Godverdegodver, waar is de tijd gebleven dat je met je kale klets gewoon een frietje stoof ging eten en zonder handschoenen een ijskoude hertog jan uit flesjes dronk in een oud hollands cafetaria.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Het is godbetert 15 graden buiten en Stefanie Berghuis loopt met een muts rond
MIETJES
Heeft Richelle Karsdorp ook handschoentjes aan?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Het is godbetert 15 graden buiten en Stefanie Berghuis loopt met een muts rond
MIETJES
Het optimisme is hier grenzeloos. Realistisch gezien zijn spelers als Malen, Bergwijn, Ihattaren, Boadu en Stengs veel meer waard dan de Feyenoord-spelers.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we totaal niks meer gewend zijn. Het is vrij gebruikelijk voor een top-3 club om spelers te hebben die je voor een redelijk bedrag doorverkoopt.
Verder roept iedereen wel dat Berghuis veel waard is, maar wat voor club zie jij Berghuis voor veel geld kopen dan?
SJAAK MOET BLIJVENquote:''Ik schrok wel van het salaris van Kelly''
Feyenoord heeft afgelopen zomer Liam Kelly transfervrij overgenomen van Reading FC. De middenvelder maakte amper minuten in het eerste en speelde voornamelijk bij de beloften. Kelly, die een contract heeft tot medio 2021, is voor de rest van het seizoen verhuurd aan Oxford.
Kelly strijkt een riant salaris op in Rotterdam en dat zorgt voor kritiek. ''Ik schrok wel van het salaris van Kelly. Die is nu aan Oxford uitgeleend, alleen betalen zij niks. Dat betekent dat Feyenoord zes ton per jaar betaalt voor een speler die geen een wedstrijd heeft meegedaan,'' vertelt Leo Driessen in Voetbalpraat.
''Een speler die dat salaris verdient, zou een zekerheid moeten zijn.''
''Het aparte is dat Dick Advocaat Kelly helemaal niet zo slecht vond, alleen kon hij hem in zijn systeem niet gebruiken,'' vult journalist Martijn Krabbendam aan. De Feyenoord-watcher is kritisch op de riante salarissen die afgelopen zomer zijn uitgedeeld. 'Sjaak Troost moet nu blijven vindt iedereen.''
''Als technisch directeur heeft hij het contract van Jørgensen verlengd, was niet nodig. Toornstra verlengd, dat was niet nodig. Kelly hebben we gezien. Hij heeft een aantal spelers gehaald zoals Fer en Johnston, die heeft amper meegedaan. Karsdorp en Narsingh. Als je ziet wat dat aan salarissen heeft gekost. Dat is natuurlijk een van de redenen dat ze nu moeten verhuren om ruimte te creëren.''
Ik zie daadwerkelijk maar 2 personen die vinden dat de boel wel meevalt; Oldground en ik. Welk grenzeloos optimisme heb jij het over?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het optimisme is hier grenzeloos.
Had nou werkelijk niemand kunnen bedenken dat een speler van 1,60 hem gewoon niet gaat worden. Je hoeft alleen maar om je heen te kijken om te zien dat er nergens iemand slaagt van die lengte. Het is echt waanzinnig.quote:
Dus als je een beetje (terecht) tegengas krijgt, doe je dat maar af als ‘grenzeloos optimistisch’? Jouw nuance is echt heel erg ver te zoeken kerel. Er is (vrijwel) niemand grenzeloos optimistisch over hoe het bij Feyenoord gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het optimisme is hier grenzeloos. Realistisch gezien zijn spelers als Malen, Bergwijn, Ihattaren, Boadu en Stengs veel meer waard dan de Feyenoord-spelers.
Maar dat noemt men koffiedik kijken hier.
Exact dit dus. Er wordt ons weer e.e.a. in de schoenen geschovenquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Of is dit net zoiets als dat elk jaar iedereen (behalve Feyenoord supporters) denkt dat Feyenoord kampioen gaat worden, om vervolgens te roepen dat alle Feyenoorders denken dat ze kampioen worden?
Wat een domme post.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het optimisme is hier grenzeloos. Realistisch gezien zijn spelers als Malen, Bergwijn, Ihattaren, Boadu en Stengs veel meer waard dan de Feyenoord-spelers.
Maar dat noemt men koffiedik kijken hier.
Het gaat vooral om het feit dat transfersommen onrealistisch hoog worden ingeschatquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie daadwerkelijk maar 2 personen die vinden dat de boel wel meevalt; Oldground en ik. Welk grenzeloos optimisme heb jij het over?
Of is dit net zoiets als dat elk jaar iedereen (behalve Feyenoord supporters) denkt dat Feyenoord kampioen gaat worden, om vervolgens te roepen dat alle Feyenoorders denken dat ze kampioen worden?
Prima.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als je een beetje (terecht) tegengas krijgt, doe je dat maar af als ‘grenzeloos optimistisch’? Jouw nuance is echt heel erg ver te zoeken kerel. Er is (vrijwel) niemand grenzeloos optimistisch over hoe het bij Feyenoord gaat.
Door wie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feit dat transfersommen onrealistisch hoog worden ingeschat
Hoge transfersommen zíjn de nieuwe realiteit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feit dat transfersommen onrealistisch hoog worden ingeschat
Hangt er vanaf wat ze er mee gaan doen en wat ze er mee kunnen doen. Zolang er spelers als Johnson en Leeuwin worden gehaald maak ik me (nog) geen zorgen. Qua geld hebben ze in ieder geval zeker mogelijkheden in de toekomst. En daarnaast vraag ik me af hoe AZ in de markt ligt qua aantrekkingskracht om te gaan voetballen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:17 schreef Elan het volgende:
AZ heeft op het moment wel gruwelijk veel kapitaal op het veld staan. Niemand die zich daar oprecht zorgen over maakt hier?
Als in dat ze structureel onze plek in de traditionele top 3 overnemen.
Was geen 10 toch.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoge transfersommen zíjn de nieuwe realiteit.
St. Juste leverde ook gewoon 10 miljoen op
Omzet van AZ blijft ver achter.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:17 schreef Elan het volgende:
AZ heeft op het moment wel gruwelijk veel kapitaal op het veld staan. Niemand die zich daar oprecht zorgen over maakt hier?
Als in dat ze structureel onze plek in de traditionele top 3 overnemen.
Dat vind jij. Dat is heel wat anders dan de realiteit, want dat is nog maar afwachten. Als spelers zich blijven ontwikkelen lopen er bij ons ook best talenten rond die prima geld op gaan leveren, maar blijkbaar is een talent bij Feyenoord geen talent of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
ik zie ook niet hoe ze dat ooit in kunnen halen maar ze zijn wel goed bezig met de middelen die ze hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omzet van AZ blijft ver achter.
Omzet zegt eigenlijk niets.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ook niet hoe ze dat ooit in kunnen halen maar ze zijn wel goed bezig met de middelen die ze hebben.
voor de lange termijn zegt het wel wat maar dat Feyenoord in NL onderpresteert tov omzet is duidelijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Omzet zegt eigenlijk niets.
Kijk waar Ajax staat op de Europese ranking en vergelijk dat eens met de ranking qua begrotingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |