Ja, maar dat had hij nog niet door.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan hij wel tot het einde blijven
Ik heb zomaar het vermoeden dat we allemaal in het dichtstbijzijnde hotel zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
wahaaa gezellig! Ik zit ook in een hotel in de buurt. Lopend goed te doen (kwartiertje a 20 minuten in nuchtere toestand. In niet nuchtere toestand en tegelijk de verkeerde kant oplopend doe je er wat langer over is mijn ervaring
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen ons best doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
02.00 uur sluitingstijd. Uiterlijk 02.15 uur leeg.
Ik denk dat jullie allemaal bij elkaar zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
wahaaa gezellig! Ik zit ook in een hotel in de buurt. Lopend goed te doen (kwartiertje a 20 minuten in nuchtere toestand. In niet nuchtere toestand en tegelijk de verkeerde kant oplopend doe je er wat langer over is mijn ervaring
)
Mooi, dan weten we waar de afterparty is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie allemaal bij elkaar zitten
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat we allemaal in het dichtstbijzijnde hotel zitten.daar zit ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik nietquote:
Ja, ik wel. Dat eind ga ik echt niet rijden 's nachts en dan ook nog eens de hele avond op water moeten leven.quote:
Dat is voor mij echt te ver rijden snachts, helemaal naar de andere kant van het land. En ik vind het wel af en toe eens leuk om uit de band te springen, anders moet ik na 1 biertje al stoppen.quote:
dit dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Dat eind ga ik echt niet rijden 's nachts en dan ook nog eens de hele avond op water moeten leven.
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Dat eind ga ik echt niet rijden 's nachts en dan ook nog eens de hele avond op water moeten leven.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef D. het volgende:
Ik moet moed indrinken voor de karaoke, dus dan mag ik niet meer rijden
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Groot gelijk, jullie moeten ook weer een aardig eind terug.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt te ver rijden snachts, helemaal naar de andere kant van het land. En ik vind het wel af en toe eens leuk om uit de band te springen, anders moet ik na 1 biertje al stoppen.
Aannamequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat Deisyy de enige was die kon zingen, vandaar
Je bent alvast begonnen met karaoken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef Prisha het volgende:
LIEVE SCHAT IK BEN JE PROOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:24 schreef D. het volgende:
Ik moet moed indrinken voor de karaoke, dus dan mag ik niet meer rijden
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Je bent alvast begonnen met karaoken.
Daar heb ik nog een filmpje vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:25 schreef Prisha het volgende:
LIEVE SCHAT IK BEN JE PROOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |