Ik heb net een Smoothie gemaakt voor de laatste 3 bananen en 1 avocado met versquote:
Lekkaaaaahhhhquote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net een Smoothie gemaakt voor de laatste 3 bananen en 1 avocado met vers
sinaasappelsap... kan ik je aanraden, was fucking lekker![]()
de bananen moesten op... anders kon je het weggooien... dus vandaar......
Yeshquote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:22 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Naar het werk met een griepie Haags ?
Klikt onverstandig.quote:
Beterquote:
Ja ja code rood daar her en der.. Golven van 14 m zijn er gisteren bij Mallorca gemeten, een nieuw record ..quote:
Zag ook al beelden van inslaande golven op de kust bij Alicante ja. Nooit zo gezien op de Middellandse zeequote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja code rood daar her en der.. Golven van 14 m zijn er gisteren bij Mallorca gemeten, een nieuw record ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:05 schreef chufi het volgende:
Trouwens wel attent die voordelige persoonlijke bonusDat is dan weer aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat bestond“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
Ach ja, overleef het welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beterschap, Haags! Dat is ruk als je half gammel naar je werk moet.
Dat weet je nooit zeker. Als dit je laatste post was bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach ja, overleef het wel
Doe niet zo naarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker. Als dit je laatste post was bijvoorbeeld.
Jawel. Zo'n ramp is het niet, maar ik hou niet van (ziek) thuiszitten. Kan ik niet. Ik moet wat doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel nou dat het echt niet meer zou gaan, is er dan geen vervanging voor je?
Met die houding is niets mis. Je kan beter door blijven gaan zolang het nog een beetje uit te houden is. Dat driekwart van de treinreizigers morgen plat ligt is hun probleem. Hadden ze maar met de auto moeten gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Zo'n ramp is het niet, maar ik hou niet van (ziek) thuiszitten. Kan ik niet. Ik moet wat doen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Stoofperen ook weer bijna klaar... Het hele huis meurt naar de drank.![]()
Als er nu iemand aanbelt zal die ook wel denken,
Amai mevrouw nijn een lekker aan het feesten?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ohw lekker, goedemorgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ik dacht, laat ik het eens aanklikken... mijn hele Windows werd geblokkeerdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:22 schreef chufi het volgende:
Bij Gloria denk je toch vaak aan wat anders dan storm en sneeuw..
http://www.rtve.es/alacar(...)tador-costa/5488489/
Heb je geen naai projectjes meer?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niets anders te verzinnen dan opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |