Pisnicht.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik geef het alleen maar aan.
Die kop van jou, die is pas vervelend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pisnicht.
Verkouden zijn is vervelend. Maar met neusspray vecht je jezelf er toch altijd wel weer gemakkelijk doorheen.
Nee, die brintabek van jou is lekker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kop van jou, die is pas vervelend.
Crewbash, genotequote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die brintabek van jou is lekker.
Nee dat krijgt hij van je moeder!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar krijg je een harde plasser van, is het niet?
Ajax zondag. Vanavond rondje hardlopen en met de baas op de bank denk ik. Mijn maten zijn twee weken skiën.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hey vriend, nog leuke plannen dit weekend?
Hard gelachenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:16 schreef Doublepain het volgende:
@:kingroland @:jancees
Laatste 10 seconden lol
Slijptolgod
Zij wonen een wijk verderop.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hard gelachen
Benieuwd naar de reactie van @:caland en @:onlogisch en @:ifrane
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zij wonen een wijk verderop.
Misschien een rare voorstel hoor, maar als je er niet tegen kan dat er gepoept, gepiest, en gedealt wordt in je buurt (Nieuwe Binnenweg) moet je misschien niet in Rotterdam-Centrum wonen maar ergens in Nesselande of Hillegersberg ofzo.
Tevens hard gelachen om gescheld jegens Dennis.
Ik woon nabij de Witte de Withstraat, je ziet mij ook niet voor de camera zielig doen dat ik last heb van dronken blowende toeristen.quote:
Net iets anders dan een junk die tegen je voordeur een basepijp opsteekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik woon nabij de Witte de Withstraat, je ziet mij ook niet voor de camera zielig doen dat ik last heb van dronken blowende toeristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |