Ik recommend je moederquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was naar zijn concert geweest in het Ahoy.
10/10 would recommend
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neukenquote:
Lekker man, boh boh oude vagina'squote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neuken
quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Fijn, iemand moet de taak op zich nemen om oma’s te neuken
Doe mij maar de vagina van een dame in de 20.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man, boh boh oude vagina's
@:poepz0r
Moet er nog niet aan denkenquote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:38 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Moet er nog niet aan denkenIk zal er over nadenken wanneer ik over een paar jaartjes de 30 gepasseerd ben.
Jij?
Niet. Gelezen. Evenmin. Overwogen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt. Spijt. Haren. Op. Mijn. Hoofd.
Ik wil op termijn wel papa worden. Maar mijn twintiger jaren beleef ik liever kindloos.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ook niet hoor, beter voor de wereld en beter voor mij
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist verdwaald iemand met een Sparta-sjaal om op Zuid zien lopen.
Ben ziedend.
corona schijnt wel te mogenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom is jouw post gewijzigd door GGMM? Van jou ben ik louter nette posts gewend
Ik vond het een grove provocatie.quote:
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:41 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vond het een grove provocatie.
Ik loop ook niet in een Feyenoord-vest door de Spartastraat.
Was zie-dend.
Lucht je hart jongenquote:Op donderdag 23 januari 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laat mij ergens viesmad over zijn, ben dat zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |