Wachten op de counter van @KingRolandquote:
Ik denk janken via een TR.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wachten op de counter van @:kingroland
Welke act gaat hij opvoeren?
Ik ga voor: "ik wordt weer gedemoniseerd"
Iedereen. Maar je gaat het pas zien als je het zelf doorhebt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin @:kingroland vervelend te vinden
Ja, dat is uiteindelijk ook gewoon een redelijk slim iemand.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen bansheeboy altijd wel een geinige act.
Ja daar moet ik ook wel om lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
Hoe ging dat voor december 2004?quote:In de fabriek worden open en gesloten pistachenoten van elkaar onderscheiden door middel van geluid. Een gesloten pistachenoot maakt een ander geluid dan een open pistachenoot als deze valt op een blokje staal. Aan de hand daarvan kan met grote nauwkeurigheid worden nagegaan of de noot open of gesloten is. De Agricultural Research Service (Amerikaanse overheidsinstelling) kwam in december 2004 tot deze bevinding.
handmatigquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ging dat voor december 2004?
#Levensvragen
Hij had toen ook essays geschreven oid. Mensen helemaal madquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook wel om lachen.
C elanquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
Wisten jullie dat je met de letter c ook kan quoten?
Ken ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
Hij is Koos werkeloos, dat zegt @GGMM toch net.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
En dan nog de C?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eerst op de betreffende post klikken. Best zinloos dus eigenlijk.
Klopt. Het kost meer moeitequote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klikken, dom varken. Als je je muisbutton plaatst op 'quote' is een C voldoende. Erg nuttig is het echter niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
GC / Is Bansheeboy een visionair?
Wederom niet geklikt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
GC / Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Wederom gelachen
Logistiek planner.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Dat klinkt heerlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Logistiek planner.
Lekker in ploegendienst en thuiswerken genot.
Dat lijkt mij echt heerlijk. Gewoon even een paar maanden chillen en niks doen. Dat vroege opstaan altijdquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is Koos werkeloos, dat zegt @:GGMM toch net.
Vast thuiswerken lijkt me heerlijk. Lekker in de blote ballen je ding doenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Logistiek planner.
Lekker in ploegendienst en thuiswerken genot.
Klik op de post die je wilt quoten en dan c op je toetsenbord dan verschijnt hij in je tekstvenster als quote.quote:
Ja zag het al.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik op de post die je wilt quoten en dan c op je toetsenbord dan verschijnt hij in je tekstvenster als quote.
Elke dag thuiswerken gaat denk ik enorm vervelen. Je mist toch het ouwehoeren tussendoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast thuiswerken lijkt me heerlijk. Lekker in de blote ballen je ding doen
Mooi hoe woedend mensen reageren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:10 schreef Caland het volgende:
GC / Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Wederom gelachen
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe woedend mensen reageren.
Dit topic maakt mijn dag!
Graag gedaan makkerquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe woedend mensen reageren.
Dit topic maakt mijn dag!
moet jij wetenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo een lang weekendje lissabon tegemoet![]()
GENOT
Kies je zelf voor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Topstad. Vorige maand nog geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
Misschien je tanden poetsen voortaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik moet zo een vulling laten repareren bij de tandarts.
Kusje, hai.
Ik moet nog ff 7 maanden wachten voor wat vrije dagenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:10 schreef aTypisch het volgende:
GENOT
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien je tanden poetsen voortaan.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien je tanden poetsen voortaan.
Heb jij zo'n rot gebit?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik moet zo een vulling laten repareren bij de tandarts.
Kusje, hai.
Ik heb het over jouw gebit, waarom je een foto van Rebekka tevoorschijn haalt is mij een raadsel.quote:
quote:
Ik ben soms wat laat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw gebit, waarom je een foto van Rebekka tevoorschijn haalt is mij een raadsel.
Ik vind dit een heel tegenstrijdig nummer. Enerzijds het rustige ethereal en anderzijds het drukke drum 'n bass.quote:
Bipolair 'n bass.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel tegenstrijdig nummer. Enerzijds het rustige ethereal en anderzijds het drukke drum 'n bass.
Tevens: Niet geklikt
Niet geklikt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:ifrane
kan niet wachten![]()
Rotterdamgod
Songfestival kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
kan niet wachten![]()
Rotterdamgod
Wel leuk al die gays naar Rotterdam, gezellig tussen de Turken en Anti’squote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
kan niet wachten![]()
Rotterdamgod
Moet mn woning nog ff onderverhuren eigenlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
kan niet wachten![]()
Rotterdamgod
wel mooie stad toch dpquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel leuk al die gays naar Rotterdam, gezellig tussen de Turken en Anti’s
Gaan we lekker weekend wegquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet mn woning nog ff onderverhuren eigenlijk
quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gaan we lekker weekend wegDoe dan!!
Dat wordt tinderen lekker manquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens het is tijd
Tijd voor een vriendin voor Rensie
Tinder is voor neukenquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat wordt tinderen lekker man
@:tjacka
@:mortaxx
@:doublepain
Zeker niet gekliktquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
kan niet wachten![]()
Rotterdamgod
Hopelijk die Jack Plooy ookquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)akar-rally~a28cb171/
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Niet gekliktquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)akar-rally~a28cb171/
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Waar heb je het overquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Signature
Geclaimd zodat niemand mij na kan doen
[ afbeelding ]
Ik ben geen rijke playerquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij je toch thuis voelen ah mattie
Tot straks.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
Vriend is op wintersport tot maandag.
Lekker man. Nog nagenieten van de spierpijn. Morgen rust, zaterdag weer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hallo kameraad. Hoe gaat het met sporten?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogod heb je de flow weer te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]Klasse. IK STEUN JE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Snap ik. November/december heeft mij ook 2 kg gekost de tering zeg. Sinds Kerst weer goed bezig dus nu weer goed.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik straks van je nodig, zo rond Pasen.
Mooi dat je weer een beetje regelmaat erin hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Nog nagenieten van de spierpijn. Morgen rust, zaterdag weer.
@:Doublepain
Smooth operatorquote:
Dat is fake hequote:Op donderdag 16 januari 2020 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Dat programma first dates. Ze namen afscheid met een high five.
Ik zat het toevallig ook te kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:43 schreef Caland het volgende:
Ik kijk keuringsdienst van waarde
Mooi die algemene haat jegens pangasiusfilet
Ik moet dat programma weer eens wat vaker gaan kijken, prima televisiequote:Op donderdag 16 januari 2020 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat het toevallig ook te kijken
Mensen die pangasius eten kan ik niet serieus nemen. Gebakken snot. Zijn dezelfde mensen die sla eten en dan zeggen dat ze groente eten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:43 schreef Caland het volgende:
Ik kijk keuringsdienst van waarde
Mooi die algemene haat jegens pangasiusfilet
Wat moeten we doen met mensen die lachen als je zegt dat Club Brugge Feyenoord voorbij is?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die pangasius eten kan ik niet serieus nemen. Gebakken snot. Zijn dezelfde mensen die sla eten en dan zeggen dat ze groente eten.
Je verwacht compleet uit elkaar getrokken te worden door @Scrummie2.1quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Scrummie komt zo blijkbaar langs.
Dat is toch 2 seconden langer dan jij kanquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verwacht compleet uit elkaar getrokken te worden door @:Scrummie2.1
Dan hoop ik dat ie het langer dan 2.1 seconden volhoudt![]()
Stop hiermeequote:Op donderdag 16 januari 2020 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik echt alleen tegen de echte dommeriken.
Ouch. Pijnlijk voor @Doublepain dit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik echt alleen tegen de echte dommeriken.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
kan niet wachten![]()
Rotterdamgod
dit is wel goeie clip Rensie maatquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo daar ben ik weer
Ik ben flip de beer
Waarom wil je die Aziaten er zo doorheen drukken in VBLquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit is wel goeie clip Rensie maat
diversiteitquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom wil je die Aziaten er zo doorheen drukken in VBL
Dat is act nummer 233-a.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom wil je die Aziaten er zo doorheen drukken in VBL
Hey maat. Alles goed?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al weekend, maandag ook nog vrij. Genot.
Goedemorgen makker. Jazeker, ik geniet van een vrije dag. En hoe is bij jou 2020 begonnen? Heb je alweer zin in de werken van Botteghin en Toornstra?quote:
Ja, zag het.quote:
Oh nice. Eminem is de enige in dat soort muziek die ik kan waarderen.quote:
Heb nog maar twee nummers geluisterd in de auto, vind het wel anders. Niet per se kut maar wel heel erg wennen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zag het.
Thuis eens even luisteren. Als ik niet meer op m'n werk zit.
Hoe bevalt het album jou?
Gewoon uit het niets album ookquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nice. Eminem is de enige in dat soort muziek die ik kan waarderen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je vriend? Ik maak me zorgen
Ares wil ik ook wel zien ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Straks maar even de eerste Nederlandse Netflix serie kijken maar ik heb er weinig verwachtingen van. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben woedend dat ze Mindhunter geannuleerd hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ares wil ik ook wel zien ja.
Watquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben woedend dat ze Mindhunter geannuleerd hebben.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeggen op pauze maar ik verwacht dat het 3e seizoen er niet meer komt.quote:
Wat ontzettend matig!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeggen op pauze maar ik verwacht dat het 3e seizoen er niet meer komt.
https://www.nu.nl/film/60(...)teurs-ontbonden.html
Wat waanzinnig kut.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeggen op pauze maar ik verwacht dat het 3e seizoen er niet meer komt.
https://www.nu.nl/film/60(...)teurs-ontbonden.html
Niet bijzonder eigenlijk, ben na 1,5 seizoen afgehaakt. Maar ik snap wel dat mensen het leuk vinden.quote:
Nog nooit gekeken.quote:
Ik heb seizoen 1 er nu bijna opzitten. Delen vond ik erg leuk maar toch heb ik niet de trigger van "OH IK WIL VERDER KIJKEN" zoals bij andere series die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet bijzonder eigenlijk, ben na 1,5 seizoen afgehaakt. Maar ik snap wel dat mensen het leuk vinden.
Alles gezien?quote:
Ja daarom ben ik ook gaan kijken. Ik ben wel benieuwd naar je mening als je er wat van heb gezien. Hou ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken.
Maar het stond opeens op Netflix en het krijgt een 8,6 op imdb, dus ik ga het zeker proberen!
Nee joh, maar nu hij op Netflix staat wil ik wel weer gaan kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 er nu bijna opzitten. Delen vond ik erg leuk maar toch heb ik niet de trigger van "OH IK WIL VERDER KIJKEN" zoals bij andere series die ik leuk vind.
[..]
Alles gezien?
[..]
Ja daarom ben ik ook gaan kijken. Ik ben wel benieuwd naar je mening als je er wat van heb gezien. Hou ons op de hoogte!
Ja, maar sinds kort op Netflix te zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermakelijk wegkijkertje. Is toch al van jaren geleden?
Wel tof, maar in seizoen 5 teveel geneuzel in IJsland.quote:
Soms Engelse ondertiteling.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
Kijken jullie series altijd zonder ondertiteling?
Aantal seizoenen gezien. Volgens mij laatste wat ik zag was met die slangenkuil. Wel toffe serie.quote:
Iddquote:
Soms.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
Altijd met eigenlijk, ik mis anders te vaak dingen die ik niet goed hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
Altijd met. Als ik iets niet versta oid is het erg handig!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
Alleen proleten kijken Nederlandse series en films.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd Engelse subs, tenzij ik natuurlijk iets Nederlands kijk
*Kuch* Flodder *kuch*quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen proleten kijken Nederlandse series en films.
G E N O Tquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo even een bakje kibbeling halen. Dit wordt een topdag.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit blijft toch een WERELDNUMMER.
Ja bedankt hoor. De muziek van Dido kon ik vroeger ook wel waarderen. Leuke griet ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hierbij het oorspronkelijke nummer van Dido.
Kusje, hai.
Je moeder is ook een leuke griet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bedankt hoor. De muziek van Dido kon ik vroeger ook wel waarderen. Leuke griet ook.
Dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder is ook een leuke griet.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, maar sinds kort op Netflix te zien.
Jeetje dit wist niemandquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hierbij het oorspronkelijke nummer van Dido.
Kusje, hai.
Ik denk dat maar weinigen dit wisten, ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje dit wist niemand
Bedankt Befbekje!
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinigen dit wisten, ja.
Ja jij misschien, maar jij bent ook de whigger van de club.
Haags doet alsof 'ie het wist.
Dit is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinigen dit wisten, ja.
Ja jij misschien, maar jij bent ook de whigger van de club.
Haags doet alsof 'ie het wist.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
EINDELIJK WEER VOETBAL DIT WEEKEND
Eensquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Sowieso bullshit die winterstop. Amusement moet juist plaatsvinden tijdens de feestdagen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En Feyenoord! (haha lol)quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik had dit gister toen de pakketbezorger kwam, komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Zat ik mokerhard te schijten, komt de cv monteur net langs
Dan kan je 'm net niet lekker afmaken zeg maar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou ik snoeihard uitnodigen voor een potje scrabblequote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bedankt hoor. De muziek van Dido kon ik vroeger ook wel waarderen. Leuke griet ook.
Hahahaha!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Feyenoord! (haha lol)
@:tjacka
@:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |