Oh vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Streamsite voor gamergirls met dikke tieten
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.quote:
Samzz heeft geen grote tetten meer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Streamsite voor gamergirls met dikke tieten
Vanwege een matige grap? Wat ben jij dan wel niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Herman Koch is ook wel een beetje een ouwe zak geworden.
Vroeger zo’n geniale acteur.
Typische linkse boomer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege een matige grap? Wat ben jij dan wel niet?
Niks mis met een matige grap maar dan net bij Jinek.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij Op1 is beter?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks mis met een matige grap maar dan net bij Jinek.
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.
Ik vertrouw in deze op mijn eigen tettenexpertise.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meer.
Ik zag jou kerstjurk foto.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meer.
Verstandig. Ik heb nog steeds 75Equote:Op woensdag 15 januari 2020 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw in deze op mijn eigen tettenexpertise.
quote:
Wat was de grap?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Koch zei dat iedereen wel wil dat Baudet over de snelweg gaat lopen. Waarop Jinek onbehaaglijk hard ging grinniken.quote:
Wat een drama.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koch zei dat iedereen wel wil dat Baudet over de snelweg gaat lopen. Waarop Jinek onbehaaglijk hard ging grinniken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |