Hij is wel gek op leanne denk ik, zij is leuk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan conjo's uit eerdere seizoenen die ineens harten breken
Ik vind hem ook te. Sjenies vind ik ook een engerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan conjo's uit eerdere seizoenen die ineens harten breken
Komt nooit meer goed met Shoelacequote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook te. Sjenies vind ik ook een engerd.
En die neusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:
Conner heeft zulk dommig haar, en dan die enooooorme tanden
Ik vind hem wel de meest aantrekkelijke. Maar de keuze is dan ook niet reuze.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn ogen staan te dicht bij mekaar
Wat is het probleempje, mootselientje?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:
Waar is mijn Rekkie.![]()
Ik heb een probleempje.
Christus zeg, jij spoort echt niet.quote:
Ja breaking news jij wel met de zwabber overdwars in tonja's kutquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Christus zeg, jij spoort echt niet.
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is het probleempje, mootselientje?
Ze zeggen wel eens dat baasjes op hun hondjes gaan lijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.
En ze smaken precies hetzelfde.
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.
En ze smaken precies hetzelfde.
Ja die welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.
Witte chocola is eng!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.
Bruno is heel slank!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat baasjes op hun hondjes gaan lijken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Heeft Leanne nou nephaar? Je kijkt zo gek op de scheiding in haar haren.
Volgens mij komt er geen chocola aan te pas bij die witte. Maar ik kan ook goed fout zitten, ik vind witte chocola ook lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Witte chocola is eng!
En melkchocola ook, tenzij in Ferrero Rocher.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen chocola aan te pas bij die witte. Maar ik kan ook goed fout zitten, ik vind witte chocola ook lekker.
Een goederentrein naast de rails zeg maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Christus zeg, jij spoort echt niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Opgelost...adblocker uit..pagina laden...adblocker aan...op play klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |