Jups. Tot nu toe is het wel waard geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een bult handwerk. Qua uren die erin zitten zou het dan onbetaalbaar worden ja.
Ja dat is die roze jas met al dat borduurwerk en kant. Nu de zoom aan het doen met voering en dat is toch wel het fijnst om met de hand te doen. Komt deze week wel af denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:48 schreef Voxs het volgende:
Is dat die mooie jas met borduurlint?
Ik moet ook nog aan de slag, die spelden die ik per ongeluk in de voering naaide, een mouwvoering hangt nog los, en kraag moet nog vast gezet. Ook allemaal handwerk.. Moet deze maand anders problemen met vliegveldbeveiliging ivm met die speldenEn op speld-zit gevaar.
Die is heel mooi, foto's!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is die roze jas met al dat borduurwerk en kant. Nu de zoom aan het doen met voering en dat is toch wel het fijnst om met de hand te doen. Komt deze week wel af denk ik.
Eigenlijk een vingerhoed oid nodig.
Hij wordt mooi.quote:
Ja dat was hem! Die verdiend het om gedragen te worden.quote:
Bij mij doet ie het nog... maar misschien is dat dan toch een ander accountquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij doet niets meer op Fok, ik zag dat hij ook zijn fb-account heeft weggehaald.
Jammer, hij is altijd welkom natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het nog... maar misschien is dat dan toch een ander account
Idd, als je je maar een beetje leuk meedoet is het goed genoeg.quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, als je je maar een beetje leuk meedoet is het goed genoeg.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd Mo!![]()
Je bent tegelijk jarig et mijn zus, mijn schoonzus en Dreetje Hazes
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, als je je maar een beetje leuk meedoet is het goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |