Nou nou nouquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
De Dick-bandwagon mag ook wel het ravijn indenderen.
Samen met de Setién-bandwagon ?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
De Dick-bandwagon mag ook wel het ravijn indenderen.
Een bandwagon is pas een bandwagon als er voor korte tijd voorspoed is.quote:
Dat soort voetbal is het verschrikkelijkste wat er is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
AZ gaat nog 10 minuten proberen te overleven. Spannend.
Ik neem mijn vorige bericht terug, dit soort verprutsingen zijn erger.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Midtsjo geeft het begrip 'verprutsen' een nieuwe dimensie.
Niet voor de neutrale kijker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort voetbal is het verschrikkelijkste wat er is.
Niks mis mee. Zolang Feyenoord maar onder PSV blijft.quote:
Gaat PSV morgen winnen denk je?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang Feyenoord maar onder PSV blijft.
(lol)
Het is pas eind januari en PSV zit al in een doelloze situatie. Dat moet pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang Feyenoord maar onder PSV blijft.
(lol)
neequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat PSV morgen winnen denk je?
Uiterst, kan mij meer niet de laatste keer herinneren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is pas eind januari en PSV zit al in een doelloze situatie. Dat moet pijnlijk zijn.
En met trots om voor psv te spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Faber gaat wel elf spelers opstellen met INZET en PASSIE.
Ik ben benieuwd wie dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Faber gaat wel elf spelers opstellen met INZET en PASSIE.
2013/14 toch enigszins? Maar daar was meer het probleem dat een op papier interessante selectie verschrikkelijk jong was.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Uiterst, kan mij meer niet de laatste keer herinneren.
Dat is wel een gevalletje hindsight natuurlijk nu je weet hoe sommige spelers hun ontwikkeling is verlopen, in die tijd werd Arias ook nog gezien als miskoop bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2013/14 toch enigszins? Maar daar was meer het probleem dat een op papier interessante selectie verschrikkelijk jong was.
Ja, dit voelt anders.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2013/14 toch enigszins? Maar daar was meer het probleem dat een op papier interessante selectie verschrikkelijk jong was.
Klopt, maar in deze selectie zitten buiten Ihattaren, Bergwijn dan Madueke en Ledezma bij Jong; voor de rest zit er in dit PSV echt shockerend weinig kwaliteit/restwaarde voor een club met de ambities van PSV.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een gevalletje hindsight natuurlijk nu je weet hoe sommige spelers hun ontwikkeling is verlopen, in die tijd werd Arias ook nog gezien als miskoop bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |