Zo dan @kapiteintjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DE MOEDER VAN KAPITEINTJE!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nou ja zegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:05 schreef KingRoland het volgende:
ik ben dan ook een goedkope hoer net als onlogisch
Mwah, in het Ajaxtopic doen ze niet anders.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:23 schreef Elan het volgende:
Drizzt toont zich een prima Duitser met zijn fascistische posts in het Twente-topic
Die Fahne hoch ♫quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:23 schreef Elan het volgende:
Drizzt toont zich een prima Duitser met zijn fascistische posts in het Twente-topic
Kibbeling?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd Spaans vispannetje
quote:
Denk kabeljauw.quote:
Ik kijk geen DWDD. Mention hier afgehandeld zodat iedereen het kan zien. @Coco.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
VBL ON TOUR
@:CALAND
@:DOUBLEPAIN
@:ZIPPORTAL
@:COCO.
@:KINGROLAND
Gelukkig maar, duurde al zo lang. Ik ging even twijfelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk geen DWDD. Mention hier afgehandeld zodat iedereen het kan zien. @:coco.
@Wereldgozer is wél welkom bij Op1. Jan Lammers voor hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, duurde al zo lang. Ik ging even twijfelen.
Niet present. @Coco. kan de lijst bijwerkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer is wél welkom bij Op1. Jan Lammers voor hem.
Hier zal Jezus niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:05 schreef KingRoland het volgende:
ik ben dan ook een goedkope hoer net als
Ik naar enschede, met de auto.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:57 schreef KingRoland het volgende:
@:trein2000 hopelijk geen vertraging ik ga naar eindhoven vandaag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |