En dan Benji er uithalenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:17 schreef Ifrane het volgende:
Zlatan in de OP gooienAlsof je die aandachtshoer niet genoeg overal ziet
wtfquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan Benji er uithalen
@:GGMM en ik vinden hier wat van.
Wat een mokerdebiel.quote:
@:lenny_leoanardquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb tenminste de mogelijkheid om in een gesloten topic te posten!
@:lenny_leoanard
Best wel aardig eigenlijkquote:
Wat een rare mention.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb tenminste de mogelijkheid om in een gesloten topic te posten!
@:lenny_leoanard
Bedankt maatquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje laat maar nog gefeliciteerd met de kleine.
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:03 schreef GGMM het volgende:
Lenny Leonard gaat modden!
Samen met Charlotte3 vormt hij dé feestcommissie van FOK! en gaat hij FEE modden!
Lenny veel plezier!
Dat helpt niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss overweeg ik ook een Kiid2.1 aan te maken
@onlogisch @maxi-mus @Tjacka @Lenny_Leonard @AFCNielsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
VAN BEEK KOMT ERAAN JAAAAAAAtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:31:13Advocaat: Karsdorp zit weer bij de wedstrijdselectie. Haps heeft nog minimaal week nodig. Ié gaat maandag weer voluit trainen en Van de Beek komt er ook aan. #feyhee reageer retweet
Ik dacht dat van de Beek naar Real gingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:maxi-mus @:tjacka @:lenny_leonard @:afcniels
Van de beekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:maxi-mus @:tjacka @:lenny_leonard @:afcniels
Kan gebeuren maat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, dat 'grapje' is al gemaakt onder die tweet.
Begrijpelijk, gelukkig is het ook voor jou bijna weekend.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat.
Ondertussen heb ik echt he-le-maal geen zin meer.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
VAN BEEK KOMT ERAAN JAAAAAAAtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:31:13Advocaat: Karsdorp zit weer bij de wedstrijdselectie. Haps heeft nog minimaal week nodig. Ié gaat maandag weer voluit trainen en Van de Beek komt er ook aan. #feyhee reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat hij het streepje vergeten is achterlijk stuk vreten?
@Drizztquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Ik droom ooit van een WAjong dat je gewoon iedere dag weekend hebt. Moet vast heerlijk zijn
@Elanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Ik droom ooit van een WAjong dat je gewoon iedere dag weekend hebt. Moet vast heerlijk zijn
Een Drizzt grapjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Moest gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym nog gesloopt maat?
Ik ga morgen weer.
Geloof me, het gaat echt stierlijk vervelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
Aan de andere kant, het heeft je wel gevormd tot wie je nu bent. Ik bedoel niet iedereen kan zeggen dat hij of zijn moderator is van het FOK! forum.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat echt stierlijk vervelen.
Sperziebonenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Werken ook alleen daar moet je nog vroeg voor opstaan ookquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geloof me, het gaat echt stierlijk vervelen.
Legday? Lekker de zaal door met een stang in je nek. Heerlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gym nog gesloopt maat?
Ik ga morgen weer.
Ja, had beter gekund maar wilde het langzaam opbouwen hier aangezien jullie nog aan mij moeten wennenquote:
@Braddiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Kiid het volgende:
@Elanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, had beter gekund maar wilde het langzaam opbouwen hier aangezien jullie nog aan mij moeten wennen
Niet gekliktquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2390: Over 3 jaar weer kampioen
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Elanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Aan wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb m’n bek verbrand aan een lemper
Kk zooi
Eten voor zwervers dusquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
Lemper is een Indonesische snack gemaakt van een rolletje kleefrijst met als vulling gehakt, kippenvlees, andere vleeswaren of vegetarisch gehakt. Deze gevulde rolletjes kleefrijst worden meestal in aluminiumfolie of huishoudfolie gewikkeld om ze warm te houden.
Wij noemen dit lumperquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
Lemper is een Indonesische snack gemaakt van een rolletje kleefrijst met als vulling gehakt, kippenvlees, andere vleeswaren of vegetarisch gehakt. Deze gevulde rolletjes kleefrijst worden meestal in aluminiumfolie of huishoudfolie gewikkeld om ze warm te houden.
Gast dit is goddelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eten voor zwervers dus
@:rensajacied
Lekker man. Als je dit leest dan wil je toch zo'n 10 jaar jongere chick importeren uit de filipijnen ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zal wel een rekenfout zijn. Waarom 3 jaar wachten op iets wat volgend seizoen kan gebeurenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Ach hoge bomen vangen veel wind he.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van heel @:kapiteintje niet
Hij spartelt wanhopig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van heel @:kapiteintje niet
lolquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach hoge bomen vangen veel wind he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |