Oh vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Streamsite voor gamergirls met dikke tieten
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.quote:
Samzz heeft geen grote tetten meer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Streamsite voor gamergirls met dikke tieten
Vanwege een matige grap? Wat ben jij dan wel niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Herman Koch is ook wel een beetje een ouwe zak geworden.
Vroeger zo’n geniale acteur.
Typische linkse boomer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege een matige grap? Wat ben jij dan wel niet?
Niks mis met een matige grap maar dan net bij Jinek.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij Op1 is beter?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks mis met een matige grap maar dan net bij Jinek.
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.
Ik vertrouw in deze op mijn eigen tettenexpertise.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meer.
Ik zag jou kerstjurk foto.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meer.
Verstandig. Ik heb nog steeds 75Equote:Op woensdag 15 januari 2020 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw in deze op mijn eigen tettenexpertise.
quote:
Wat was de grap?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Koch zei dat iedereen wel wil dat Baudet over de snelweg gaat lopen. Waarop Jinek onbehaaglijk hard ging grinniken.quote:
Wat een drama.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koch zei dat iedereen wel wil dat Baudet over de snelweg gaat lopen. Waarop Jinek onbehaaglijk hard ging grinniken.
de stad of de vrouw?quote:
Daar zag ik laatst een filmpje van, zag er vet uitquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:47 schreef rival het volgende:
Zeker volgas het weekend in, ijskarten
Gewoon bij Q in de straat parkeren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe wijk 1000 huizen zonder parkeerplek. Utrecht. Ad rand zit een autohuur.
Met 7 man gaan we dus dat wordt lachenquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst een filmpje van, zag er vet uit
Gaafquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Met 7 man gaan we dus dat wordt lachen
Mijn buurman gaat verhuizen? Dus je komt me nooit meer stalken?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon bij Q in de straat parkeren.
Nope. Ik zal niet meer 's nachts onder je slaapkamerraam toeteren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buurman gaat verhuizen? Dus je komt me nooit meer stalken?
Autobezit in Utrecht is < 40% per huishouden en het meeste daarvan zit ook nog in Leidsche Rijn. Bijna niemand in mijn Utrechtse vriendenkring heeft een auto. Kan helemaal prima hier.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe wijk 1000 huizen zonder parkeerplek. Utrecht. Ad rand zit een autohuur.
IK MIS JE NU AL!quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Ik zal niet meer 's nachts onder je slaapkamerraam toeteren.
In Leidsche Rijn ben je ook gewoon afgesloten van de wereld, anders ga je dood zonder auto.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Autobezit in Utrecht is < 40% per huishouden en het meeste daarvan zit ook nog in Leidsche Rijn. Bijna niemand in mijn Utrechtse vriendenkring heeft een auto. Kan helemaal prima hier.
Als je in Leidsche Rijn woont ben je sowieso al geestelijk afgestorven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Leidsche Rijn ben je ook gewoon afgesloten van de wereld, anders ga je dood zonder auto.
Heb je al een PS4? Of Switch?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog één level in BurgerShop2 en dan heb ik hem helemaal uitgespeeld met perfecte scores.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Ik ben nog steeds niet hersteld. En het was al niet veel soeps.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je in Leidsche Rijn woont ben je sowieso al geestelijk afgestorven.
Ik zag laatst op FB ook buiten voorbij komem, dat was in Val thorens. Wij gaan binnen op een ijsbaan. Zit in ruckphen oid.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GaafIs dat dan op een ijsbaan binnen ofzo? Filmpje wat ik zag was volgens mij op natuurijs
Nog steeds de stad.quote:
Op zich wel. Vliegtuig is ook een machine toch?quote:
Ik ben voor de volautomatische versie gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Heet koffiemeneer tegenwoordig zo?
Super Mario Galaxy.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Heb wel de Wii gehackt om er oude zooi op te kunnen spelen.
Wat was niet veel soeps? Jij of LR?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet hersteld. En het was al niet veel soeps.
de vrouw zou ook wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog steeds de stad.
[..]
Op zich wel. Vliegtuig is ook een machine toch?
Ik vind de laatste albums minder, moet ik toegeven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vrouw zou ook wel erg leuk zijn
Gaafquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag laatst op FB ook buiten voorbij komem, dat was in Val thorens. Wij gaan binnen op een ijsbaan. Zit in ruckphen oid.
Galaxy 2?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds uitspelenKloterige paarse munten.
Mental images op de vroege ochtendquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben voor de volautomatische versie gegaan.
2 is nog beter.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee 1Ik ben ooit ergens vast komen te zitten in een level en kwam er niet langs.
Het viel tegen vorig jaar.quote:
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2020 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het viel tegen vorig jaar.
[ afbeelding ]
Het is dat ik veel meer op de Switch heb gespeeld.In Dragon Quest XI zit alleen al 60+ uur.
Dank je.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
Wel dat ik al in totaal meer dan $2.000 heb uitgegeven aan games
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Mental images op de vroege ochtend
thxquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GaafVeel plezier alvast
Ik dacht even dat je je kat had weggedaanquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:40 schreef gcjoel het volgende:
Katje naar pension gebracht
Morgen op vakansieeee
Kat is met pensioen gegaan als kat van gcjoel en wordt nu de kat van een pensionado.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je kat had weggedaan
Bijna communisme.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Autobezit in Utrecht is < 40% per huishouden en het meeste daarvan zit ook nog in Leidsche Rijn. Bijna niemand in mijn Utrechtse vriendenkring heeft een auto. Kan helemaal prima hier.
Hoort zo toch? We hebben nu een hondquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je kat had weggedaan
Het duurt nog lang voor er een kind is. Dan kan de hond weg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoort zo toch? We hebben nu een hond
Preciesquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurt nog lang voor er een kind is. Dan kan de hond weg.
Nu al?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:57 schreef rival het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:57 schreef rival het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
oh ja, weer eens op funda kijken. goed planquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:08 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga lekker niet veel doen vandaag. Beetje opruimen in mn oude huis. Morgen kijkers
M'n droomhuis is verkochtquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, weer eens op funda kijken. goed plan
alle huizen die hier in de buurt te koop staan zijn gewoon te duur. of te afgeleefd.quote:
Geen voorbehoud financiering? Of is dat die deadline?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, maandag is de deadline voor kopers om contract eventueel nog te ontbinden.
Dat is de deadlinequote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen voorbehoud financiering? Of is dat die deadline?
Volgens mij kopen ze het met een extra hypotheek op overwaarde van 2 appartementen oid, volgens makelaar zat dat wel goed.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ok. Spannend dan. Of ja fijn als die eindelijk voorbij is
Meestal komt dat ook wel goed. Maar vond het zelf wel fijn toen die datum voorbij was.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij kopen ze het met een extra hypotheek op overwaarde van 2 appartementen oid, volgens makelaar zat dat wel goed.
Lijkt me idd best kut als het spaak loopt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal komt dat ook wel goed. Maar vond het zelf wel fijn toen die datum voorbij was.al dat gedoe niet nog eens zin in
Is, vooral in de binnenstad, dan ook geenzins praktisch terwijl het OV juist heel goed geregeld is. Zelfde is van toepassing op Amsterdam. Moet me in m'n hometown echter nog steeds verantwoorden voor het feit dat ik geen rijbewijs hebquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat had je gezegd?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had weer wat mensen getriggered op reddit.
hey jou ken ik nog.quote:
Wat dat betreft is Utrecht wel goed aangesloten op het OV netwerk jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:57 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is, vooral in de binnenstad, dan ook geenzins praktisch terwijl het OV juist heel goed geregeld is. Zelfde is van toepassing op Amsterdam. Moet me in m'n hometown echter nog steeds verantwoorden voor het feit dat ik geen rijbewijs heb.
Mensen wilden aan een kind van 9 helemaal gaan uitleggen waarom ze niet op YouTube mochten kijken, en dan gingen ze dat kind helemaal uitleggen wat cyberveiligheid is en dat er enge mensen rondlopen en dat er dingen op staan die niet goed voor hun ontwikkeling zijn.quote:
dan zou het hier erg stil worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
moet je een relatie hebben om te mogen posten hier ?
oh dan post ik gezellig mee.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou het hier erg stil worden.
Had je dat topic in NWS niet gezien? NWS / Utrecht bouwt autoloze wijk met 10.000 woningenquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten dit topic.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Had je dat topic in NWS niet gezien? NWS / Utrecht bouwt autoloze wijk met 10.000 woningen
Ja toch zou ik ervoor passen...quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Had je dat topic in NWS niet gezien? NWS / Utrecht bouwt autoloze wijk met 10.000 woningen
De YT app op de tablet is toch wel redelijk kindproof in te stellen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen wilden aan een kind van 9 helemaal gaan uitleggen waarom ze niet op YouTube mochten kijken, en dan gingen ze dat kind helemaal uitleggen wat cyberveiligheid is en dat er enge mensen rondlopen en dat er dingen op staan die niet goed voor hun ontwikkeling zijn.
Of dat ze dan aan dat kind gingen uitleggen dat er mensen met minder geld zijn die zich daarvoor schamen, en dat meerdere rekeningen op verschillende dagen betaald moesten worden en sommige mensen weleens te laat waren omdat ze geen geld hadden.
Echt. Kind van 9 moet gewoon z'n bek houden. 'Je mag niet op YT omdat er dingen op staan waar jij te jong voor bent.' Klaar.
Als je dat zegt, heb je blijkbaar een ellendige jeugd gehad.
jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
is in Utrecht nog die coffeshop op een boot?
Ja, je hebt ook YT kids.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:05 schreef Chia het volgende:
[..]
De YT app op de tablet is toch wel redelijk kindproof in te stellen?
Ja, hoiquote:
Oh wauwquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen wilden aan een kind van 9 helemaal gaan uitleggen waarom ze niet op YouTube mochten kijken, en dan gingen ze dat kind helemaal uitleggen wat cyberveiligheid is en dat er enge mensen rondlopen en dat er dingen op staan die niet goed voor hun ontwikkeling zijn.
Of dat ze dan aan dat kind gingen uitleggen dat er mensen met minder geld zijn die zich daarvoor schamen, en dat meerdere rekeningen op verschillende dagen betaald moesten worden en sommige mensen weleens te laat waren omdat ze geen geld hadden.
Echt. Kind van 9 moet gewoon z'n bek houden. 'Je mag niet op YT omdat er dingen op staan waar jij te jong voor bent.' Klaar.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou het hier erg stil worden.
best leuk daar.quote:
Of je zat zo te kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik ervaring heb met opvoeding, maar als je mij vroeger iets uitgebreid ging uitleggen, was het hek helemaal van de dam. Alles wat je zegt, kan en zal tegen je worden gebruikt
Zo keek mijn neefje mij aan toen ik hem antwoord gaf op zijn vraag: "waarom is de lucht blauw?"quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of je zat zo te kijken
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of je zat zo te kijken
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op donderdag 16 januari 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Of gevolgd door 'waarom dan'. 'Waarom.' 'Waarom dan.'
Tot in den treure.
dat zie je verkeerd. Als je zoontje in zijn Elsa jurk naar school wil, dan moet je dat als ouder accepteren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Net als wanneer je een kind laat kiezen welke schoenen het die dag wil aantrekken. Dan komen ze met twee verschillende ballerina's aan terwijl het twintig graden vriest. Keuze geven uit twee paar, klaar.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. Als je zoontje in zijn Elsa jurk naar school vind, dan moet je dat als ouder accepteren.
Maar dan weer niet in een Moana-jurk, want dan is het cultural appropriationquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. Als je zoontje in zijn Elsa jurk naar school wil, dan moet je dat als ouder accepteren.
Het lijkt me niet verstandig dat je je in zulke discussies vermengd.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als vader moet je hem dan wel zo naar school brengenquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan weer niet in een Moana-jurk, want dan is het cultural appropriation.
Beter gewoon nog meer sneeuwvlokjes kweken inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig dat je je in zulke discussies vermengd.
Ik zou voorzichtig zijn met termen als "hem"quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als vader moet je hem dan wel zo naar school brengen
[ afbeelding ]
Jij lijkt me wel een toffe moeder.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Beter gewoon nog meer sneeuwvlokjes kweken inderdaad.
Ja maar dan krijg je zo weer de kinderbescherming op zijn dak omdat hij zowat is doodgevroren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. Als je zoontje in zijn Elsa jurk naar school wil, dan moet je dat als ouder accepteren.
Godverdomme een toffe film zeg. Maar dat mag ik zeker niet vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan weer niet in een Moana-jurk, want dan is het cultural appropriation.
Oh zeker wel, er zitten POC in, dus je MOET hem goed vinden anders ben je een racist, net zoals ik Little Women goed moet vinden anders ben ik een misogynist.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme een toffe film zeg. Maar dat mag ik zeker niet vinden.
Vaiana is het nu tochquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme een toffe film zeg. Maar dat mag ik zeker niet vinden.
De rijvereniging hier heet ook Luctor et Emergoquote:
rijvereniging? Ben ik in ieder geval geen lid van.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
De rijvereniging hier heet ook Luctor et Emergo.
wat?!quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:42 schreef Samzz het volgende:
Oh kak, je komt nog 'uit de buurt' ook.
you lucky bastardquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks ga je nog zeggen dat we elkaar irl ook kennen.
Ze heeft 75E, misschien helpt dat.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig weet ik van alle vrouwen die ik ken hun cupmaatquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft 75E, misschien helpt dat.
Zulke jetsers zijn moeilijk over het hoofd te zienquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik van alle vrouwen die ik ken hun cupmaat
true. Maar geloof niet dat ik iemand ken met zulke 'jetsers'.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zulke jetsers zijn moeilijk over het hoofd te zien
Paardrijverenigingquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rijvereniging? Ben ik in ieder geval geen lid van.
Ik woon in Zeeuws-Vlaanderenquote:
Ligt eraan. Hoe vaak kom jij in Zeeuws-Vlaanderenquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van 2008 t/m 2017 werkte ik in Terneuzen. Toen bijna dagelijks, tegenwoordig enkel nog voor competitie, ongeveer twee keer per jaar (1x Terneuzen, 1x Hulst). Verder kom ik er eigenlijk nooit meer. Voor mijn werk hoef ik er ook niet meer te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoe vaak kom jij in Zeeuws-Vlaanderen.
Ah, vandaar dat ik het niet kende. Ik doe niet aan paardrijden.quote:
Beterquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van 2008 t/m 2017 werkte ik in Terneuzen. Toen bijna dagelijks, tegenwoordig enkel nog voor competitie, ongeveer twee keer per jaar (1x Terneuzen, 1x Hulst). Verder kom ik er eigenlijk nooit meer. Voor mijn werk hoef ik er ook niet meer te komen.
Nee, het was OSG. In augustus zijn de vestigingen Leiden, Rotterdam en Terneuzen samengevoegd in Rotterdam en in september gingen ze faillietquote:
De kustquote:Ik woon aan de kust, bij Breskens.
Venlo?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:08 schreef rival het volgende:
Waar eenieder onbewust
In het Duits wordt aangesproken
Ja, dat klopt wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:08 schreef rival het volgende:
Waar eenieder onbewust
Waar de ketting is gebrokenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:08 schreef rival het volgende:
Waar eenieder onbewust
Kijk ons eens samen zingenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar de ketting is gebroken
En alle schepen zijn verbrand
Maar er is niets aan de hand
Ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het was OSG. In augustus zijn de vestigingen Leiden, Rotterdam en Terneuzen samengevoegd in Rotterdam en in september gingen ze failliet
Ik ben wel benieuwd of het logo nog steeds op het pand staat.
[..]
De kustKan ik op de fiets naar toe
In de auto zingenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zing eigenlijk altijd alleen en enkel in de auto, vanwege de goede akoestiek daar.
Dat is lekker. Ik kan de fiets (en boot) pakken naar Breskens. Vlissingense kust ligt op zo'n 5km.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Lopend ook. Ik woon 3kmv van de kust, mijn werk ligt op 50 meter
.
Vind ik ook. Lekker meeblèren zonder dat anderen daar last van hebben, maar ze je wel raar aankijken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de auto zingenWel de beste plek imho
Ik zie niet hoe anderen mij aankijken, want daarvoor ben ik te druk met zingen en autorijdenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik ook. Lekker meeblèren zonder dat anderen daar last van hebben, maar ze je wel raar aankijken.
Niet zo bitchy Ang3l, of kom je piemel tekort?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ok, als je een presentatie ziet waarin staat: How would society look like if women ruled the world?
.... mag je dan commentaar geven dat t er vast niet grammaticaal goed uit zal zien dan?
Het is: WHAT would society look like, bitch!
#FAAL
De teloorgang van taal is al even ingezet helaasquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ok, als je een presentatie ziet waarin staat: How would society look like if women ruled the world?
.... mag je dan commentaar geven dat t er vast niet grammaticaal goed uit zal zien dan?
#FAAL
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe anderen mij aankijken, want daarvoor ben ik te druk met zingen en autorijden
nee, gewoon je grote snater dicht houden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
#FAAL
Ssst, HW is al zo triggeredquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
#FAAL
Snaterquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon je grote snater dicht houden.
Hoe is de kust van Vlissingen eigenlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik kan de fiets (en boot) pakken naar Breskens. Vlissingense kust ligt op zo'n 5km.
Mijn werk op 60km.
Hoewel dat wel generaliserend is, zou ik wel een opmerking maken over de spelling eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
#FAAL
Nee hoorquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet zo bitchy Ang3l, of kom je piemel tekort?
Je kan wel mooi over de boulevard lopen daar. Maar de kust bij Domburg en Oostkapelle heeft meer mijn voorkeur.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is de kust van Vlissingen eigenlijk? Ik kom daar echt nooit omdat de kustlijn hier zo supermooi is.
Als je zo start, haal je echt je hele presentatie onnodig onderuitquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoewel dat wel generaliserend is, zou ik wel een opmerking maken over de spelling eerlijk gezegd.
Maar de vraag an sich impliceert toch niet dat het beter zou zijn? Dat blijkt misschien wel uit de rest van de presentatie, maar tochquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar dan denk ik: Als je jezelf wil presenteren als beter dan..... zorg dan er ook voor dat je nergens op genaaid kan wordenDit was echt TE simpel!
Ja, die dus welquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar de vraag an sich impliceert toch niet dat het beter zou zijn? Dat blijkt misschien wel uit de rest van de presentatie, maar toch.
Ja daag, ik ben aan het trainen op bitch-zijn!quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
WIDMquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag, ik ben aan het trainen op bitch-zijn!
Morgenmiddag begint ons WIDM weekend.
Eerste opdracht lag in m'n brievenbus gisteravond.
Maar mag pas morgen om 18:00 geopend worden
Had jij op Van Mollfest die fantastische nutella stout ook geproefd?quote:
je hebt een heel weekend voor het meest overgewaardeerde programma van Nederland?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag, ik ben aan het trainen op bitch-zijn!
Morgenmiddag begint ons WIDM weekend.
Eerste opdracht lag in m'n brievenbus gisteravond.
Maar mag pas morgen om 18:00 geopend worden
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een heel weekend voor het meest overgewaardeerde programma van Nederland?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sow danquote:
Ja, daar is het inderdaad mooi.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan wel mooi over de boulevard lopen daar. Maar de kust bij Domburg en Oostkapelle heeft meer mijn voorkeur.
Ja, sowieso. Het is geen minimaal foutjequote:Op donderdag 16 januari 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zo start, haal je echt je hele presentatie onnodig onderuit
Als jij trakteert op een biertje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen een keer wandelen
Alles goed?quote:
Op zich nog wel. Beetje stilte voor de storm (drukte op het werk).quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Eerste keer in deze sc en regelt meteen een date met Samzz. Respect man!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
#FAAL
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Not sure if sarcasmquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Kijk en leerquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
12 manquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
WIDM
Lijkt me ook wel vet om te doen. Met hoeveel doen jullie dat? Lijkt me ook wel leuk om dat te gaan doen.
Moctezuma Hazelnut, jazeker!quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had jij op Van Mollfest die fantastische nutella stout ook geproefd?
Nee, ik heb een heel weekend met vriendenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een heel weekend voor het meest overgewaardeerde programma van Nederland?
Ik zoek nog een teamuitje, zijn met 5 man, met partner mee met 6. Dat is wellicht wat aan de kleine kant om dat te doen dan. Maar lijkt me wel leuk om eens te doen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
12 man
Is de 3e x nu, onbekende lokatie nog.
Die zit in de dichte envelop.
Eerste keer was Eindhoven, 2 dagen.
tweede keer was Antwerpen, 3 dagen.
Nu weer 3 dagen
Kom op, je kan het, nog een uurtje volhouden.quote:
23 minuten en 44 seconden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom op, je kan het, nog een uurtje volhouden.
Jij ook alvast een goed weekend.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wens iedereen alvast een prettig weekend, dan hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Maak ik in principe zelf wel uit, doch desalniettemin bedankt !!quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook alvast een goed weekend.
Dan wens ik jou een goed weekend toe.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maak ik in principe zelf wel uit, doch desalniettemin bedankt !!
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wens ik jou een goed weekend toe.
Een otter zweet helemaal niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Lekker warm buiten. Zweet als een otter.
Als het water er zo in stroompjes vanaf glijdt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een otter zweet helemaal niet.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Lekker gutsen toch. En dan kan iedereen zeggen:"Boh boh boh, die CherryLips, die is echt grúwelijk nat hè!"quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo fietsen, zal ook wel puffen worden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Vooral op m'n rugquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker gutsen toch. En dan kan iedereen zeggen:"Boh boh boh, die CherryLips, die is echt grúwelijk nat hè!"
Herkenbaar, zodra de temps boven de 15 graden uitkomen kan ik geen 3 meter fietsen zonder dat het eruit komt gutsen.quote:
Wij zijn wel een beetje elkaars tweelingziel, he?quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herkenbaar, zodra de temps boven de 15 graden uitkomen kan ik geen 3 meter fietsen zonder dat het eruit komt gutsen.
Zweetgenoten iig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn wel een beetje elkaars tweelingziel, he?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het water er zo in stroompjes vanaf glijdt.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker gutsen toch. En dan kan iedereen zeggen:"Boh boh boh, die CherryLips, die is echt grúwelijk nat hè!"
Het lijkt wel zomer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo fietsen, zal ook wel puffen worden.
Ik had vanmiddag ook allemaal zweet op m'n rug staan.quote:
Dan heb ik altijd het idee dat ik in m'n broek plas.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook allemaal zweet op m'n rug staan.
Maar dat kwam omdat m'n auto stoelverwarming heeft en ik m op standje Mordor had staan
Dat zei m'n collega ook maar ik snap niet hoe. Je rug is dan toch verwarmd?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd het idee dat ik in m'n broek plas.
Maar je hebt het alleen op de rug en niet op de zitting?quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zei m'n collega ook maar ik snap niet hoe. Je rug is dan toch verwarmd?
Ik denk het? Ik voel de warmte alleen op m'n rug.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt het alleen op de rug en niet op de zitting?
Zet 'm op!quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wacht ik heb deel 1 gespeeld en deel 2 heb ik nog niet uitgespeeld op perfect. Challenge accepted.
succes.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wacht ik heb deel 1 gespeeld en deel 2 heb ik nog niet uitgespeeld op perfect. Challenge accepted.
Goed geheugenquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar tover je die plaatjes toch altijd vandaan?
Fietsmevrouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |