Denk dat er toch behoorlijk wat spelers zijn die voor 650.000 euro willen komen ballen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak laat zich niet in de maling nemen
Eens met Caland.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens @:Caland is Club Brugge Feyenoord niet voorbij. Wel smakelijk gelachen hoor.
Kelly gaat nooit meer weg bij onsquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat er toch behoorlijk wat spelers zijn die voor 650.000 euro willen komen ballen.
Kost je dus gewoon 2 miljoen. Moet je eens in het bedrijfsleven proberen dit soort onzin, dan word je als directeur opgeknoopt in de rechtbank voor onbehoorlijk bestuur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kelly gaat nooit meer weg bij ons
Naja Kelly kan je natuurlijk echt niet opstellen, hij kan gewoon totaal niet op dit niveau meekomen. Hij haalt gewoon ook het niveau van de trainingen omlaag.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom je met slechts 5 middenvelders in je selectie een speler zou verhuren aan een club uit een lagere divisie en tegelijkertijd z'n salaris doorbetalen is mij een raadsel.
Ik vind dit nou eindelijk een soort van naam waarvan ik dacht: Goh. Verrassend. Een jong talent. Verbaasde me enorm.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet zo'n aankoop ook helemaal niet doen in de winterstop joh. Paniekgedoe.
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kost je dus gewoon 2 miljoen. Moet je eens in het bedrijfsleven proberen dit soort onzin, dan word je als directeur opgeknoopt in de rechtbank voor onbehoorlijk bestuur.
Nou ja die Kelly blijkt dus al 24 te zijn. Dan kom je helaas niet meer in aanmerking voor kinderbijslag. Maar begrijp wel dat je dat niet door had.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht krijg je er nog wat kinderbijslag voor, drukt de kosten weer.
Is dat zo of denk je dat?quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja Kelly kan je natuurlijk echt niet opstellen, hij kan gewoon totaal niet op dit niveau meekomen. Hij haalt gewoon ook het niveau van de trainingen omlaag.
Je gaat toch geen 5 miljoen betalen die je eigenlijk niet hebt voor een speler die nog niks bewezen heeft. Senesi vond ik een logischere aankoop.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eindelijk een soort van naam waarvan ik dacht: Goh. Verrassend. Een jong talent. Verbaasde me enorm.
Nee, natuurlijk moet je geen 5 miljoen betalen voor zo’n speler (al zijn het tegenwoordig ‘normale’ bedragen). Zeker aangezien we het niet hebben. Alleen ik vond de naam en de gedachte erachter zowaar verrassend en best prima.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 5 miljoen betalen die je eigenlijk niet hebt voor een speler die nog niks bewezen heeft. Senesi vond ik een logischere aankoop.
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.
Ook best dom van Feyenoord, de dropping was een ideale mogelijkheid om van hem af te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
Nu heeft Kelly wel de bonte avond gemist
Totaal geen idee of het een prima speler is tbh. Gedachte gang om het weer eens wat verder en creatiever te zoeken is wmb prima ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk moet je geen 5 miljoen betalen voor zo’n speler (al zijn het tegenwoordig ‘normale’ bedragen). Zeker aangezien we het niet hebben. Alleen ik vond de naam en de gedachte erachter zowaar verrassend en best prima.
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat had aangegeven dat hij enkele spelers wilde zien vertrekken omdat zij het niveau van de trainingen omlaag zouden halen. Aangezien Kelly direct mocht oprotten en niet eens mee mocht op kamp lijkt het mij duidelijk wie hij bedoelde.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook best dom van Feyenoord, de dropping was een ideale mogelijkheid om van hem af te komen.
De weg ligt open voor Kokorinquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:36 schreef fetX het volgende:
Guidetti naar Hannover 96 waarschijnlijk.
Brentford wil Bozenik.
Lijkt me sterk, want hij past al prima in de gemiddelde voortuin.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat Advocaat het wel een prima speler vond, maar dat hij gewoonweg niet op een driemansmiddenveld paste.
‘Kokorin knokt zich naar Feyenoord’quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De weg ligt open voor Kokorin
Dat gaat genieten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |