Ik recommend je moederquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was naar zijn concert geweest in het Ahoy.
10/10 would recommend
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neukenquote:
Lekker man, boh boh oude vagina'squote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neuken
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neuken
Doe mij maar de vagina van een dame in de 20.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man, boh boh oude vagina's
@:poepz0r
Moet er nog niet aan denkenquote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:38 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Moet er nog niet aan denkenIk zal er over nadenken wanneer ik over een paar jaartjes de 30 gepasseerd ben.
Jij?
Niet. Gelezen. Evenmin. Overwogen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt. Spijt. Haren. Op. Mijn. Hoofd.
Ik wil op termijn wel papa worden. Maar mijn twintiger jaren beleef ik liever kindloos.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ook niet hoor, beter voor de wereld en beter voor mij
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist verdwaald iemand met een Sparta-sjaal om op Zuid zien lopen.
Ben ziedend.
corona schijnt wel te mogenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom is jouw post gewijzigd door GGMM? Van jou ben ik louter nette posts gewend
Ik vond het een grove provocatie.quote:
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:41 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vond het een grove provocatie.
Ik loop ook niet in een Feyenoord-vest door de Spartastraat.
Was zie-dend.
Lucht je hart jongenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laat mij ergens viesmad over zijn, ben dat zelden.
85%, vandaar dat het UWV me na 5 jaar nog eens uitnodigde voor een gesprek om te zien of ik nog iets kan, of dat ze me morgen voor 100% afkeuren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Waarom gesprek met UWV-arts? Je bent toch 100% afgekeurd?
Lijkt me echt de hel om met zo'n bokkenkloot om tafel te gaan die je misschien gaat zeggen dat je gerust full-time enveloppen kunt gaan dichtlikken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
85%, vandaar dat het UWV me na 5 jaar nog eens uitnodigde voor een gesprek om te zien of ik nog iets kan, of dat ze me morgen voor 100% afkeuren.
Eerste keer had ik wel zo'n figuur, die zat de hele tijd vies glimlachend naar m'n verhaal te luisteren en vroeg aan het einde van het gesprek doodleuk of ik dacht dat ik nog kon werkenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lijkt me echt de hel om met zo'n bokkenkloot om tafel te gaan die je misschien gaat zeggen dat je gerust full-time enveloppen kunt gaan dichtlikken.
Mja, maar je komt met een hele stereotoren om je hoofd gebouwd binnengelopen om niets van omgevingsgeluid mee te krijgen, dan zou het kwartje toch al moeten vallen lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste keer had ik wel zo'n figuur, die zat de hele tijd vies glimlachend naar m'n verhaal te luisteren en vroeg aan het einde van het gesprek doodleuk of ik dacht dat ik nog kon werken
quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mja, maar je komt met een hele stereotoren om je hoofd gebouwd binnengelopen om niets van omgevingsgeluid mee te krijgen, dan zou het kwartje toch al moeten vallen lijkt me.
Maar hoe gaat dat dan met die parkietjes? Die halen zo nu en dan toch ook uit lijkt mij?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet het geval, de hyperacusis is langzaam maar zeker gegroeid, was ergens in 2015 dat ik echt met oordoppen in de deur uit moest, daarna ruisapparaten, en daarna koptelefoon erbij omdat er toch altijd van die tetterende huiswijven in de winkel stonden die NET wanneer ik voorbijkwam hun stemmen moesten verheffen. Alsof ze het expres doen.
Als hij dat kan moet hij dat gewoon doen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lijkt me echt de hel om met zo'n bokkenkloot om tafel te gaan die je misschien gaat zeggen dat je gerust full-time enveloppen kunt gaan dichtlikken.
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:
Ben aan het werkquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.
Ga eens aan de slag dan.
De catharina's miepen vooral, de valkparkiet tettert wel, maar dat kan ik wel verdragen, dus gaat helemaal goed hier. Komt ook omdat ik thuis ook altijd een headset op heb, de laatste keer dat ik boxjes gebruikte is ook alweer iets van 3 jaar geleden. Heb liever dat geluid direct in m'n oren gepompt wordt dan dat het "omgevingsgeluid" is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan met die parkietjes? Die halen zo nu en dan toch ook uit lijkt mij?
Wauw dan ben je nog een jonge god, ik ben van 82.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik wil op termijn wel papa worden. Maar mijn twintiger jaren beleef ik liever kindloos.
Ik kom uit 1993. Eerste kampioensjaar na de HCS periode.JIj?
Godsamme, ik dacht dat jij iets van 10 jaar jonger wasquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw dan ben je nog een jonge god, ik ben van 82.
Was je wel jong toen je hier voor het eerst kwam posten of niet?Ik ken je nog als maat van die ouwe relnicht alhier, stevenmac26 (RIP) . Inmiddels heel wat jaren geleden.
82quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Was je wel jong toen je hier voor het eerst kwam posten of niet?Ik ken je nog als maat van die ouwe relnicht alhier, stevenmac26 (RIP) . Inmiddels heel wat jaren geleden.
Maar je zou in principe toch wel thuis kunnen werken, ik zeg maar wat webdesign of zo?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De catharina's miepen vooral, de valkparkiet tettert wel, maar dat kan ik wel verdragen, dus gaat helemaal goed hier. Komt ook omdat ik thuis ook altijd een headset op heb, de laatste keer dat ik boxjes gebruikte is ook alweer iets van 3 jaar geleden. Heb liever dat geluid direct in m'n oren gepompt wordt dan dat het "omgevingsgeluid" is.
Ik gedraag me doorgaans als een 15-jarige dus dat klopt wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, ik dacht dat jij iets van 10 jaar jonger was
Flink geïnvesteerd in de relatie met je moeder die zorgt wel voor m'n oude dagquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
82
Bijna met pensioen dus, alleen jammer dat je niks opgebouwd hebt!!
Uh.. Goeie?quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Flink geïnvesteerd in de relatie met je moeder die zorgt wel voor m'n oude dag
Met het denkvermogen van een kleuterquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gedraag me doorgaans als een 15-jarige dus dat klopt wel.
Ik ben echt extreem slecht in design en programmeren, en als ik dat tweede lees zie ik die uitgebluste arbeidsmarktmedewerkers voor me waar ik regelmatig ff ging buurten als ik tussen twee baantjes zat, word er nu al moe vanquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je zou in principe toch wel thuis kunnen werken, ik zeg maar wat webdesign of zo?
Of je nou op je pc zit te gamen of hier wat stumpers in goede banen tracht te leiden of wat werkt maakt toch ook niet uit...
Teringquote:Op donderdag 23 januari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Stop hiermee.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Flink geïnvesteerd in de relatie met je moeder die zorgt wel voor m'n oude dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |