Nog meer linkjesquote:DISTRICT ZUID:
Jamie Talbot - Bye Bye Heaven
(geschreven door Aron Blom, Hampus Eurenius & Tom Oehler)]
Kenny Duerlund - Forget It All
(geschreven door Henrik Tala, Kenny Duerlund, Mila Falls & Patrik Jean)
Nick Jones - 2AM
(geschreven door George Keller, Hampus Eurenius, Jon Hällgren & Lukas Hällgren)
DISTRICT OOST:
Samsara - For You
(geschreven door Chief 1, Kwamie Liv, Renee & Sara Amalie Glerup)
Søren Okholm - Impossible Dreamers
(geschreven door Nanna Supriya Wedel, Peter Jantzen, Søren Okholm & Tobias Stigaard Stenkjær)
BEN & TAN - YES
(geschreven door Email Leo, Jimmy Jansson & Linnea Deb)
DISTRICT NOORD:
Emil - Ville Ønske Jeg Havde Kendt Dig
(geschreven door Emil Vestergaard Klausen, Esben Svane, Gavyn Matthew Bailey & Tim Schou)
Sander Sanchez - SCREENS
(geschreven door Christopher Wortley, Jonas Thander & Liam Craig)
Mielou - We Could Be So Beautiful
(geschreven door Bruce R.F. Smith, Eric Lumiere, Thomas Erik & Jeppe Reil)
Een ander reageerde daarop;quote:Just a small correction: Only three of these songs will advance. They are split into trios:
Jamie, Kenny & Nick
SamSara, Søren & Ben + Tan
Emil, Sander & MieLou
And only one song from each trio will advance
Dus toch vijf ipv drie die doorgaan ?quote:There is also a jury who will give two of the songs that didn't make it through a wild card. So there will be five songs that advance.
Ik las net precies hetzelfde op de site van de Deense omroep, dus dan is het wel officieelquote:Op maandag 20 januari 2020 08:24 schreef Nashipeer het volgende:
https://old.reddit.com/r/(...)odi_grand_prix_five/
Hier schreven twee mensen uit Denemarken trouwens (ws hebben ze betere Deense bronnen);
[..]
Een ander reageerde daarop;
[..]
Dus toch vijf ipv drie die doorgaan ?
quote:Op maandag 20 januari 2020 01:11 schreef lashatumbai het volgende:
Een wetransfertje met alle liedjes!
https://wetransfer.com/do(...)0200119230252/f1ffe9
De 2 wildcards en de overige 5 finalisten worden 31 januari bekendgemaaktquote:DISTRICT ZUID:
Kenny Duerlund - Forget It All
DISTRICT OOST:
BEN & TAN - YES
DISTRICT NOORD:
Sander Sanchez - SCREENS
Ik vermoed wel dat zij een wildcard krijgtquote:
Mijn top 2 heeft zich iig gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:31 schreef koffieleuk het volgende:
De eerste 3 finalisten zijn bekend!
[..]
De 2 wildcards en de overige 5 finalisten worden 31 januari bekendgemaakt
Haha Human past echt zo in jouw straatje hèquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:44 schreef lashatumbai het volgende:
Human is GEWELDIG!!!!!! DIT MOET GAAN!
Human toch ook wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Op basis van enkel de recap is de enige die mij aanspreekt Sys Bjerre met Honestly. Deze volledig beluisterd en ik vind 'm wel fijn.
In de Spotify-versie is het "There is a light that never goes out" inmiddels vertaalt naar het Deens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie dat die goths lekker the Smiths gequote hebben![]()
De rest moet ik nog luisteren.
Yup, en ze gaan volgens mij voor een top-10 klassering als ze Yes kiezenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:33 schreef Cyan9 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Denemarken er ook nog is.
Dit wil ikquote:Op maandag 2 maart 2020 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en ze gaan volgens mij voor een top-10 klassering als ze Yes kiezen
Ik ook! Denk dat ik zaterdag deze probeer af te wisselen met Finland.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:08 schreef ato het volgende:
De Deense finale vind ik 1 van de leukste finales om te kijken.
Moest Hurricane en Erika straks ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:52 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom zou je de favoriet in godsnaam als tweede laten optreden.
Ik snap niet hoe je Prison in Moldavië bent vergetenquote:
Die had nog gewonnen als ze dag ervoor om 03:30 snachts had gezongenquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je Prison in Moldavië bent vergeten
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Die had nog gewonnen als ze dag ervoor om 03:30 snachts had gezongen
quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:03 schreef Fred_B het volgende:
Er is nog een superfinale met de Top 3 toch?
Ah inderdaad! Gelukkigquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moet die tweede startplek niets uitmaken.
Ok wow, het eerste songfestivalevent wat er zo aangaatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:14 schreef koffieleuk het volgende:
Vanwege het coronavirus wordt het in een lege arena gehouden.
Het zal snel moeten kantelen wil het ESF niet hetzelfde lot treffen....quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:14 schreef koffieleuk het volgende:
Vanwege het coronavirus wordt het in een lege arena gehouden.
Maar we zitten nog maar in maart. Ik las dat er in Zweden meer besmettingen zijn dan in Denemarken en toch kiest Denemarken er nu al voor evenementen met meer dan 1000 man publiek te cancelen of iig zonder publiek door te laten gaan. Vooralsnog gaat Melfest ook door.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal snel moeten kantelen wil het ESF niet hetzelfde lot treffen....
Ik kan me voorstellen dat je bij een evenement zoals ESF uiterlijk eind april en misschien al eerder de knoop wil doorhakken, als mensen van heinde en ver moeten gaan invliegen en hotels etc hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar we zitten nog maar in maart. Ik las dat er in Zweden meer besmettingen zijn dan in Denemarken en toch kiest Denemarken er nu al voor evenementen met meer dan 1000 man publiek te cancelen of iig zonder publiek door te laten gaan. Vooralsnog gaat Melfest ook door.
Jep, zeker, maar duurt gelukkig nog wel even en ik heb goede hoop dat het gewoon door gaatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je bij een evenement zoals ESF uiterlijk eind april en misschien al eerder de knoop wil doorhakken, als mensen van heinde en ver moeten gaan invliegen en hotels etc hebben
quote:I bet nobody expected San Marino to have an NF with the same attendance as DMGP.
twitter:eurocachonda twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 12:39:59DMGP 2020 https://t.co/M1W95tCKB4 reageer retweet
Het is ergens wel goed dat de EBU ingrijpt na het sturen van de monsterlijke Leonora vorig jaar en de Denen veroordeelt tot een wedstrijd zonder publiek.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:43 schreef Em31 het volgende:
twitter:eurocachonda twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 12:39:59DMGP 2020 https://t.co/M1W95tCKB4 reageer retweet
Er was niets mis met Leonora. Ieder jaar heeft 1 mierzoet nummer nodig om mij blij te maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ergens wel goed dat de EBU ingrijpt na het sturen van de monsterlijke Leonora vorig jaar en de Denen veroordeelt tot een wedstrijd zonder publiek.
[ afbeelding ]
Zal je zien dat ze morgen toch weer vuurwerk gaan afsteken en foute liedjes gaan zingen.
De onvermijdelijke Mans ook nog eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:43 schreef Em31 het volgende:
Dit was een filmpje van de juryshow GF in 2016, waar hij in de arena naast Globen stondquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Mans ook nog eens.
Oh.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was een filmpje van de juryshow GF in 2016, waar hij in de arena naast Globen stond
https://www.dr.dk/drtv/kanal/20875quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:58 schreef lashatumbai het volgende:
Linkje anyone? Die ik nu heb doet t niet
Nee, vond ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:16 schreef FlyingEagle het volgende:
Ligt het aan het geluid of is het wat rommelig?
Ik zag een interview met hen, dat zei hij ook nog volgens mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef FlyingEagle het volgende:
Die man staat er ook bij, van wat doe ik hier
Wat was zijn gedachte danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zag een interview met hen, dat zei hij ook nog volgens mij.
Nou ja dat zei hij niet, maar normaal treden ze op in kerken enzo dus dan is dit wel even wat anders. In ieder geval was hij heel ongemakkelijk.quote:
Dit is mijn nummer laatst.quote:
Het begin van Yes klonk niet zo lekker, was de rest ook ongeveer zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef grazz het volgende:
Wat een gaaf podium![]()
Yes vond ik goed klinken. Leuk duo.
Het Deense gitaarliedje waarvan ik de titel niet meer weet zie ik ze ook wel sturen
Screens, een ander persoonlijke favoriet, wordt goed gezongen, maar niet echt bijzonder optreden.
Dammit, die vond ik in de studio juist wel lekker.quote:
Ik heb het begin gemistquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het begin van Yes klonk niet zo lekker, was de rest ook ongeveer zo?
Het Deense gitaarliedje vind ik ook wel goed.
Dan denk ik dat het wel oke is geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemistde rest klonk in mijn oren goed.
Superfinale komt eerst, dus die 3 zullen ze nu wel noemen.quote:
Die was wel goed, alleen het lied niet.quote:
DEENSE GITAAR STOND ONDERAANquote:
Dat is Emil inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef ato het volgende:
Ik vind die gitaarjongen leuk, wat een leuk liedje. Heet hij Emil?
Die moet winnen, komt bij mij direct in de top 5 wat een lief en leuk liedje.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:46 schreef FlyingEagle het volgende:
Alle nummers die door zijn worden nog een keer gezongen?
Ja 3 nummers zelfde super final idee als Noorwegenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:46 schreef FlyingEagle het volgende:
Alle nummers die door zijn worden nog een keer gezongen?
Is inderdaad een mix van die 2.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie Emil wel een Paradise Oskar doen. Een Tom Dice is iets te hoog gegrepen.
2 leuke nummers, 1 hele saaie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:50 schreef Cirilico het volgende:
Hoe gaat het hier? Zag net saaie nummer voorbij komen in een recap.
Vind ik niet, aardig liedje wat net finale kan halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef joko97 het volgende:
Ja Denemarken heeft de goede keuze gemaakt!
Ah, okayquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Deels, live vind ik het toch wat tegen vallen
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef ato het volgende:
[..]
Nee ik had liever Emil, saai K-otic nummer.
Vind ik niet, 13 in dozijn nummer. B kantje van K-otic...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:10 schreef joko97 het volgende:
Dit was toch wel de beste keuze van deze avond!
Jouw broertje heeft een paar goede orenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Mijn broertje had het erover dat hij het refrein van dit nummer terughoorde in Yes, en ik snap hem ergens wel.
Mwah denk niet dat dit het zo goed gaat doen als live het zo matig blijft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken heeft in ieder geval perfect gekozen
Dit is samen met IJsland, Litouwen, Bulgarije, Zwitserland en Duitsland een kanshebber voor een topklassering
Het is en blijft een TV show. Dit was heel ongemakkelijk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Vanavond was in elk geval duidelijk dat we geen songfestival moeten houden zónder publiek. Hopelijk heeft de organisatie mee gekeken of gaat dit alsnog terug kijken en snel die optie van hun lijstje schrappen.
dit idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het is en blijft een TV show. Dit was heel ongemakkelijk om naar te kijken.
Dit. Het was schrijnend.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Vanavond was in elk geval duidelijk dat we geen songfestival moeten houden zónder publiek. Hopelijk heeft de organisatie mee gekeken of gaat dit alsnog terug kijken en snel die optie van hun lijstje schrappen.
Yesquote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef Greys het volgende:
En ook dit topic is nu voorzien van de alom gewaardeerde Cee-bannerrrr
quote:The duo hopes to further develop their performance with more ideas ahead of the final in Rotterdam.
In particular, there are two previous Eurovision features that have influenced the couple towards the first preliminary planning meeting about their upcoming performance.
- I liked The Common Linnets, which was Holland's contribution from 2014. They had a wild chemistry and an intensity on stage that I would like to draw inspiration from, says Tan, while Ben adds:
- And of course there is Emmelie de Forest's 'Only Teardrops'. She had an insane fireworks show and a wild fat energy. So a combination of the two performances wouldn't be entirely bad, he says. https://www.dr.dk/event/m(...)eres-eurovision-show
‘Wild chemistry’quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:46 schreef grazz het volgende:
Wat blijft het toch geweldig om te lezen dat onze inzending uit 2014 indruk heeft gemaakt. De Deense inzending haalt inspiratie uit het optreden van TCL voor hun performance in Rotterdam:
[..]
Wat tof!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:46 schreef grazz het volgende:
Wat blijft het toch geweldig om te lezen dat onze inzending uit 2014 indruk heeft gemaakt. De Deense inzending haalt inspiratie uit het optreden van TCL voor hun performance in Rotterdam:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |