Hij is wel gek op leanne denk ik, zij is leuk ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan conjo's uit eerdere seizoenen die ineens harten breken
Ik vind hem ook te. Sjenies vind ik ook een engerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan conjo's uit eerdere seizoenen die ineens harten breken
Komt nooit meer goed met Shoelacequote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook te. Sjenies vind ik ook een engerd.
En die neusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:
Conner heeft zulk dommig haar, en dan die enooooorme tanden
Ik vind hem wel de meest aantrekkelijke. Maar de keuze is dan ook niet reuze.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn ogen staan te dicht bij mekaar
Wat is het probleempje, mootselientje?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:12 schreef mootie het volgende:
Waar is mijn Rekkie.![]()
Ik heb een probleempje.
Christus zeg, jij spoort echt niet.quote:
Ja breaking news jij wel met de zwabber overdwars in tonja's kutquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Christus zeg, jij spoort echt niet.
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is het probleempje, mootselientje?
Ze zeggen wel eens dat baasjes op hun hondjes gaan lijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.
En ze smaken precies hetzelfde.
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik was dus bij de Duitse Lidl. En daar zag ik goedkope nep-Ferrero Rocher.
En ze smaken precies hetzelfde.
Ja die welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind alleen die witte met dat kokos gedoe lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |