Nee, dankje.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een half uur Koevermans bij Studio Feyenoord.
Morgen als ik brak ben even kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een half uur Koevermans bij Studio Feyenoord.
Het stelt ook niet veel voor ofzo, veel terugblikken op die receptie.quote:
Hij lult vooral heel veelquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het stelt ook niet veel voor ofzo, veel terugblikken op die receptie.
Maar ik moet wel zeggen, ik vind het niet heel vervelend om naar die Koevermans te luisteren.
Ik vond zijn interview op die receptie ook niet slecht of zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het stelt ook niet veel voor ofzo, veel terugblikken op die receptie.
Maar ik moet wel zeggen, ik vind het niet heel vervelend om naar die Koevermans te luisteren.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Feyenoord kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor plek 3.
Kan gvd niet kijken.quote:
Als Karsdorp fit genoeg is zal hij gewoon spelen gok ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan gvd niet kijken.
Ik zet mn geld op Sinisterra goaltje
Geertruida gewoon back neem ik aan?
Wordt niks meer met die gozer verwacht ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Karsdorp fit genoeg is zal hij gewoon spelen gok ik.
Ik ga voor 3-1.
quote:Op maandag 9 december 2019 12:58 schreef PIETR het volgende:
Het wordt gewoon Guidetti. Wil naar het EK en zit op de bank bij Alaves. Kent Feyenoord natuurlijk al. 1 + 1 = 2. Durf daar wel een flesje drank op te zetten. Wie durft?
quote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat.
Guidetti komt niet dit seizoen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:10 schreef PIETR het volgende:
Met wie had ik die weddenschap over Guidetti afgesloten?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Flesje whiskey is goed ouwe reus.
snap niet waarom ze hem niet terug sturen voldoet duidelijk niet en er moet geld vrij komen had hem weggestuurd en Vermeer gehouden dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Karsdorp fit genoeg is zal hij gewoon spelen gok ik.
Ik ga voor 3-1.
Omdat het je enige rechtsback is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
snap niet waarom ze hem niet terug sturen voldoet duidelijk niet en er moet geld vrij komen had hem weggestuurd en Vermeer gehouden dan.
en Vermeer je enige volwaardige keeper terwijl Geertruida/Karsdorp niet echr verschil maakt momenteel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat het je enige rechtsback is.
Nee, Bijlow is ook gewoon een volwaardige keeper. Bovendien wou Vermeer zelf gewoon erg graag weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en Vermeer je enige volwaardige keeper terwijl Geertruida/Karsdorp niet echr verschil maakt momenteel.
keeper is belangrijkere positie in je elftal.
Terugsturen ontslaat je niet meteen van je verplichtingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
snap niet waarom ze hem niet terug sturen voldoet duidelijk niet en er moet geld vrij komen had hem weggestuurd en Vermeer gehouden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |