Wachten op de counter van @KingRolandquote:
Ik denk janken via een TR.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wachten op de counter van @:kingroland
Welke act gaat hij opvoeren?
Ik ga voor: "ik wordt weer gedemoniseerd"
Iedereen. Maar je gaat het pas zien als je het zelf doorhebt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin @:kingroland vervelend te vinden
Ja, dat is uiteindelijk ook gewoon een redelijk slim iemand.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen bansheeboy altijd wel een geinige act.
Ja daar moet ik ook wel om lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
Hoe ging dat voor december 2004?quote:In de fabriek worden open en gesloten pistachenoten van elkaar onderscheiden door middel van geluid. Een gesloten pistachenoot maakt een ander geluid dan een open pistachenoot als deze valt op een blokje staal. Aan de hand daarvan kan met grote nauwkeurigheid worden nagegaan of de noot open of gesloten is. De Agricultural Research Service (Amerikaanse overheidsinstelling) kwam in december 2004 tot deze bevinding.
handmatigquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ging dat voor december 2004?
#Levensvragen
Hij had toen ook essays geschreven oid. Mensen helemaal madquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook wel om lachen.
C elanquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:02 schreef Elan het volgende:
Wisten jullie dat je met de letter c ook kan quoten?
Ken ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
Hij is Koos werkeloos, dat zegt @GGMM toch net.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
En dan nog de C?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eerst op de betreffende post klikken. Best zinloos dus eigenlijk.
Klopt. Het kost meer moeitequote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eerst op de betreffende post klikken. Best zinloos dus eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |