En dan Benji er uithalenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:17 schreef Ifrane het volgende:
Zlatan in de OP gooienAlsof je die aandachtshoer niet genoeg overal ziet
wtfquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan Benji er uithalen
@:GGMM en ik vinden hier wat van.
Wat een mokerdebiel.quote:
@:lenny_leoanardquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb tenminste de mogelijkheid om in een gesloten topic te posten!
@:lenny_leoanard
Best wel aardig eigenlijkquote:
Wat een rare mention.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb tenminste de mogelijkheid om in een gesloten topic te posten!
@:lenny_leoanard
Bedankt maatquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje laat maar nog gefeliciteerd met de kleine.
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:03 schreef GGMM het volgende:
Lenny Leonard gaat modden!
Samen met Charlotte3 vormt hij dé feestcommissie van FOK! en gaat hij FEE modden!
Lenny veel plezier!
Dat helpt niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss overweeg ik ook een Kiid2.1 aan te maken
@onlogisch @maxi-mus @Tjacka @Lenny_Leonard @AFCNielsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
VAN BEEK KOMT ERAAN JAAAAAAAtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:31:13Advocaat: Karsdorp zit weer bij de wedstrijdselectie. Haps heeft nog minimaal week nodig. Ié gaat maandag weer voluit trainen en Van de Beek komt er ook aan. #feyhee reageer retweet
Ik dacht dat van de Beek naar Real gingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:maxi-mus @:tjacka @:lenny_leonard @:afcniels
Van de beekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:maxi-mus @:tjacka @:lenny_leonard @:afcniels
Kan gebeuren maat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, dat 'grapje' is al gemaakt onder die tweet.
Begrijpelijk, gelukkig is het ook voor jou bijna weekend.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat.
Ondertussen heb ik echt he-le-maal geen zin meer.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
VAN BEEK KOMT ERAAN JAAAAAAAtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:31:13Advocaat: Karsdorp zit weer bij de wedstrijdselectie. Haps heeft nog minimaal week nodig. Ié gaat maandag weer voluit trainen en Van de Beek komt er ook aan. #feyhee reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat hij het streepje vergeten is achterlijk stuk vreten?
@Drizztquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Ik droom ooit van een WAjong dat je gewoon iedere dag weekend hebt. Moet vast heerlijk zijn
@Elanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Ik droom ooit van een WAjong dat je gewoon iedere dag weekend hebt. Moet vast heerlijk zijn
Een Drizzt grapjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Moest gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym nog gesloopt maat?
Ik ga morgen weer.
Geloof me, het gaat echt stierlijk vervelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Aan de andere kant, het heeft je wel gevormd tot wie je nu bent. Ik bedoel niet iedereen kan zeggen dat hij of zijn moderator is van het FOK! forum.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat echt stierlijk vervelen.
Sperziebonenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Werken ook alleen daar moet je nog vroeg voor opstaan ookquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat echt stierlijk vervelen.
Legday? Lekker de zaal door met een stang in je nek. Heerlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym nog gesloopt maat?
Ik ga morgen weer.
Ja, had beter gekund maar wilde het langzaam opbouwen hier aangezien jullie nog aan mij moeten wennenquote:
@Braddiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
@Elanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, had beter gekund maar wilde het langzaam opbouwen hier aangezien jullie nog aan mij moeten wennen
Niet gekliktquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2390: Over 3 jaar weer kampioen
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Elanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Aan wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb m’n bek verbrand aan een lemper
Kk zooi
Eten voor zwervers dusquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
Lemper is een Indonesische snack gemaakt van een rolletje kleefrijst met als vulling gehakt, kippenvlees, andere vleeswaren of vegetarisch gehakt. Deze gevulde rolletjes kleefrijst worden meestal in aluminiumfolie of huishoudfolie gewikkeld om ze warm te houden.
Wij noemen dit lumperquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
Lemper is een Indonesische snack gemaakt van een rolletje kleefrijst met als vulling gehakt, kippenvlees, andere vleeswaren of vegetarisch gehakt. Deze gevulde rolletjes kleefrijst worden meestal in aluminiumfolie of huishoudfolie gewikkeld om ze warm te houden.
Gast dit is goddelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eten voor zwervers dus
@:rensajacied
Lekker man. Als je dit leest dan wil je toch zo'n 10 jaar jongere chick importeren uit de filipijnen ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zal wel een rekenfout zijn. Waarom 3 jaar wachten op iets wat volgend seizoen kan gebeurenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Ach hoge bomen vangen veel wind he.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van heel @:kapiteintje niet
Hij spartelt wanhopig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van heel @:kapiteintje niet
lolquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach hoge bomen vangen veel wind he.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedenavond.
Ik eet patat.
Kom maar op.
Lekker maatquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedenavond.
Ik eet patat.
Kom maar op.
Smakelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedenavond.
Ik eet patat.
Kom maar op.
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik gooi straks twee heerlijke zalmfiletjes in de oven
Dit had ik niet verwacht!quote:
Goor varken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedenavond.
Ik eet patat.
Kom maar op.
Ook niets mis mee. Alvast eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:25 schreef Coco. het volgende:
Ik mikker zo een verse pizza shoarma in de oven.
genot tijdens mijn koffiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik raad je aan even het Feyenoord topic door te spitten
Geen probleem Rotterdambroederquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had ik niet verwacht!
Bedankt.
En klinkt goed Caland, hopelijk smaakt het je ook goed.
Dikke verliezer.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedenavond.
Ik eet patat.
Kom maar op.
Zelfgemaakt ja?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:25 schreef Coco. het volgende:
Ik mikker zo een verse pizza shoarma in de oven.
Je bent alweer te laat mokerdebielquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Yes! GGMM is er. Snel naar het Feyenoordtopic om te kijken hoe hij @:kapiteintje aanpakt
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:29 schreef KingRoland het volgende:
IEDEREEN NU NAAR HET FEYENOORDTOPIC
Leuk dat parkieten en katten vrienden kunnen zijn!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:31 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit tafereel? @:drizzt_dourden @:GGMM
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Yes! GGMM is er. Snel naar het Feyenoordtopic om te kijken hoe hij @:kapiteintje aanpakt
Waarom plegen zo veel k-pop sterren zelfmoord?quote:
Door druk vanwege succesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom plegen zo veel k-pop sterren zelfmoord?
Dat doen ze vaak nadat ze hun eigen clip hebben bekeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom plegen zo veel k-pop sterren zelfmoord?
Plaatjes werken inderdaad altijd beter bij mensen die moeite hebben met taal.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima gifje maat. Kan ik waarderen
Ik dacht dat hij zich alleen belachelijk maakte in het Depay topic. #pray4Depayquote:
Log nou gewoon uit voor deze avond.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plaatjes werken inderdaad altijd beter bij mensen die moeite hebben met taal.
Pleur op, ik zit te eten.quote:
@kapiteintje probeert de aandacht van zichzelf af te schrijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plaatjes werken inderdaad altijd beter bij mensen die moeite hebben met taal.
Krijgt hij er hard van langs ja? Weetje wie er ook hard van langs krijgt!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje probeert de aandacht van zichzelf af te schrijven.
DE MOEDER VAN KAPITEINTJE!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijgt hij er hard van langs ja? Weetje wie er ook hard van langs krijgt!
Komt u maar.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DE MOEDER VAN KAPITEINTJE!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo dan @kapiteintjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:05 schreef KingRoland het volgende:
ik ben dan ook een goedkope hoer net als onlogisch
Mwah, in het Ajaxtopic doen ze niet anders.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:23 schreef Elan het volgende:
Drizzt toont zich een prima Duitser met zijn fascistische posts in het Twente-topic
Die Fahne hoch ♫quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:23 schreef Elan het volgende:
Drizzt toont zich een prima Duitser met zijn fascistische posts in het Twente-topic
Kibbeling?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd Spaans vispannetje
quote:
Denk kabeljauw.quote:
Ik kijk geen DWDD. Mention hier afgehandeld zodat iedereen het kan zien. @Coco.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
VBL ON TOUR
@:CALAND
@:DOUBLEPAIN
@:ZIPPORTAL
@:COCO.
@:KINGROLAND
Gelukkig maar, duurde al zo lang. Ik ging even twijfelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk geen DWDD. Mention hier afgehandeld zodat iedereen het kan zien. @:coco.
@Wereldgozer is wél welkom bij Op1. Jan Lammers voor hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, duurde al zo lang. Ik ging even twijfelen.
Niet present. @Coco. kan de lijst bijwerkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer is wél welkom bij Op1. Jan Lammers voor hem.
Hier zal Jezus niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:05 schreef KingRoland het volgende:
ik ben dan ook een goedkope hoer net als
Ik naar enschede, met de auto.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:57 schreef KingRoland het volgende:
@:trein2000 hopelijk geen vertraging ik ga naar eindhoven vandaag
quote:
Leuk zegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De band tussen Benji en mij is onveranderd sterk
@:GGMM
Moest ook lachen daarom!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:16 schreef Doublepain het volgende:
@:kingroland @:jancees
Laatste 10 seconden lol
Slijptolgod
Niet geklikt.quote:
Leuk, je eigen zoekgeschiedenisquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
De band tussen Benji en mij is onveranderd sterk
@:GGMM
Je bent zelf leuk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk, je eigen zoekgeschiedenis
Ik ga METEEN kijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Scrummie spartelt enigszins in NWS.
Pisnicht.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik geef het alleen maar aan.
Die kop van jou, die is pas vervelend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pisnicht.
Verkouden zijn is vervelend. Maar met neusspray vecht je jezelf er toch altijd wel weer gemakkelijk doorheen.
Nee, die brintabek van jou is lekker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kop van jou, die is pas vervelend.
Crewbash, genotequote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die brintabek van jou is lekker.
Nee dat krijgt hij van je moeder!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar krijg je een harde plasser van, is het niet?
Ajax zondag. Vanavond rondje hardlopen en met de baas op de bank denk ik. Mijn maten zijn twee weken skiën.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hey vriend, nog leuke plannen dit weekend?
Hard gelachenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:16 schreef Doublepain het volgende:
@:kingroland @:jancees
Laatste 10 seconden lol
Slijptolgod
Zij wonen een wijk verderop.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hard gelachen
Benieuwd naar de reactie van @:caland en @:onlogisch en @:ifrane
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zij wonen een wijk verderop.
Misschien een rare voorstel hoor, maar als je er niet tegen kan dat er gepoept, gepiest, en gedealt wordt in je buurt (Nieuwe Binnenweg) moet je misschien niet in Rotterdam-Centrum wonen maar ergens in Nesselande of Hillegersberg ofzo.
Tevens hard gelachen om gescheld jegens Dennis.
Ik woon nabij de Witte de Withstraat, je ziet mij ook niet voor de camera zielig doen dat ik last heb van dronken blowende toeristen.quote:
Net iets anders dan een junk die tegen je voordeur een basepijp opsteekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik woon nabij de Witte de Withstraat, je ziet mij ook niet voor de camera zielig doen dat ik last heb van dronken blowende toeristen.
Fair enough.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets anders dan een junk die tegen je voordeur een basepijp opsteekt.
Is op Zuid ook dagelijkse kostquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zij wonen een wijk verderop.
Misschien een rare voorstel hoor, maar als je er niet tegen kan dat er gepoept, gepiest, en gedealt wordt in je buurt (Nieuwe Binnenweg) moet je misschien niet in Rotterdam-Centrum wonen maar ergens in Nesselande of Hillegersberg ofzo.
Tevens hard gelachen om gescheld jegens Dennis.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets anders dan een junk die tegen je voordeur een basepijp opsteekt.
Zeer pijnlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:26 schreef Tjacka het volgende:
@:nickhguitar op zijn plek gezet in het Ajax toppa
Zquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Z
[..]
Zeg je nu dat @:nickhguitar een lelijke moeder heeft?
Je bent een erg lieve jongenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een grote pan macaroni gemaakt, oma's (heerlijk simpele) recept, morgen even wat bakjes bij opa langs brengen.
Jij bent ook een lieve jongenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even hapje eten bij mijn moeder. Tijdje niet geweest.
Is ze oud?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor je het weet is ze er niet meer
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Z
[..]
Zeg je nu dat @:nickhguitar een lelijke moeder heeft?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:57 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1 wordt aangepakt in het Feyenoordtopic.
Jojoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wie van mijn vrienden is nog wakker?
Ikke!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ja goed. Gelukkig ook een rustig weekend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed.
Rustig weekend, maar dat is prima. Hoe gaat het met jou?
Ohjee. Monsters.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Gelukkig ook een rustig weekend.
Ik zit op dit moment op m’n zoontjes slaapkamer vanwege een nachtmerrie. Iets met monsters ofzo.
Tuurlijk. Ik slaap slecht in m’n eentje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben je blij dat je vriend bijna weer terug komt?
Ik ben nu ziedend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohjee. Monsters.
Hopelijk kan hij zo toch nog lekker slapen.
Wat lief.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik slaap slecht in m’n eentje.
Picsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit hier in m’n tijgerbadjasje met een knoedel op m’n hoofd.
Wat is dit nou weer dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:40 schreef Tjacka het volgende:
Kampioenen!!!![]()
@:jancees @:ggmm @:picommp @:tarado @:jojoortje @:rensajacied
Gefeliciteerd iedereen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:40 schreef Tjacka het volgende:
Kampioenen!!!![]()
@:jancees @:ggmm @:picommp @:tarado @:jojoortje @:rensajacied
Gefeliciteerd iedereen
Dat klopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
AZ kan er niks van. Kwestie van tijd voordat het officieel is.
Hier een triviavraag voor je; welke poort staat er op het glas afgebeeld?quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Brandenburg_Gatequote:Op zondag 19 januari 2020 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Geen idee maat
Ik ben ook maar een passant
Ik weet niet over welke glas je het hebtquote:Op zondag 19 januari 2020 00:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Brandenburg_Gate
Op de ruiten van het metrostel, lol.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke glas je het hebt
Ja dat was makkelijker geweest. Ik zat naar de tafel of mensen te kijken die iets vast hield.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Misschien had ik eerder het woord ruiten moeten gebruiken.
Sorry.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat was makkelijker geweest. Ik zat naar de tafel of mensen te kijken die iets vast hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |