Geen idee, ik zou het wel proberenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
Wat zouden de Italianen van deze pizza vinden?
[ afbeelding ]
He kijk, nieuwe buren. Gezellig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, hier in Zonnedael gebeurt nooit iets.
Buurvrouw, wat doet u nou?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
He kijk, nieuwe buren. Gezellig.
Ja echt he Houd je er dan gewoon niet mee bezig, zou je denken...quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:39 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het massaal aandachttrekkerij noemen en er vervolgens alle aandacht aan geven.... schiet mij maar lek.
Ik denk dat de persoon die dit een Italiaan voorzet die mening iig niet meer bewust gaat meekrijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan ook meteen af hoe het smaakt In Zweden schijnen ze banaan op de pizza te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het wel proberen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel me hier in ESF soms alsof ik in een veilige luxe villawijk woon en me verre hou van het Duindorp van subfora als KLB en NWS.
Daar zou ik wel eens een reactie op willen zien jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een afhaal-pizzeria hier in de buurt hebben ze Pizza Tropicana, met ananas en banaan. Die vond ik vroeger heel erg lekker Inmiddels snap ik niet meer zo goed waarom.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook meteen af hoe het smaakt In Zweden schijnen ze banaan op de pizza te doen.
Haha wow die vrouw wordt helemaal gekquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eens een reactie op willen zien ja
Deze blijft ook goud:
Mij lijkt het overigens héél goor, maar dat terzijde. Ik ben niet Italiaans.
Haha, ja Al is dit misschien ook wel gewoon in scene gezet hoor. Maar blijft grappig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha wow die vrouw wordt helemaal gek
Ik zie dat ze een paar Napolitanen hebben kunnen vinden die zich een beetje in wisten te houden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eens een reactie op willen zien ja
Deze blijft ook goud:
Mij lijkt het overigens héél goor, maar dat terzijde. Ik ben niet Italiaans.
Het kan nóg erger dan die gozer aanvallen, of dreigen van de trap te gooien?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat ze een paar Napolitanen hebben kunnen vinden die zich een beetje in wisten te houden.
Ik had ergere reacties verwacht, maar die hebben vermoedelijk de video gewoon niet gehaald.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, hier in Zonnedael gebeurt nooit iets.
Dat zijn meteen de twee "ergste" gevallen uit de video. Laat ik zeggen dat ik de gemiddelde reactie redelijk mild vond.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan nóg erger dan die gozer aanvallen, of dreigen van de trap te gooien?
Mja, ja, oké, true We hebben het wel over Italianen; die zitten al te schuimbekken als je de verkeerde pasta bij de verkeerde saus gebruiktquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zijn meteen de twee "ergste" gevallen uit de video. Laat ik zeggen dat ik de gemiddelde reactie redelijk mild vond.
Ik zag laatst ook iets dat ze boos waren op een reclame omdat er op het eind wat blaadjes basilicum over het gerecht werden gestrooid, dat hoorde absoluut niet bij die sausquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja, ja, oké, true We hebben het wel over Italianen; die zitten al te schuimbekken als je de verkeerde pasta bij de verkeerde saus gebruikt
Dank je! Maar nu heb ik weer geen idee naar welke mail ik het dan zal laten doorsturen Ik heb persoonlijk maar 1 mailadres. Die Gmail.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan zoiets niet loslaten
Maar nog even wat betreft het aanpassen / instellen van de forward bij Hostnet:
[..]
Een Outlook account (vroeger Hotmail en Live) is snel ingesteld en kan je ook prima instellen in een Android toestel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Maar nu heb ik weer geen idee naar welke mail ik het dan zal laten doorsturen Ik heb persoonlijk maar 1 mailadres. Die Gmail.
Ik ga eens verder puzzelen. Kijken of ik de Songfestivalmail nog in een andere app kan laten binnenkomen die wel toetert en gilt.
Ga ik dat even doen!quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een Outlook account (vroeger Hotmail en Live) is snel ingesteld en kan je ook prima instellen in een Android toestel.
Dus dat zou ik als eerste proberen.
songfestivalspam@outlook.com ofzo.
Nou ik geef het op hoor. Account outlook aanmaken ging prima. Outlook app daarna geïnstalleerd. Nu zou ik daarin ook de hostnet/Songfestivalforum.nl mail moeten kunnen laten binnenkomen. Maar dan vraagt de outlook app ineens om imap en smtp naam en wachtwoord. De naam van de server heb ik wel maar wachtwoord heb ik alleen van account en niet van de server. Mijn god wat een gedoe. De andrpid mailapp vroeg daar allemaal niet om.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het moet een stuk makkelijker zijn dan een private key importeren en dat is je ook gelukt
Ik ben inmiddels overgestapt naar E-meeuw.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blij dat ik nog gewoon met postduiven werk.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels overgestapt op E-meeuw.
https://support.office.co(...)d5-b835-f8e532091872quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef Greys het volgende:
Ze hebben overal handleidingen voor, behalve voor de app.
[ afbeelding ]
gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:09 schreef Greys het volgende:
HET IS GELUKT!
Heb weer gechat met hostnet en kennelijk moet je in de Outlook app de imap en smtp servernaam niet als imap.hostnet.nl invoeren (zoals in de andere apps) maar als imap.hostnet.nl:poortnummer
*armen in de lucht gooit*
Kan iemand even mailen naar info@songfestivalforum.nl om te zien hoe lang het duurt en of ik een toeter krijg?
Als het IMAP is, is dat wel normaal volgens mij. Dat verdwijnt na een tijdje wel (wordt eerst doorgehaald).quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Greys het volgende:
Oh het enige dat niet werkt is dat ik alle testmail niet kan weggooien kennelijk in Outlook app. Na prullenbakje zegt ie 'Gesprek verwijderd' maar het blijft gewoon staan.
Het ging ook té goed.
(Nou ja dat is niet zo erg.)
Ja ik durfde dat forwarden niet meer aan aangezien dat zo lang duurt. Ik dacht eerst eens proberen om rechtstreeks te laten binnenkomen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk heb je een totaal andere (maar eenvoudigere en in feite ook wel betere oplossing) maar graag gedaan
Enige is dat je het nu in een losse app hebt maar dat is ook wel weer makkelijk gescheiden houden.
Ah! Daar had ik nog nooit van gehoord dat even duurt. Op m'n werk in Outlook is het op de seconde weg. Maar hoera dan is het straks vast wegquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het IMAP is, is dat wel normaal volgens mij. Dat verdwijnt na een tijdje wel (wordt eerst doorgehaald).
De desktop Outlook client heeft / had daar altijd nog vinkjes voor ook die je kon in- en uitschakelen.
Ja, maar op je werk hang je mss wel aan een Exchange server, en dat werkt wéér andersquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Daar had ik nog nooit van gehoord dat even duurt. Op m'n werk in Outlook is het op de seconde weg. Maar hoera dan is het straks vast weg
*armen in de lucht gooit*quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar op je werk hang je mss wel aan een Exchange server, en dat werkt wéér anders
Jaaaa!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:09 schreef Greys het volgende:
HET IS GELUKT!
Heb weer gechat met hostnet en kennelijk moet je in de Outlook app de imap en smtp servernaam niet als imap.hostnet.nl invoeren (zoals in de andere apps) maar als imap.hostnet.nl:poortnummer
*armen in de lucht gooit*
Kan iemand even mailen naar info@songfestivalforum.nl om te zien hoe lang het duurt en of ik een toeter krijg?
Zie je ergens een optie "Pad van hoofdmap" staan bij de (geavanceerde) instellingen in Outlook? Het kan ook "IMAP-prefix" of "IMAP path prefix" heten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:29 schreef Greys het volgende:
Oké te vroeg gejuichd want als ik Prullenbak aanklik in de Outlook app staan daar ALLE mails. Dus niet alleen de verwijderde. En die staan ook ALLEMAAL in Postvak IN. Exact dezelfde mails.
Nu kap ik er echt mee.
Ik heb nu kennelijk drie dingen links staan:quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zie je ergens een optie "Pad van hoofdmap" staan bij de geavanceerde instellingen in Outlook? Het kan ook "IMAP-prefix" of "IMAP path prefix" heten.
Daar zou je eens "INBOX" kunnen invullen.
Alleen de IMAP instellingen van de hostnet imap account, dus dat is info@songfestivalforum.nlquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu kennelijk drie dingen links staan:
- "Alle accounts"
- "IMAP Songfestivalmail" (daarin komt alleen de info@songfestivalforum.nl) mail
- map voor die nieuw aangemaakte Songfestival@outlook waarop toch geen mail komt
En die nieuwe van Outlook mailadres hoef ik dus eigenlijk helemaal niet meer, maar die had ik nodig om aan te melden bij de app.
Ik zie nu dat in de Prullenbak van het deel info@songfestivalforum.nl GEEN weggegooide mail staat. Dat klopt dus.
Maar in de Prullenbak van "Alle accounts" zitten alle mails die ook in de inbox van info@songfestivalforum.nl staan. Dat moet dus niet.
Volg je het nog.
Ik wil dat pad van hoofdmap wel gaan zoeken maar welke instellingen moet ik dan kiezen. Die van alle accounts, van info@ of van Outlook mailadres. Want ze hebben alledrie aparte instellingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |