Je hoeft niet te klikken, dom varken. Als je je muisbutton plaatst op 'quote' is een C voldoende. Erg nuttig is het echter niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eerst op de betreffende post klikken. Best zinloos dus eigenlijk.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
GC / Is Bansheeboy een visionair?
Wederom niet geklikt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
GC / Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Wederom gelachen
Logistiek planner.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Dat klinkt heerlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Logistiek planner.
Lekker in ploegendienst en thuiswerken genot.
Dat lijkt mij echt heerlijk. Gewoon even een paar maanden chillen en niks doen. Dat vroege opstaan altijdquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is Koos werkeloos, dat zegt @:GGMM toch net.
Vast thuiswerken lijkt me heerlijk. Lekker in de blote ballen je ding doenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Logistiek planner.
Lekker in ploegendienst en thuiswerken genot.
Klik op de post die je wilt quoten en dan c op je toetsenbord dan verschijnt hij in je tekstvenster als quote.quote:
Ja zag het al.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik op de post die je wilt quoten en dan c op je toetsenbord dan verschijnt hij in je tekstvenster als quote.
Elke dag thuiswerken gaat denk ik enorm vervelen. Je mist toch het ouwehoeren tussendoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast thuiswerken lijkt me heerlijk. Lekker in de blote ballen je ding doen
Mooi hoe woedend mensen reageren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
GC / Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Wederom gelachen
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe woedend mensen reageren.
Dit topic maakt mijn dag!
Graag gedaan makkerquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe woedend mensen reageren.
Dit topic maakt mijn dag!
moet jij wetenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo een lang weekendje lissabon tegemoet![]()
GENOT
Kies je zelf voor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Topstad. Vorige maand nog geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Misschien je tanden poetsen voortaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik moet zo een vulling laten repareren bij de tandarts.
Kusje, hai.
Ik moet nog ff 7 maanden wachten voor wat vrije dagenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien je tanden poetsen voortaan.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien je tanden poetsen voortaan.
Heb jij zo'n rot gebit?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik moet zo een vulling laten repareren bij de tandarts.
Kusje, hai.
Ik heb het over jouw gebit, waarom je een foto van Rebekka tevoorschijn haalt is mij een raadsel.quote:
quote:
Ik ben soms wat laat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw gebit, waarom je een foto van Rebekka tevoorschijn haalt is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |