Ik ben inmiddels overgestapt naar E-meeuw.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blij dat ik nog gewoon met postduiven werk.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels overgestapt op E-meeuw.
https://support.office.co(...)d5-b835-f8e532091872quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef Greys het volgende:
Ze hebben overal handleidingen voor, behalve voor de app.
[ afbeelding ]
gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:09 schreef Greys het volgende:
HET IS GELUKT!
Heb weer gechat met hostnet en kennelijk moet je in de Outlook app de imap en smtp servernaam niet als imap.hostnet.nl invoeren (zoals in de andere apps) maar als imap.hostnet.nl:poortnummer
*armen in de lucht gooit*
Kan iemand even mailen naar info@songfestivalforum.nl om te zien hoe lang het duurt en of ik een toeter krijg?
Als het IMAP is, is dat wel normaal volgens mij. Dat verdwijnt na een tijdje wel (wordt eerst doorgehaald).quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Greys het volgende:
Oh het enige dat niet werkt is dat ik alle testmail niet kan weggooien kennelijk in Outlook app. Na prullenbakje zegt ie 'Gesprek verwijderd' maar het blijft gewoon staan.
Het ging ook té goed.
(Nou ja dat is niet zo erg.)
Ja ik durfde dat forwarden niet meer aan aangezien dat zo lang duurt. Ik dacht eerst eens proberen om rechtstreeks te laten binnenkomen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk heb je een totaal andere (maar eenvoudigere en in feite ook wel betere oplossing) maar graag gedaan![]()
Enige is dat je het nu in een losse app hebt maar dat is ook wel weer makkelijk gescheiden houden.
Ah! Daar had ik nog nooit van gehoord dat even duurt. Op m'n werk in Outlook is het op de seconde weg. Maar hoera dan is het straks vast wegquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het IMAP is, is dat wel normaal volgens mij. Dat verdwijnt na een tijdje wel (wordt eerst doorgehaald).
De desktop Outlook client heeft / had daar altijd nog vinkjes voor ook die je kon in- en uitschakelen.
Ja, maar op je werk hang je mss wel aan een Exchange server, en dat werkt wéér andersquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Daar had ik nog nooit van gehoord dat even duurt. Op m'n werk in Outlook is het op de seconde weg. Maar hoera dan is het straks vast weg
*armen in de lucht gooit*quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar op je werk hang je mss wel aan een Exchange server, en dat werkt wéér anders
Jaaaa!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:09 schreef Greys het volgende:
HET IS GELUKT!
Heb weer gechat met hostnet en kennelijk moet je in de Outlook app de imap en smtp servernaam niet als imap.hostnet.nl invoeren (zoals in de andere apps) maar als imap.hostnet.nl:poortnummer
*armen in de lucht gooit*
Kan iemand even mailen naar info@songfestivalforum.nl om te zien hoe lang het duurt en of ik een toeter krijg?
Zie je ergens een optie "Pad van hoofdmap" staan bij de (geavanceerde) instellingen in Outlook? Het kan ook "IMAP-prefix" of "IMAP path prefix" heten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:29 schreef Greys het volgende:
Oké te vroeg gejuichd want als ik Prullenbak aanklik in de Outlook app staan daar ALLE mails. Dus niet alleen de verwijderde. En die staan ook ALLEMAAL in Postvak IN. Exact dezelfde mails.
Nu kap ik er echt mee.
Ik heb nu kennelijk drie dingen links staan:quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zie je ergens een optie "Pad van hoofdmap" staan bij de geavanceerde instellingen in Outlook? Het kan ook "IMAP-prefix" of "IMAP path prefix" heten.
Daar zou je eens "INBOX" kunnen invullen.
Alleen de IMAP instellingen van de hostnet imap account, dus dat is info@songfestivalforum.nlquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu kennelijk drie dingen links staan:
- "Alle accounts"
- "IMAP Songfestivalmail" (daarin komt alleen de info@songfestivalforum.nl) mail
- map voor die nieuw aangemaakte Songfestival@outlook waarop toch geen mail komt
En die nieuwe van Outlook mailadres hoef ik dus eigenlijk helemaal niet meer, maar die had ik nodig om aan te melden bij de app.
Ik zie nu dat in de Prullenbak van het deel info@songfestivalforum.nl GEEN weggegooide mail staat. Dat klopt dus.
Maar in de Prullenbak van "Alle accounts" zitten alle mails die ook in de inbox van info@songfestivalforum.nl staan. Dat moet dus niet.
Volg je het nog.
Ik wil dat pad van hoofdmap wel gaan zoeken maar welke instellingen moet ik dan kiezen. Die van alle accounts, van info@ of van Outlook mailadres. Want ze hebben alledrie aparte instellingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |