Godverdegodver, waar is de tijd gebleven dat je met je kale klets gewoon een frietje stoof ging eten en zonder handschoenen een ijskoude hertog jan uit flesjes dronk in een oud hollands cafetaria.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Het is godbetert 15 graden buiten en Stefanie Berghuis loopt met een muts rond
MIETJES
Heeft Richelle Karsdorp ook handschoentjes aan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Het is godbetert 15 graden buiten en Stefanie Berghuis loopt met een muts rond
MIETJES
Het optimisme is hier grenzeloos. Realistisch gezien zijn spelers als Malen, Bergwijn, Ihattaren, Boadu en Stengs veel meer waard dan de Feyenoord-spelers.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we totaal niks meer gewend zijn. Het is vrij gebruikelijk voor een top-3 club om spelers te hebben die je voor een redelijk bedrag doorverkoopt.
Verder roept iedereen wel dat Berghuis veel waard is, maar wat voor club zie jij Berghuis voor veel geld kopen dan?
SJAAK MOET BLIJVENquote:''Ik schrok wel van het salaris van Kelly''
Feyenoord heeft afgelopen zomer Liam Kelly transfervrij overgenomen van Reading FC. De middenvelder maakte amper minuten in het eerste en speelde voornamelijk bij de beloften. Kelly, die een contract heeft tot medio 2021, is voor de rest van het seizoen verhuurd aan Oxford.
Kelly strijkt een riant salaris op in Rotterdam en dat zorgt voor kritiek. ''Ik schrok wel van het salaris van Kelly. Die is nu aan Oxford uitgeleend, alleen betalen zij niks. Dat betekent dat Feyenoord zes ton per jaar betaalt voor een speler die geen een wedstrijd heeft meegedaan,'' vertelt Leo Driessen in Voetbalpraat.
''Een speler die dat salaris verdient, zou een zekerheid moeten zijn.''
''Het aparte is dat Dick Advocaat Kelly helemaal niet zo slecht vond, alleen kon hij hem in zijn systeem niet gebruiken,'' vult journalist Martijn Krabbendam aan. De Feyenoord-watcher is kritisch op de riante salarissen die afgelopen zomer zijn uitgedeeld. 'Sjaak Troost moet nu blijven vindt iedereen.''
''Als technisch directeur heeft hij het contract van Jørgensen verlengd, was niet nodig. Toornstra verlengd, dat was niet nodig. Kelly hebben we gezien. Hij heeft een aantal spelers gehaald zoals Fer en Johnston, die heeft amper meegedaan. Karsdorp en Narsingh. Als je ziet wat dat aan salarissen heeft gekost. Dat is natuurlijk een van de redenen dat ze nu moeten verhuren om ruimte te creëren.''
Ik zie daadwerkelijk maar 2 personen die vinden dat de boel wel meevalt; Oldground en ik. Welk grenzeloos optimisme heb jij het over?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het optimisme is hier grenzeloos.
Had nou werkelijk niemand kunnen bedenken dat een speler van 1,60 hem gewoon niet gaat worden. Je hoeft alleen maar om je heen te kijken om te zien dat er nergens iemand slaagt van die lengte. Het is echt waanzinnig.quote:
Dus als je een beetje (terecht) tegengas krijgt, doe je dat maar af als ‘grenzeloos optimistisch’? Jouw nuance is echt heel erg ver te zoeken kerel. Er is (vrijwel) niemand grenzeloos optimistisch over hoe het bij Feyenoord gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het optimisme is hier grenzeloos. Realistisch gezien zijn spelers als Malen, Bergwijn, Ihattaren, Boadu en Stengs veel meer waard dan de Feyenoord-spelers.
Maar dat noemt men koffiedik kijken hier.
Exact dit dus. Er wordt ons weer e.e.a. in de schoenen geschovenquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Of is dit net zoiets als dat elk jaar iedereen (behalve Feyenoord supporters) denkt dat Feyenoord kampioen gaat worden, om vervolgens te roepen dat alle Feyenoorders denken dat ze kampioen worden?
Wat een domme post.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het optimisme is hier grenzeloos. Realistisch gezien zijn spelers als Malen, Bergwijn, Ihattaren, Boadu en Stengs veel meer waard dan de Feyenoord-spelers.
Maar dat noemt men koffiedik kijken hier.
Het gaat vooral om het feit dat transfersommen onrealistisch hoog worden ingeschatquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie daadwerkelijk maar 2 personen die vinden dat de boel wel meevalt; Oldground en ik. Welk grenzeloos optimisme heb jij het over?
Of is dit net zoiets als dat elk jaar iedereen (behalve Feyenoord supporters) denkt dat Feyenoord kampioen gaat worden, om vervolgens te roepen dat alle Feyenoorders denken dat ze kampioen worden?
Prima.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als je een beetje (terecht) tegengas krijgt, doe je dat maar af als ‘grenzeloos optimistisch’? Jouw nuance is echt heel erg ver te zoeken kerel. Er is (vrijwel) niemand grenzeloos optimistisch over hoe het bij Feyenoord gaat.
Door wie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feit dat transfersommen onrealistisch hoog worden ingeschat
Hoge transfersommen zíjn de nieuwe realiteit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feit dat transfersommen onrealistisch hoog worden ingeschat
Hangt er vanaf wat ze er mee gaan doen en wat ze er mee kunnen doen. Zolang er spelers als Johnson en Leeuwin worden gehaald maak ik me (nog) geen zorgen. Qua geld hebben ze in ieder geval zeker mogelijkheden in de toekomst. En daarnaast vraag ik me af hoe AZ in de markt ligt qua aantrekkingskracht om te gaan voetballen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:17 schreef Elan het volgende:
AZ heeft op het moment wel gruwelijk veel kapitaal op het veld staan. Niemand die zich daar oprecht zorgen over maakt hier?
Als in dat ze structureel onze plek in de traditionele top 3 overnemen.
Was geen 10 toch.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoge transfersommen zíjn de nieuwe realiteit.
St. Juste leverde ook gewoon 10 miljoen op
Omzet van AZ blijft ver achter.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:17 schreef Elan het volgende:
AZ heeft op het moment wel gruwelijk veel kapitaal op het veld staan. Niemand die zich daar oprecht zorgen over maakt hier?
Als in dat ze structureel onze plek in de traditionele top 3 overnemen.
Dat vind jij. Dat is heel wat anders dan de realiteit, want dat is nog maar afwachten. Als spelers zich blijven ontwikkelen lopen er bij ons ook best talenten rond die prima geld op gaan leveren, maar blijkbaar is een talent bij Feyenoord geen talent of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
ik zie ook niet hoe ze dat ooit in kunnen halen maar ze zijn wel goed bezig met de middelen die ze hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omzet van AZ blijft ver achter.
Omzet zegt eigenlijk niets.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ook niet hoe ze dat ooit in kunnen halen maar ze zijn wel goed bezig met de middelen die ze hebben.
voor de lange termijn zegt het wel wat maar dat Feyenoord in NL onderpresteert tov omzet is duidelijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Omzet zegt eigenlijk niets.
Kijk waar Ajax staat op de Europese ranking en vergelijk dat eens met de ranking qua begrotingen.
Zegt heel veel op lange termijn. Gaat er alleen wel om wat je met iedere binnenkomende euro doet, maar op lange termijn komen de clubs met hogere omzet altijd bovendrijven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk waar Ajax staat op de Europese ranking en vergelijk dat eens met de ranking qua begrotingen.
Omzet zegt juist heel veel. Clubs die ondanks lagere omzet beter presteren zijn de uitzondering en om dat tijdelijk te doen is 1 ding, maar structureel is dat bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Europese inkomsten en spelersverkopen worden normaal gesproken niet eens meebegroot. Terwijl juist daar het grote geld zit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de lange termijn zegt het wel wat maar dat Feyenoord in NL onderpresteert tov omzet is duidelijk
Omdat dat hele onbetrouwbare inkomstenbronnen zijn waar je niet op kan bouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Europese inkomsten en spelersverkopen worden normaal gesproken niet eens meebegroot. Terwijl juist daar het grote geld zit.
ik dacht dat Ajax en PSV wel EL in de begroting opnemenquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat dat hele onbetrouwbare inkomstenbronnen zijn waar je niet op kan bouwen.
Precies.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat dat hele onbetrouwbare inkomstenbronnen zijn waar je niet op kan bouwen.
het nadeel komend seizoen is dat je door het EK weinig voorbereidingstijd hebt voor die voorrondes en dan moet je ook nog maar zien of die toppers er nog zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Maar als AZ na het EK Boadu voor een achterlijk bedrag verkoopt en ze zich op miraculeuze manier voor de CL-groepsfase weten te kwalificeren kunnen ze zomaar 80 miljoen euro bijschrijven.
Dan maakt het feit dat je maar met 30 miljoen begroting werkt toch ook niet meer uit en heb je meteen een enorm spelersbudget?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Was echt geen 10.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoge transfersommen zíjn de nieuwe realiteit.
St. Juste leverde ook gewoon 10 miljoen op
Nee hoor, gaat allemaal hartstikke lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:17 schreef Elan het volgende:
Leg de top 50 clubcoëfficiënten maar naast de top 50 begrotingen.quote:
Zeker nu dat stadion maar weer eens een jaar verlaat is en er amper kapitaal op het veld staat, en belangrijker nog, elke vorm van toekomstvisie ontbreekt zijn we gewoon de Sjaak.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat allemaal hartstikke lekker.
Natuurlijk betekent dat kapitaal ook gewoon een betere selectie en dus een kutpositie voor Feyenoord de komende jaren.
Het gaat gewoon om investeringsruimte en die investeringsruimte krijg je door Europese miljoenen en spelersverkopen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg de top 50 clubcoëfficiënten maar naast de top 50 begrotingen.
Het zal je verbazen.
9 miljoen, ex bonussen wat op kan lopen tot 12. Dus dat de 10 gehaald wordt of al is gehaald is (afh. van de bonussen) waarschijnlijk. Speelt voldoende en doet het best goed daar.quote:
Waarvan je een 15 procent doorverkooppercentage naar Heerenveen dan weer niet meerekent.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
9 miljoen, ex bonussen wat op kan lopen tot 12. Dus dat de 10 gehaald wordt of al is gehaald is waarschijnlijk (want hij speelt voldoende en doet het best goed daar).
Je ziet het al bij Ajax, een seizoen schitteren in de CL en een paar geniale spelersverkopen en ze zijn eigenlijk de eredivisie al compleet ontstegen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om investeringsruimte en die investeringsruimte krijg je door Europese miljoenen en spelersverkopen.
Op beide vlakken scoort Feyenoord in vergelijking met de andere 3 clubs gewoon helemaal ruk.
Dus je hebt volkomen gelijk, maar blijkbaar moet het eerst allemaal weer in elkaar donderen voordat mensen het gaan zien ofzo.
In 2006, 2008 en 2010 had Feyenoord ook een veel hogere begroting door AZ maar dat zei niets omdat er geen cent beschikbaar was en de selecties geen fuck waard waren.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356664quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarvan je een 15 procent doorverkooppercentage naar Heerenveen dan weer niet meerekent.
Bron trouwens voor die 9+bonussen?
Achteraf eigenlijk waardeloos dat ze die gozer hebben laten gaan voor zo'n bedrag.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356664
Wat een speler netto oplevert en voor hoeveel iemand getransfereerd wordt zijn inderdaad verschillende dingen. Ik had het over het laatste.
Ik vind het voor St Juste een behoorlijk bedrag. Zo goed was ‘ie ook weer niet. En zelfs een C-club uit de Bundesliga legt er de 10 miljoen voor neer. Zoals hier al eerder gezegd: de tijd van de echt lage transfersommen zijn wel een beetje voorbij. Zo’n Zilina dat 5 miljoen vraagt voor een spits die amper wat heeft laten zien in die competitie. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Achteraf eigenlijk waardeloos dat ze die gozer hebben laten gaan voor zo'n bedrag.
Al had iedereen waarschijnlijk veel meer verwacht van Karsdorp.
ik vind je wel pessimistisch hoor, Feyenoord is nooit zo'n goeie starter na de winterstop maar mocht dat wel zo zijn dan kom je nog een heel eind hoor voor plek 2 of 3, PSV lijkt er nu minder voor te staanquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet het al bij Ajax, een seizoen schitteren in de CL en een paar geniale spelersverkopen en ze zijn eigenlijk de eredivisie al compleet ontstegen.
AZ gaat tweede worden, ik wil er echt niet aan denken als die gunstig loten en zich kwalificeren voor het hoofdtoernooi.
Met het beleid wat ze daar voeren en wat Feyenoord al jaren laat zien is het dan gewoon klaar voor plek 2 of 3. In elk geval zolang we geen nieuw stadion hebben of andere investeringsvormen weten aan te boren.
Plek 2 lijkt me wel uit zicht. Tenzij Boadu of Stengs ineens langdurig geblesseerd raken. Vind AZ dit jaar akelig constant.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind je wel pessimistisch hoor, Feyenoord is nooit zo'n goeie starter na de winterstop maar mocht dat wel zo zijn dan kom je nog een heel eind hoor voor plek 2 of 3, PSV lijkt er nu minder voor te staan
Klopt. En kijk ook eens naar het potje dat ze de laatste jaren hebben opgebouwd. Daar ligt nog 50 miljoen op de plank.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet het al bij Ajax, een seizoen schitteren in de CL en een paar geniale spelersverkopen en ze zijn eigenlijk de eredivisie al compleet ontstegen.
AZ gaat tweede worden, ik wil er echt niet aan denken als die gunstig loten en zich kwalificeren voor het hoofdtoernooi.
Met het beleid wat ze daar voeren en wat Feyenoord al jaren laat zien is het dan gewoon klaar voor plek 2 of 3. In elk geval zolang we geen nieuw stadion hebben of andere investeringsvormen weten aan te boren.
Ik ook. St Juste was een leuke speler maar ik vind het niet meer dan logisch dat er voor Senesi+Karsdorp is gegaan. Dat Karsdorp zo belachelijk slecht zou zijn had niemand verwacht. Wat ik dan wel weer raar vind is dat met Nieuwkoop zijn enige ‘fatsoenlijke’ alternatief verhuurd is. Niet dat dat zo’n ster is, maar hij is wel beter dan Geertruida natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het voor St Juste een behoorlijk bedrag. Zo goed was ‘ie ook weer niet. En zelfs een C-club uit de Bundesliga legt er de 10 miljoen voor neer. Zoals hier al eerder gezegd: de tijd van de echt lage transfersommen zijn wel een beetje voorbij. Zo’n Zilina dat 5 miljoen vraagt voor een spits die amper wat heeft laten zien in die competitie. Zegt genoeg.
eens met dat constante maar er komt bij hun ook meer druk op, uiteraard ook afhankelijk van wat de nrs 3 etc. doenquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Plek 2 lijkt me wel uit zicht. Tenzij Boadu of Stengs ineens langdurig geblesseerd raken. Vind AZ dit jaar akelig constant.
Betwijfel het, en dan nog vissen ze precies in dezelfde beperkte vijverquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. En kijk ook eens naar het potje dat ze de laatste jaren hebben opgebouwd. Daar ligt nog 50 miljoen op de plank.
Maar goed, niets aan de hand.
Doe dat eens per competitie.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg de top 50 clubcoëfficiënten maar naast de top 50 begrotingen.
Het zal je verbazen.
Ik vond Nieuwkoop persoonlijk echt niks, maar goed hij is verhuurd dus kan nog terug. Geertruida vind ik het dan weer steeds wat beter doen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook. St Juste was een leuke speler maar ik vind het niet meer dan logisch dat er voor Senesi+Karsdorp is gegaan. Dat Karsdorp zo belachelijk slecht zou zijn had niemand verwacht. Wat ik dan wel weer raar vind is dat met Nieuwkoop zijn enige ‘fatsoenlijke’ alternatief verhuurd is. Niet dat dat zo’n ster is, maar hij is wel beter dan Geertruida natuurlijk.
voor Europese begrippen zeker maar voor NL begrippen nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, en dan nog vissen ze precies in dezelfde beperkte vijver
Feyenoord is hard onderweg het Manchester United van de lage landen te worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Doe dat eens per competitie.
Het zal jou verbazen
geertruida heeft ook echt niks van een moderne backquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond Nieuwkoop persoonlijk echt niks, maar goed hij is verhuurd dus kan nog terug. Geertruida vind ik het dan weer steeds wat beter doen.
Al maakte Geertruida tegen Dortmund trouwens een gigantische blunder![]()
Je stalt hem daar zodat er misschien wel een club komt die hem interessant vindt.. Dat is toch niet zo'n gekke constructie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Btw Feyenoord betaalt het salaris van Kelly gewoon door, wat een achterlijk gedoe. Bij Oxford zijn ze hartstikke blij met hem maar zelfs als ie het daar goed doet, kunnen ze nooit zijn salaris overnemen (tenzij ze promoveren).
Wat gaat Feyenoord dan in vredesnaam doen deze zomer? Geen enkele club die zijn salaris kan betalen wil die jongen natuurlijk. Daar zit je dan lekker aan vast.
Troost heeft er echt een teringbende van gemaakt met salarissen.
met het verschil dat ManU nog steeds de grootste omzet van Engeland heeftquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord is hard onderweg het Manchester United van de lage landen te worden.
Elan is hier niet zo goed inquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
met het verschil dat ManU nog steeds de grootste omzet van Engeland heeft
O nee tuurlijk. Het is meer dat het überhaupt al zo ver heeft moeten komen. Dat ze het nu zo aanpakken is wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je stalt hem daar zodat er misschien wel een club komt die hem interessant vindt.. Dat is toch niet zo'n gekke constructie?
Leeds unitedquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord is hard onderweg het Manchester United van de lage landen te worden.
gratis toch wel?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je stalt hem daar zodat er misschien wel een club komt die hem interessant vindt.. Dat is toch niet zo'n gekke constructie?
Ja dus wat zegt dat, helemaal niks.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
met het verschil dat ManU nog steeds de grootste omzet van Engeland heeft
Hahahaha jijquote:
Blijf jij lekker vasthouden aan je achterhaalde ideologie dat begrotingen doorslaggevend zijn voor prestaties.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hahahaha jij
O wacht, eigenlijk is dat niet zo grappig. Meer een beetje verdrietig.
Op dit moment zijn ze Feyenoord toch al gewoon voorbij?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, en dan nog vissen ze precies in dezelfde beperkte vijver
Op alle fronten!quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze Feyenoord toch al gewoon voorbij?
Caland is als die Iraakse minister niet zo goed in het voorzien van dreigingen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker vasthouden aan je achterhaalde ideologie dat begrotingen doorslaggevend zijn voor prestaties.
Waar denk je dat een begroting uit bestaat?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland is als die Iraakse minister niet zo goed in het voorzien van dreigingen.
Jaar of 2 geleden zo net na het kampioenschap ook al eens gehad met hem over de enorme gelden die Ajax toen al incasseerde voor spelers. Zijn reactie destijds: Met geld koop je geen prijzen
Calandgod
Mwah, laat ze eerst maar eens een keer iets winnen ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Waar denk je dat een begroting uit bestaat?Ik denk geld.
AZ doet het nu weer een paar jaar leuk ja, maar is op de lange termijn nooit echt een serieuze bedreiging gebleken. Daar hebben ze ook het achterland niet voorquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaar of 2 geleden zo net na het kampioenschap ook al eens gehad met hem over de enorme gelden die Ajax toen al incasseerde voor spelers. Zijn reactie destijds: Met geld koop je geen prijzen
Calandgod
Vermoeiende act hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Waar denk je dat een begroting uit bestaat?Ik denk geld.
Feyenoord ook niet voor PSV en ajaxquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ doet het nu weer een paar jaar leuk ja, maar is op de lange termijn nooit echt een serieuze bedreiging gebleken.
Correct.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet voor PSV en ajax
Dit. Opportunisme viert hoogtij. Laten we maar even zien hoe AZ het de komende jaren gaat doen. Maar dat het op dit moment daar (op vrijwel alle fronten) beter gaat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ doet het nu weer een paar jaar leuk ja, maar is op de lange termijn nooit echt een serieuze bedreiging gebleken. Daar hebben ze ook het achterland niet voor
Nee, je hebt weer eens een verkeerde afslag genomen in die hersenpan van je en spreekt jezelf tegenquote:
Mwah. Omzet an sich zegt niet zoveel. Je kan honderd miljoen miljard omzet hebben maar als je honderd miljoen miljard kosten hebt, heb je er niet zoveel aan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee, je hebt weer eens een verkeerde afslag genomen in die hersenpan van je en spreekt jezelf tegen
Ten opzichte van het team dat onder Koeman tweede werd is de begroting inmiddels meer dan verdubbeld.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee, je hebt weer eens een verkeerde afslag genomen in die hersenpan van je en spreekt jezelf tegen
Met United op dit moment als negatieve uitschieter zegt het niet helemaal niks natuurlijk. Die kosten komen natuurlijk ook vaak van dure (goede)spelers en salarissen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Omzet an sich zegt niet zoveel. Je kan honderd miljoen miljard omzet hebben maar als je honderd miljoen miljard kosten hebt, heb je er niet zoveel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met United op dit moment als negatieve uitschieter zegt het niet helemaal niks natuurlijk.In de Europese top ja, Typisch had het specifiek over individuele landencompetities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna elke competitie heeft wel zo'n gehandicapte club die in potentie top zou moeten zijn maar structureel onderpresteert en eentje waarbij dat precies andersom het geval is.
Al heeft hij in absolute zin natuurlijk nog wel gelijk dat Feyenoord de derde club is als je kijkt naar bijvoorbeeld de afgelopen 10 jaar dus die credits geef ik hem volmondig
Punt is echter wel dat helemaal in deze tijd die jarenlange traditionele verhoudingen door de enorme CL-gelden en krankzinnige spelersmarkt wel heel snel kunnen verschuiven.blablablabla
Wie heeft het over altijd?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten opzichte van het team dat onder Koeman tweede werd is de begroting inmiddels meer dan verdubbeld.
Toch denk ik dat het redelijk veilig is om te stellen dat de afstand met Ajax PSV en nu inmiddels AZ nog nooit groter is geweest en dat er (in verhouding) misschien wel minder kapitaal op het veld staat als toen.
Dan kan jij hier wel een geweldig lulverhaal afsteken dat begrotingen uiteindelijk altijd doorslaggevend zijn, maar daar trapt dus niemand in.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten opzichte van het team dat onder Koeman tweede werd is de begroting inmiddels meer dan verdubbeld.
Toch denk ik dat het redelijk veilig is om te stellen dat de afstand met Ajax PSV en nu inmiddels AZ nog nooit groter is geweest en dat er (in verhouding) misschien wel minder kapitaal op het veld staat als toen.
Dan kan jij hier wel een geweldig lulverhaal afsteken dat begrotingen uiteindelijk altijd doorslaggevend zijn, maar daar trapt dus niemand in.
Uhu, en daarom staan we inmiddels een straatlengte achter op AZ die met minder dan de helft van onze begroting werkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie heeft het over altijd?
ELANGOD
een begroting is een goede indicator om in te schatten waar een club gemiddeld gaat eindigen in de competitie
maar volgens jou heeft dat niet zoveel met een begroting te maken
#ANNOUNCEKOKORINtwitter:KuipTalk twitterde op donderdag 16-01-2020 om 19:49:17Brentford have joined the race for Robert Bozenik, who is still Feyenoords top target. But no agreement has been reached yet with MSK Zilina, with Feyenoord investigating the loan market for a plan b. https://t.co/BWSA4DZJjz reageer retweet
Die Bozenik gaat niet meer komen lijkt me. Te duur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCEKOKORINtwitter:KuipTalk twitterde op donderdag 16-01-2020 om 19:49:17Brentford have joined the race for Robert Bozenik, who is still Feyenoords top target. But no agreement has been reached yet with MSK Zilina, with Feyenoord investigating the loan market for a plan b. https://t.co/BWSA4DZJjz reageer retweet
Juist om die reden moet Feyenoord eens kritisch kijken naar de post Algemene kosten van jaarlijks zo'n twintig miljoen euro . Je kunt wel meer omzet hebben, maar wat heb je eraan als het geld aan de andere kant als kraanwater er weer uitloopt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omzet van AZ blijft ver achter.
Waarom je met slechts 5 middenvelders in je selectie een speler zou verhuren aan een club uit een lagere divisie en tegelijkertijd z'n salaris doorbetalen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Btw Feyenoord betaalt het salaris van Kelly gewoon door, wat een achterlijk gedoe. Bij Oxford zijn ze hartstikke blij met hem maar zelfs als ie het daar goed doet, kunnen ze nooit zijn salaris overnemen (tenzij ze promoveren).
Wat gaat Feyenoord dan in vredesnaam doen deze zomer? Geen enkele club die zijn salaris kan betalen wil die jongen natuurlijk. Daar zit je dan lekker aan vast.
Troost heeft er echt een teringbende van gemaakt met salarissen.
Nee, die staat daar omdat we op RB geen alternatief hebben en Botteghin voorlopig niet geslachtofferd wordt omdat die semi-dezelfde taal kan praten met Senesi.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geertruida heeft ook echt niks van een moderne back
die staat daar omdat hij centraal achterin en op cvm niet goed genoeg is blijkbaar
Wellicht hebben ze een klein deel overgenomen. Zo’n club zal nooit 6 ton (op jaarbasis) aan salaris kunnen overnemen, hoop ikquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom je met slechts 5 middenvelders in je selectie een speler zou verhuren aan een club uit een lagere divisie en tegelijkertijd z'n salaris doorbetalen is mij een raadsel.
Volgens @Caland is Club Brugge Feyenoord niet voorbij. Wel smakelijk gelachen hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Calandgod
De verlichte geest heeft gesproken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Omzet an sich zegt niet zoveel. Je kan honderd miljoen miljard omzet hebben maar als je honderd miljoen miljard kosten hebt, heb je er niet zoveel aan.
Je moet zo'n aankoop ook helemaal niet doen in de winterstop joh. Paniekgedoe.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Bozenik gaat niet meer komen lijkt me. Te duur.
Volgens Belgie heeft Vormer dezelfde techniek als Firmino.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens @:Caland is Club Brugge Feyenoord niet voorbij. Wel smakelijk gelachen hoor.
Het verbaast me echt enorm dat je dat geld voor een onbekende dwerg uit het tweede niveau van Engeland betaalt. Dan heb je echt een echo in je hersenpan hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze een klein deel overgenomen. Zo’n club zal nooit 6 ton (op jaarbasis) aan salaris kunnen overnemen, hoop ik
Sjaak laat zich niet in de maling nemenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het verbaast me echt enorm dat je dat geld voor een onbekende dwerg uit het tweede niveau van Engeland betaalt. Dan heb je echt een echo in je hersenpan hoor.
Dat was een keeper die dat zei. Een Belgische keeper. Need I say more?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Belgie heeft Vormer dezelfde techniek als Firmino.
Mokerhard gelachen
Denk dat er toch behoorlijk wat spelers zijn die voor 650.000 euro willen komen ballen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak laat zich niet in de maling nemen
Eens met Caland.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens @:Caland is Club Brugge Feyenoord niet voorbij. Wel smakelijk gelachen hoor.
Kelly gaat nooit meer weg bij onsquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat er toch behoorlijk wat spelers zijn die voor 650.000 euro willen komen ballen.
Kost je dus gewoon 2 miljoen. Moet je eens in het bedrijfsleven proberen dit soort onzin, dan word je als directeur opgeknoopt in de rechtbank voor onbehoorlijk bestuur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kelly gaat nooit meer weg bij ons
Naja Kelly kan je natuurlijk echt niet opstellen, hij kan gewoon totaal niet op dit niveau meekomen. Hij haalt gewoon ook het niveau van de trainingen omlaag.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom je met slechts 5 middenvelders in je selectie een speler zou verhuren aan een club uit een lagere divisie en tegelijkertijd z'n salaris doorbetalen is mij een raadsel.
Ik vind dit nou eindelijk een soort van naam waarvan ik dacht: Goh. Verrassend. Een jong talent. Verbaasde me enorm.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet zo'n aankoop ook helemaal niet doen in de winterstop joh. Paniekgedoe.
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kost je dus gewoon 2 miljoen. Moet je eens in het bedrijfsleven proberen dit soort onzin, dan word je als directeur opgeknoopt in de rechtbank voor onbehoorlijk bestuur.
Nou ja die Kelly blijkt dus al 24 te zijn. Dan kom je helaas niet meer in aanmerking voor kinderbijslag. Maar begrijp wel dat je dat niet door had.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.
Is dat zo of denk je dat?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja Kelly kan je natuurlijk echt niet opstellen, hij kan gewoon totaal niet op dit niveau meekomen. Hij haalt gewoon ook het niveau van de trainingen omlaag.
Je gaat toch geen 5 miljoen betalen die je eigenlijk niet hebt voor een speler die nog niks bewezen heeft. Senesi vond ik een logischere aankoop.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eindelijk een soort van naam waarvan ik dacht: Goh. Verrassend. Een jong talent. Verbaasde me enorm.
Nee, natuurlijk moet je geen 5 miljoen betalen voor zo’n speler (al zijn het tegenwoordig ‘normale’ bedragen). Zeker aangezien we het niet hebben. Alleen ik vond de naam en de gedachte erachter zowaar verrassend en best prima.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 5 miljoen betalen die je eigenlijk niet hebt voor een speler die nog niks bewezen heeft. Senesi vond ik een logischere aankoop.
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.
Ook best dom van Feyenoord, de dropping was een ideale mogelijkheid om van hem af te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
Nu heeft Kelly wel de bonte avond gemist
Totaal geen idee of het een prima speler is tbh. Gedachte gang om het weer eens wat verder en creatiever te zoeken is wmb prima ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk moet je geen 5 miljoen betalen voor zo’n speler (al zijn het tegenwoordig ‘normale’ bedragen). Zeker aangezien we het niet hebben. Alleen ik vond de naam en de gedachte erachter zowaar verrassend en best prima.
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook best dom van Feyenoord, de dropping was een ideale mogelijkheid om van hem af te komen.
De weg ligt open voor Kokorinquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef fetX het volgende:
Guidetti naar Hannover 96 waarschijnlijk.
Brentford wil Bozenik.
Lijkt me sterk, want hij past al prima in de gemiddelde voortuin.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.
‘Kokorin knokt zich naar Feyenoord’quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De weg ligt open voor Kokorin
Dat gaat genieten worden
Hij past nog in een kinderzitje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.
Krabby zei het! En die zegt alleen dingen waarbij hij niet op onwaarheden betrapt kan worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder heb ik nergens gelezen dat Advocaat gecharmeerd is van Kelly. Hij zette hem niet eens op de bank op een gegeven moment (terwijl er genoeg plek was, hihaho). Zelfs de trainer die hem haalde stelde hem nooit op.
Kelly is ook gewoon écht veel te slecht. Die pot tegen Utrecht was al lachwekkend zat. Zegt ook genoeg dat is naar de League One wordt verhuurd, dat is echt een heel matig niveau.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog steeds hardop lachen dat tactical genius Jaap het zelfs nog heel even heeft geprobeerd met Kelly op 6
...
MET DE PUNT NAAR ACHTEREN![]()
![]()
![]()
![]()
Krabby in 1 artikelquote:"Ook de toekomst van Advocaat is ter sprake gekomen. Dat kan toch bijna niet anders als met z'n allen bij elkaar zit bij zo'n trainingskamp?"
"Je gaat de komende zomer een hele nieuwe fase in, met aflopende contracten van spelers die al heel lang bij Feyenoord zitten, dus daardoor komt er ruimte in het salarisbudget. Je hebt dan de kans om nieuwe spelers te gaan halen. Welke spelers zijn dat? Misschien is daar wel een andere trainer voor nodig, dat is ook mogelijk."
"Je krijgt het beeld van een jonge speler die in eerste instantie een balvaste spits is, goed mee te combineren, maar waar het scorend vermogen wat achterliep. Dat heeft hij nu ook opgepikt met vier goals in acht interlands. Het is een talentvolle jongen. Hij is nu misschien 3, 4, 5 miljoen waard en dat kan Feyenoord niet betalen. Dan moeten ze heel creatief zijn om zo'n speler naar De Kuip te krijgen."
https://www.fr12.nl/nieuw(...)kuip-te-krijgen.html
Ja maar dat was tactisch, zodat ie zo snel mogelijk ontslagen zou worden. Dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je van die zelfmoordtactiek tegen de Joden
Godswonder dat er na 90 minuten geen Been-achtige uitslag op het scorebord stond. Achterlijke imbeciel.
Als je een veredelde 4-2-4 tegen een fitte Ajax durft op te stellen, wetende dat je een kutte reeks hebt, dan ben je sowieso op je tyfuskop gevallen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Godswonder dat er na 90 minuten geen Been-achtige uitslag op het scorebord stond. Achterlijke imbeciel.
Waarom kan dat niet zo zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
Besef van vertrek moet nog komen bij Vermeer: 'Feyenoord is mijn thuis'
Haha
Ik vraag mij oprecht af of er iemand is, van Louis van Gaal tot en met de Teletekstsupporter, die alleen maar met twee middenvelders (die ook nog eens uit vorm zijn) durft op te stellen tegen een fitte team met een betere selectie.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:27 schreef fetX het volgende:
Stam wordt hier nog even (terecht) gefileerd.
Wat een idioot was dat zeg.
Henk Spaan, niet gelezen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:43 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of er iemand is, van Louis van Gaal tot en met de Teletekstsupporter, die alleen maar met twee middenvelders (die ook nog eens uit vorm zijn) durft op te stellen tegen een fitte team met een betere selectie.
Die mongool van Stam mag zijn trainersdiploma in de fik steken.
Hij kreeg zijn diploma bij een pakje boter trouwens.
Jaap heeft Feyenoord ook zeker weer een paar miljoen en wat imagoschade gekost maar door zijn korte verblijf viel het allemaal nog mee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe Stam zijn diploma kreeg is inderdaad een ongekend belachelijke vertoning geweest. Die trainersopleiding van de KNVB is al een grap natuurlijk, met name met betrekking tot de ingangseisen, maar dit slaat echt alles.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:43 schreef Ifrane het volgende:
Die mongool van Stam mag zijn trainersdiploma in de fik steken.
Hij kreeg zijn diploma bij een pakje boter trouwens.
Hoezo is het een makkelijkere studie als je het niet klassikaal doet? Alsof wij ook maar weten hoe het echt is gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe Stam zijn diploma kreeg is inderdaad een ongekend belachelijke vertoning geweest. Die trainersopleiding van de KNVB is al een grap natuurlijk, met name met betrekking tot de ingangseisen, maar dit slaat echt alles.
Als een normale student een fobie ontwikkelt voor klaslokalen () en dit medisch aangetoond kan worden krijgt diegene hooguit een gedeeltelijke kwijtschelding van de studieschuld. Deze vent ging janken om iets wat hij bij voorbaat kon weten en kreeg doodleuk een aangepaste opleiding en een diploma cadeau.
Stel je voor dat je een medestudent tegen je zegt ‘hey, ik heb mijn studieadviseur verteld dat ik de werkcolleges mentaal niet aan kon, dus ik krijg nu een aangepaste makkelijke versie van mijn studie waarvoor ik niet naar colleges hoef te komen, maar ik krijg toch mijn diploma’. Hoe achterlijk klinkt dat al? Dat is feitelijk wat er is gebeurd
En dat was trainer bij ons. Gelukkig voor maar drie maanden.
Een cursus op maat is een aangepaste cursus die rekening houdt met de individuele beperkingen van een persoon, oftewel grof verwoord, het makkelijker doen maken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo is het een makkelijkere studie als je het niet klassikaal doet? Alsof wij ook maar weten hoe het echt is gegaan.
Dit is naar mijn mening een bizarre ongegronde voorkeursbehandeling geweest.quote:Stam, op dit moment trainer van Jong Ajax, stopte eind vorig jaar met de cursus betaald voetbal omdat hij zich niet meer voor klassikale lessen kom motiveren. De KNVB vindt dat de oud-topverdediger op basis van zijn verleden in aanmerking komt voor een cursus op maat.
(Grote) oud-internationals krijgen ook een voorkeursbehandeling daar toch? Volgens mij is dat onderdeel van het beleid.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een cursus op maat is een aangepaste cursus die rekening houdt met de individuele beperkingen van een persoon, oftewel grof verwoord, het makkelijker doen maken.
Dit is letterlijk van het AD:
[..]
Dit is naar mijn mening een bizarre ongegronde voorkeursbehandeling geweest.
Een cursus op maat geven ze maar op Harvard aan Klaas. Niet aan iemand die zich gewoon niet kan motiveren om dingen te leren.
Ja klopt. Wat betekent dat sommige amateurtrainers die jaren cursussen hebben gevolgd, daadwerkelijk wat hebben gepresteerd als trainer én soms zelfs didactische werkervaring hebben opgedaan niet toegelaten worden tot de cursus. Dit terwijl gasten als Kuyt en Heitinga direct worden toegelaten zonder enige ervaring omdat ze een aardig balletje konden trappen, en een Stam krijgt zelfs een cursus op maat aangeboden omdat ie geen zin heeft om lessen te volgen. Terwijl er dus genoeg mensen met betere kwalificaties en wel een fatsoenlijke werkhouding dolgraag die plek van hem hadden overgenomen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(Grote) oud-internationals krijgen ook een voorkeursbehandeling daar toch? Volgens mij is dat onderdeel van het beleid.
Boëtiusgod..quote:Jean-Paul Boëtius is na zijn vertrek bij Feyenoord in augustus 2018 volledig opgebloeid bij FSV Mainz. De 25-jarige Rotterdammer mocht al eens de aanvoerdersband dragen en kan met drie goals en vijf assists terugkijken op een geslaagde eerste seizoenshelft.
Ook het platform Wyscout is te spreken over zijn ontwikkeling en heeft de ex-Feyenoorder opgenomen in het Bundesliga-elftal van de eerste seizoenshelft: Boëtius vormt een middenveld met het Borussia Dortmund-duo Jadon Sancho-Marco Reus en met Borussia Mönchengladbach-revelatie Marcus Thuram. "Mooi rijtje, hè", lacht hij desgevraagd in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Het ging voor de winterstop niet slecht, maar ik voel dat ik nog veel meer kan. Dat wil ik in de tweede helft van het seizoen laten zien."
Boëius is de Opel Arena getransformeerd van buitenspeler tot aanvallende middenvelder. "Ik ben fysiek en mentaal zoveel sterker dan voorheen", stelt hij vast. "Ik doe veel aan krachttraining en stabiliteitsoefeningen. Ik voel me zo sterk als een beer hier." Mogelijk kan hij na de zomer zijn kunsten buiten Mainz vertonen. "Er kijken clubs naar mij", weet de enkelvoudig Oranje-international. "Mainz heeft in het verleden veel spelers verkocht aan prima clubs. We zullen zien wat er gebeurt."
Voordat het zover is, wacht nog een strijd tegen degradatie met zijn huidige club. Mainz gaat als nummer veertien van Duitsland de tweede seizoenshelft tegemoet en trapt zaterdag de tweede seizoenshelft af met een thuiswedstrijd tegen SC Freiburg.
Je kan je ook afvragen waarom je bij Feyenoord een rietje mag blijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat rietje kon ook onmogelijk niet sterker worden. Bij ons was het echt een jongetje.
Maar goedbeschouwd doet iedereen wel alsof hij het in Duitsland geweldig doet maar heeft hij alles bij elkaar in 47 wedstrijden (anderhalf seizoen Bundesliga) 7 goals gemaakt. Die statistieken zijn nog slechter dan bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat rietje kon ook onmogelijk niet sterker worden. Bij ons was het echt een jongetje.
En 13 assists. Voor een club als Mainz (niveau PEC) in een grotere competitie zijn dat prima cijfers.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar goedbeschouwd doet iedereen wel alsof hij het in Duitsland geweldig doet maar heeft hij alles bij elkaar in 47 wedstrijden (anderhalf seizoen Bundesliga) 7 goals gemaakt. Die statistieken zijn nog slechter dan bij Feyenoord.
Kortom: Nog steeds een hype, ziet er allemaal leuk uit maar levert te weinig op.
Hij speelt als nr 10 nu hequote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar goedbeschouwd doet iedereen wel alsof hij het in Duitsland geweldig doet maar heeft hij alles bij elkaar in 47 wedstrijden (anderhalf seizoen Bundesliga) 7 goals gemaakt. Die statistieken zijn nog slechter dan bij Feyenoord.
Kortom: Nog steeds een hype, ziet er allemaal leuk uit maar levert te weinig op.
Zijn beugel hielp ook niet echt mee, nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen komt hij dus in dat elftal (beste elftal BL afgelopen half seizoen) op basis van statistieken, en niet omdat 1 of andere FOK! user denkt dat hij goed is. Dat was de aanleiding namelijk voor het artikel wat ik plaatste.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
twitter:Wyscout twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 15:15:52As Europe's Top 5 leagues approach the halfway point, let's take a look at the @Bundesliga_DE team of the season so far ?Remember, this is not an editorial pick but a team composed of the best players for each position according to Wyscout statistical algorithms ? https://t.co/JnuPc9twsP reageer retweet
Statistieken plaatsen hem in elftal van eerste seizoenshelft van Duitse competitie, als je het dan toch over cijfers wilt hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zijn de cijfers dus nog matiger
wel leuk, had het niet meer verwacht, eerder Dordrecht op gegeven momentquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alleen komt hij dus in dat elftal (beste elftal BL afgelopen half seizoen) op basis van statistieken, en niet omdat 1 of andere FOK! user denkt dat hij goed is. Dat was de aanleiding namelijk voor het artikel wat ik plaatste.twitter:Wyscout twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 15:15:52As Europe's Top 5 leagues approach the halfway point, let's take a look at the @:Bundesliga_DE team of the season so far ?Remember, this is not an editorial pick but a team composed of the best players for each position according to Wyscout statistical algorithms ? https://t.co/JnuPc9twsP reageer retweet
Eens, vooral na de laatste periode bij ons had ik het wel opgegeven eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel leuk, had het niet meer verwacht, eerder Dordrecht op gegeven moment
@GGMM en ik plaatsen hier onze vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens, vooral na de laatste periode bij ons had ik het wel opgegeven eigenlijk.
Ook al had ie toen ook een aantal acties waar het broekje voor uit ging. Maar ja, hij heeft zich ook precies de gebieden ontwikkelt die nodig waren, voetballen kon ie wel.
Krijg gordelroos.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik plaatsen hier onze vraagtekens bij.
Grote doppen, niet te stoppen, ja togh niet dan chauffeur.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Karsdorp zit weer bij de selectie morgen. Feest.
VAN BEEK KOMT ERAAN JAAAAAAAtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:31:13Advocaat: Karsdorp zit weer bij de wedstrijdselectie. Haps heeft nog minimaal week nodig. Ié gaat maandag weer voluit trainen en Van de Beek komt er ook aan. #feyhee reageer retweet
Nee, Van de Beek.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
VAN BEEK KOMT ERAAN JAAAAAAAtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:31:13Advocaat: Karsdorp zit weer bij de wedstrijdselectie. Haps heeft nog minimaal week nodig. Ié gaat maandag weer voluit trainen en Van de Beek komt er ook aan. #feyhee reageer retweet
Prima kwaliteitsinjectie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2020 14:46:25 ]
Van de beekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Announce Van de Beek.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Gemiste kans.twitter:Hannover96 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:49:03Wir freuen uns sehr, unsere neue Nummer 9⃣ präsentieren zu dürfen: Der schwedische Nationalstürmer John #Guidetti kommt von Deportivo @Alaves aus der spanischen La Liga auf Leihbasis mit Kaufoption zu #H96. 👌 #NiemalsAllein ⚫️⚪️💚https://t.co/aHEjp9tIyU reageer retweet
ARNESEN LEGT WEER TE SLAPEquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gemiste kans.twitter:Hannover96 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:49:03Wir freuen uns sehr, unsere neue Nummer 9⃣ präsentieren zu dürfen: Der schwedische Nationalstürmer John #Guidetti kommt von Deportivo @:Alaves aus der spanischen La Liga auf Leihbasis mit Kaufoption zu #H96. 👌 #NiemalsAllein ⚫️⚪️💚https://t.co/aHEjp9tIyU reageer retweet
Dan wordt Guidetti dus de ploeggenoot van Emil Hansson.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gemiste kans.twitter:Hannover96 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 14:49:03Wir freuen uns sehr, unsere neue Nummer 9⃣ präsentieren zu dürfen: Der schwedische Nationalstürmer John #Guidetti kommt von Deportivo @:Alaves aus der spanischen La Liga auf Leihbasis mit Kaufoption zu #H96. 👌 #NiemalsAllein ⚫️⚪️💚https://t.co/aHEjp9tIyU reageer retweet
Boeiend. Was een prima 2e spits geweest voor dit half jaartje.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt Guidetti dus de ploeggenoot van Emil Hansson.
Dat is wel een hoog niveautje.
Lekker naar de nummer 13 van de 2. Bundesliga. Wat een carrière heeft die vent.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Boeiend. Was een prima 2e spits geweest voor dit half jaartje.
Geen idee, volgens mij heeft die gozer sinds 2013 al geen basisplekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Boeiend. Was een prima 2e spits geweest voor dit half jaartje.
Onbegrijpelijk hoe mensen de Guidetti van toen maar hun hoofd blijven hebben, niet realiserende dat deze jongen een ernstige ziekte heeft gehad en daarna nooit meer is hersteld.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
MAAR HIJ SCOORDE 3 KEER TEGEN DE JODUHquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe mensen de Guidetti van toen maar hun hoofd blijven hebben, niet realiserende dat deze jongen een ernstige ziekte heeft gehad en daarna nooit meer is hersteld.
Ja, precies. Het een gemiste kans vinden dat je hem niet huurt als 2e spits voor een half jaartje zegt inderdaad dat ik nog denk dat Guidetti op dat niveau zou acteren bij ons.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe mensen de Guidetti van toen maar hun hoofd blijven hebben, niet realiserende dat deze jongen een ernstige ziekte heeft gehad en daarna nooit meer is hersteld.
Niet te vergeten tegen die Duitsers!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
MAAR HIJ SCOORDE 3 KEER TEGEN DE JODUH
Je zegt dus eigenlijk dat de werkelijkheid nog dommer is: Dat je dus een speler wilt, waarvan je weet dat hij totaal is afgegleden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Het een gemiste kans vinden dat je hem niet huurt als 2e spits voor een half jaartje zegt inderdaad dat ik nog denk dat Guidetti op dat niveau zou acteren bij ons.
Ik zou het gewoon een prima optie vinden voor een half jaartje 2e spits bij ons, dat heeft weinig te maken met welk verleden dan ook.
Nee, ik zeg dat ik graag een 2e spits wil die wedstrijd fit is en niet niets kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat de werkelijkheid nog dommer is: Dat je dus een speler wilt, waarvan je weet dat hij totaal is afgegleden.
Wel gelachen hoor.
Ik zie als noodoptie wel wat in Kalou huren voor een half jaar. Kun je in alle rust lekker verder kijken. Een normale aanwinst komt er nu toch niet wegens geldgebrek, dan kun je net zo goed iemand nemen die in ieder geval bewezen kan voetballen .quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
MAAR HIJ SCOORDE 3 KEER TEGEN DE JODUH
Omdat hij nog net niet terminaal ziek is geweest?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet te vergeten tegen die Duitsers!
Als ie dat 8 jaar geleden kon, waarom nu dan niet?
Waar heeft Guidetti nog goed gespeeld dan na Feyenoord? Op wat is het anders gebaseerd dan zijn periode bij Feyenoord? Leg het dan gewoon uit, in plaats van mij uit te schelden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik graag een 2e spits wil die wedstrijd fit is en niet niets kan.
Kap eens met dat invullen van "jij wilt dus dat". Je hebt geen flauw idee namelijk, irritant varken.
Kijk de statistieken maar na, weinig, maar genoeg voor een 2e spits.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar heeft Guidetti nog goed gespeeld dan na Feyenoord? Op wat is het anders gebaseerd dan zijn periode bij Feyenoord?
Ja, Kalou, een 34 jarige ouwe rot die 40 minuten meer heeft gemaakt dit seizoen dan de belachelijke optie Guidetti.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie als noodoptie wel wat in Kalou huren voor een half jaar. Kun je in alle rust lekker verder kijken. Een normale aanwinst komt er nu toch niet wegens geldgebrek, dan kun je net zo goed iemand nemen die in ieder geval bewezen kan voetballen .
Dus je wilt een speler die de afgelopen 8 jaar niet heeft gepresteerd. Ok.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk de statistieken maar na, weinig, maar genoeg voor een 2e spits.
Verder lekker interessant, hij gaat naar een Duitse club.
In Spanje in 115 wedstrijden 17 doelpunten, wat een gemiste kans.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk de statistieken maar na, weinig, maar genoeg voor een 2e spits.
Verder lekker interessant, hij gaat naar een Duitse club.
Om er in oktober achter te komen dat het toch niet gaat met zijn aneurysma en het profvoetbal moet laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:50 schreef Maastoren het volgende:
In de zomer halen ze gewoon Ricky van Wolfswinkel.
FeyenoordGODENquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om er in oktober achter te komen dat het toch niet gaat met zijn aneurysma en het profvoetbal moet laten voor wat het is.
Eigen jeugd, gewoon de rest van het seizoen de kans geven!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
FeyenoordGODEN
Gelukkig hebben we Bannis nog achter de hand met zijn indrukwekkende verschijning.
Als wedstrijdfitte en betaalbare 2e spits die we schijnbaar nog altijd niet kunnen vinden is het een gemiste kans ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
In Spanje in 115 wedstrijden 17 doelpunten, wat een gemiste kans.
Hoofdtrainer Dirk Kuyt zal aangeven dat als de groep dicht bij elkaar blijft en iedereen hard blijft werken dat er dan ook resultaten geboekt kunnen worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om er in oktober achter te komen dat het toch niet gaat met zijn aneurysma en het profvoetbal moet laten voor wat het is.
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Feyenoord kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigen jeugd, gewoon de rest van het seizoen de kans geven!!!!
Je hoeft je van mij niet te verontschuldigen hoor makker. Maar ik ben het gewoon niet met je eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als wedstrijdfitte en betaalbare 2e spits die we schijnbaar nog altijd niet kunnen vinden is het een gemiste kans ja.
Sorry voor het hebben van een mening die niet aansluit bij die van jou en @:Kapiteintje hoor.
Geen Guidetti, maar wel Kalouquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie als noodoptie wel wat in Kalou huren voor een half jaar. Kun je in alle rust lekker verder kijken. Een normale aanwinst komt er nu toch niet wegens geldgebrek, dan kun je net zo goed iemand nemen die in ieder geval bewezen kan voetballen .
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Feyenoord kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor plek 3.
Cijfers nationale competitiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, Kalou, een 34 jarige ouwe rot die 40 minuten meer heeft gemaakt dit seizoen dan de belachelijke optie Guidetti.
Tja.
Snap je het onderdeel "dit seizoen" niet ofzo?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cijfers nationale competitie
Kalou, Wedstrijden-Goals-Assists
2019-20 (5-1-0)
2018-19 (30-8-2)
2017-18 (31-12-3)
2016-17 (26-7-4)
Guidetti, Wedstrijden-Goals-Assists
2019-20 (5-0-0)
2018-19 (22-2-1)
2017-18 (25-3-3)
2016-17 (23-4-1)
Jorgensen, wedstrijden-Goals-assists
2019-20 (10-2-2)
2018-19 (24-7-3)
2017-18 (26-10-3)
2016-17 (32-21-11)
De Eredivisie is vechtvoetbal?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Feyenoord kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor plek 3.
In het scenario zoals ik het uitleg dat het alternatief geen tweede spits is en je hem een half jaar huurt vind ik het een te overwegen noodmiddel. In ieder geval vele malen beter dan Guidetti die nog nooit iets bewezen heeft na Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen Guidetti, maar wel Kalou![]()
Allebei niet bitte. Guidetti zou alleen een optie zijn geweest als je eind januari nog zonder tweede spits zit. Liever hij dan Bannis (die ik lekker zou verhuren). Maar goed, hij is naar Hannover. Next.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:10 schreef PIETR het volgende:
Met wie had ik die weddenschap over Guidetti afgesloten?
quote:Op maandag 9 december 2019 12:58 schreef PIETR het volgende:
Het wordt gewoon Guidetti. Wil naar het EK en zit op de bank bij Alaves. Kent Feyenoord natuurlijk al. 1 + 1 = 2. Durf daar wel een flesje drank op te zetten. Wie durft?
Flesje whiskey is goed ouwe reus.quote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat.
Guidetti komt niet dit seizoen.
Kalou heeft vorig seizoen net zoveel gescoord als Guidetti in de afgelopen 4 seizoenen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap je het onderdeel "dit seizoen" niet ofzo?
Misschien heeft hij die van mij nog staanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Flesje whiskey is goed ouwe reus.
Die was diezelfde week al soldaat gemaakt 👌quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die van mij nog staan
Je had ook nee kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kalou heeft vorig seizoen net zoveel gescoord als Guidetti in de afgelopen 4 seizoenen.
O.N. Logischquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die was diezelfde week al soldaat gemaakt 👌
@:onlogisch Stuur ff je adres, dan komt dat flessie drank jouw kant op.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die was diezelfde week al soldaat gemaakt 👌
@:onlogisch Stuur ff je adres, dan komt dat flessie drank jouw kant op.
Gemiste 4045 kans hier.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
O.N. Logisch
Kilweg 10
3316 EB
Dordrecht
Joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij nog net niet terminaal ziek is geweest?
Die gast is na dat seizoen bij ons nooit meer de oude geworden.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Eredivisie is vechtvoetbal?Totaal niet zelfs en daarom kom je met fysieke kracht heel ver in de Eredivisie.
[..]
De Eredivisie is vechtvoetbal?Totaal niet zelfs en daarom kom je met fysieke kracht heel ver in de Eredivisie.
mongoolquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus jullie vinden de Eredivisie een vechtvoetbalcompetitie? Gelachen wel.
[..]
Wat ben jij dom zeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ken deze meme niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
Dit begint bijzonder pijnlijk te worden voor @:kapiteintje
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Geen goede dag voor @kapiteintjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit werkt niet meer. Neem je verlies.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het genoeg zegt over @:Elan dat ik dit serieus nam toen hij het zei.
Ok, ik neem mijn verlies.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dit werkt niet meer. Neem je verlies.
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, dankje.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een half uur Koevermans bij Studio Feyenoord.
Morgen als ik brak ben even kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een half uur Koevermans bij Studio Feyenoord.
Het stelt ook niet veel voor ofzo, veel terugblikken op die receptie.quote:
Hij lult vooral heel veelquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het stelt ook niet veel voor ofzo, veel terugblikken op die receptie.
Maar ik moet wel zeggen, ik vind het niet heel vervelend om naar die Koevermans te luisteren.
Ik vond zijn interview op die receptie ook niet slecht of zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het stelt ook niet veel voor ofzo, veel terugblikken op die receptie.
Maar ik moet wel zeggen, ik vind het niet heel vervelend om naar die Koevermans te luisteren.
[..]
Kan gvd niet kijken.quote:
Als Karsdorp fit genoeg is zal hij gewoon spelen gok ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan gvd niet kijken.
Ik zet mn geld op Sinisterra goaltje
Geertruida gewoon back neem ik aan?
Wordt niks meer met die gozer verwacht ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Karsdorp fit genoeg is zal hij gewoon spelen gok ik.
Ik ga voor 3-1.
quote:Op maandag 9 december 2019 12:58 schreef PIETR het volgende:
Het wordt gewoon Guidetti. Wil naar het EK en zit op de bank bij Alaves. Kent Feyenoord natuurlijk al. 1 + 1 = 2. Durf daar wel een flesje drank op te zetten. Wie durft?
quote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat.
Guidetti komt niet dit seizoen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:10 schreef PIETR het volgende:
Met wie had ik die weddenschap over Guidetti afgesloten?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Flesje whiskey is goed ouwe reus.
snap niet waarom ze hem niet terug sturen voldoet duidelijk niet en er moet geld vrij komen had hem weggestuurd en Vermeer gehouden dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Karsdorp fit genoeg is zal hij gewoon spelen gok ik.
Ik ga voor 3-1.
Omdat het je enige rechtsback is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
snap niet waarom ze hem niet terug sturen voldoet duidelijk niet en er moet geld vrij komen had hem weggestuurd en Vermeer gehouden dan.
en Vermeer je enige volwaardige keeper terwijl Geertruida/Karsdorp niet echr verschil maakt momenteel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat het je enige rechtsback is.
Nee, Bijlow is ook gewoon een volwaardige keeper. Bovendien wou Vermeer zelf gewoon erg graag weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en Vermeer je enige volwaardige keeper terwijl Geertruida/Karsdorp niet echr verschil maakt momenteel.
keeper is belangrijkere positie in je elftal.
Terugsturen ontslaat je niet meteen van je verplichtingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
snap niet waarom ze hem niet terug sturen voldoet duidelijk niet en er moet geld vrij komen had hem weggestuurd en Vermeer gehouden dan.
@PIETR Man van zijn woord, netjesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
PIETRgod
Genot.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
PIETRgod
Lijkt ‘t wel op idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zes bankspelers voor veldposities slechts. Narsingh geblesseerd?
Ziekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zes bankspelers voor veldposities slechts. Narsingh geblesseerd?
Nou ja, geen ramp.quote:
Het is ook nog opvallend stil omtrent transfers. Dat zal in de laatste dagen wel in rap tempo gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, geen ramp.
Valt nu wel op hoe erg de selectie is uitgedund de laatste tijd. Zeker aangezien alleen Haps, vBeek en Narsingh ontbreken omdat ze niet kunnen.
DICKEDquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is Dick hé. Resultatenvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |