Denk dat er toch behoorlijk wat spelers zijn die voor 650.000 euro willen komen ballen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak laat zich niet in de maling nemen
Eens met Caland.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens @:Caland is Club Brugge Feyenoord niet voorbij. Wel smakelijk gelachen hoor.
Kelly gaat nooit meer weg bij onsquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat er toch behoorlijk wat spelers zijn die voor 650.000 euro willen komen ballen.
Kost je dus gewoon 2 miljoen. Moet je eens in het bedrijfsleven proberen dit soort onzin, dan word je als directeur opgeknoopt in de rechtbank voor onbehoorlijk bestuur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kelly gaat nooit meer weg bij ons
Naja Kelly kan je natuurlijk echt niet opstellen, hij kan gewoon totaal niet op dit niveau meekomen. Hij haalt gewoon ook het niveau van de trainingen omlaag.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom je met slechts 5 middenvelders in je selectie een speler zou verhuren aan een club uit een lagere divisie en tegelijkertijd z'n salaris doorbetalen is mij een raadsel.
Ik vind dit nou eindelijk een soort van naam waarvan ik dacht: Goh. Verrassend. Een jong talent. Verbaasde me enorm.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet zo'n aankoop ook helemaal niet doen in de winterstop joh. Paniekgedoe.
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kost je dus gewoon 2 miljoen. Moet je eens in het bedrijfsleven proberen dit soort onzin, dan word je als directeur opgeknoopt in de rechtbank voor onbehoorlijk bestuur.
Nou ja die Kelly blijkt dus al 24 te zijn. Dan kom je helaas niet meer in aanmerking voor kinderbijslag. Maar begrijp wel dat je dat niet door had.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.
Is dat zo of denk je dat?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja Kelly kan je natuurlijk echt niet opstellen, hij kan gewoon totaal niet op dit niveau meekomen. Hij haalt gewoon ook het niveau van de trainingen omlaag.
Je gaat toch geen 5 miljoen betalen die je eigenlijk niet hebt voor een speler die nog niks bewezen heeft. Senesi vond ik een logischere aankoop.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eindelijk een soort van naam waarvan ik dacht: Goh. Verrassend. Een jong talent. Verbaasde me enorm.
Nee, natuurlijk moet je geen 5 miljoen betalen voor zo’n speler (al zijn het tegenwoordig ‘normale’ bedragen). Zeker aangezien we het niet hebben. Alleen ik vond de naam en de gedachte erachter zowaar verrassend en best prima.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 5 miljoen betalen die je eigenlijk niet hebt voor een speler die nog niks bewezen heeft. Senesi vond ik een logischere aankoop.
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.
Ook best dom van Feyenoord, de dropping was een ideale mogelijkheid om van hem af te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
Nu heeft Kelly wel de bonte avond gemist
Totaal geen idee of het een prima speler is tbh. Gedachte gang om het weer eens wat verder en creatiever te zoeken is wmb prima ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk moet je geen 5 miljoen betalen voor zo’n speler (al zijn het tegenwoordig ‘normale’ bedragen). Zeker aangezien we het niet hebben. Alleen ik vond de naam en de gedachte erachter zowaar verrassend en best prima.
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook best dom van Feyenoord, de dropping was een ideale mogelijkheid om van hem af te komen.
De weg ligt open voor Kokorinquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef fetX het volgende:
Guidetti naar Hannover 96 waarschijnlijk.
Brentford wil Bozenik.
Lijkt me sterk, want hij past al prima in de gemiddelde voortuin.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.
‘Kokorin knokt zich naar Feyenoord’quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De weg ligt open voor Kokorin
Dat gaat genieten worden
Hij past nog in een kinderzitje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.
Krabby zei het! En die zegt alleen dingen waarbij hij niet op onwaarheden betrapt kan worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder heb ik nergens gelezen dat Advocaat gecharmeerd is van Kelly. Hij zette hem niet eens op de bank op een gegeven moment (terwijl er genoeg plek was, hihaho). Zelfs de trainer die hem haalde stelde hem nooit op.
Kelly is ook gewoon écht veel te slecht. Die pot tegen Utrecht was al lachwekkend zat. Zegt ook genoeg dat is naar de League One wordt verhuurd, dat is echt een heel matig niveau.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog steeds hardop lachen dat tactical genius Jaap het zelfs nog heel even heeft geprobeerd met Kelly op 6
...
MET DE PUNT NAAR ACHTEREN![]()
![]()
![]()
![]()
Krabby in 1 artikelquote:"Ook de toekomst van Advocaat is ter sprake gekomen. Dat kan toch bijna niet anders als met z'n allen bij elkaar zit bij zo'n trainingskamp?"
"Je gaat de komende zomer een hele nieuwe fase in, met aflopende contracten van spelers die al heel lang bij Feyenoord zitten, dus daardoor komt er ruimte in het salarisbudget. Je hebt dan de kans om nieuwe spelers te gaan halen. Welke spelers zijn dat? Misschien is daar wel een andere trainer voor nodig, dat is ook mogelijk."
"Je krijgt het beeld van een jonge speler die in eerste instantie een balvaste spits is, goed mee te combineren, maar waar het scorend vermogen wat achterliep. Dat heeft hij nu ook opgepikt met vier goals in acht interlands. Het is een talentvolle jongen. Hij is nu misschien 3, 4, 5 miljoen waard en dat kan Feyenoord niet betalen. Dan moeten ze heel creatief zijn om zo'n speler naar De Kuip te krijgen."
https://www.fr12.nl/nieuw(...)kuip-te-krijgen.html
Ja maar dat was tactisch, zodat ie zo snel mogelijk ontslagen zou worden. Dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je van die zelfmoordtactiek tegen de Joden
Godswonder dat er na 90 minuten geen Been-achtige uitslag op het scorebord stond. Achterlijke imbeciel.
Als je een veredelde 4-2-4 tegen een fitte Ajax durft op te stellen, wetende dat je een kutte reeks hebt, dan ben je sowieso op je tyfuskop gevallen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Godswonder dat er na 90 minuten geen Been-achtige uitslag op het scorebord stond. Achterlijke imbeciel.
Waarom kan dat niet zo zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
Besef van vertrek moet nog komen bij Vermeer: 'Feyenoord is mijn thuis'
Haha
Ik vraag mij oprecht af of er iemand is, van Louis van Gaal tot en met de Teletekstsupporter, die alleen maar met twee middenvelders (die ook nog eens uit vorm zijn) durft op te stellen tegen een fitte team met een betere selectie.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:27 schreef fetX het volgende:
Stam wordt hier nog even (terecht) gefileerd.
Wat een idioot was dat zeg.
Henk Spaan, niet gelezen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:43 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of er iemand is, van Louis van Gaal tot en met de Teletekstsupporter, die alleen maar met twee middenvelders (die ook nog eens uit vorm zijn) durft op te stellen tegen een fitte team met een betere selectie.
Die mongool van Stam mag zijn trainersdiploma in de fik steken.
Hij kreeg zijn diploma bij een pakje boter trouwens.
Jaap heeft Feyenoord ook zeker weer een paar miljoen en wat imagoschade gekost maar door zijn korte verblijf viel het allemaal nog mee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe Stam zijn diploma kreeg is inderdaad een ongekend belachelijke vertoning geweest. Die trainersopleiding van de KNVB is al een grap natuurlijk, met name met betrekking tot de ingangseisen, maar dit slaat echt alles.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:43 schreef Ifrane het volgende:
Die mongool van Stam mag zijn trainersdiploma in de fik steken.
Hij kreeg zijn diploma bij een pakje boter trouwens.
Hoezo is het een makkelijkere studie als je het niet klassikaal doet? Alsof wij ook maar weten hoe het echt is gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe Stam zijn diploma kreeg is inderdaad een ongekend belachelijke vertoning geweest. Die trainersopleiding van de KNVB is al een grap natuurlijk, met name met betrekking tot de ingangseisen, maar dit slaat echt alles.
Als een normale student een fobie ontwikkelt voor klaslokalen () en dit medisch aangetoond kan worden krijgt diegene hooguit een gedeeltelijke kwijtschelding van de studieschuld. Deze vent ging janken om iets wat hij bij voorbaat kon weten en kreeg doodleuk een aangepaste opleiding en een diploma cadeau.
Stel je voor dat je een medestudent tegen je zegt ‘hey, ik heb mijn studieadviseur verteld dat ik de werkcolleges mentaal niet aan kon, dus ik krijg nu een aangepaste makkelijke versie van mijn studie waarvoor ik niet naar colleges hoef te komen, maar ik krijg toch mijn diploma’. Hoe achterlijk klinkt dat al? Dat is feitelijk wat er is gebeurd
En dat was trainer bij ons. Gelukkig voor maar drie maanden.
Een cursus op maat is een aangepaste cursus die rekening houdt met de individuele beperkingen van een persoon, oftewel grof verwoord, het makkelijker doen maken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo is het een makkelijkere studie als je het niet klassikaal doet? Alsof wij ook maar weten hoe het echt is gegaan.
Dit is naar mijn mening een bizarre ongegronde voorkeursbehandeling geweest.quote:Stam, op dit moment trainer van Jong Ajax, stopte eind vorig jaar met de cursus betaald voetbal omdat hij zich niet meer voor klassikale lessen kom motiveren. De KNVB vindt dat de oud-topverdediger op basis van zijn verleden in aanmerking komt voor een cursus op maat.
(Grote) oud-internationals krijgen ook een voorkeursbehandeling daar toch? Volgens mij is dat onderdeel van het beleid.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een cursus op maat is een aangepaste cursus die rekening houdt met de individuele beperkingen van een persoon, oftewel grof verwoord, het makkelijker doen maken.
Dit is letterlijk van het AD:
[..]
Dit is naar mijn mening een bizarre ongegronde voorkeursbehandeling geweest.
Een cursus op maat geven ze maar op Harvard aan Klaas. Niet aan iemand die zich gewoon niet kan motiveren om dingen te leren.
Ja klopt. Wat betekent dat sommige amateurtrainers die jaren cursussen hebben gevolgd, daadwerkelijk wat hebben gepresteerd als trainer én soms zelfs didactische werkervaring hebben opgedaan niet toegelaten worden tot de cursus. Dit terwijl gasten als Kuyt en Heitinga direct worden toegelaten zonder enige ervaring omdat ze een aardig balletje konden trappen, en een Stam krijgt zelfs een cursus op maat aangeboden omdat ie geen zin heeft om lessen te volgen. Terwijl er dus genoeg mensen met betere kwalificaties en wel een fatsoenlijke werkhouding dolgraag die plek van hem hadden overgenomen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(Grote) oud-internationals krijgen ook een voorkeursbehandeling daar toch? Volgens mij is dat onderdeel van het beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |