Hij is wel gek op leanne denk ik, zij is leuk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan conjo's uit eerdere seizoenen die ineens harten breken
Ik vind hem ook te. Sjenies vind ik ook een engerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan conjo's uit eerdere seizoenen die ineens harten breken
Komt nooit meer goed met Shoelacequote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook te. Sjenies vind ik ook een engerd.
En die neusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:
Conner heeft zulk dommig haar, en dan die enooooorme tanden
Ik vind hem wel de meest aantrekkelijke. Maar de keuze is dan ook niet reuze.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn ogen staan te dicht bij mekaar
Wat is het probleempje, mootselientje?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:
Waar is mijn Rekkie.![]()
Ik heb een probleempje.
Christus zeg, jij spoort echt niet.quote:
Ja breaking news jij wel met de zwabber overdwars in tonja's kutquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Christus zeg, jij spoort echt niet.
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is het probleempje, mootselientje?
Ze zeggen wel eens dat baasjes op hun hondjes gaan lijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.
En ze smaken precies hetzelfde.
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.
En ze smaken precies hetzelfde.
Ja die welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.
Witte chocola is eng!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.
Bruno is heel slank!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat baasjes op hun hondjes gaan lijken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Heeft Leanne nou nephaar? Je kijkt zo gek op de scheiding in haar haren.
Volgens mij komt er geen chocola aan te pas bij die witte. Maar ik kan ook goed fout zitten, ik vind witte chocola ook lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Witte chocola is eng!
En melkchocola ook, tenzij in Ferrero Rocher.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen chocola aan te pas bij die witte. Maar ik kan ook goed fout zitten, ik vind witte chocola ook lekker.
Een goederentrein naast de rails zeg maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Christus zeg, jij spoort echt niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Opgelost...adblocker uit..pagina laden...adblocker aan...op play klikken
Zo zal ze er wel uitgezien hebben toen ze eruit kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en nog echt haar middle name ook
Ja, die ziet er niet verkeerd uit, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heel goed, die nieuwe is ook wel superknap zeg
Was lachen inderdaad. Volgens mij is Leanne nogal hardhandig.quote:
En ze lijkt zo liefquote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Was lachen inderdaad. Volgens mij is Leanne nogal hardhandig.Eerst de niet bepaald subtiele massage van Mike en daarna deed ze ook iemand pijn bij het dansen.
Whehe, ja, misschien.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
En ze lijkt zo liefeen soort Lenie!
Ja as usual, maar Sophie was onder de indruk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ja, misschien.Connor kwam wel redelijk kneuzig over in dat pakkie.
Bron: https://spaceflightnow.com/launch-schedule/quote:FebruaryFalcon 9 • Crew Dragon Demo 2
Launch time: TBD
Launch site: LC-39A, Kennedy Space Center, Florida
A SpaceX Falcon 9 rocket will launch a Crew Dragon spacecraft on its first test flight with astronauts on-board to the International Space Station under the auspices of NASA’s commercial crew program. NASA astronauts Doug Hurley and Bob Behnken will fly on the Demo-2 mission. The Crew Dragon will return to a splashdown at sea. Delayed from June, July 25 and Sept. 21. [Dec. 12]
Yeah, right.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja as usual, maar Sophie was onder de indruk.![]()
Ben wel benieuwd naar de persoonlijkheid van die nieuwe.
Yups, maar het gaat het tweede kwartaal worden, zei Musk in de persconferentie. Alles is eind februari klaar, maar dan willen ze de boel nog een paar keer grondig doorlopen om fouten te zoeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:25 schreef tonja het volgende:
@:recce
[..]
Bron: https://spaceflightnow.com/launch-schedule/
Dit gaat toch over hetzelfde spul waar gisteren die In-Flight Abortion Test mee gedaan werd?
Ja maar een boss-ass bimbo of een boring bimboquote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Yeah, right.Waarschijnlijk is die nieuwe een bimbo.
Is wel een veilige gok, gezien het programma.
Is geen bombo denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar een boss-ass bimbo of een boring bimbo
Al een paar keer uitgesteld zag ik. Was dat omdat die test van gisteren eerst gedaan moest worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, maar het gaat het tweede kwartaal worden, zei Musk in de persconferentie. Alles is eind februari klaar, maar dan willen ze de boel nog een paar keer grondig doorlopen om fouten te zoeken.
"The model revealed that she has her eye on Connagh (aka Connor with a G), Callum and Mike." Oh dear.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar een boss-ass bimbo of een boring bimbo
In april is een capsule van dit type bij een test van de abort-motoren compleet ontploft. Een beetje uitstel is dan wel logisch. Het lag uiteindelijk aan lekke kleppen, waardoor brandstof op de verkeerde plek terecht was gekomen. Het bleek dat titanium onder hoge druk met die brandstof reageert. Toen was het boem. Ze hebben de kleppen vervangen door een type dat niet kan lekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Al een paar keer uitgesteld zag ik. Was dat omdat die test van gisteren eerst gedaan moest worden?
Volkomen logisch ja. En 'we' weten nu dat met brandstof (geen normale benzine neem ik aan, iets kerosine-achtigs of zo meer, neem ik aan. (ga het me maar niet uitleggen nu hoor, ik moet mijn nest inquote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
In april is een capsule van dit type bij een test van de abort-motoren compleet ontploft. Een beetje uitstel is dan wel logisch. Het lag uiteindelijk aan lekke kleppen, waardoor brandstof op de verkeerde plek terecht was gekomen. Het bleek dat titanium onder hoge druk met die brandstof reageert. Toen was het boem. Ze hebben de kleppen vervangen door een type dat niet kan lekken.
Het was lekker giftige stuwstof. En dat van die titanium in combinatie met druk en die stof was al wel bekend, maar nog niet heel algemeen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Volkomen logisch ja. En 'we' weten nu dat met brandstof (geen normale benzine neem ik aan, iets kerosine-achtigs of zo meer, neem ik aan. (ga het me maar niet uitleggen nu hoor, ik moet mijn nest in) je niet iets van titanium onder druk moet zetten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was lekker giftige stuwstof. En dat van die titanium in combinatie met druk en die stof was al wel bekend, maar nog niet heel algemeen.
Trusten.
Succes! Best wel moedig hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.
Voorbeeld: ja voor deze afdeling met 2 verschillende dingen heb je toch wel echt 2 man nodig overdag. Nog geen paar dagen later wordt door die zelfde persoon die het zei verwacht dat 1 persoon in de avond die 2 verschillende dingen wel even konden doen. Die ene persoon in de avond moest maar ongeveer dezelfde productie afleveren als 2 personen in de dag.
Ik heb voorbeelden genoeg. En ik ga niet met vingers wijzen. Ik ga gewoon op tafel leggen wat ik ondervind en dat de eisen dan wel verwachtingen van ons ook compleet anders zijn.
Ik zit in de treinquote:Op dinsdag 21 januari 2020 05:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja anders wordt het zo saai.... iedere keer hetzelfde![]()
Wat ben je aan het doen?
Ik heb net een Smoothie gemaakt voor de laatste 3 bananen en 1 avocado met versquote:
Lekkaaaaahhhhquote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net een Smoothie gemaakt voor de laatste 3 bananen en 1 avocado met vers
sinaasappelsap... kan ik je aanraden, was fucking lekker![]()
de bananen moesten op... anders kon je het weggooien... dus vandaar......
Yeshquote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:22 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Naar het werk met een griepie Haags ?
Klikt onverstandig.quote:
Beterquote:
Ja ja code rood daar her en der.. Golven van 14 m zijn er gisteren bij Mallorca gemeten, een nieuw record ..quote:
Zag ook al beelden van inslaande golven op de kust bij Alicante ja. Nooit zo gezien op de Middellandse zeequote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja code rood daar her en der.. Golven van 14 m zijn er gisteren bij Mallorca gemeten, een nieuw record ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:05 schreef chufi het volgende:
Trouwens wel attent die voordelige persoonlijke bonusDat is dan weer aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat bestondBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ach ja, overleef het welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beterschap, Haags! Dat is ruk als je half gammel naar je werk moet.
Dat weet je nooit zeker. Als dit je laatste post was bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach ja, overleef het wel
Doe niet zo naarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker. Als dit je laatste post was bijvoorbeeld.
Jawel. Zo'n ramp is het niet, maar ik hou niet van (ziek) thuiszitten. Kan ik niet. Ik moet wat doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel nou dat het echt niet meer zou gaan, is er dan geen vervanging voor je?
Met die houding is niets mis. Je kan beter door blijven gaan zolang het nog een beetje uit te houden is. Dat driekwart van de treinreizigers morgen plat ligt is hun probleem. Hadden ze maar met de auto moeten gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Zo'n ramp is het niet, maar ik hou niet van (ziek) thuiszitten. Kan ik niet. Ik moet wat doen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Stoofperen ook weer bijna klaar... Het hele huis meurt naar de drank.![]()
Als er nu iemand aanbelt zal die ook wel denken,
Amai mevrouw nijn een lekker aan het feesten?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ohw lekker, goedemorgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ik dacht, laat ik het eens aanklikken... mijn hele Windows werd geblokkeerdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:22 schreef chufi het volgende:
Bij Gloria denk je toch vaak aan wat anders dan storm en sneeuw..
http://www.rtve.es/alacar(...)tador-costa/5488489/
Heb je geen naai projectjes meer?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niets anders te verzinnen dan opruimen
Jawel, iets nieuws beginnen of juist alle niet afgemaakte projecten afmaken zoals een jasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je geen naai projectjes meer?
quote:
Oh.. nergens last van hier.. sorry voor het ongemakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het eens aanklikken... mijn hele Windows werd geblokkeerd
Ik kan hem ook gewoon bekijken. Ik het gisteren al op tv gezien, best wel heftig daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh.. nergens last van hier.. sorry voor het ongemak
Ja nog steeds aan de gang vandaag ... Hele boulevards en strandrestaurantants zijn weggeslagen.. 4 doden ondertussenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hem ook gewoon bekijken. Ik het gisteren al op tv gezien, best wel heftig daar.
Op Mallorca?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog steeds aan de gang vandaag ... Hele boulevards en strandrestaurantants zijn weggeslagen.. 4 doden ondertussen
Ja die whatsapp of bel ik niet iedere dag.......quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
daar was het ook slecht weer ... maar dat zal je zusje je wel kunnen vertellen ..
Geeft niet.. ergste was aan de kust op het vastelandquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik had even terug moeten schrollen zie ik... sorry!
Nou jah... daar wonen ook mensenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet.. ergste was aan de kust op het vasteland
had je zo'n mooie ava... en dan neem je dezequote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hem ook gewoon bekijken. Ik het gisteren al op tv gezien, best wel heftig daar.
daarom ben je ook grieperig...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al zolang geen smoothie op
Daar kan jij niets aan doen, maar ik schrik dan meteen zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh.. nergens last van hier.. sorry voor het ongemak
Ik, deze heb ik al 1,5 maand.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
had je zo'n mooie ava... en dan neem je deze
Beterschap gewenst.quote:
ja weet ik..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik, deze heb ik al 1,5 maand.
Hoesten en proesten graag in je eigen wijkquote:
Den Haag is niet veilig meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoesten en proesten graag in je eigen wijk![]()
Ik hoef het niet
Ik wou een bewegende hebben en heb er één gemaakt dat die met de kerstman danste. Ik heb de kerstman weggehaald maar nu lijkt het alsof die knokken wil ipv aan het dansen is. Dus ik wil er wat anders mee maar ik weet nog niet wat.quote:
Een paar sambaballen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou een bewegende hebben en heb er één gemaakt dat die met de kerstman danste. Ik heb de kerstman weggehaald maar nu lijkt het alsof die knokken wil ipv aan het dansen is. Dus ik wil er wat anders mee maar ik weet nog niet wat.
Is dit wat?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou een bewegende hebben en heb er één gemaakt dat die met de kerstman danste. Ik heb de kerstman weggehaald maar nu lijkt het alsof die knokken wil ipv aan het dansen is. Dus ik wil er wat anders mee maar ik weet nog niet wat.
Zoiets, ik heb ook aan vlaggetjes zitten denken maar daar heb ik allemaal niets mee.quote:
quote:
Hij doet niets meer op Fok, ik zag dat hij ook zijn fb-account heeft weggehaald.quote:
die zit altijd hieroquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij doet niets meer op Fok, ik zag dat hij ook zijn fb-account heeft weggehaald.
Hij was er vanochtend nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij doet niets meer op Fok, ik zag dat hij ook zijn fb-account heeft weggehaald.
da's érgquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik zag dat hij ook zijn fb-account heeft weggehaald.
Ik zou ook een eend voor hem kunnen schilderen...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een echte FANN aan de muur hebben.
quote:
weten jullie wel dat dat topic bestaat?quote:
O ja, die was ik vergeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
die zit altijd hiero
GC / [KSC #10950] post hier je nieuwe sc
Ik wel, maar ik gebruik het wel zo dat ik geen last heb van die troep waar fb om bekend staat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
da's érgFace Book
ja dat is ernstig....
Ik heb geen FB... goddank
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:03 schreef FANN het volgende:
Ik zou ook een eend voor hem kunnen schilderen...
oh wacht,,
Die hangt hier nog steeds aan de muur en elke keer dat ik naar kijk dan krijg ik weer een glimlach.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die is érg fraai gemaakt door je.
Erg mooie stijl is het.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hangt hier nog steeds aan de muur en elke keer dat ik naar kijk dan krijg ik weer een glimlach.
FANN maakte een schilderij in Roy Lichtenstein stijl voor Badeend. Tonja maakte een tekening in haar tekenshow die afstandsbediening voorstelde.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar hebben we het over? Ik zat een half uur in mijn eigen wereld met mijn jas, naald en draad.
Haha nee. Ik denk nog iets van 3 fulltime dagen met de hand naaien.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FANN maakte een schilderij in Roy Lichtenstein stijl voor Badeend. Tonja maakte een tekening in haar tekenshow die afstandsbediening voorstelde.
Dat heb ik uitgeprint, ingelijst en opgehangen.
Is je jas bijna af nu?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht zo dat is een dikke koolmees. Hij draait zich om en ik kijk nog eens goed. Het is Dikzakje.
Kolere zeg, wat een bult handwerk. Qua uren die erin zitten zou het dan onbetaalbaar worden ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha nee. Ik denk nog iets van 3 fulltime dagen met de hand naaien.
Jups. Tot nu toe is het wel waard geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een bult handwerk. Qua uren die erin zitten zou het dan onbetaalbaar worden ja.
Ja dat is die roze jas met al dat borduurwerk en kant. Nu de zoom aan het doen met voering en dat is toch wel het fijnst om met de hand te doen. Komt deze week wel af denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:48 schreef Voxs het volgende:
Is dat die mooie jas met borduurlint?
Ik moet ook nog aan de slag, die spelden die ik per ongeluk in de voering naaide, een mouwvoering hangt nog los, en kraag moet nog vast gezet. Ook allemaal handwerk.. Moet deze maand anders problemen met vliegveldbeveiliging ivm met die speldenEn op speld-zit gevaar.
Die is heel mooi, foto's!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is die roze jas met al dat borduurwerk en kant. Nu de zoom aan het doen met voering en dat is toch wel het fijnst om met de hand te doen. Komt deze week wel af denk ik.
Eigenlijk een vingerhoed oid nodig.
Hij wordt mooi.quote:
Ja dat was hem! Die verdiend het om gedragen te worden.quote:
Bij mij doet ie het nog... maar misschien is dat dan toch een ander accountquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer, hij is altijd welkom natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het nog... maar misschien is dat dan toch een ander account
Idd, als je je maar een beetje leuk meedoet is het goed genoeg.quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, als je je maar een beetje leuk meedoet is het goed genoeg.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd Mo!![]()
Je bent tegelijk jarig et mijn zus, mijn schoonzus en Dreetje Hazes
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, als je je maar een beetje leuk meedoet is het goed genoeg.
hey straat, bedankt voor je excuses en fijn dat we het hebben uitgepraat. Je bent ook maar een mensquote:
Dat was wederzijds een excuus Sjamp. Wel volledig blijven wanneer je rectificeert. xquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hey straat, bedankt voor je excuses en fijn dat we het hebben uitgepraat. Je bent ook maar een mensEn nu weer allemaal normaal doennnnnnnnnn
Hier wel ja, als ik mij niet normaal gedraag vinden jullie het maar raarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik vind jou wel vrij normaal altijd
inmiddels heeft bijna iedereen zo bepaalde verwachtingen bij de meeste users.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier wel ja, als ik mij niet normaal gedraag vinden jullie het maar raar
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier wel ja, als ik mij niet normaal gedraag vinden jullie het maar raar
actie, reactie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat was wederzijds een excuus Sjamp. Wel volledig blijven wanneer je rectificeert. x
Same.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inmiddels heeft bijna iedereen zo bepaalde verwachtingen bij de meeste users.
Wat een stoere praat voor zo'n klein ventjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je een note gezet hebt Deis dan TR ik je de moeder
1.88quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoere praat voor zo'n klein ventje
Figuurlijk danquote:
Zo dat was een flinke test danquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Figuurlijk dan![]()
Wees lief voor uw mod, ik ben 11 buisjes bloed lichter.
Jazeker! Heb jij mooi rokje aan vandaag?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zonder broek FOKken gaat toch ook prima?
Check!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zonder broek FOKken gaat toch ook prima?
Nou ik ga maar even heeeeel vriendelijk doen dan nuquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Ik ben een oorbel kwijt. Mijn dure gestopt met roken Buddha to Buddha oorbel
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Zeg jij nu...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef espri het volgende:
Panty over je stofzuigermond doen en zuigen, vind je het veilig terug.
En hoi.
Ik ben de hele dag weg geweest, dus thuis lijkt me niet en in de auto ligt hij ook niet, eerst maar even de arts mailen waar ik ben geweest.quote:
auto ? kantoor? bed? douche ? toilet ? vriezer ? tom ?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
Vergeven. Jwz.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik was ook een bitch. mea culpa
Ow, hij zit ineens niet meer in jouw oor...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag weg geweest, dus thuis lijkt me niet en in de auto ligt hij ook niet, eerst maar even de arts mailen waar ik ben geweest.
Tijdens slapen gaan ze uit, na het douchen vanmorgen in gedaan en toen de deur uit gegaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
auto ? kantoor? bed? douche ? toilet ? vriezer ? tom ?
Heeft ze zulke grote oren dat ze een oorbel kwijtraakt in haar oor?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hij zit ineens niet meer in jouw oor...
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is mijn grote vriend Mo jarig?
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hij zit ineens niet meer in jouw oor...
Doelde op het gaatje in de lel, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heeft ze zulke grote oren dat ze een oorbel kwijtraakt in haar oor?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Doelde op het gaatje in de lel, voor de duidelijkheid
Mijn excusesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Doelde op het gaatje in de lel, voor de duidelijkheid
Ik heb schattige kleine oortjes hoor, toevallig zei iemand dat afgelopen zondag nog tegen mequote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heeft ze zulke grote oren dat ze een oorbel kwijtraakt in haar oor?
D zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb schattige kleine oortjes hoor, toevallig zei iemand dat afgelopen zondag nog tegen me
Ja fijn hé..quote:
Deisyy was altijd al knap hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
D zekerliefde maakt blind, ik ben ook opeens knap als iemand verliefd is
#pauperdag dusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is joggingbroekdag hoorde ik vanmorgen.
Horen tikken ook echt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het je nooit eerder horen tikken
Huhquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is joggingbroekdag hoorde ik vanmorgen.
Nee chillend en niet werkeloos. Koos.quote:
Ik tik hier wel meer nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het je nooit eerder horen tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |