Welnee. We beginnen rustig. No worries. We'll ease you inquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet kom. Hier ben ik te normaal voor.
Gaat een top avond worden Deesquote:
quote:
Ken ik niet. Maar als er een piano is wil ik het wel begeleidenquote:
Dat eendje zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welnee. We beginnen rustig. No worries. We'll ease you in
Ik probeer me even voor de geest te halen of er een piano was. Wel een dart bord...maar piano weet ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ken ik niet. Maar als er een piano is wil ik het wel begeleiden
Er is geen pianoquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik probeer me even voor de geest te halen of er een piano was. Wel een dart bord...maar piano weet ik echt niet meer.
@:oma-Nijn was er een piano? We hebben een muziek mastro
owj...dat is jammerquote:
quote:
Jah. Hoewel, als er een piano was geweest dan had ik erop willen spelen, dat is misschien nog wel erger dan mijn gezangquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ken ik niet. Maar als er een piano is wil ik het wel begeleiden
Dat is heel jammer, ik was graag een keer begeleid op de pianoquote:
Doen we zo heur...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren
Ik ken hem uit mijn hoofdquote:
Ik neem mijn blokfluit mee!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |