Iedereen is welkomquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:54 schreef Tailless het volgende:
Als Lucky er is wil ik ook wel biertje komen doen. Ben alleen geen 40+
Ik ook niet en ik denk mss ook om te komen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:54 schreef Tailless het volgende:
Als Lucky er is wil ik ook wel biertje komen doen. Ben alleen geen 40+
De rest ga je negeren?quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom alleen maar voor espri.
Ja.quote:
Leuk! Dan zet ik je erbij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik denk mss ook om te komen.
Zet mij er maar bijquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik denk mss ook om te komen.
Ik was al zo brutaal geweestquote:
staat in mijn Agendaquote:Op woensdag 15 januari 2020 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was al zo brutaal geweest![]()
Supertof als je komt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Kom jij ook dan?quote:
Als ik zeg dat ik eigenlijk alleen voor jou kom dan krijg je weer zo'n geroddel.quote:
Ik bijt niet, tenminste meestal niet😎quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:02 schreef Nadinarama het volgende:
Mag ik op het 'misschien' lijstje? Ik behoor tot de doelgroepMaar verder geen idee wie jullie zijn...
Ik durf het aan, haha...quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bijt niet, tenminste meestal niet😎
Ik ga je erbij zetten. Hartstikke leuk.![]()
Voel je welkom in de sc. Dan leer je de mensen wel kennen.quote:
Ik werk dan tot 19.00 uur, zal ik dan Den Haag wel kunnen halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk dan tot 19.00 uur, zal ik dan Den Haag wel kunnen halen?Als je moet lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ben met de auto als ik daar werkquote:
Ohw, dan kan je mij wel makkelijk oppikken.quote:
Ben jij zo'n armoeleier zonder autoquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, dan kan je mij wel makkelijk oppikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n armoeleier zonder auto
Geen auto hebben is hier ook wel een voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte maar een grapje, met de tram ben ik zo in het centrum.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik welquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bijt niet, tenminste meestal niet😎
Ik ga je erbij zetten. Hartstikke leuk.![]()
Ik ook!quote:
Dat is denk ik wel het slimste. Parkeren in de binnenstad is ook wel weer een ramp.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:52 schreef drakin het volgende:
Ik kan ook met de trein en auto laten staan.
Nog geen idee waar de meet is.
Dan gaan we elkaar eindelijk meetenquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:23 schreef chufi het volgende:
Gezellig . Zet mij ook maar op de lijst
Gedaan en gezelligquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:23 schreef chufi het volgende:
Gezellig . Zet mij ook maar op de lijst
Je staat ook gewoon bij aanwezig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar eindelijk meeten
gratis vervoer met de trein sode?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ooooh, dat gaat vast gezellig worden. Wij komen met de trein, dan kan notturna me naar het station rollen.
Een beetje dwang heb ik af en toe wel nodigquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gedaan en gezellig
[..]
Je staat ook gewoon bij aanwezig.![]()
![]()
Voorzichtig bij de trapjes dan hèquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ooooh, dat gaat vast gezellig worden. Wij komen met de trein, dan kan notturna me naar het station rollen.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje dwang heb ik af en toe wel nodig
Nee ik ben vrij vandaag, maar die zweep werkte prima gisterenquote:
Na zo vele jaren komt het er dan vanquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar eindelijk meeten
Mwoh, naar beneden gaat vanzelf.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorzichtig bij de trapjes dan hè
Hier ookquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eerste klas businesscard van de baas.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef cafca het volgende:
Lijkt me leuk, maar gaat mij helaas niet lukken....
Jammer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef cafca het volgende:
Doe maar luxe.quote:
Als je helemaal aan de andere kant van Nederland woont en ook graag een biertje of 3+ wilt meedrinken dan is het een mooie oplossing.quote:
Daar heb je gelijk in. Tof van je, hotels zijn hier volgens mij niet echt goedkoop.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je helemaal aan de andere kant van Nederland woont en ook graag een biertje of 3+ wilt meedrinken dan is het een mooie oplossing.
Mooi materiaal voor je boekquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik verstop mezelf ergens buiten en ga filmen
Dat is jammer. Misschien de volgende keer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef cafca het volgende:
Ik herken je heus wel aan je hoed en sleur je gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het terras staat er voor de rokers. Kan je zittend filmenquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Superquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, 1e beslissing gemaakt na een week wel niet x 3000, zet mij maar op de misschien lijst.
Kun je nog gewoon doortwijfelenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, 1e beslissing gemaakt na een week wel niet x 3000, zet mij maar op de misschien lijst.
zou wel super leuk zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
Kom je ook? Yes leukquote:
Dan kun je meteen dat ding meenemen dat ik nog van je krijgquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef D. het volgende:
Hoho, eerst maar eens op de gastenlijst zien te komen
Heb je het wachtwoord al gezegd dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef D. het volgende:
Je hebt het entreegeld nog niet overgemaaktquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef D. het volgende:
‘De eer’ had je toch al gehad?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan kun je meteen dat ding meenemen dat ik nog van je krijg
Sesam, open u!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:36 schreef espri het volgende:
[..]
Heb je het wachtwoord al gezegd dan?
Had het bij de tekenshow soort van toegezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je hebt het entreegeld nog niet overgemaakt![]()
![]()
Mijn nederige excuses... je aanmelding gemist.
Dan zit ik in de wedstrijdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Had het bij de tekenshow soort van toegezegd
ik hoop dat ik die verwachtingen waar kan makenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:18 schreef espri het volgende:
[..]Leuk dat je er ook bij bent mister D.
Lekker jezelf zijn zoals iedereen dan komt het vast wel goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
ik hoop dat ik die verwachtingen waar kan maken
Ik was eigenlijk van plan om mij juist te gedragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:26 schreef espri het volgende:
[..]
Lekker jezelf zijn zoals iedereen dan komt het vast wel goed.
Dan herkennen we je niet slimpie….quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om mij juist te gedragen.
ik nietquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om mij juist te gedragen.
HELL YEAHquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
HELL YEAH(misschien voorraadje oordoppies meenemen voor iedereen
)
Of gewoon maling aan hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
HELL YEAH(misschien voorraadje oordoppies meenemen voor iedereen
)
DE REGENBOOOOOOOOOGGGGGGGquote:
Ik denk dat ik maar niet kom. Hier ben ik te normaal voor.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet kom. Hier ben ik te normaal voor.
Welnee. We beginnen rustig. No worries. We'll ease you inquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet kom. Hier ben ik te normaal voor.
Gaat een top avond worden Deesquote:
Dat eendje zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welnee. We beginnen rustig. No worries. We'll ease you in
Ik probeer me even voor de geest te halen of er een piano was. Wel een dart bord...maar piano weet ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ken ik niet. Maar als er een piano is wil ik het wel begeleiden
Er is geen pianoquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik probeer me even voor de geest te halen of er een piano was. Wel een dart bord...maar piano weet ik echt niet meer.
@:oma-Nijn was er een piano? We hebben een muziek mastro
owj...dat is jammerquote:
Jah. Hoewel, als er een piano was geweest dan had ik erop willen spelen, dat is misschien nog wel erger dan mijn gezangquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ken ik niet. Maar als er een piano is wil ik het wel begeleiden
Dat is heel jammer, ik was graag een keer begeleid op de pianoquote:
Doen we zo heur...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren
Ik ken hem uit mijn hoofdquote:
Ik neem mijn blokfluit mee!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik neem mijn blokfluit mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noooo!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en @:Deisyy zingen
Herstel:quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!
Je legt die zanglat veel te hoog.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja @:Deisyy en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en de rest beschermt hun trommelvliezen
Beter ook maar een beetje in het begin doen, dan hebben we de ruimte in de kroegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja @:Deisyy en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en de rest beschermt hun trommelvliezen![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja @:Deisyy en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en de rest beschermt hun trommelvliezen![]()
Wij deden het aan het einde zo,n beetje en opeens zaten we alleen...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter ook maar een beetje in het begin doen, dan hebben we de ruimte in de kroeg
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter ook maar een beetje in het begin doen, dan hebben we de ruimte in de kroeg
Ja, daar hebben we van geleerdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Wij deden het aan het einde zo,n beetje en opeens zaten we alleen...
Maar dat doet er niet toe, als er er maar lol in hebben.quote:
Detailquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
(Silverfox zal denk ik niet zo blij mee zijn...het is potentieel omzet wat weggejaagd wordt)
Dat kan de bedoeling niet zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Die laatste verdween met Ik voel me zo Verdomd Alleenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die laatste verdween met Ik voel me zo Verdomd Alleen
Jaaaaa hahahha ik heb het nog op mn foon staanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die laatste verdween met Ik voel me zo Verdomd Alleen
Absoluut!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Nah. Serieus. Het wordt gewoon een leuke avond en het gaat zoals het gaat.
We heffen wel een glas op Potje en Disana toch wel
Dat zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Zeker weten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Oepsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:37 schreef espri het volgende:
[..]
Wij vonden het niet heel erg, meer iets van, hey kijk eens rond, we zijn alleeeeeennnn
Zeker weten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Gezeligheid?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Silvervox gaat voor de gezelligheid hoor ik net....in plaats van soepballen kan ik beter oordoppen regelen![]()
![]()
Hij komt meezingen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Silvervox gaat voor de gezelligheid hoor ik net....in plaats van soepballen kan ik beter oordoppen regelen![]()
![]()
Silverfox tha bestquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Zet dat rondje maar op mijn rekening.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
En een rondje om je onderneming voor de killiemandinges gaat bedwingen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:01 schreef drakin het volgende:
jeetje wat hebben jullie op zeg?
Iedereen was aan het bier... Nee dank je ik hoef geen piano... ben a-muzikaal met instrumentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah een echte originele pianobarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:42 schreef drakin het volgende:
ok dan vraag ik wel iemand anders [ afbeelding ]
Er is nog nooit een fokker omgevallen....voordat een gast te dronken is wordt hij/zij niet meer geschonkenquote:
Das ook saaiquote:Op zondag 19 januari 2020 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is nog nooit een fokker omgevallen....voordat een gast te dronken is wordt hij/zij niet meer geschonken
Geen gek idee. Wij hebben geen zin om laat nog naar huis te moeten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens kijken .. gaat een latertje worden ..
Meh ik moet gewoon nog naar huis rijdenquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen gek idee. Wij hebben geen zin om laat nog naar huis te moeten.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens kijken .. gaat een latertje worden ..
Niks moet Deesquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh ik moet gewoon nog naar huis rijden
Misschien een B&B een idee? Of toch een hotel?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar ik slaap toch maar thuisquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien een B&B een idee? Of toch een hotel?
Wij hadden In eerste instantie de trein naar huis in gedachten. Dit is wat comfortabeler.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het zeker, goed plan hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hadden In eerste instantie de trein naar huis in gedachten. Dit is wat comfortabeler.
Ja uitzicht op een muur, is natuurlijk ook uitzicht.quote:
boeit dat ? ...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje in de buurt van de kroeg ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
boeit dat ? ...Wij zitten een kilometer van de kroeg af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
boeit dat ? ...Lijkt me handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hebben ze daar nog paard en wagen dan?quote:
Gouden koetsen, al is die nu in onderhoud volgens mij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog paard en wagen dan?
App ik Wim of Max wel even. Die wonen vlak bij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden koetsen, al is die nu in onderhoud volgens mij.
Dan nemen we de glazen koets wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden koetsen, al is die nu in onderhoud volgens mij.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
App ik Wim of Max wel even. Die wonen vlak bij.
Opgelost!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan nemen we de glazen koets wel.
Hoop wel dat er een verbod is op waxine lichthouders, want die schijnen daar nog weleens te vliegen.quote:
Ik hoop niet dat het later wordt dan 12 uur want dan kom ik met het ov niet eens thuis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoop wel dat er een verbod is op waxine lichthouders, want die schijnen daar nog weleens te vliegen.
Ja dan heb je een probleem. Is het ver fietsen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het later wordt dan 12 uur want dan kom ik met het ov niet eens thuis.
Neem je toch een taxi..quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het later wordt dan 12 uur want dan kom ik met het ov niet eens thuis.
Moet je afsluiten dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn fietsketting is gebroken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan heb je een probleem. Is het ver fietsen?
Een weekendje Fok! in DH en DH zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hele zooitje overspannen daar.
Dan word het lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn fietsketting is gebroken.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Een weekendje Fok! in DH en DH zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef Sodeknetters het volgende:
Misschien kunnen we een verlaat vreugdevuur aanleggen. Houden ze nogal van daar.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Even tips bij Haags opdoen.
Kan hij wel tot het einde blijvenquote:
Hoe laat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan hij wel tot het einde blijven
Kan hij wel tot het einde blijvenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die woont in Eindhoven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
wahaaa gezellig! Ik zit ook in een hotel in de buurt. Lopend goed te doen (kwartiertje a 20 minuten in nuchtere toestand. In niet nuchtere toestand en tegelijk de verkeerde kant oplopend doe je er wat langer over is mijn ervaring
)
02.00 uur sluitingstijd. Uiterlijk 02.15 uur leeg.quote:
Ja, maar dat had hij nog niet door.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan hij wel tot het einde blijven
Ik heb zomaar het vermoeden dat we allemaal in het dichtstbijzijnde hotel zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
wahaaa gezellig! Ik zit ook in een hotel in de buurt. Lopend goed te doen (kwartiertje a 20 minuten in nuchtere toestand. In niet nuchtere toestand en tegelijk de verkeerde kant oplopend doe je er wat langer over is mijn ervaring
)
We zullen ons best doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
02.00 uur sluitingstijd. Uiterlijk 02.15 uur leeg.
Ik denk dat jullie allemaal bij elkaar zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
)
Mooi, dan weten we waar de afterparty is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie allemaal bij elkaar zitten
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat we allemaal in het dichtstbijzijnde hotel zitten.daar zit ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik nietquote:
Ja, ik wel. Dat eind ga ik echt niet rijden 's nachts en dan ook nog eens de hele avond op water moeten leven.quote:
Dat is voor mij echt te ver rijden snachts, helemaal naar de andere kant van het land. En ik vind het wel af en toe eens leuk om uit de band te springen, anders moet ik na 1 biertje al stoppen.quote:
dit dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Dat eind ga ik echt niet rijden 's nachts en dan ook nog eens de hele avond op water moeten leven.
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Dat eind ga ik echt niet rijden 's nachts en dan ook nog eens de hele avond op water moeten leven.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef D. het volgende:
Ik moet moed indrinken voor de karaoke, dus dan mag ik niet meer rijden
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Groot gelijk, jullie moeten ook weer een aardig eind terug.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt te ver rijden snachts, helemaal naar de andere kant van het land. En ik vind het wel af en toe eens leuk om uit de band te springen, anders moet ik na 1 biertje al stoppen.
Aannamequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat Deisyy de enige was die kon zingen, vandaar
Je bent alvast begonnen met karaoken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef Prisha het volgende:
LIEVE SCHAT IK BEN JE PROOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef D. het volgende:
Ik moet moed indrinken voor de karaoke, dus dan mag ik niet meer rijden
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Je bent alvast begonnen met karaoken.
Daar heb ik nog een filmpje vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef Prisha het volgende:
LIEVE SCHAT IK BEN JE PROOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Wolter en Isaaaaaaa! Die komen vast aan bod.quote:
Reken daar maar niet opquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En daar allemaal geen muil open doen.
Allemaal langs de kant elkaar aankijken. Zuinig aan ons colaatje nippend.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedereen ineens verlegen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zodra ik mijn verlegenheid voorbij ben zul je me moeten onderbreken ben ik bangquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ik mijn verlegenheid voorbij ben zul je me moeten onderbreken ben ik bang
hoeveel dagen duurt dat eer de verlegenheid voorbij isquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ik mijn verlegenheid voorbij ben zul je me moeten onderbreken ben ik bang
T-Birdsquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonnebril op, kraag omhoog.
Mocht het pas zijn als ik weer thuis ben, dan laat ik het jullie nog wel wetenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoeveel dagen duurt dat eer de verlegenheid voorbij is
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Allemaal langs de kant elkaar aankijken. Zuinig aan ons colaatje nippend.
Topshow!![]()
Vooral geen oogcontact maken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonnebril op, kraag omhoog.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Topshow!![]()
Welke karaoke? We brullen gewoon met de playlist mee die SilverFox gemaakt heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef D. het volgende:
Is er trouwens een lijst met liedjes van de karaoke?
Cola? Je hebt een hotel toch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Topshow!![]()
Laat je verrassen johquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef D. het volgende:
Is er trouwens een lijst met liedjes van de karaoke?
Owwwwwquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welke karaoke? We brullen gewoon met de playlist mee die SilverFox gemaakt heeft.
Is net gebeurdquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welke karaoke? We brullen gewoon met de playlist mee die SilverFox gemaakt heeft.
chocomel op ijs hebben ze ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwww
Dan had ik het verkeerd begrepen
Dan hoeft het bier ook niet
jaaaaaa de voorpret is al zo leukquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:34 schreef tonja het volgende:
Beetje bijgelezen. Hotels zijn geboekt![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo ontzettend veel zin in!!!
Enne karaoke?
Neem je je panfluit mee?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:34 schreef tonja het volgende:
Beetje bijgelezen. Hotels zijn geboekt![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo ontzettend veel zin in!!!
Enne karaoke?
jaweljawel je bent gewoon goed te horen heurrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef D. het volgende:
Hoef ik ook mijn stem niet te sparen en kan ik morgen gewoon meeblerren in de auto
Gewoon goed? Dank jequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaweljawel je bent gewoon goed te horen heurrrrrrrrr
Dan zal ik al mijn audio opnameapparatuur mee moeten slepen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef tonja het volgende:
[..]
No worries
[..]
Ik neem mijn blokfluiten mee
nu al naast je schoenen lopen is te vroeg..tijd genoeg voor straksquote:
live mixenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik al mijn audio opnameapparatuur mee moeten slepen.
Deal dan neem ik mijn gitaar, keyboard, bandoneon en hobo ook meequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik al mijn audio opnameapparatuur mee moeten slepen.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Deal dan neem ik mijn gitaar, keyboard, bandoneon en hobo ook mee
Ik heb ook nog wel ergens een mondharmonica liggen.quote:
met publiek erbij geeft wel een kick denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch lijkt het me erg leuk om eens live te mixen in zo'n tent, in plaats van hier thuis.
Dat lijkt mij ook, dan kan je sfeer proeven en je mix daarop instellen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]Toch lijkt het me erg leuk om eens live te mixen in zo'n tent, in plaats van hier thuis.
Ik over t algemeen ook niet...maar die maanmix was supertofquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, dan kan je sfeer proeven en je mix daarop instellen.
Toch?
Alleen hou ik dus niet van die muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |