Ah, okayquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Deels, live vind ik het toch wat tegen vallen
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef ato het volgende:
[..]
Nee ik had liever Emil, saai K-otic nummer.
Vind ik niet, 13 in dozijn nummer. B kantje van K-otic...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:10 schreef joko97 het volgende:
Dit was toch wel de beste keuze van deze avond!
Jouw broertje heeft een paar goede orenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Mijn broertje had het erover dat hij het refrein van dit nummer terughoorde in Yes, en ik snap hem ergens wel.
Mwah denk niet dat dit het zo goed gaat doen als live het zo matig blijft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken heeft in ieder geval perfect gekozen
Dit is samen met IJsland, Litouwen, Bulgarije, Zwitserland en Duitsland een kanshebber voor een topklassering
Het is en blijft een TV show. Dit was heel ongemakkelijk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Vanavond was in elk geval duidelijk dat we geen songfestival moeten houden zónder publiek. Hopelijk heeft de organisatie mee gekeken of gaat dit alsnog terug kijken en snel die optie van hun lijstje schrappen.
dit idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het is en blijft een TV show. Dit was heel ongemakkelijk om naar te kijken.
Dit. Het was schrijnend.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Vanavond was in elk geval duidelijk dat we geen songfestival moeten houden zónder publiek. Hopelijk heeft de organisatie mee gekeken of gaat dit alsnog terug kijken en snel die optie van hun lijstje schrappen.
Yesquote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef Greys het volgende:
En ook dit topic is nu voorzien van de alom gewaardeerde Cee-bannerrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |