Oh vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Streamsite voor gamergirls met dikke tieten
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.quote:
Samzz heeft geen grote tetten meer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Streamsite voor gamergirls met dikke tieten
Vanwege een matige grap? Wat ben jij dan wel niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Herman Koch is ook wel een beetje een ouwe zak geworden.
Vroeger zo’n geniale acteur.
Typische linkse boomer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege een matige grap? Wat ben jij dan wel niet?
Niks mis met een matige grap maar dan net bij Jinek.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij Op1 is beter?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks mis met een matige grap maar dan net bij Jinek.
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij bedoelde dikke memmen SC maar typte het verkeerd. Dus blijf maar gewoon.
Ik vertrouw in deze op mijn eigen tettenexpertise.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meer.
Ik zag jou kerstjurk foto.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens Lospedrosa heb ik die niet meer.
Verstandig. Ik heb nog steeds 75Equote:Op woensdag 15 januari 2020 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw in deze op mijn eigen tettenexpertise.
quote:
Wat was de grap?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Koch zei dat iedereen wel wil dat Baudet over de snelweg gaat lopen. Waarop Jinek onbehaaglijk hard ging grinniken.quote:
Wat een drama.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koch zei dat iedereen wel wil dat Baudet over de snelweg gaat lopen. Waarop Jinek onbehaaglijk hard ging grinniken.
de stad of de vrouw?quote:
Daar zag ik laatst een filmpje van, zag er vet uitquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:47 schreef rival het volgende:
Zeker volgas het weekend in, ijskarten
Gewoon bij Q in de straat parkeren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe wijk 1000 huizen zonder parkeerplek. Utrecht. Ad rand zit een autohuur.
Met 7 man gaan we dus dat wordt lachenquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst een filmpje van, zag er vet uit
Gaafquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Met 7 man gaan we dus dat wordt lachen
Mijn buurman gaat verhuizen? Dus je komt me nooit meer stalken?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon bij Q in de straat parkeren.
Nope. Ik zal niet meer 's nachts onder je slaapkamerraam toeteren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buurman gaat verhuizen? Dus je komt me nooit meer stalken?
Autobezit in Utrecht is < 40% per huishouden en het meeste daarvan zit ook nog in Leidsche Rijn. Bijna niemand in mijn Utrechtse vriendenkring heeft een auto. Kan helemaal prima hier.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe wijk 1000 huizen zonder parkeerplek. Utrecht. Ad rand zit een autohuur.
IK MIS JE NU AL!quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Ik zal niet meer 's nachts onder je slaapkamerraam toeteren.
In Leidsche Rijn ben je ook gewoon afgesloten van de wereld, anders ga je dood zonder auto.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Autobezit in Utrecht is < 40% per huishouden en het meeste daarvan zit ook nog in Leidsche Rijn. Bijna niemand in mijn Utrechtse vriendenkring heeft een auto. Kan helemaal prima hier.
Als je in Leidsche Rijn woont ben je sowieso al geestelijk afgestorven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Leidsche Rijn ben je ook gewoon afgesloten van de wereld, anders ga je dood zonder auto.
Heb je al een PS4? Of Switch?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog één level in BurgerShop2 en dan heb ik hem helemaal uitgespeeld met perfecte scores.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Ik ben nog steeds niet hersteld. En het was al niet veel soeps.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je in Leidsche Rijn woont ben je sowieso al geestelijk afgestorven.
Ik zag laatst op FB ook buiten voorbij komem, dat was in Val thorens. Wij gaan binnen op een ijsbaan. Zit in ruckphen oid.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GaafIs dat dan op een ijsbaan binnen ofzo? Filmpje wat ik zag was volgens mij op natuurijs
Nog steeds de stad.quote:
Op zich wel. Vliegtuig is ook een machine toch?quote:
Ik ben voor de volautomatische versie gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Heet koffiemeneer tegenwoordig zo?
Super Mario Galaxy.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Heb wel de Wii gehackt om er oude zooi op te kunnen spelen.
Wat was niet veel soeps? Jij of LR?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet hersteld. En het was al niet veel soeps.
de vrouw zou ook wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog steeds de stad.
[..]
Op zich wel. Vliegtuig is ook een machine toch?
Ik vind de laatste albums minder, moet ik toegeven.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vrouw zou ook wel erg leuk zijn
Gaafquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag laatst op FB ook buiten voorbij komem, dat was in Val thorens. Wij gaan binnen op een ijsbaan. Zit in ruckphen oid.
Galaxy 2?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds uitspelenKloterige paarse munten.
Mental images op de vroege ochtendquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben voor de volautomatische versie gegaan.
2 is nog beter.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee 1Ik ben ooit ergens vast komen te zitten in een level en kwam er niet langs.
Het viel tegen vorig jaar.quote:
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2020 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het viel tegen vorig jaar.
[ afbeelding ]
Het is dat ik veel meer op de Switch heb gespeeld.In Dragon Quest XI zit alleen al 60+ uur.
Dank je.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
Wel dat ik al in totaal meer dan $2.000 heb uitgegeven aan games
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Mental images op de vroege ochtend
thxquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GaafVeel plezier alvast
Ik dacht even dat je je kat had weggedaanquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:40 schreef gcjoel het volgende:
Katje naar pension gebracht
Morgen op vakansieeee
Kat is met pensioen gegaan als kat van gcjoel en wordt nu de kat van een pensionado.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je kat had weggedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |