Barcelona was ook al zo genieten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij verdienen eerder hulp voor deze droevige vertoning tussen Heerenveen en AZ.
Sjoerd is een beetje gefrustreerd en zet zich graag af tegen de wat meer succesvolle clubs. Niks nieuws.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zap ook weg. AZ is een prima club, maar ik krijg jeuk op elke plek vanwege journalisten die teveel debiele teksten bezigen omdat het stom is dat er geen SPANNING in de titelrace is.
Tering, wat faalt jouw signature zeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Barcelona was ook al zo genieten.
Gelukkig kunnen we straks genieten van een professionele voetbalclub die 5 veldspelers op de bank heeft zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Barcelona was ook al zo genieten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we straks genieten van een professionele voetbalclub die 5 veldspelers op de bank heeft zitten.
Waarvan er een Jan-Arie heet dus die hoeven we eigenlijk niet mee te tellen.
Ja, die quotedingetjes moet ik nog op een of andere manier weghalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering, wat faalt jouw signature zeg.
Wat een verrassing.quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
De Dick-bandwagon mag ook wel het ravijn indenderen.
Samen met de Setién-bandwagon ?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
De Dick-bandwagon mag ook wel het ravijn indenderen.
Een bandwagon is pas een bandwagon als er voor korte tijd voorspoed is.quote:
Dat soort voetbal is het verschrikkelijkste wat er is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
AZ gaat nog 10 minuten proberen te overleven. Spannend.
Ik neem mijn vorige bericht terug, dit soort verprutsingen zijn erger.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Midtsjo geeft het begrip 'verprutsen' een nieuwe dimensie.
Niet voor de neutrale kijker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort voetbal is het verschrikkelijkste wat er is.
Niks mis mee. Zolang Feyenoord maar onder PSV blijft.quote:
Gaat PSV morgen winnen denk je?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang Feyenoord maar onder PSV blijft.
(lol)
Het is pas eind januari en PSV zit al in een doelloze situatie. Dat moet pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang Feyenoord maar onder PSV blijft.
(lol)
neequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat PSV morgen winnen denk je?
Uiterst, kan mij meer niet de laatste keer herinneren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is pas eind januari en PSV zit al in een doelloze situatie. Dat moet pijnlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |