of wat zit daar tegenwoordig nog meer, SV Charlois, bestaat dat nog?
Ik heb daar nog opgezeten alleen toen heette het nog anders (voor de fusie)quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft de interesse weer bij mij aangewakkerd om weer jeugdtrainer te worden.
Heb net een contact geappt of er nog plek is bij een jeugdelftal. Niveau boeit niet.
[..]![]()
Misschien voor je verjaardag katoenen zakdoeken als geschenk vragen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ter info:
Ik ging net mijn neus snuiten echt zo'n flinke snuif, zakdoek zat vol en een deel van mijn hand.
deh musschen is niet meer?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:09 schreef Ifrane het volgende:
@:Elan SV Charlois is trouwens een vrij nieuwe vereniging. Ze spelen op het terrein waar DEHMusschen zat, met die kleine tribune voor net geen honderd man denk ik.
[ afbeelding ]
Ja goede tip. Het snot ging er gewoon dwars doorheen he. Maar het was ook een lading snot waar je U tegen zegt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien voor je verjaardag katoenen zakdoeken als geschenk vragen.
Dat is mij welbekend, leuke club lekker veel tokkiesquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:09 schreef Ifrane het volgende:
@:Elan SV Charlois is trouwens een vrij nieuwe vereniging. Ze spelen op het terrein waar DEHMusschen zat, met die kleine tribune voor net geen honderd man denk ik.
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste, niet van dat halve werk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja goede tip. Het snot ging er gewoon dwars doorheen he. Maar het was ook een lading snot waar je U tegen zegt.
Was het DEHMusschen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb daar nog opgezeten alleen toen heette het nog anders (voor de fusie)
Kom jij oorspronkelijk uit Charlois?
Had de behoefte om daarna mijn collega de hand te schudden. Niet gedaan, laf he?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, niet van dat halve werk.
Daar heb ik nog weleens tegen gespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is mij welbekend, leuke club lekker veel tokkies![]()
Moest wel flink wennen toen m'n ouders naar de Hoekse Waard verhuisden en ik bij SHO kwam te spelen, daar speelden alleen maar blanke kakkertjes ( @:atypisch , @:pumpalov)
Viel erg mee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is mij welbekend, leuke club lekker veel tokkies![]()
Moest wel flink wennen toen m'n ouders naar de Hoekse Waard verhuisden en ik bij SHO kwam te spelen, daar speelden alleen maar blanke kakkertjes ( @:atypisch , @:pumpalov)
Daar ben ik weleens geweest voor een chickie, liep met haar door het centrum tot ik de ingeving kreeg om op een bankje te gaan staan en met luide stem "Het leven in Barendrecht. Anders." te verkondigen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was het DEHMusschen?
Kom oorsprongelijk uit Hillesluis! Ben er geboren en getogen totdat mijn ouders welvarend genoeg werden om te verhuizen naar een vinexwijk waar ik opeens de enige allochtoon van de straat was (Barendrecht).
Ja kut is dat hé.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:14 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was het DEHMusschen?
Kom oorsprongelijk uit Hillesluis! Ben er geboren en getogen totdat mijn ouders welvarend genoeg werden om te verhuizen naar een vinexwijk waar ik opeens de enige allochtoon van de straat was (Barendrecht).
Aha.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest voor een chickie, liep met haar door het centrum tot ik de ingeving kreeg om op een bankje te gaan staan en met luide stem "Het leven in Barendrecht. Anders." te verkondigen.
Tot zover deze geweldige anekdote.
De vinexwijk van Barendrecht, Carnisselande, is nóg saaier. Geloof me. Toen ik net mijn rijbewijs haalde was ik superblij hoe snel ik daar weg kon zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest voor een chickie, liep met haar door het centrum tot ik de ingeving kreeg om op een bankje te gaan staan en met luide stem "Het leven in Barendrecht. Anders." te verkondigen.
Tot zover deze geweldige anekdote.
Nu misschien zo halverwege de jaren 90 waren er in Oud Beijerland echt nog amper negers.quote:
Met blauwe ballen ja. Haar ouders bleken thuis te zijn en we konden niks doen omdat er steeds eentje haar slaapkamer in kwam wandelen om iets onzinnigs te vragen. Meer dan prima dat ze de maagdelijkheid van hun dochter wilden beschermen, maar kom op zegquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Aha.
En toen alleen in de trein terug naar huis?
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:59 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben nog jeugdtrainer geweest bij de O18 van een van die clubs aan de Oldegaarde (géén Spartaan '20). Ze gingen van de 10de plek in de competitie hoe de vorige trainer het had achtergelaten naar de 2de plek. Nét geen kampioen van de 4e klasse.
Jeugdtrainer zijn mis ik wel een beetje. Misschien binnenkort eens bij de vv binnenlopen.
Die kende ik toen nog niet, was iets van 18 jaar geledenquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon knetterkrankjorum zeggen hoor.
ik ben knetter ik mag datquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon knetterkrankjorum zeggen hoor.
Geen idee hoe je van kakkers naar negers parkourtquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu misschien zo halverwege de jaren 90 waren er in Oud Beijerland echt nog amper negers.
Damn, blij verrast dat ik dit niet hoef uit te leggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kut is dat hé.
Plus je had meteen zo'n stigma omdat je uit Rotterdam kwamTenminste toen, nu komt 40 45% daar vandaan.
Hillesluis is wel extreem kut, heb nog een jaartje op de Randweg gewoond ter hoogte van de tramhalte (20/2). Wel lekker lopend naar het stadion en leuke huizen maar man man wat een pauperbuurt was dat verder.
Neequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:51 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne heb jij Parasite gezien?
Hoeveel bekakte negers ken jij precies? Al was Mijnsheerenland vele malen erger.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee hoe je van kakkers naar negers parkourt
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee hoe je van kakkers naar negers parkourt
Ik dacht dat we het over verdwaalde Alcazar bezoekers hadden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel bekakte negers ken jij precies? Al was Mijnsheerenland vele malen erger.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Damn, blij verrast dat ik dit niet hoef uit te leggen.![]()
Maar in Hillesluis wil je niet idd wonen, tenzij je echt niet anders kan. Leuk dat De Kuip op een steenworpafstand ligt, maar daar heb je geen fuck aan.
Op wedstrijddagen kan je ook nergens je auto kwijt door al die parkerende supporters. Je zal er maar wonen.
Moet wel zeggen dat ik op zijn tijd een nostalgische wandeling door de Groene Hilledijk en Beijerlandselaan kan waarderen. Beetje het vakantiegevoel in eigen stad. Al die buitenlanders, het onbekende, lekker een broodje döner eten voor goedkoop, de spanning of je nou wel of niet neergestoken wordt. Heerlijk.
Alcazar-godquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:26 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat we het over verdwaalde Alcazar bezoekers hadden.
Mwah. Net als Lombardijen ( @Pumpalov ) nog steeds een teringzooi. Een ander likje verf maakt het niet meteen schoon. Wel zijn ze van plan om de Afrikaanderwijk neer te halen en er van Rijnhaven tot Vuurplaat allemaal koopwoningen en kantoren neer te zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar inmiddels zal het wel aardig opgeknapt zijn toch? Was laatst bij een vriend op verjaardag die woont bij Maashaven ter hoogte van de Meneba, dat zijn gewoon allemaal dure koopappartementen geworden.
Serieus @aTypisch ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Alcazar-god. Mooie tijden meegemaakt.
@:atypisch heeft daar nog gewerkt
Snollywood, dat was echt een geniaal conceptquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Serieus @:atypisch ?
Chickies schuren in Alcazar voordat je naar Hollywood mocht gaan.Dat waren nog eens gouden tijden.
Festivalbier? Bij een eerste divisie club? Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:38 schreef Ifrane het volgende:
Zie nu in de mail dat ik uitgenodigd ben om naar Excelsior - NAC te gaan volgende week.
Weet iemand hier of je in Woudestein nog echt bier krijgt of dat het inmiddels festivalbier is geworden?
quote:
Net geen kampioen. Ik vind daar wat van.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:lenny_leonard
Hoe hard faal je dan?
Gewoon Jupiler tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Festivalbier? Bij een eerste divisie club? Wat denk je zelf?
Alle mooie plekken waar je chickies kon schuren is inmiddels dicht nu.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Snollywood, dat was echt een geniaal concept. Ook dicht inmiddels, Alacazar ook trouwens
Baja, dicht
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:lenny_leonard
Hoe hard faal je dan?
Jullie moeders.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net geen kampioen. Ik vind daar wat van.
Een echt goede trainer laat zijn team gewoon kampioen worden.
Link?quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben jullie mijn draadje op Twitter al geliked? Nee hè klootzakken
Dat weet ik dus niet meer.quote:
Op Lange Lans kan ik altijd rekenenquote:
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 23-01-2020 om 03:15:00Dankzij het artikel van @SamRaalte op @vicesportsnl over de Lanaken Youth ben ik vannacht wat gaan rondneuzen op Instagram voor vergelijkbare groeperingen. En ik heb mij kostelijk vermaakt. Hier een draadje. reageer retweet
Hoiquote:
Like gegeven. Niet gelezen trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op Lange Lans kan ik altijd rekenentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 23-01-2020 om 03:15:00Dankzij het artikel van @:SamRaalte op @:vicesportsnl over de Lanaken Youth ben ik vannacht wat gaan rondneuzen op Instagram voor vergelijkbare groeperingen. En ik heb mij kostelijk vermaakt. Hier een draadje. reageer retweet
Toch enorm bedanktquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gegeven. Niet gelezen trouwens.
Gisteren al geliked.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op Lange Lans kan ik altijd rekenentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 23-01-2020 om 03:15:00Dankzij het artikel van @:SamRaalte op @:vicesportsnl over de Lanaken Youth ben ik vannacht wat gaan rondneuzen op Instagram voor vergelijkbare groeperingen. En ik heb mij kostelijk vermaakt. Hier een draadje. reageer retweet
Ja vastquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen Keuken Kampioenbier tegenwoordig?
Ja, had even niks te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Je was weer lekker bezig op twitter zag ik net.
L_L heeft zijn team wel kampioen laten worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb geen idee waar ik jaloers op zou moeten zijn
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, had even niks te doen.
Respect dat die mensen zoveel geduld hebben met mij
Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, had even niks te doen.
Respect dat die mensen zoveel geduld hebben met mij
@Lange_Lans Deel jouw geheim met mij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
L_L heeft zijn team wel kampioen laten worden.
En dat terwijl hij nog enorm genaaid was door de scheids van Someren.
Ik weet wel één van de factoren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
@:Lange_Lans Deel jouw geheim met mij.
Al vind ik wel dat van de 10de plek halverwege naar de 2de plek laten stijgen wel een prestatie. Hopelijk kan ik mijn eerstvolgende team wel kampioen laten worden.
niets verbaast me nog in ons bananenkoninkrijkquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Goh, wat verrassend dat iemand zijn enkelband doorknipt en vlucht als ze levenslang tegen hem eisen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)genisstraf~a0b08934/
Wel een harde baas die gozer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Goh, wat verrassend dat iemand zijn enkelband doorknipt en vlucht als ze levenslang tegen hem eisen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)genisstraf~a0b08934/
Binnenkort wereldberoemdquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ed Baars is pas een harde baars.
twitter:WildGeraas twitterde op zondag 19-01-2020 om 16:08:31Give this inventor some love...#greatestinventionsfromthenetherlandshttps://t.co/ejgTGYnl9R reageer retweet
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Harde baas
Gewoon een achterlijke tyfus crimineel. Hopelijk gaat ie snel dood.
Dank voor het bevestigen van je achterlijkheid.quote:
Nee jij, zwakzinnig stuk vreten dat je daar in je stoel zit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van je achterlijkheid.
Die dingen zijn toch zo klaar.quote:
Het bevestigingquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dank voor het bevestiging van je achterlijkheid.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee jij, zwakzinnig stuk vreten dat je daar in je stoel zit.
@onlogisch @Caland @Tjacka @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van je achterlijkheid.
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:caland @:tjacka @:lenny_leonard
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ed Baars is pas een harde baars.
Hopelijk durf je nu wel wat tegen het baasje te zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga vandaag bewust naar dezelfde uitlaatplek als gisteren. Wellicht komen we die kuthond weer tegen
Ach hou toch op man. Ik beuk iedereen zo het ziekenhuis in sinds ik naar de sportschool gaquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk durf je nu wel wat tegen het baasje te zeggen.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Ik beuk iedereen zo het ziekenhuis in sinds ik naar de sportschool ga
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Ik beuk iedereen zo het ziekenhuis in sinds ik naar de sportschool ga
@KingRoland vindt dit leukquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ga je doen danquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga vandaag bewust naar dezelfde uitlaatplek als gisteren. Wellicht komen we die kuthond weer tegen
jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Serieus @:atypisch ?
Chickies schuren in Alcazar voordat je naar Hollywood mocht gaan.Dat waren nog eens gouden tijden.
we gaan allemaal dood.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe besmettingen geelzucht in Schoonhoven en Gouda
https://nos.nl/artikel/23(...)nhoven-en-gouda.html
Heb jij naast het Coronavirus nu ook al geelzucht? @:kingroland
Het bevestigingquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
doe het zelfquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het bevestiging![]()
Log uit, debiel.
Weetniequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat (ik hoop boerenkool).
Ja, die ging lappen.quote:
Ik heb je posts in KLB niet gelezen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk om te horen. Dankje dat doet mij goed.
Inderdaad vriendquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
elk deel is weer een beetje meer kut als de vorige.
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je posts in KLB niet gelezen.
Zeer matige comebackquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
In het begin van het jaar was ik er nog vrij veel, daarna helaas erg druk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:36 schreef onlogisch het volgende:
@:maxi-mus verloochent ons wel een beetje. Weinig posts het afgelopen jaar van hem hier
Wijzigde jij maar eens iets. Stuk Nouri van een moderator.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 54% gewijzigd door Elan op 23-01-2020 18:31 ]
nou nou nouquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wijzigde jij maar eens iets. Stuk Nouri van een moderator.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 34% gewijzigd door Elan op 23-01-2020 18:31 ]
Jammer maat.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het begin van het jaar was ik er nog vrij veel, daarna helaas erg druk.
Zo nu en dan wip ik even langs maar daar zal het voorlopig bij blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer maat.
Hopelijk krijg je snel meer tijd. Deze sc kan wel een kwaliteitsimpuls gebruiken.
inb4 je moeder ook
Nou en, je moeder toch ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dat boek van A-a-auke Kok over Johan is behoorlijk dik zeg.
Daar stond toen dacht ik een foto van op de Vbl sc wiki-pagina.quote:
Waar ben je zo druk mee?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het begin van het jaar was ik er nog vrij veel, daarna helaas erg druk.
Heb ik niet meer. Steven heeft/had een hele .rar in Dropbox met al die FOK! nudesquote:
Er worden tegenwoordig steeds minder nudes gedeeld door FOK!sters anno 2020.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Steven heeft/had een hele .rar in Dropbox met al die FOK! nudes.
Streng beleid sinds het ijsmeis debacle.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig steeds minder nudes gedeeld door FOK!sters anno 2020.
Slechte ontwikkeling dit!
Geen idee ik spreek geen vrouwen (zelfs niet op FOK!)quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst een vriendin had, of is dat al van de baan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee ik spreek geen vrouwen (zelfs niet op FOK!)
In dat naaktgedeelte zal nog wel het e.e.a. te bewonderen zijn? @:drizzt_dourden
Heb je die zip nog ergens?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Streng beleid sinds het ijsmeis debacle.
Lekker bezig. Gewoon werken voor je ..geldquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen verbouwing, nu werk en school.
Nog anderhalf jaar hoop ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Gewoon werken voor je ..geld
Hoelang moet je nog naar school?
Die begon na 2 maanden al over kinderen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst een vriendin had, of is dat al van de baan?
Even navraag bij Steven gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Steven heeft/had een hele .rar in Dropbox met al die FOK! nudes.
Begrijpelijk. Daar moet je voor neuken en jij + neuken.. Nou ja....quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die begon na 2 maanden al over kinderen.
Vriendelijk bedankt voor de eer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Daar moet je voor neuken en jij + neuken.. Nou ja....Precies makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je het weet zit je met een kind opgezadeld en is je wijf er vandoor. Kan je nog niet neuken maar mag je wel elke maand betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies makker![]()
Voor je het weet zit je met een kind opgezadeld en is je wijf er vandoor. Kan je nog niet neuken maar mag je wel elke maand betalen.Zo dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit weet ik nog.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Precies makker![]()
Voor je het weet zit je met een kind opgezadeld en is je wijf er vandoor. Kan je nog niet neuken maar mag je wel elke maand betalen.nondeju zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Toeterjan woont in Tilburg?twitter:DeKruikenzeiker twitterde op woensdag 22-01-2020 om 11:22:07Ik ben vooral heel blij dat hij, ondanks dat hij in Tilburg woont, voor de verkeerde club(s) is. Laat hem maar lekker in Eindhoven toeteren, hoor ik het maximaal 1 keer per jaar. reageer retweet
Zijn ook steeds minder chicks te bespeuren. Fok wordt mannelijkerquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
geboren en getogen en getoeter in Tilburgquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toeterjan woont in Tilburg?twitter:DeKruikenzeiker twitterde op woensdag 22-01-2020 om 11:22:07Ik ben vooral heel blij dat hij, ondanks dat hij in Tilburg woont, voor de verkeerde club(s) is. Laat hem maar lekker in Eindhoven toeteren, hoor ik het maximaal 1 keer per jaar. reageer retweet
@:ggmm
TILBURGED
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Daar moet je voor neuken en jij + neuken.. Nou ja....De koekkoekjes heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Precies makker![]()
Voor je het weet zit je met een kind opgezadeld en is je wijf er vandoor. Kan je nog niet neuken maar mag je wel elke maand betalen.Hoezo hypothetischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten allemaal dat je moeder gewoon rekent hoor. Groepskorting is er dan weer wel bij![]()
Is ook wel te zienquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
geboren en getogen en getoeter in Tilburg
Goede counter.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo hypothetisch
We weten allemaal dat je moeder gewoon rekent hoor. Groepskorting is er dan weer wel bij
Van Liverpool?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar had ik liever het gifje bij gezien
Zo goed was het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik 37 ben kun je wel ongeveer uitrekenen hoe oud mijn moeder is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo hypothetisch
We weten allemaal dat je moeder gewoon rekent hoor. Groepskorting is er dan weer wel bij
52 vind ik nog wel te doen hoor. Zat ze binnenkort niet 40 jaar in het vak?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik 37 ben kun je wel ongeveer uitrekenen hoe oud mijn moeder is.
Niet dat we van iemand met dusdanig smerige eetgewoonten mogen verwachten dat hij op andere facetten wel een fatsoenlijke smaakontwikkeling heeft doorgemaakt. Ouwe smeerlap.
Je boy is 29 dus ik moet er binnenkort ook aan gelovenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik 37 ben kun je wel ongeveer uitrekenen hoe oud mijn moeder is.
Niet dat we van iemand met dusdanig smerige eetgewoonten mogen verwachten dat hij op andere facetten wel een fatsoenlijke smaakontwikkeling heeft doorgemaakt. Ouwe smeerlap.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
52 vind ik nog wel te doen hoor. Zat ze binnenkort niet 40 jaar in het vak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |